loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1743 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1601 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (1)

Hibernate  کردن نوعی متفاوت از خاموش کردن کامپیوتر است. حتما با حالت Sleep در ویندوز خود آشنا هستید. در این حالت صفحه کامپیوتر شما خاموش میشود اما کامپیوتر شما روشن است و با یک کلیک میتوانید دوباره دستگاه را به کار بگیرید. اما شاید دوست دارید کامپیوتر خود را کاملا خاموشکنید ولی در زمان روشن کردن سیستم به همین حالت بالا بیاید. به این نوع خاموش شدن   ibernate (هایبرنیت) میگویند.

 
سامان سپهوند بازدید : 1282 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

دسترسی به مارکت ویندوز همیشه برای کاربران ایرانی با مشکل همراه بوده است، ولی دسترسیبه مارکت نرم افزار های در ویندوز 10 کمی آسانتر شده است.  اگر موقعیت مکانی حساب مایکروسافت خود را روی ایران تنظیم کرده باشید، برای دسترسی به سرویس‌هایی چون استور ویندوز باید، آن را تغییر دهید. برای این کار باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شده و در بخش Your Info اطلاعات حسابتان از جمله موقعیت مکانی را تغییر دهیداما اتفاقی که برای حساب کاربری ممکن است رخ دهد، این است که وقتی می‌خواهیم وارد بخش Your Info شویم، با پیغام خطا مواجه میشویم.

سامان سپهوند بازدید : 1055 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با اتصال به لپ‌تاپ یا رایانه‌ی شخصی و یا با اتصال به یک پریز برق شهری شارژ نمایید. ممکن است دریافته باشید که زمانی که دستگاه خود را به لپ‌تاپ یا رایانه متصل می‌کنید گاهی اوقات ساعت‌ها طول می‌کشد تا شارژ شود اما زمانی که آن را به پریز برق شهری وصل می‌کنید سریع‌تر شارژ می‌‌گردد.......

سامان سپهوند بازدید : 1042 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

هیچ سیستم عاملی از ویروسی شدن در امان نیست و اندروید نیز مانند تمامی سیستم عامل ها ممکن است ویروسی شود. پس از ویروسی شدن سیستم باید قبل از هر اتفاقی ویروس را از دستگاه خود حذف کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1694 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

ویندوز 10 نسل مرورگر خود را به کلی تغییر داد و مرورگر Edge را همراه این ویندوز روانه بازار کرداما این مرورگر مانند نسل قبلی خود مشکلات بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین مشکلات این مرورگرCrash کردن یا به اصطلاح هنگ کردن ناگهانی است.مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) گاه و بیگاه با کرش‌های حسابی رو به رو میشود. برای مثال پس از چند بار به خواب رفتن و بیدار شدن دستگاه، اج نمی‌تواند برگه‌های باز مانده را بازیابی کند و شما را مجبور به بستن این نرم‌افزار می‌کند.

سامان سپهوند بازدید : 1015 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

آپدیت بزرگ مایکروسافت ارائه شده است و بسیاری از کاربران آن را دریافت کرده اند و بعضی از کاربران نتوانسته اند آن را دریافت نمایند.اولین به روز رسانی بزرگ ویندوز 10 که از آن به عنوان به روز رسانی پاییزی و به روز رسانی ماه نوامبر نیز یاد می‌شود، با تغییرات، بهبود‌ها و قابلیت‌های جدیدی همراه بوده و برای اغلب کاربران کاملا جذاب است. اما در این میان برخی کاربران از دریافت این به روز رسانی بی‌نصیب مانده‌اند.

سامان سپهوند بازدید : 1038 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شاید کلیپ های تصویری زیادی در کامپیوتر خود داشته باشید که بخواهید فایل صوتی آنها را استخراج کنید. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار های مختلف این کار را انجام دهید. یکی از این نرم افزار ها VLC Player است.در این مطلب از سایت ال سی سافت وار آموزش تبدیل ویدیو به MP3 را برای شما آماده کرده ایم.

