loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6569 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 942 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

حالا برای شما پیش آمده است که شاید کنج کاو باشید که این همه خت افزار مثل ماوس و صفحه کلید و رم و کارت گرافیک و مودم و ... چطور میشه از صحت وصل بودنش متلع بشید و یا حتی دنبال یک نرم افزار هستید برای نمایش سخت افزار های  متصل شده با رایانه خودتان خوب ما در این ترفند از سایت ال سی سافت وار قصد داریم که بهتون روشی رو یاد بدیم که با این روش میشه تمام اجزای سخت افزاری متصل به رایانه رو مشاهده کرده و در اونجا آنها را آپدیت و غیرفعال و فعال کنید در ادامه با ما همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 865 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

پروژکتور ها که امروزه استفاده گسترده ای  در زمینه فناوری دارند و اکثراَ هم در مدارس و دانشگاه ها برای ارائه کنفرانس و درس و ... استفاده می شود و  از پرژکتور ها به عنوان مانیتور برای نمایش یک کاری به عموم استفاده می شود و برای وصل کردن کامیپوتر به پروژکتور هم مستلزم روش های خاص خود خواهد بود در این ترفند از سایت ال سی سافت وار ما قصد داریم نحوه متصل کردن پروژکتور رو به کامپیوتر برای شما آموزش دهیم امیدواریم که این ترفند مورد استفاده شما قرار بگیرد

سامان سپهوند بازدید : 616 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

در صورتی که رم دستگاه شما پایین است، شما می‌توانید با استفاده از این ترفند مقداری از هارد دیسک را به عنوان رم کامپیوتر خود معرفی کنید. این عمل باعث افزایش سرعت سیستم شما و جلوگیری از کند شدن آن می‌شود.

 
سامان سپهوند بازدید : 683 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم را به حالت Sleep ببرید، با این کار کامپیوتر را به صورت سطحی خاموش کرده‌اید یا به اصطلاح آن را به خواب برده‌اید. به این معنا که در صورت حرکت دادن ماوس و یا فشردن یکی از کلیدهای کیبوردهای کیبورد، مجدداً کامپیوتر روشن شده و وارد محیط ویندوز می‌شود. در مادربوردهای جدید، این کار به سرعت انجام شده و در نتیجه بسیار باعث تسریع کار می‌گردد، از این رو حالت Sleep یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران حرفه‌ای است. در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، با استفاده از این ترفند می‌توانید ویندوز را طوری تنظیم کنید که در صورت رفتن به حالت Sleep، کامپیوتر دیگر با حرکت دادن ماوس و یا فشردن کلیدهای کیبورد از خواب بیدار نشود.

سامان سپهوند بازدید : 608 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

مطمئناً حفاظت از اجزای داخلی و خارجی کامپیوتر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. پاکیزگی اجزا نیز یک از همین امور حفاظتی است. عدم اطلاع از چگونگی نظافت اجزای کامپیوتر ممکن است صدمات چشمگیری را به آن‌ها وارد کند. هم‌اکنون قصد داریم تا برای شما روشهای بهینه تمیزکاری کامپیوتر را برای تک‌تک اجزای آن شرح دهیم. مطمئن باشید با دانستن و عمل کردن به این ترفندها تا حد بسیار زیادی طول عمر این قطعات را بالا خواهید برد.

 
سامان سپهوند بازدید : 857 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید تا به حال برای‌تان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعات موجود در هارد یک سیستم دیگر را بر روی هارد کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به ذهن‌تان برسد رایت اطلاعات بر روی CِD یا استفاده از فلش دیسک باشد، اما ممکن است امکانات موجود نباشد یا حجم اطلاعات آنقدر بالا باشد که از چنین راه‌هایی امکان‌پذیر نباشد. در این ترفند قصد داریم راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه یعنی هارد به هارد کردن بدون واسطه یا کابل را برای شما مطرح کنیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 516 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز از کاربران ویندوز باشید احتمالاً به این موضوع برخورد کرده‌اید که پس از قرار دادن بعضی از CDها یا DVDها در درون CD/DVD-ROM، برنامه کوچکی به نام Autorun یا Autoplay به شکل اتوماتیک اجرا می‌شود. ممکن است این موضوع برای شما آزاردهنده باشد. با ترفندی ساده می‌توانید Autoplay را در ویندوز غیرفعال کنید.

سامان سپهوند بازدید : 582 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

آیا مایل هستید بدانید در چه تاریخی ویندوز سیستم خود را نصب کرده اید؟ با این ترفندی که امروز قصد داریم خدمت شما معرفی کنیم می توانید به اطلاعات زیادی از جمله تاریخی که ویندوز را نصب کرده اید، زمان گذشته شده از بوت سیستم (زمانی که کامپیوتر خود را روشن کرده اید)، نام و ورژن ویندوز و بسیاری از اطلاعات دیگر دست پیدا کنید.با سایت ال سی سافت وار در ادامه همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1173 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

زاپیا – zapya یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای اشتراک فایل بین دو اسمارت فون ساخته و ارائه شده است. با استفاده از zapya می توان فایل ها را از طریق شبکه ی بی سیم وایرلس و با سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

اما جالب است بدانید که نسخه کامپیوتری این برنامه نیز وجود دارد و شما به سادگی می توانید فایل های خود را از طریق وایرلس، بین لپ تاپ و گوشی انتقال دهید.

