loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 670 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

در صورتی که شما نیز تحت شبکه‌های LAN کار کرده باشید حتماً می‌دانید که در حالت پیش‌فرض، ویندوز XP فقط به کاربر GUEST و با کلمه عبور اجازه دسترسی را می‌دهد. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به کاربران دیگر نیز اجازه دسترسی را به ویندوز بدهید.

 
سامان سپهوند بازدید : 582 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

 در صورتی که کامپیوتر شما تحت شبکه است اما احساس می‌کنید سرعت دسترسی به پوشه‌های Shareشده توسط اطرافیان برای شما کم است با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی و با انجام عملی کوتاه سرعت دسترسی به فولدرهای به اشتراک گذاشته شده را بیش‌تر کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 489 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم شما تحت شبکه باشد، هر بار که وارد سیستم می‌شوید سایر کاربران متصل به شبکه متوجه ورود و خروج شما می‌شوند. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید به صورت کاملاً مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود، در عین این که به شبکه متصل هستید.

 
سامان سپهوند بازدید : 520 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

گر شما در محلی هستید که دو یا چند رایانه تشکیل یک شبکه داده‌اند و چاپگری در این شبکه به اشتراک گذاشته شده است، شاید نیاز داشته باشید که به IP این چاپگر دسترسی داشته باشید. این IP در مواردی مانند به اشتراک‌گذاری چاپگر با یک رایانه‌ی جدید کاربرد دارد. در این ترفند  از سایت ال سی سافت وار نحوه‌ی پی بردن به این IP را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 1146 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

اتصال به شبکه‌های بی‌سیم در محیط ویندوز تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید از طریق خط فرمان ویندوز (Command Prompt) نیز می‌توانید مستقیماًً به شبکه‌های بی‌سیم اطراف خود متصل شوید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 995 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

با آمدن سیستم‌های جدیدتر به بازار کامپیوتر، افراد زیادی اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. پس از خرید یک کامپیوتر جدید و قوی‌تر، کامپیوتر قدیمی بلا استفاده در گوشه خانه جای می‌گیرد. و یا بعضی از کاربران از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند و می‌خواهند آن را با کامپیوتر شخصی شبکه کنند. وصل کردن دو کامپیوتر به هم از ساده‌ترین مباحث شبکه به حساب می‌آید. پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از این طریق شما می‌توانید از یک امکان لذت بخش دیگر نیز استفاده کنید! با شبکه شدن دو کامپیوتر شما می‌توانید بازیهای مختلفی را تحت شبکه خانگی خودتان بازی کنید و از آن لذت ببرید. در این ترفند به نحوه ایجاد یک شبکه بین دو کامپیوتر به زبان ساده می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 665 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1748 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (1)

تنظیم مودم ADSL در ایران معمولا به دو صورت صورت میگیرد

(BRITHGوPPPOE)(به دلیل اینکه گروه مخاطب این مطلب افراد مبتدی خواهند بود مطلب به ساده ترین صورت و حدالمقدور بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی  نگاشته شده است)به هر یک از حالت ها پروتوکل گفته میشود .پس ما مودم های adsl را معمولا یا با استفاده از  پروتوکل Bright پیکر بندی میکنیم و یا با استفاده از پروتوکل PPPOE .که هریک مبتنی به نوع نیاز ما خواهد بود .

سامان سپهوند بازدید : 1378 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

افرادی که با لپ‌ تاپ کار می‌کنند و بناچار در چند محل از آن استفاده می‌کنند، به مشکلاتی برمی‌خورند که ممکن است برای هیچ‌یک از کاربران دیگر مشکل به‌شمار نرود؛ یکی از این مشکلات، چاپگر پیش‌فرض در ویندوز است.

