loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 470 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Gif نوعی فایل تصویری متحرک است. این فایل ها از چندین تصویر پشت سر هم تشکیل شده اند. این فایل ها توسط کامپیوتر به صورت عکس شناخته میشوند و در کنار هم تبدیل به فیلم میشن  و در بسیاری از گوشی ها و سیستم های خانگی قابل پخش نیستند. شاید به همین دلیل بخواهید این فایل ها را به ویدیو تبدیل کنید.شما در این مطلب از سایت ال سی سافت وار نحوه ساخت ویدئو از عکس های گیف رو یاد می گیرید

سامان سپهوند بازدید : 1093 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گاهی اوقات برای جابجایی یا ذخیره فایل هایی که حجم آنها زیاد هستند به دنبال راه حل میگردیم، یکی از بهترین روش ها برای اینکه حجم فایل های خود را کم کنیم استفاده از نرم افزار های فشرده سازی است. یکی از بهترین نرم افزار های فشرده سازی Winrar میباشد، با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل خود را تا به بهترین شکل ممکن فشرده کرده و از حجم آن کم کنید.

سامان سپهوند بازدید : 841 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Adobe Photoshop به وسیله‌ی انتخاب Image Size از منوی Image می‌توانید به آسانی اندازه‌ی یک تصویر را تغییر دهید. اما فرض کنید قصد دارید چندین تصویر را تغییر اندازه دهید. طبیعتاً باز نمودن تک‌تک آن‌ها توسط فتوشاپ و سپس تغییر اندازه‌ی هر کدام به شکل جداگانه بسیار وقت‌گیر خواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی تغییر اندازه‌ی دسته‌جمعی تصاویر در نرم‌افزار Adobe Photoshop را برای شما بازگو خواهیم کرد.

سامان سپهوند بازدید : 941 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (1)

سیستم امنیتی آفیس 2013 نسبت به فایل‌هایی که از اینترنت دریافت می‌کنید و قصد اجرای آن‌ها را دارید بسیار حساس است. این موضوع به این دلیل است که فایل‌ها در یک کامپیوتر دیگر ساخته و ویرایش شده‌اند. از این رو در صورتی که اقدام به اجرای فایلی که برای‌تان ایمیل شده است کنید، احتمال این که با پیغام خطایی مبنی بر مسدود شدن این فایل توسط آفیس 2013 روبرو شوید زیاد است. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی باز کردن فایل‌های مسدودشده در آفیس 2013 بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 669 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر شما تصمیم داشته باشید که یک سند Word را برای فردی ایمیل کنید شاید ترجیح بدهید که این کار را به صورت مستقیم و از داخل خود نرم‌افزار انجام دهید تا در وقت‌تان صرفه‌جویی شود.در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 614 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Microsoft Word در صورتی که یک آدرس اینترنتی را تایپ کنید، این آدرس به صورت خودکار به یک لینک اینترنتی تبدیل می‌شود. در نتیجه اگر دوست نداشته باشید که این آدرس یک لینک شود بایستی یک‌بار کلیدهای ترکیبی Ctrl+Z را بزنید تا لینک غیرفعال شود. اما اگر مدام این اتفاق برای‌تان می‌افتد و قصد دارید کلاً این قابلیت را در Word غیرفعال کنید، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 823 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

ما در این آموزش قصد داریم روش شماره گذاری از صفحه مورد نظرتان را آموزش بدهیم و شما بتوانید شماره گذاری را از صفحه دلخواه تان شروع نمایید و نیز شماره صفحات قبلی را پاک کنید اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید در ادامه مطلب این آموزش را  در سایت ال سی سافت وار دنبال کنید .فیلم آموزش این ترفند هم اضافه شد 

 
سامان سپهوند بازدید : 1483 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروزه نرم افزار های زیادی برای نیازهای متفاوت تولید شده اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. به طور کلی نرم افزارها به 2 دسته تقسیم می شوند: دسته اول نرم افزارهای رایگان هستند که به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی می توان از آنها استفاده کرد و مسلما نیاز به رجیستر کردن ندارند. اما دسته دوم، نرم افزارهای پولی هستند که استفاده از آنها با محدودیت هایی رو به رو است. به طوری کلی این محدودیت ها شامل محدودیت زمانی و محدودیت امکاناتی است. در محدودیت زمانی، نرم افزار پس از مدتی مشخص (معمولا 30 روز) منقضی می شود و مسلما غیر قابل استفاده خواهد شد و با پاک کردن و نصب مجدد، همچنان غیر قابل استفاده خواهد ماند و در محدودیت نوع دوم، برخی امکانات اصلی نرم افزار غیر قابل دسترس می شوند. اما راه حل اصلی رفع این کلیه مشکلات، پرداخت هزینه و تهیه نسخه اصلی نرم افزار می باشد که این روش به دلیل برخی مسایل زیاد در ایران رایج نیست و  راه دوم استفاده از روش های غیر قانونی اما رایج Carck ،patch ،keygen  و Serial number است که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان طرفدار دارد. اما مشکلی که وجود دارد روش استفاده از آنهاست؛ به طوری که هر کدام، روشی برای اجرای صحیح بروی نرم افزار دارند و امروز در  سایت ال سی سافت وار  به ارایه کلیه ترفندها و روش های اجرای آنها می پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 870 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

