loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1055 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با اتصال به لپ‌تاپ یا رایانه‌ی شخصی و یا با اتصال به یک پریز برق شهری شارژ نمایید. ممکن است دریافته باشید که زمانی که دستگاه خود را به لپ‌تاپ یا رایانه متصل می‌کنید گاهی اوقات ساعت‌ها طول می‌کشد تا شارژ شود اما زمانی که آن را به پریز برق شهری وصل می‌کنید سریع‌تر شارژ می‌‌گردد.......

سامان سپهوند بازدید : 463 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

در اپلیکیشن Gmail سیستم‌ عامل اندروید به آسانی و از طریق محیط اپلیکیشن با ورود به Menu > Settings می‌توانید یک حساب Gmail جدید را بر روی این اپلیکیشن تنظیم کنید. اما اگر قصد حذف یک حساب از این اپلیکیشن یا به اصطلاح Log Out را داشته باشید، نحوه‌ی کار تا حدودی متفاوت است. در این ترفند به نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 639 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

چندی است که نسخه‌ی 4.4 سیستم عامل اندروید با نام KitKat توسط گوگل عرضه شده است. در این سیستم عامل یک سرگرمی نهفته شده است که در آن می‌توانید لوگوی نسخه‌های قبلی سیستم عامل‌ اندروید را مشاهده کنید. در این ترفند نحوه‌ی دسترسی به این سرگرمی را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 838 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

قطعاً هر کسی برای یکبار هم که شده نام بازی پرطرفدار Clash of Clans را شنیده است. کلش آو کلنز یک بازی استراتژیک و آنلاین است که صدها میلیون کاربر به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند. اما این بازی آنلاین جهت ذخیره نقشه، عملکرد، جم‌ها و سایر جزئیات بازی به یک اکانت جیمیل نیاز خواهد داشت. بنابر این شما می‌بایست ابتدا تلفن خودتان را به حساب کاربری جیمیلتان متصل کنید، سپس بازی را اجرا کرده و از داخل آن حساب کاربری جیمیلتان را انتخاب نمایید.در این ترفند قصد داریم نحوه اتصال اکانت جیمیل به بازی کلش آو کلنز ( Clash of Clans ) را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.در ادامه با ال سی سافت وار همراه باشید…

 
سامان سپهوند بازدید : 1072 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

برنامه " شبکه های اجتماعی رو قورت بده !! "  یکی از کامل ترین برنامه ها ی موجود در بازار به منظور آموزش و ترفند شبکه های اجتماعی تلفن همراه و کامپیوتر  می باشد لازم به ذکر است که تمام  آموزش ها و ترفند های موجود در این نرم افزار کامل بوده و توسط خود برنامه نویس امتحان شده و دیگر نگران کار نکردن آن نباشید و در این برنامه سعی شده به برسی موضوع هایی چون آموزش شبکه های اجتماعی  و .... اشاره شده و شما با دانلود این نرم افزار از سایت کافه بازار می توانید صفر  تا صد کار با شبکه های  اجتماعی آورده شده  د راین برنامه را یاد بگیرید  از لحاظ قیمت هم این برنامه نسبت به برنامه های موجود خود در اینترنت از قیمت بسیار کمی بر خوردار است

سامان سپهوند بازدید : 892 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

تاکنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند. اپلیکیشن های مدیریت فایل این امکان را به کاربران میدهند تا پرونده ها و پوشه های خود را صورت حرفه ای بر روی اسمارت فون خود مدیریت کنند. همچنین در برخی از گوشی های اندرویدی با برند htc و تعدادی از گوشی های سونی اریکسون سری Xperia هیچ نوع نرم افزار مدیریت فایل و در اصطلاح فایل منیجر وجود ندارد و نیاز است این برنامه را به صورت دستی نصب کنید.

سامان سپهوند بازدید : 789 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

امروزه با فراگیر شدن اسمات‌فون‌ها و امکانات خوبی که این دستگاه های هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهند، کمتر کسی دیگر برای وبگردی روزانه ی خود به سراغ کامپیوتر و لپ تاپ می رود.در این مقاله سعی داریم با معرفی لیستی ۵ شماره ای از برترین، سریعترین و امن ترین مرورگر های وب اندروید، شما کاربران گرامی را در انتخاب مرورگر راهنمایی کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 935 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که اطلاع دارید، زبان پیشفرض دستگاه های اندرویدی زبان انگلیسی می باشد.اما شاید به زبان انگلیسی تسلط کامل نداشته باشید و یا اینکه بخواهید زبان اندروید را به فارسی یا هر زبان دیگری تغییر دهید. همچنین نیاز است که کاربران ایرانی زبان فارسی را به صفحه کلید اندروید اضافه کنند.

