loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 869 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (1)

همواره راه‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تخصص افراد ماهر، می‌توانید پی به عیب سخت‌افزارهای مشکل‌دار خود ببرید. این ترفند اگرچه یک راهنمای جامع برای عیب‌زدایی از کامپیوترتان نیست اما می‌تواند شما را به سمت یافتن مشکل کامپیوتر راهنمایی کند. مطمئناً پیدا کردن عیب کامپیوتر توسط خودتان بسیار شیرین‌تر از تشخیص آن توسط یک تعمیرکار با تجربه است!

سامان سپهوند بازدید : 723 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده‌اید که برای خنک نگه داشتن سیستم، درب کیس را باز می‌کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه‌داشتن کامپیوتر است؟ هم‌اکنون ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌توانید سیستم خود را به طور صحیح و بهینه خنک سازید.

سامان سپهوند بازدید : 733 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که شما نیز از رایانه‌های کیفی و یا همان Laptop استفاده میکنید ممکن است تاکنون به هنگام سفر با این مشکل مواجه شده‌اید که باتری لپ‌تاپ شما در حال تمام شدن است و پیش از آن که بتوانید کاری انجام بدهید کامپیوتر به سرعت خاموش می‌شود. اگر چه در جهان فناوری طول عمر باتری‌ها هر ساله 10 درصد افزایش می‌یابد. اما بازهم میانگین عمر باتری کامپیوتر‌های کیفی بسیار کوتاه و حدود 3 ساعت است. حال قصد داریم ترفند‌هایی کارآمد برای افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها ارائه دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 814 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 819 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید حافظه ی Ram یکی از مهم ترین بخش های سخت افزاری هر کامپیوتر می باشد. اما در صورتی که کامپیوتر شما کمی قدیمی باشد حتما خواهید فهمید که در هنگام اجرای برخی برنامه و بازی های سنگین،سیستم شما دچار کندی سرعت و هنگ می شود.

در این مطلب تصمیم داریم با معرفی یک ابزار کار آمد به اسم Memory Booster ، شما را در بهینه سازی رم یاری کرده و سیستم شما را از کندی سرعت و هنگ نجات دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 1326 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که همواره نسخه های 32 بیتی ویندوزهای مایکروسافت از ویندوز XP گرفته تا ویندوز 7 دارد شناسایی نشدن رم های 4 گیگابایتی و بالاتر است. بطوری که در ویندوزهای 32 بیتی با وجود رم 4 گیگابایتی سیستم شما چیزی بین بین 3.25 تا 3.5 گیگابایت رم شناسایی می کند. مایکروسافت برای جلوگیری از رفع چنین مشکل بزرگی اقدام به ارائه نسخه های 64 بیتی ویندوز کرد. Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB یک Patch جدید می باشد که با تغییر در فایل Kernel ویندوز این محدودیت را از بین می برد و رم 4 گیگ به طور کامل در این ویندوز شناخته می شود. ویندوز 32 بیتی شما با نصب این Patch می تواند تا 64 گیگابایت رم را براحتی ساپورت کند. این برنامه تمامی ورژن های ویندوز 7 مانند Home و Professional و Enterprise و Ultimate را پشتیبانی می کند.در ضمن بعد از اعمال Patch یک گزینه در منوی بوت اضافه می شود که می توان بین دو حالت یعنی Kernel‌ اصلی و Kernel تغییر یافته انتخاب کرد و اگر هسته تغییر یافته مشکلی داشت از هسته اصلی استفاده کرد.

سامان سپهوند بازدید : 664 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 779 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

جمع کردن يک رايانه شامل مراحل متعددي است. اما کاربران تازه‌کار از يک مرحله خاص آن بيشتر ترس دارند. اين كار، شيوه نصب صحيح پردازنده و خنک‌کننده آن و همچنين راه به‌کار بردن درست خمير حرارتي است. پردازنده کوچک‌ترين، مهم‌ترين، حساس‌ترين و گران‌ترين قطعه رايانه است که نصب اشتباه خنک‌کننده آن و يا کاربرد غيراصولي خمير حرارتي روي آن مي‌تواند عواقبي مانند افت کارايي و توقف کامل سيستم را به‌دنبال داشته باشد. البته به‌هيچ وجه جاي نگراني نيست! ما امروز در  این ترفندروش صحیح نصب پردازنده را به همراه خنک‌کننده و خمیر سیلیکون، برای شما همراهان همیشگی  ال سی سافت وار را توضیح خواهیم داد.

