loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 2335 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

بسیاری از تنظیمات ویندوز و اپلیکیشن‌ها از طریق ویرایش‌گر رجیستری ویندوز قابل مدیریت هستند. اما محیط رجیستری بسیار تودرتو است و ممکن است کار با آن کمی مشکل باشد. در محیط رجیستری قابلیتی وجود دارد که امکان افزودن مسیرهای دلخواه را به علاقه‌مندی‌ها می‌دهد. با این کار دسترسی به مسیرهای پرکاربرد در رجیستری بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 638 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران میباشد که میتوانند عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند. اگر مطلبی نیز مورد پسندتان قرار گرفت میتوانید با ضربه زدن بر روی آیکون قلب در زیر مطلب, آن را لایک کنید. شاید بخواهید بعضی از لایک های خود را پاک کنید ولی نمیدانید که چه عکس هایی را لایک کرده اید.

سامان سپهوند بازدید : 969 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سایت Linkedin (لینکدین) یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی و خوب است. بر خلاف فیسبوک که در آن شما به فکر پیدا کردن دوست هستید در Linkedin شما بیشتر در جهت رونق کسب و کار خود به فعالیت مشغول میشوید و یک رزومه خوب برای خود ایجاد میکنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 693 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گر چه GIF ،BMP ،JPG وTIF شبیه به کدهایی مخفی هستند که جیمز باند از آنها استفاده می کرد! اما واقعیت این است که این کدها بیانگر قالب های رایج گرافیکی هستند که به عنوان یک کاربر کامپیوتر ممکن است با آنها برخورد کنید. از آنجا که برای یک فرد مبتدی گرفتار شدن در پیچیدگی های قالب های گرافیکی دور از ذهـن نیسـت، در ایـن مقـاله سعی شـده اسـت الفبای الگوهای گرافیکی را بـه نحوی سـاده بیان کـنیم تـا از ایـن رهـگذر بـتوانید کدهای گرافیکی را همانند کارآگاهی زبردست رمزگشایی کنید و بهترین قالب گرافیکی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.با آموزش این مطلب در ال سی سافت وار با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 765 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نرم افزار های بسیاری برای تغییر اندازه تصاویر وجود دارد ولی ممکن است در جایی باشید و امکان دسترسی به این نرم افزار ها را نداشته باشید. با استفاده از خدمات آنلاین میتوانید به راحتی این کار را با هر وسیله ای حتی گوشی موبایل خود نیز انجام دهید. در ادامه مطلب روش تغییر اندازه تصاویر بدون نیاز به نرم افزار را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 578 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

پورت های USB یکی از درگاه های ورود اطلاعات در کامپیوتر ها میباشد. در مراکز آموزشی و مدارسبسته بودن این پورت ها از ویروسی شدن و صدمه دیدن سیستم ها جلوگیری میکند.در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن پورت USB را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 858 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در ویندوز 7 و 8 در هنگام نصب نرم افزار، صفحه ای به نمایش در می آید که User Account نام دارد. User Account جهت جلوگیری از نصب بدافزار ها طراحی شده است. اما از مشکلات اصلی آن میتوان به جلوگیری از نصب کرک و همچنین خسته کننده بودن این پیغام اشاره کرد. در این مطلب از سایت ال سی سافت وار ما به شما آموزش غیرفعال کردن User Account در هنگام نصب نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم.

سامان سپهوند بازدید : 776 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ویروسی وجود دارد که باعث حذف شدن (مخفی شدن) Folder Options  در ویندوز می شود و باعث پنهان شدن آن از چشم شما می شود . این Folder Options در صفحه هایی که می خواهید فولدرها را ببینید قرار دارد مثلا در My Computer و در بخش Tools.