معمولا در آفيس اين مشکل وجود دارد که پس از کپي کردن يک متن، با درهم‌ريختگي فرمت‌ها و متون مواجه مي‌شويم و تصحيح آن زمان‌بر خواهد بود. در آفيس 2007 اگر اين ترفند کوچک را ندانيد، باز هم همانند آفيس‌هاي قديم به اين مشکل برمي‌خوريد و وقت‌تان را هدر مي‌دهيد، در صورتي که با اين ترفند کوچک و نه‌چندان پنهان، مي‌توان خيلي سريع کار را راه انداخت.

سامان سپهوند بازدید : 778 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

PrivaZer 2.43.0 Final  به طور معمول هر زمان که با نرم افزار های مختلف کار می کنید ، نرم افزار مجبور است برای اینکه بتواند به شما سرویس خود را ارائه دهد فایل های خود را در قالب Temp در جاهای مختلف ذخیره می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهد.کلا در زمان کار با اینترنت ،‌فایل هایی مانند صفحات وب ، آهنگ های اجرا شده در سایت ها ، فایل های بجا مانده در رایت سی دی و دی وی دی ها ، و… از این قبیل فایل ها هستند که هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم به مرور زمان سیستم شما را کند و کارایی آن را کمتر می کنند.

سامان سپهوند بازدید : 1786 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)

GameSave Manager 4.0.009  یک نرم افزار بسیار خوب برای مدیریت سیو بازی ها برای سیستم عامل ویندوز است. اگر نگران سیو بازی هایتان هستید, اگر میخواهید سیوهایتان را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید نرم افزار GameSave Manager میتواند برای شما بسیار خوب و کاربردی باشد. به وسیله ی این نرم افزار میتوانید به راحتی از Save بازهای مودر علاقه تان پشتیبان تهییه کنید و حتی آن ها را به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آن ها استفاده کنند.

 
سامان سپهوند بازدید : 972 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Right Click Enhancer Pro 4.3.7.0 منوهای راست کلیک و در واقع عملکردهای آن ها همیشه یکی از پرکاربردترین کلیدهای ویندوز بوده اند. نرم افزار مفید Right Click Enhancer به شما کمک می کند تا مدیریت کاملی برروی منوهای راست کلیک ویندوز خود داشته باشید و آن ها را به سلیقه ی خود ویرایش کنید. این نرم افزار برای اعمال تغییرات، در ریجستری ویندوز شما تغییراتی را ایجاد می کند که هیچ اختلالی در روند آن بوجود نخواهد آمد .

 
سامان سپهوند بازدید : 1674 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

Cheat Engine 6.4 یک ابزار مفید برای تمامی گیمرهای حرفه ای جهان می باشد. که علاقه به پنهان کاری و تقلب در بازی ها را دارند. با این بازی می توانید بازی سازگار را هک کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. ریتم برنامه بدین صورت است که لیستی از موارد قابل هک بازی را برای شما نمایش می دهد و شما به حسب دلخواه خود می توانید مقادیر عددی آنها را تغییر دهید.

سامان سپهوند بازدید : 20235 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (5)

همانطور که در جریان هستید امروزه اکثر بازی های رایانه ای به سیستم های بالایی نیاز دارند و دیگر cpu های دوهسته ای کشش اجرای عناوین جدید را ندارند از این رو به تازگی برنامه نویسان خارجی برنامه ای با نام Extreme Injector ساخته اند که شما با نصب آن میتوانید بازی های روز را با CPU دو هسته ای اجرا کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 1086 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

همواره یکی از دغدغه‏های اصلی کاربران، گرفتن پشتیبان یا به اصطلاح Backup از به‏روزرسانی‏ها یا آپدیت‏های آنتی ویروس مورد استفاده بوده است. برای این کار و همچنین نحوه انتقال آپدیت‌های Nod32 نیز ترفندهای مختلفی ارائه شده است. اما در صورتی که از آنتی ویروس محبوب Nod32 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک میانبر برای پشتیبان‏گیری سریع از آپدیت‏های این آنتی ویروس بپردازیم. قطعاً ساده تر و سریع تر از این روش نمیتوانید از آپدیت‏های آنتی ویروس Nod32 پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع لزوم، آنتی ویروس خود را با استفاده از این آپدیت‏ها به صورت آفلاین، آپدیت نمایید. در حقیقت شما با این ترفند می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به اتصال به اینترنت آپدیت کنید!

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,151
  • بازدید ماه : 14,042
  • بازدید سال : 106,631
  • بازدید کلی : 3,090,558