سامان سپهوند بازدید : 1017 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار WinRAR بدون شک معروف‌‌ترین و محبوب‌‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی فشرده‌سازی فایل‌هاست. در این نرم‌افزار علاوه بر فشردن‌سازی فایل‌ها، می‌توان فایل‌های فشرده با پسوند‌های zip،rar و... را نیز از حالت فشرده خارج کرد. در WinRAR قابلیتی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان پس از Extarct نمودن یک فایل فشرده (خارج کردن آن از حالت فشرده)، آن را به طور خودکار حذف کرد. چرا که معمولاًً پس از خارج کردن محتویات فایل از حالت فشرده دیگر احتیاجی به فایل فشرده‌ نخواهیم داشت. هم‌چنین با این کار در حجم پر شده‌ی هارددیسک نیز صرفه‌جویی خواهیم کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 664 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروز به معرفی روشی بسیار قدرتمند و حرفه ای برای مخفی سازی کامل و ماهرانه فایل ها و فولدرها در ویندوز می پردازیم که دارای نقاط قوت بسیاری از جمله؛ عدم نمایش در جستجوی ویندوز، عدم اطلاع اکثر کاربران از این روش، عدم نمایش فایل ها با روش های معمول و حتی عدم تغییر خاصیت مخفی آن با روش های معمول می باشد و این خصوصیات منحصر به فرد باعث تمایز این روش با روش های دیگر شده است. خوب! بهتر است بیش از این شما را در انتظار نگذاریم و به معرفی این ترفند که برای اولین بار از  ال سی سافت وار  ارایه می شود بپردازیم. پس در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 547 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

Disk Cleanup و Defragment دو ابزار کاربردی در نسخه‏های مختلف ویندوز هستند که وظیفه بهینه‏سازی ویندوز و هارددیسک را بر عهده دارند. برای دسترسی به این دو ابزار بایستی بر روی هر درایو راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و به تب مورد نظر بروید. یا از منوی Start مسیر خاصی را طی کنید. در صورتی که از این دو ابزار به طور مداوم استفاده می‏کنید طی کردن این مسیرها تا حدودی وقت‏گیر است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما بازگو می‏کنیم می‏توانید Disk Cleanup و Defragment را به منوی راست کلیک هر درایو اضافه کنید تا به سادگی و با راست کلیک بر روی درایو مورد نظر در My Computer به این دو ابزار یا یکی از آنها به دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

سامان سپهوند بازدید : 955 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

در ویندوز ویستا و 7 یک قابلیت فوق العاده و مخفی وجود دارد که بوسیله آن می توانید به یک فوق مدیر تبدیل شوید! یعنی در هر لحظه که اراده کنید به کلیه تنظیمات و امکانات ویندوز دسترسی پیدا کنید تا بتوانید با تغییرات لازم در آنها سریعا به خواسته خود برسید! این امکانات شامل کلیه تنظیمات موجود در ویندوز است که شما قطعا بخشی از آنها را در Control Panel دیده اید و با دیدن این همه امکانات به صورت یک جا مطمینا شوکه می شوید! جالب تر این که تمام این امکانات فقط با ساخت یک فولدر جدید و تغییر نام آن حاصل می شود و نیازی به هیچگونه کار پیچیده یا اطلاعات درباره رجیستری و... ندارد و کلیه عملیات ساده تر از آنچه که فکرش را بکنید انجام پذیر است. این فوق ترفند را به کلیه کاربران ویندوز ویستا و 7 پیشنهاد می کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 757 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همان طور که حتماً می‏دانید نگاه داشتن و فشردن کلیدهای ترکیبی Alt+Tab در محیط ویندوز باعث نمایش کلیه پنجره‏های باز و گردش در میان آنها می‏شود. صفحه نمایش داده شده در Alt-Tab ویندوز XP ظاهر خیلی ساده ای داشت و تنها آیکن‏های مربوط به هر پنجره در آن نمایش داده می‏شد. اما در ویندوزهای ویستا و 7 و 8 و حتی 10 این صفحه پیشرفته‏تر شده و پیش نمایش و تصویر کوچکی از ظاهر هر پنجره به آن اضافه شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک راه مخفی بپردازیم که با به کارگیری آن می‏توانید صفحه Alt-Tab با همان ظاهر قدیمی مشابه ویندوز XP را در ویندوزهای ویستا و 7 به نمایش دربیاورید. شاید این ترفند چندان کاربردی نباشد اما با اجرای آن در برابر اطرافیان‏تان می‏توانید حسابی آن ها را گیج کنید، به ویژه اگر این کار را سریع انجام دهید!

 
سامان سپهوند بازدید : 635 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تعویض ویندوز، به خاطر نصب دوباره نرم افزارها و درایور ها و … واهمه دارید و به همین دلیل سالی به دوازده ماه  ویندوز سیستم رو عوض میکنین؟ اگه جواب شما مثبت است این ترفند واقعا به کار شما می آید. در این ترفند شما را با یکی از امکانات عالی ویندوز که کمتر کسی از آن اطلاع دارد آشنا می سازیم. در ویندوز Xp و Vista قابلیتی بسیار جالب وجود دارد که شما توسط آن می توانید از تمامی برنامه های نصب شده خود پشتیبان تهیه کنید تا در دفعات بعدی نصب ویندوز نیازی به نصب دوباره آنها نداشته باشید! این پشتیبان شامل کلیه برنامه های نصب شده، تنظیمات ویندوز، فونت های نصب شده، پوشه ی اسناد و … می باشد. پس برای اطلاع از این ترفند کاربردی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 13,901
  • بازدید سال : 106,490
  • بازدید کلی : 3,090,417