در مطلب امروز تصمیم داریم آموزش تغییر زبان اندروید و افزودن زبان دیگر به صفحه کلید اندروید را برای شما شرح دهیم. در ادامه با  ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 538 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

USB Debugging یکی از گزینه های پرکاربرد برنامه نویسان و توسعه دهندگان اندروید ی می باشد. اما این گزینه فقط مخصوص برنامه نویسان نمی باشد و شما برای روت کردن گوشی , استفاده از adb , نصب کاستوم رام ، اتصال و تبادل اطلاعات گوشی با کامپیوتر و … میبایست گزینه USB Debugging را فعال کنید.

در این مطلب نحوه فعال سازی USB Debugging و دسترسی به Developer Options را در نسخه های مختلف اندروید قرار داده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از این آموزش  سایت ال سی سافت واراستفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 619 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

تلفن‌های اندرویدی دوست داشتنی هستند، اما تا زمانی که از سرعت بالایی برخوردار باشند و بتوانند پاسخگوی نیاز‌های ما باشند. خیلی از مواقع یپش می‌آید که به دلیل گذر زمان و یا سخت افزار نسبتاً ضعیف، تلفن اندرویدی شما با کاهش سرعت روبه رو می‌شود که این مسئله می‌تواند برای هرکسی آزار دهنده باشد. در این ترفند قصد داریم تا با انجام چند کار ساده و در عرض تنها ۵ دقیقه، سرعت استفاده تلفن اندرویدی مان را به بالاترین حد ممکنش برسانیم. با  سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 607 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

خیلی از مواقع شما پشت کامپیوتر خود نشسته اید و قصد دارید تا از یک موضوع نوت برداری کنید. بدون شک اگر سرعت تایپ شما متوسط رو به بالا باشد، انتخاب شما برای نوت برداری، استفاده از تایپ کردن به جای ابزار‌های نوشتاری است. نوت پد نام دفترچه یادداشت فروتن ویندوز است که شاید در طول روز بارهای بار از آن استفاده نماییم. این ابزار کوچک قادر به انجام کار‌هایی است که شاید هیچ یک از شما از آنها باخبر نباشید.

سامان سپهوند بازدید : 904 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (1)

یکی از که اموری که کاربران تلفن‌های اندرویدی خیلی به آن علاقه مند هستند اما نمی‌دانند که چگونه انجام دهند، نصب مستقیم نرم افزار و بازی از کامپیوتر بر روی گوشی است. در این آموزش قصد داریم تا شما را با یک روش بسیار ساده جهت این کار آشنا کنیم که در کمترین زمان قادر خواهید بود تا نرم افزار‌هایی که از طریق کامپیوتر دانلود کرده اید را به تلفن خود منتقل و نصب کنید.

سامان سپهوند بازدید : 773 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

اندروید آبنبات چوبی یا ۵٫۰ نیز همانند نسخه های پیشین خود دارای یک بازی پنهان شده است که شما می توانید آن را بدون نیاز به دانلود هیچ چیز اضافی و تنها با مراجعه به تنظیمات گوشی اجرا کنید.

این بازی پنهان شده مشابه بازی Flappy Bird بوده که در آن ربات اندروید جایگزین پرنده شده و پس زمینه ی آن نیز از محیط اندروید آبنبات چوبی الهام گرفته شده است.

سامان سپهوند بازدید : 1067 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات مطالب بر روی صفحه نمایش گوشی شما آنقدر کوچیک و یا درشت هستند که شما را به دردسر می‌اندازند. اما راه حل چیست؟

سیستم عامل اندروید توانایی‌های گسترده ای دارند که شاید خیلی از کاربران از آنها اطلاع نداشته باشند. یکی از این امکانات، تنظیم اندازه فونت نوشته‌های بر روی صفحه نمایش گوشیتان است. بنابر این با این آموزش دیگر نیاز نیست کاربران مبتدی اندروید برای خواندن کوچکترین مطالب خود را به زحمت بی‌اندازند، کافیست تا فونت نوشته‌های بر روی صفحه را به اندازه دلخواه خود دربیاورند. در ادامه این آموزش با سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1102 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

اما در صورتی که مایل نیستید در اینستاگرام حضور داشته باشید، می توانید با کمک این مطلب، اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,231
  • بازدید ماه : 14,122
  • بازدید سال : 106,711
  • بازدید کلی : 3,090,638