loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6569 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 563 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

در اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام، در صورتی که یک گروه را ترک کنید و به اصطلاح Left بدهید، امکان بازگشت مجدد به آن گروه میسر نخواهد بود. اما بایستی بدانید این محدودیت در تمام نسخه‌های تلگرام اعمال نشده است. بلکه در صورتی که از نسخه‌ی تحت وب تلگرام استفاده کنید، با خروج از گروه می‌توانید به آسانی به گروه بازگردید.

 
سامان سپهوند بازدید : 518 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از فونت پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته شده‌اید، ممکن است دوست داشته باشید تا این فونت را تغییر دهید.در برخی از گوشی‌ها، این کار توسط خود سیستم عامل امکان‌پذیر است. اما در اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها تغییر فونت پیش‌فرض چندان آسان نیست. اما در صورتی که گوشی‌ خود را روت کرده‌اید، جای نگرانی نیست. چرا که اپلیکیشن‌های متعددی جهت تغییر فونت در سراسر دستگاه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی تغییر و نصب فونت در سیستم عامل اندروید توسط اپلیکیشن iFont بپردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 692 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم عامل اندروید همواره با آن مواجه‌اند دسترسی بدون اجازه‌ی اپلیکیشن‌ها به اینترنت است. اپلیکیشن‌های مختلفی برای رفع این مشکل تهیه شده‌اند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشند. از نسخه‌ی 4 اندروید، قابلیت جلوگیری از این دسترسی در این سیستم عامل قرار گرفته است که شاید بسیاری از آن آگاهی نداشته باشند. در این ترفند چگونگی استفاده از این قابلیت را برای شما شرح می‌هیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 588 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

قصد داریم تا ترفندها و راه‌های مختلفی را برای خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن به شما معرفی کنیم که بیش‌تر جنبه یک راهنما را برای شما خواهند داشت. مطمئن باشید با مطالعه این راهنما با خیال راحت می‌توانید یک سیستم ایده‌آل را برای خود خریداری کنید.

سامان سپهوند بازدید : 820 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 1173 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

زاپیا – zapya یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای اشتراک فایل بین دو اسمارت فون ساخته و ارائه شده است. با استفاده از zapya می توان فایل ها را از طریق شبکه ی بی سیم وایرلس و با سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

اما جالب است بدانید که نسخه کامپیوتری این برنامه نیز وجود دارد و شما به سادگی می توانید فایل های خود را از طریق وایرلس، بین لپ تاپ و گوشی انتقال دهید.

سامان سپهوند بازدید : 819 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید حافظه ی Ram یکی از مهم ترین بخش های سخت افزاری هر کامپیوتر می باشد. اما در صورتی که کامپیوتر شما کمی قدیمی باشد حتما خواهید فهمید که در هنگام اجرای برخی برنامه و بازی های سنگین،سیستم شما دچار کندی سرعت و هنگ می شود.

در این مطلب تصمیم داریم با معرفی یک ابزار کار آمد به اسم Memory Booster ، شما را در بهینه سازی رم یاری کرده و سیستم شما را از کندی سرعت و هنگ نجات دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 570 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است .همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده ، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند. در این مطلب نحوه آماده سازی (بوتیبل ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش خواهیم داد.

در ادامه با سایت  ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 877 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

 آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن می‌توانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد، با این شماره سریال هر ویندوزی را می‌توانید نصب کنید. جالب این که اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد، چرا که گویی تمامی شماره سریال‌های ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان می‌دانید از همان سریال جادویی استفاده کرده‌اید.

 
سامان سپهوند بازدید : 935 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که اطلاع دارید، زبان پیشفرض دستگاه های اندرویدی زبان انگلیسی می باشد.اما شاید به زبان انگلیسی تسلط کامل نداشته باشید و یا اینکه بخواهید زبان اندروید را به فارسی یا هر زبان دیگری تغییر دهید. همچنین نیاز است که کاربران ایرانی زبان فارسی را به صفحه کلید اندروید اضافه کنند.

در مطلب امروز تصمیم داریم آموزش تغییر زبان اندروید و افزودن زبان دیگر به صفحه کلید اندروید را برای شما شرح دهیم. در ادامه با  ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 538 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

USB Debugging یکی از گزینه های پرکاربرد برنامه نویسان و توسعه دهندگان اندروید ی می باشد. اما این گزینه فقط مخصوص برنامه نویسان نمی باشد و شما برای روت کردن گوشی , استفاده از adb , نصب کاستوم رام ، اتصال و تبادل اطلاعات گوشی با کامپیوتر و … میبایست گزینه USB Debugging را فعال کنید.

در این مطلب نحوه فعال سازی USB Debugging و دسترسی به Developer Options را در نسخه های مختلف اندروید قرار داده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از این آموزش  سایت ال سی سافت واراستفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 619 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

تلفن‌های اندرویدی دوست داشتنی هستند، اما تا زمانی که از سرعت بالایی برخوردار باشند و بتوانند پاسخگوی نیاز‌های ما باشند. خیلی از مواقع یپش می‌آید که به دلیل گذر زمان و یا سخت افزار نسبتاً ضعیف، تلفن اندرویدی شما با کاهش سرعت روبه رو می‌شود که این مسئله می‌تواند برای هرکسی آزار دهنده باشد. در این ترفند قصد داریم تا با انجام چند کار ساده و در عرض تنها ۵ دقیقه، سرعت استفاده تلفن اندرویدی مان را به بالاترین حد ممکنش برسانیم. با  سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 971 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید، قبل از ورود به دسکتاپ در ویندوز ۱۰، یک صفحه لاگین نمایان خواهد شد که به وسیله انتخاب کاربر و رمز عبور توانایی ورود به صفحه دسکتاپ کامپیوتر خود را پیدا می‌کنید.  این صفحه لاگین دارای یک پس زمینه می‌باشد که به هیچ عنوان از طریق خود ویندوز قابل تغییر نخواهد بود. اما توسعه دهندگان ویندوز ۱۰، با ارائه یک برنامه کاربردی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که به راحتی از تصاویر مدنظر خود برای عکس زمینه صفحه لاگین استفاده نمایند.

سامان سپهوند بازدید : 904 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (1)

یکی از که اموری که کاربران تلفن‌های اندرویدی خیلی به آن علاقه مند هستند اما نمی‌دانند که چگونه انجام دهند، نصب مستقیم نرم افزار و بازی از کامپیوتر بر روی گوشی است. در این آموزش قصد داریم تا شما را با یک روش بسیار ساده جهت این کار آشنا کنیم که در کمترین زمان قادر خواهید بود تا نرم افزار‌هایی که از طریق کامپیوتر دانلود کرده اید را به تلفن خود منتقل و نصب کنید.

سامان سپهوند بازدید : 884 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

در صورتی که با علم طراحی صفحات وب آشنایی داشته باشید حتماً نرم‌افزار Adobe Dreamweaver را می‌شناسید. این نرم‌افزار قدیمی که اولین نسخه آن در سال 1997 توسط شرکت Macromedia تولید شد، بعدها در سال 2007 امتیاز توسعه آن به شرکت Adobe واگذار گردید. Dreamweaver نرم‌افزاری پیشرفته جهت طراحی و ساخت صفحات وب به زبان HTML به ساده‌‌ترین شکل ممکن است که کار با این زبان را بسیار راحت می‌کند. جدا از قابلیت‌های این نرم‌افزار، قصد داریم تا در این ترفند به معرفی یک بازی مخفی‌شده در درون این نرم‌افزار بپردازیم!

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,074
  • بازدید ماه : 13,965
  • بازدید سال : 106,554
  • بازدید کلی : 3,090,481