loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
رضا بازدید : 2429 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

اماده ی شکسته شدن کیبورد خود باشید و خود را برای یک بازی سخت و به تمام عیار اماده کنید ! بازی dark souls 2  در سال ۲۰۱۴ توسط  from software ساخته و منتشر شده است . این بازی جز سخت ترین بازی های زمان خود است و هر گیمر حرفه ای را به مرز جنون میکشد اما نگران سختی این بازی نباشید چون  شما گیمر های عزیز ترینر این بازی را قرار  دادیم  تا از بازی لذت ببرید و در رد کردن مراحل مشکل نداشته باشید .

رضا بازدید : 478 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا شما هم از تبلیغات ناخواسته در مرورگر وب‌فریر خسته شده اید و سرعت بارگیری صفحه‌های شما به میزان زیادی کم شده است. شما کافیست از مراحل زیر استفاده کنید و مرورگرتان را از شر این تبلیغات خلاص کنید:

رضا بازدید : 483 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید شما هم از کسانی باشید که از نرم افزار کی ام پلیر برای پخش ویدیو بهره می برید ولی تبلیغاتی که در سمت چپ این پلیر(پخش کننده) بالا می آید، دیدن ویدیوها را برای شما سخت کرده باشد. برای غیر فعال کردن تبلیغات در KMPlayer چند مرحله ساده زیر را انجام دهید:

رضا بازدید : 5675 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (2)

گاهی اوقات, درایو CD یا DVD در ویندوز شناسایی نمیشود. یعنی وقتی My Computer را باز میکنید شکلک درایو وجود ندارد و نمیتوان به آن دسترسی داشت. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در فایل های ویندوز, اختلال در رجیستری, و یا ویروسی شدن سیستم رخ دهد. همچنین ممکن است مشکلی در اتصالات کابل ها در داخل کیس وجود داشته باشد.

 اگر اشکال نرم افزاری یا اختلال در ویندوز باشد, معمولا با نصب مجدد ویندوز مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر میخواهید بدون نصب مجدد ویندوز مشکل را برطرف کنید, این مراحل را آزمایش نمایید:

 معمولا در هنگام خریداری درایو CD یا DVD , یک دیسک حاوی نرم افزار راه اندازی در داخل جعبه وجود دارد. آن را نصب کنید. ممکن است مشکل را برطرف کند.

رضا بازدید : 348 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

DVD از کلمات Digital Versatile Disc , اقتباس شده است .با استفاده از درایوهای DVD می توان اطلاعاتی بالغ بر7 / 4 گیگابایت را بر روی یک دیسک ذخیره نمود.اطلاعات فوق , تقریبا" هفت برابر داده ئی است که می توان بر روی یک CD R (دیسک های با قابلیت نوشتن یک مرتبه ) و یا CD RW ( دیسک هائی با قابلیت نوشتن چندین مرتبه ) ذخیره نمود. درایوهای DVD , نظیر رایتر امکان استفاده از دیسک هائی با قابلیت نوشتن یک مرتبه و دیسک هائی با قابلیت نوشتن چندین مرتبه را فراهم می نمایند. از دیسک هائی با قابلیت نوشتن یک مرتبه , اغلب در رابطه با ایجاد دیسک های ویدئوئی DVD استفاده می گردد . ( قابل استفاده در DVD Player های استاندارد ). از دیسک هائی با قابلیت نوشتن چندین مرتبه بمنظور ذخیره سازی حجم بالائی از داده و Backup اطلاعات موجود بر روی هارددیسک , استفاده می شود.نرخ انتقال اطلاعات در درایوهای DVD بمراتب بیشتر از درایوهای CD ROM است .یک DVD که دارای سرعتی بالغ بر 1می باشد , سریعتر از یک CD معمولی با سرعت 8X ( سرعت یک درایو DVD بین هشت تا نه برابر سرعت یک CD ROM می باشد) می باشد. DVD از مدل فشرده سازی MPEG 2 در رابطه با ویدئو وصوت استفاده می نماید . بدین ترتیب ,تصاویر با کیفیت و شفافیت بیشتری ایجاد و امکان استفاده از پتانسیل های صوتی Dollby Digital و DTS) Dollby Theater Systems) نیز فراهم می گردد. با استفاده از تکنولوژی MPEG 2 در هر فریم , 480 خط افقی عرضه می گردد . ( در دیسک های لیزری 425 و در VHS بین 250 تا 270 ) .


رضا بازدید : 301 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

گوگل در تلاش است تا به هدف های خود در قبال اطلاع رسانی به دنیا دست پیدا کند. در این مطلب از ابزارهای مفید گوگل 10 نمونه ذکر می شود.امیدواریم این مقاله مورد توجه شما کاربران محترم سایت  آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت  قرار بگیرد.
گوگل قدرتمندترین موسسه در فضاهای اینترنتی اطلاعاتی در جهان  است. گوگل آن قدر مهم است که یاهو پیشنهاد حضور آگهی های گوگل را در جستجوهای خود ارائه کرد و گوگل همچنان با بودجه ای میلیارد دلاری و هزاران رایانه به کار خود در مسر توسعه ادامه می دهد.
گرچه به نظر می رسد که مهمترین کار گوگل جستجو است اما این شرکت ابزارهای دیگری را هم ارائه داده است. اگر در سایت گوگل جستجو کنید متوجه می شوید که این شرکت پروژه هایی را شروع کرده که توسط دیگر شرکت ها طراحی و تولید می شوند. اکنون به معرفی این 10 ابزار می پردازیم:

رضا بازدید : 371 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از امکاناتی که در گوگل پلاس وجود دارد میزان بازدید از پروفایل می باشد. شاید خیلی از کاربران علاقه ای نداشته باشند که کسی متوجه شود چه تعداد از صفحه گوگل پلاس آنها بازدید شده است.