سامان سپهوند بازدید : 683 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم را به حالت Sleep ببرید، با این کار کامپیوتر را به صورت سطحی خاموش کرده‌اید یا به اصطلاح آن را به خواب برده‌اید. به این معنا که در صورت حرکت دادن ماوس و یا فشردن یکی از کلیدهای کیبوردهای کیبورد، مجدداً کامپیوتر روشن شده و وارد محیط ویندوز می‌شود. در مادربوردهای جدید، این کار به سرعت انجام شده و در نتیجه بسیار باعث تسریع کار می‌گردد، از این رو حالت Sleep یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران حرفه‌ای است. در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، با استفاده از این ترفند می‌توانید ویندوز را طوری تنظیم کنید که در صورت رفتن به حالت Sleep، کامپیوتر دیگر با حرکت دادن ماوس و یا فشردن کلیدهای کیبورد از خواب بیدار نشود.

سامان سپهوند بازدید : 860 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

در دنیای پیشرفته ی امروز حفظ امنیت در اینترنت و در هنگام وبگردی یا خرید اینترنتی بسیاز حائز اهمیت بوده و به یکی از یزرگ ترین چالش های بحث فناوری اطلاعات تبدیل شده است. به طور کلی حفظ امنیت صد درصدی در اینترنت امکان پذیر نمی باشد، اما شما می توانید با رعایت نکات امنیتی و انجام برخی از کار ها خود را تا حد قابل توجه ای در اینترنت ایمن کنید.

سامان سپهوند بازدید : 764 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه‌های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه‌های کامیپوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه‌ی ساخته شده بر روی سیستم کاربران است. برای این کار برنامه‌های مختلف و حرفه‌ای ساخته شده اما هر کدام این نرم‌افزارها دارای پیچیدگی‌های خاصی هستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای مخفی ویندوز بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون این که نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 632 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

فرض کنید در محیط ویندوز به مشکلی برخورده‌اید که خود از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در این زمان اکثر کاربران دست به دامن دوستان اینترنتی خود و یا انجمن‌های اینترنتی پرسش و پاسخ نظیر انجمن تخصصی ترفندستان می‌شوند. اگر قصد انجام چنین کاری را داشته باشید برای مطرح نمودن مشکل خود چه می‌کنید؟ قطعاً هدف‌تان این خواهد بود که مشکل خود را طوری مطرح کنید که سایر کاربران به راحتی آن را دریابند و به شما کمک کنند. برای این کار آیا محتوای مشکل را به صورت متنی نوشته و آن را بازگو می‌کنید؟ یا در نهایت تصویری از مشکل پیش آمده جهت فهم بیش‌تر قرار می‌دهید؟

سامان سپهوند بازدید : 784 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوزهای ویستا و 7 نحوه مشاهده آیکن فایل‌ها و فولدرها و هم‌چنین شورتکات‌های صفحه دسکتاپ دگرگون شده است و اشکال جدیدتری با ابعاد گوناگون آیکن ها به آن اضافه شده است. برای تغییر نحوه مشاهده آیکنها در پنجره‌های ویندوز، بایستی راست‌کلیک نمود و از منوی View یک گزینه را انتخاب کرد. اما هم‌اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر شکل و اندازه آیکن‌های فایل‌ها، فولدرها و شورتکات‌های

سامان سپهوند بازدید : 728 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و هم‌چنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 520 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

Windows Mobility Center ابزار مفیدی است که در لپ‌تاپ‌هایی که بر روی آن‌ها ویندوز ویستا یا 7 نصب‌شده است وجود دارد و مواردی نظیر بهینه‌سازی باتری، تعدیل و تنظیم کردن صدا و اتصال به سخت‌افزار خارجی از کاربردهای آن است. اما این ابزار برای همه کاربران کاربرد ندارد و علاوه بر آن با توجه به این که با کلیدهای ترکیبی Ctrl+X فعال می‌شود ممکن است چندان به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. با استفاده از این ترفند می‌توانید Windows Mobility Center را از طریق رجیستری ویندوز غیرفعال کنید.

سامان سپهوند بازدید : 534 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی  یک راه بستن پنجره‌های ویندوز بپردازیم. راهی که به احتمال خیلی زیاد تاکنون به آن پی نبرده‌اید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز قابل انجام است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,255
  • بازدید ماه : 14,146
  • بازدید سال : 106,735
  • بازدید کلی : 3,090,662