loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
علی رضا 23 بازدید : 386 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (3)

 امروزه نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه ساخت و ادیت تصاویر ویدئویی تولید شده است. این گونه از نرم افزار ها با توجه به پیچیدگی های خاصی که دارند مستلزم گذراندن دوره های آموزشی می باشند. یکی از نرم افزار هایی که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و کار کردن با آن نیازی به دانش خیلی تخصصی ندارد همین نرم افزار Windows Movie Maker است که در ویندوز ها به صورت پیش فرض وجود دارد. با خواندن این مطلب به احتمال بسیار زیاد خواهید توانست که یک فیلم را ادیت کنید و از این کار لذت ببرید.

 در این مقاله, به بررسی مهم ترین امکانات نرم افزار Windows Movie Maker برای ویرایش فیلم میپردازیم.

علی رضا 23 بازدید : 693 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

امروزه یکی از نرم افزارهای پر درآمد در جهان نرم افزارهای طراحی سه بعدی هستند. که در راس آنها و شاید دوست داشتنی ترین آنها تری دی مکس و مایا هستند. نرم افزارهایی که می توان گفت به تازگی در ایران جای خود را باز کرده اند و افراد زیادی در حال حاضر از آن بهره می برند .اشاره کوتاهی به تعدادی نرم افزار سه بعدی ساز داریم:

علی رضا 23 بازدید : 361 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

گاهی به واسطه ساخت یک اکانت جدید در یاهو یا به هر دلیل دیگر ممکن است دوست داشته باشید اکانت خود شامل ID و ایمیل خود را در یاهو پاک کنید. یاهو این امکان را به شکلی مخفی برای شما فراهم کرده است.

علی رضا 23 بازدید : 306 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

ساختار سایت یاهو به گونه ای بنا شده است که در صورتی که شما 12 بار پسورد یک آیدی را غلط وارد کنید آن آیدی تا 24 ساعت قفل میشود و به هیچ عنوان به امکان لوگین به آن وجود نداد. در این ترفند قصد داریم تا با استفاده از خود سایت یاهو این محدودیت زمانی را از بین ببریم و آیدی خودمان را که قفل شده است را از حالت قفل خارج نماییم. دقت فرمایید که آیدی باید برای خودمان باشد چرا که نیاز به وارد کردن پسورد آیدی است.

علی رضا 23 بازدید : 367 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید شما هم جزو افرادی هستید که همیشه دوست داشتند بدون دردسر فایل های بزرگ خود را برای دیگران ارسال کنند ولی همیشه با مشکل های مختلف روبرو می شدند.اما از این پس دیگر نیازی نیست از راه های غیر متعارف و دردسر ساز استفاده کنید. با استفاده ازDigital Pigeon می توانید به راحتی فایل های خود را ارسال کنید.

 Digital Pigeon سرویس آنلاینی است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های برزگ و حجیم خود را از طریق اینترنت ارسال کنند. این سایت به شما اجازه آپلود فایل‌ها و ارسال آنها از طریق ایمیل را می‌دهد. به این صورت که با اتمام آپلود یک خبر برای کاربر مورد نظر شما ارسال کرده که می‌تواند فایل را دانلود و استفاده نماید.

علی رضا 23 بازدید : 390 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

شما هم ممکن است مانند من در اولین برخورد با یک سایت «ویکی» با این پرسش مواجه شوید که «چطور ممکن است هر کسی اجازه داشته باشد محتوای هر صفحه این سایت را دستکاری کند؟ ». اما پس از چند دقیقه مطالعه راهنمای سایت متوجه خواهید شد که با یکی از پدیده های اینترنت مواجه هستید, یک دانشنامه آنلاین. بارزترین ویژگی یک دانشنامه آنلاین از نوع «ویکی» این است که نویسنده مشخصی ندارد. هر کسی می تواند یک مطلب جدید به این دانشنامه اضافه یا مطالب نوشته شده را ویرایش کند. این موضوع باعث شده است تا هر کاربر اینترنت بتواند به اندازه توان خود اطلاعات به این دانشنامه بیافزاید. البته در کنار این نقطه قوت بزرگ که حاصل خرد جمعی است, مشکلات دیگری هم بروز کرده است. از جمله این مشکلات می توان به ساختار سلسله مراتبی ویکی پدیا اشاره کرد که باعث شده تا برخی تئوری پردازان ادعا کنند که ویکی پدیا جمع عظیمی کاربر با حقوق برابر دارد و چند هزار نفر با حقوق بسیار بیشتر و چند ده نفر با حقوق نامحدود.

علی رضا 23 بازدید : 396 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این مبحث را با این سوال آغاز می کنیم که آیا شما ترجیح می دهید برای احیای مجدد اطلاعات از یک نرم افزار Crash Recovery استفاده کنید یا به همان هارد معیوب اکتفا نموده و با گرفتاری از اطلاعات آن استفاده می کنید؟ اگر در پاسخ به این سوال دچار تردید هستید, کمی به موضوع جدی تر نگاه کنید. در جامعه ای که بنای آن اطلاعات دیجیتال می باشد امکان دارد در اثر یک حادثه پیش بینی نشده, اطلاعات دچار مشکل شوند.کاربران محتاط با تهیه نسخه پشتیبان از دیتاهای مهم, خود را در مقابل چنین احتمالاتی محفاظت می کنند. در بیشتر مواقع, درایو وقتی دچار عیب می شود که یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه ذخیره کننده یا یکی از اجزای سیستم عامل دچار اشکال شده باشند. در چنین شرایطی کاربر دسترسی به اطلاعات نخواهد داشت و این مساله مهمی است که دیتا در داخل درایو در یک شرایط خوب باقی بماند. نرم افزارهای مخصوص Crash Recovery, دیتا را از معرض چنین خطراتی نجات می دهند.