رضا بازدید : 414 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

به جرات میتوان معروف ترین و بهترین نرم افزار دیکشنری حال حاضر را دیکشنری Babylon دانست. دیکشنری که تمامی زبان های زنده دنیا را پشتیبانی میکند و قابلیتهای متفاوت دیگری نیز دارد. این نرم افزار نیز ترفندهای خاصی را در خود نهفته است که حال به معرفی آنها میپردازیم.

رضا بازدید : 638 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

در حال حاضر میتوان با اطمینان گفت نرم افزار WinRAR بهترین و معروف ترین نرم افزار فشرده ساز در جهان است. توانایی این نرم افزار در فشرده سازی فایل های مختلف بارزترین قابلیت WinRAR است. اما ما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید فشرده سازی این برنامه را تا حدی زیادتر بهبود ببخشید.

رضا بازدید : 332 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

معروف ترین نرم افزار رایت CD و DVD مطمئنا نرم افزار Nero است. در این نرم افزار قسمتی وجود دارد که میتوان سرعت رایت را تعیین کرد. اما این سرعت, سرعت حقیقی رایت کردن نیست. با استفاده از این ترفند میتوانید به سرعت حقیقی رایت پی ببرید.

رضا بازدید : 901 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‌های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‌های بدون نیاز به نصب برنامه‌های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‌باشند. در سیستم‌هایی که محدود شده‌اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه‌های پرتابل برنامه‌‌ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‌توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‌ها بدون نصب آنها فراهم باشد.

 

رضا بازدید : 373 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

 حتما شما هم سایت هایی با دامنه tk. را دیده اید. بیشتر این دامنه ها رایگان هستند. شما هم می توانید یک دامنه رایگان tk. برای خودتان ثبت کنید.

 یکی از امکاناتی که این دامنه در اختیار شما قرار می دهد, امکان اتصال آن به وبلاگ است. مثلا اگر شما وبلاگی با آدرسyourblogname.blogsky.com داشته باشید, می توانید یک دامنه tk. ثبت کنید و آن را به وبلاگ خود متصل کنید. و از این به بعد با آدرسyourblogname.tk وارد وبلاگتان شوید.

رضا بازدید : 305 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بر روی هارد سیستم خود فایل مشکوکی داشته باشید و از آلوده بودن آن به ویروس اطلاع مطمئن نباشید. در این زمان ممکن است آنتی ویروسی نصب کرده و فایل را اسکن کنید. طبعا با این روش فایل شما تنها با یک آنتی ویروس اسکن میشود و هر چقدر هم آنتی ویروس قوی باشد امکان خطا وجود دارد و اگر همان فایل را با آنتی ویروسی دیگر چک کنید شاید نتیجه چیز دیگری باشد. همچنین مشکلاتی اعم از آپدیت آنتی ویروس ها, مشکلات مربوط به رجیستر آنها و مسائل این چنینی نیز وجود دارد که کاربران را از استفاده بهینه از آنتی ویروس ها ناتوان میکند.

 

رضا بازدید : 1185 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

سوئیچ شبکه از مجموعه ای کامپیوتر ( گره ) که توسط یک محیط انتقال ( کابلی یا بدون کابل ) به یکدیگر متصل می گردند , تشکیل شده است. در شبکه از تجهیزات خاصی نظیر هاب و روتر نیز استفاده می گردد. سوئیچ یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است . با استفاده از سوئیچ , چندین کاربر قادر به ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت . سوئیچ همانند روتر که امکان ارتباط بین چندین شبکه را فراهم می نماید , امکان ارتباط گره های متفاوت ( معمولا کامپیوتر ) یک شبکه را مستقیما با یکدیگر فراهم می نماید. شبکه ها و سوئیچ ها دارای انواع متفاوتی می باشند.سوئیچ هائی که برای هر یک از اتصالات موجود در یک شبکه داخلی استفاده می گردند , سوئیچ های LAN نامیده می شوند. این نوع سوئیچ ها مجموعه ای از ارتباطات شبکه را بین صرفا دو دستگاه که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند , در زمان مورد نظر ایجاد می نماید.

رضا بازدید : 1135 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

به نظر میرسد که ماوس های توپی قدیمی در معرض انقراضند. وسیله جدیدی که امروزه به آنها ترجیح داده میشود ماوس نوری (یا موس لیزری) است.

 این دستگاه که توسط Agilent Technologies ساخته و در اواخر 1999 به دنیا معرفی شد, مجهز به دوربین کوچکی است که 1500 عکس در هر ثانیه می گیرد. این نوع ماوس تقریبا بر روی هر سطحی کار میکند و یک دیود کوچک ساطع کننده نور (LED) دارد که  نور را از آن سطح  به  یک سنسور CMOS یا Complimentary Metal-Oxide Semiconductor منعکس می کند.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,270
  • بازدید ماه : 11,081
  • بازدید سال : 103,670
  • بازدید کلی : 3,087,597