سامان سپهوند بازدید : 646 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

کاربران برنامه واتس اپ همیشه منتظر ارائه نسخه دسکتاپ این برنامه محبوب بودند. بالاخره بعد از مدت ها نسخه مخصوص دسکتاپ برنامه واتس اپ منتشر شد. حالا این اپ که مالک آن شرکت فیسبوک است برای استفاده آسان تر و موثرتر از آن یک نسخه دسکتاپ برای این اپلیکیشن که با دستگاه‌های موبایل هماهنگ باشد عرضه کرده. این اپلیکیشن روز سه‌شنبه در اختیار کاربران قرار گرفت.

سامان سپهوند بازدید : 617 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که فایل ورد خود را به یک کامپیوتر دیگر انتقال میدهید فونت های آن دچار به هم ریختگی میشود. علت این امر به خاطر عدم وجود فونت مناسب در کامپیوتر دیگر است.

سامان سپهوند بازدید : 1038 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شاید کلیپ های تصویری زیادی در کامپیوتر خود داشته باشید که بخواهید فایل صوتی آنها را استخراج کنید. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار های مختلف این کار را انجام دهید. یکی از این نرم افزار ها VLC Player است.در این مطلب از سایت ال سی سافت وار آموزش تبدیل ویدیو به MP3 را برای شما آماده کرده ایم.

سامان سپهوند بازدید : 716 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در صورتی که در حیطه کاری شما چندین کامپیوتر به شکل یک شبکه محلی با همدیگر در ارتباط اند , شما برای ایجاد یک تغییر در رجیستری کلیه سیستم ها چه میکنید؟ آیا به سراغ تک تک سیستم ها میروید و تغییرات رجیستری هر یک را جداگانه اعمال میکنید؟ اما راه بسیاری ساده تری نیز وجود دارد. شما میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و از طریق خود محیط رجیستری و به وسیله سیستم مدیر شبکه , از طریق یک کامپیوتر تنظیمات رجیستری کلیه کامپیوترهای متصل به شبکه را ویرایش کنید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 596 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player که این روز ها به یکی از محبوب ترین پلیر ها برای پخش فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و خود بنده این ذهنت رو دارم که اگه همین نرم افزار این کدک ها رو در نسخه های بعدی قرار دهد و یکم رابط گرافیکی بهتر رو انجام بده می تونه جای بهترین پلیر رو بگیره خوب به هر حال . ما در این ترفند قصد داریم به شما نحوه جدا کردن صدا از تصویر رو در این نرم افزار انجام بدیم و دیگر شما نیاز ندارید که از یک نرم افزار دیگر استفاده کنیدپس در ادامه مطلب از سایت ال سی سافت وار روش جدا کردن صدا از تصویر با استفاده از برنامه VLC را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 656 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نرم افزار ها در ساخت ارائه های الکترونیکی برای دانشجویان و یا دانش آموزان در زمینه ساخت اسلاید های آموزشی، نرم افزار پاور پوینت است که این نرم افزار در مجموعه نرم افزاری آفیس قرارد داده شده و یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها در زمنیه ارائه محصول و یا کنفرانس و یا ... می باشد حالا ما در این ترفند به شما آموزش خواهیم داد که شما چگونه بتوانید فایل پاورپوینت خود را به کتاب (PDF) تبدیل کنید.در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 888 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اینستاگرام این روز ها بسیاری از افراد جامعه را به خودش مشغول کرده است به طوری که در یک اعلام مشخص شد 5 میلیون از کاربران ایران از ایسنتاگرام استفاده می کنند ولی این شکبه اجتماعی با این نوع  معروفیت ولی متاسفانه نسخه کامپیوتری کامل برای ان منتشر نشده است که  دارای تمام امکانات این برنامه  همانند نسخه گوشی باشد حال ما در این آموزش به شما یک پلاگین یا همون افزونه مرورگر موزیلا رو معرفی میکنیم که با این افزونه شما می توانید به راحتی اینستاگرام خود را بر روی کامپیوتر اجرا کرده و از آن لذت ببریدبرای مشاهده و دیدن این ترفند در سایت ال سی سافت وار به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 637
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,229
  • بازدید ماه : 14,120
  • بازدید سال : 106,709
  • بازدید کلی : 3,090,636