علی رضا 23 بازدید : 621 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

به علت اینکه خیلی از بازی ها و برنامه های که مورد استفاده قرار میدهیم ، کرک شده هستند، به علت به محض وصل شدن بازی یا نرم افزار به صفحه اینترنتی آن ، نرم افزار و یا بازی غیرفعال میشود و به عبارتی Expire میشود. اما ما در کامپیوتر خود یک دیواره آتشین قدرتمند به نام Windows Firewallداریم ، که می تواند از وصل شدن بازی ها و برنامه ها به اینترنت و یا صفحه اینرنتی آن ها جلوگیری کند و یا به عبارتی امکان وصل شدن آن را به اینترنت Block کند. در اینجا آموزش جلوگیری از وصل شدن بازی یا برنامه ها را برای شما در دو نوع ویندوز شرح می دهیم. امید است که این آموزش برای شما گیمرها که از وصل شدن بی خود بازی ها به اینترنت خوشتان نمی آید و مزاحم است ، مفید واقع شود.

علی رضا 23 بازدید : 503 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

تقریبا 95 درصد از کاربران اینترنت در ایران, از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) یا همان IDMبرای مدیریت دانلودهای خود استفاده میکنند.

همه ما از نسخه های قفل شکسته, Crack, یا Serial های کپی برای رجیستر کردن این نرم افزار استفاده میکنیم, به همین دلیل اگر نرم افزار آپدیت شود, متوجه غیرقانونی بودن رجیستر خود شده و غیر فعال خواهد شد! مشکلی که حتما شما هم حداقل یک بار با آن مواجه شده اید.

 نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک میکند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد, پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد میکند که نرم افزار را آپدیت کنید. اما آپدیت کردن همان و غیر فعال شدن نرم افزار همان! بنابر این هرگز نباید بعد از نصب و رجیستر کردن, آن را آپدیت کنید.

 

علی رضا 23 بازدید : 353 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

در ویندوز XP برنامه های جالب بسیاری وجود دارد که از دید خیلی از کاربران پنهانند. برنامه ای که هم اکنون می خواهم معرفی کنمWinchat نام دارد و در همه نسخه های ویندوز XP ورژن حرفه ای (و به احتمال زیاد بعضی از نسخه های خانگی این ویندوز) وجود دارد. همان طور که از نام این برنامه پیدا است مورد استفاده اش برای گفت وگو یا همان Chat است. اما این Chat با آن Chat ای که برای مثال شما با Messenger هایتان انجام می دهید کمی فرق می کند. حتی که توسط این برنامه صورت می گیرد فقط برای گفت وگو بین دو کامپیوتر مرتبط با شبکه است. برای مثال دو کامپیوتر که به اینترنت متصل اند یا از شبکه LAN استفاده می کنند. فقط باید توجه کرد که هر دو سیستم باید از یک نوع Protocol ارتباطی استفاده کنند. برای مثال پروتکل TCPIP که اغلب سیستم ها از آن استفاده می کنند.

علی رضا 23 بازدید : 322 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هکرها معمولا از نواقص و عدم رعایت نکات امنیتی توسط طراحان سایتها و برنامه نویسان جهت نفوذ به سایتها استفاده میکنند مواردی که با کمی دقت قابل پیش بینی و رفع هستند. در ادامه در سایت آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت  به برخی از مهمترین نواقص و موارد رایج در هک سایتها در سالهای اخیر اشاره می کنیم .امیدواریم با مطالعه این مقاله آموزشی بتوانید از سایت خود در برابر هکر ها محافظت کنید.

علی رضا 23 بازدید : 419 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 وقتی پسورد اتصال به Wifi را در موبایل یا لپتاپ خود وارد میکنید, معمولا گزینه Remember Passwordرا تیک میزنید. به این ترتیب همیشه بدون نیاز به وارد کردن دوباره پسورد میتوانید به WiFi وصل شوید.

 به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی پسورد را فراموش کنید. در این صورت اگر بخواهید پسورد را در اختیار شخص دیگری قرار دهید, آن را به خاطر نمی آورید!

 در این مطلب, روش مشاهده پسورد ذخیره شده WiFi در لپتاپ (و همینطور PC های مجهز به وای فای) را آموزش میدهیم.

 

 

 

علی رضا 23 بازدید : 692 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در دنیای اینترنت و شبکه کلماتی شنیده باشید که معنی آن ها را ندانید. در این مطلب سعی میکنیم رایج ترین اصطلاحات در دنیای شبکه را با معنی آن ها معرفی کنیم. اگر علاقمند به داشتن اطلاعات پیرامون شبکه و Network هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

علی رضا 23 بازدید : 390 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران در خانه و محل کار از اینترنت بی سیم استفاده می کنند, به این دلیل که ارتباط با آن آسان و بدون محدودیت است. اما ممکن است این آسانی و بدون محدودیت بودن کار دست کاربران دهد و باعث هک شدن و یا ایجاد اختلال شود. آیا می دانید برای بالا بردن امنیت و کارآیی شبکه وایرلس خود چه اقداماتی باید انجام دهید؟

علی رضا 23 بازدید : 368 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‏ خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‏توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیما و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‏برد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,130
  • بازدید ماه : 10,941
  • بازدید سال : 103,530
  • بازدید کلی : 3,087,457