 
سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1979 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

معمولا فلش های جدید وقتی میسوزد این پیغام نمایش داده می شود . در بعضی از موارد مشاهده شده که می توان فایلهای درون فلش مموری را مشاهده کرد ولی نمی توان از آنها استفاده کرد . با توجه به این توضیحات راه حل چیست و چکاری باید انجام داد ؟ بعضی از شرکت های سازنده فلش مموری یکسری نرم افزار جهت انجام اینکار معرفی کرده اند که در بعضی از مواقع مشکل فلش مموری را حل می کند . از طریق دستورات CMD نیز اینکار امکان پذیر است ولی 10 درصد ممکن است مشکل برطرف نشود . ولی درصد 90 نسبت به 10 بیشتر است پس ارزش این تست را دارد که با استفاده از  این دستور ساده ببینم می توان یک فلش مموری را   فرمت  کرد یا نه ؟

سامان سپهوند بازدید : 1461 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

فلش مموری های کوچک امروزه وظیفه خطیری در جابه جایی اطلاعات دیجیتال دارند اما استفاده از این نوع حافظه می تواند خطراتی مانند گم شدن و مشاهده اطلاعات توسط افراد دیگر را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از راه های ساده برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در فلش مموری ها، رمز گذاری روی آن ها ست. این کار هرچند توسط نرم افزارهای جانبی مختلف انجام می شود، اما ما در این ترفند ابزاری را در خود ویندوز معرفی می کنیم که بدون کمک از هیچ نرم افزار جانبی امکان رمزگذاری روی فلش ها را می دهد.

سامان سپهوند بازدید : 2873 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

شاید شما نیز با مشکل فرمت کردن فلش مموری روبرو شده باشید که به خاطر آلوده شدن به ویروس  drives.The  مانع از حذف/کپی/و فرمت فلش میگردد که با پیغام”Write Protect”‌ شما را از فرمت کردن فلش مموری بازی میدارد.

و اما راه حل چیست آیا فلش مموری ما سوخته ؟! و دیگر قابل تعمیر نیست؟! با ما همراه شوید تا امیدواریم بتوانیم توسط راه حل هایی پیشنهادی ما مشکلتون و  رفع نمائید.

سامان سپهوند بازدید : 1032 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز تقریبا تمام افراد برای انتقال اطلاعات از فلش مموری و هارد اکسترنال استفاده می کنند. اما آیا هر کسی می تواند امنیت این فلش ها و هارد اکسترنال ها را تامین کند؟ تا حالا فکر کردید اگر فلش شما گم شود یا به دست شخص غریبه ای بیفتد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 در این آموزش قصد داریم به شما نحوه رمزگذاری درایوهای USB را آموزش دهیم. برای این کار از قابلیتBitLocker خود ویندوز استفاده میکنیم. این قابلیت در ویندوزهای 7 و 8 و 8.1 وجود دارد.

سامان سپهوند بازدید : 841 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مواردی که باعث مشکل پیدا کردن قطعات می شود, وجود گرد و خاک بروی قطعات است. یکی از این ضررها کندکردن دور فن و یا مانع از چرخش فن می شود که این مورد باعث می شود دمای قطعه بالا رفته و آسیب ببیند و یا حتی بسوزد.

 ساده‌ ترین و بهترین راه برای پاکسازی قطعات رایانه از وجود گرد و غبار, استفاده از هوای فشرده یا اسپری‌ هواست. برای استفاده از این روش بهتر است ابتدا رایانه خود را به محوطه‌ای باز یا دارای سیستم تهویه مناسب منتقل کنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 675
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,625
  • بازدید ماه : 11,436
  • بازدید سال : 104,025
  • بازدید کلی : 3,087,952