فرض کنید در منزل خود یک چاپگر دارید و در محل کارتان نیز چاپگر دیگری وجود دارد؛ چنانچه چاپگر منزل را به‌عنوان چاپگر پیش‌فرض در ویندوز مشخص کنید، هنگامی که در محل کار خود قصد دارید از چاپگر استفاده کنید ‌باید به‌جای چاپگر پیش‌فرض، نام چاپگری را که در محل کار شما وجود دارد انتخاب کنید. در شرایط برعکس نیز چنانچه چاپگر محل کارتان را به چاپگر پیش‌فرض ویندوز اختصاص دهید، هنگام مراجعه به منزل و استفاده از چاپگر منزل باید آن را از فهرست چاپگرهای موجود انتخاب کنید. آیا می‌دانید برای رفع این مشکل می‌توانید از امکانات موجود در ویندوز 7 کمک بگیرید؟ به‌کمک قابلیتی در ویندوز می‌توانید چاپگر پیش‌فرض شبکه‌ داخلی در منزل و محل کار خود را جدا کرده تا با اتصال به هر کدام، ویندوز به‌طور خودکار چاپگر پیش‌فرض مرتبط با آن شبکه را انتخاب کند. برای انجام این کار ‌باید به روش زیر عمل کنید:

مهران احمدی بازدید : 359 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

 شبکه های بی سیم ارتباط آسانی را برای ارتباط بین کاربران و دستگاه های دیگر مهیا کرده است ولی همین ارتباط آسان گاهی باعث می شود که کاربران امنیت این شبکه ها را تامین نکنند و هکرها به راحتی وارد شبکه شوند و شروع به خرابکاری کند.

 متداول‌ ترین و در عین حال آسان‌ ترین روش برای ایجاد امنیت در یك شبكه بی‌سیم، به كارگیری استانداردهای رمزگذاری است. نكته مثبت در خصوص این استانداردها پیاده‌سازی و پیكربندی ساده آن‌ها است كه معمولا از طریق اینترفیس كاربری ابزار شبكه بی‌سیم انجام می‌شود و در حالت كلی با توجه به نوع ابزاری كه استفاده می‌كنید از پیچیدگی چندانی برخوردار نیستند.

سامان سپهوند بازدید : 841 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مواردی که باعث مشکل پیدا کردن قطعات می شود, وجود گرد و خاک بروی قطعات است. یکی از این ضررها کندکردن دور فن و یا مانع از چرخش فن می شود که این مورد باعث می شود دمای قطعه بالا رفته و آسیب ببیند و یا حتی بسوزد.

 ساده‌ ترین و بهترین راه برای پاکسازی قطعات رایانه از وجود گرد و غبار, استفاده از هوای فشرده یا اسپری‌ هواست. برای استفاده از این روش بهتر است ابتدا رایانه خود را به محوطه‌ای باز یا دارای سیستم تهویه مناسب منتقل کنید.

مهران احمدی بازدید : 525 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

  احتمالا همه شما با خط فرمان ویندوز آشنا هستید. به خط فرمان اصطلاحا Command Line یا CMD نیز گفته میشود. این محیط با تایپ دستور CMD در پنجره Run نمایش داده میشود.

 آشنایی با دستورات خط فرمان, بیشتر به درد حرفه ای های ویندوز و یا افرادی که با شبکه سروکار دارند میخورد.

 در این مطلب, نحوه اشتراک گذاری یا Share کردن یک فولدر توسط دستور خط فرمان را آموزش میدهیم.

مهران احمدی بازدید : 383 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 IP چیست؟

آدرس IP (آی پی) به آدرس منطقی ای اشاره دارد که به کارت شبکه هر رایانه موجود در شبکه نسبت داده میشود تا از این طریق ارتباطات در سطح شبکه برقرار شده و کامپیوتر مذکور در شبکه قابل شناسایی باشد. مدیران شبکه ها بر اساس اصول و قوانین خاصی آدرسهای IPمنحصر به فردی را به هر کامپیوتر شبکه نسبت می دهند.

علی رضا 23 بازدید : 692 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در دنیای اینترنت و شبکه کلماتی شنیده باشید که معنی آن ها را ندانید. در این مطلب سعی میکنیم رایج ترین اصطلاحات در دنیای شبکه را با معنی آن ها معرفی کنیم. اگر علاقمند به داشتن اطلاعات پیرامون شبکه و Network هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 13,807
  • بازدید سال : 106,396
  • بازدید کلی : 3,090,323