loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1150 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

گوگل کروم به عنوان مرورگری که منابع زیادی از سیستم را مصرف می‌کند شناخته می‌شود و کاربرانی که از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند از این موضوع بیش از دیگران رنج می‌برند. در خصوص کروم نکته‌ای که وجود دارد این است که حتی با خروج از مرورگر، پروسه‌ی اجرایی کروم همچنان در پس‌زمینه‌ی ویندوز در حال اجرا باقی می‌ماند. میزان مصرف این پروسه، از زمانی که مرورگر باز است بسیار کم‌تر است اما همچنان مقداری از حافظه را مصرف کرده و پردازنده را اشغال نگه می‌دارد. در این ترفند به نحوه‌ی جلوگیری از اجرای گوگل کروم در پس‌زمینه‌ی ویندوز می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1691 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

ویندوز 10 نسل مرورگر خود را به کلی تغییر داد و مرورگر Edge را همراه این ویندوز روانه بازار کرداما این مرورگر مانند نسل قبلی خود مشکلات بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین مشکلات این مرورگرCrash کردن یا به اصطلاح هنگ کردن ناگهانی است.مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) گاه و بیگاه با کرش‌های حسابی رو به رو میشود. برای مثال پس از چند بار به خواب رفتن و بیدار شدن دستگاه، اج نمی‌تواند برگه‌های باز مانده را بازیابی کند و شما را مجبور به بستن این نرم‌افزار می‌کند.

سامان سپهوند بازدید : 639 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

با فراگیر شدن گوشی های هوشمند بیشتر فعالیت کاربران با گوشی ها هستند یکی از مشکلات باز کردن سایت ها اسکرول شدن صفحه سایت است که صفحه سایت با صفحه نمایش تنظیم نیست. اگر بخواهید از صفحه سایت عکس تهیه کنید با مشکل رو به رو خواهید شد

سامان سپهوند بازدید : 637 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران میباشد که میتوانند عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند. اگر مطلبی نیز مورد پسندتان قرار گرفت میتوانید با ضربه زدن بر روی آیکون قلب در زیر مطلب, آن را لایک کنید. شاید بخواهید بعضی از لایک های خود را پاک کنید ولی نمیدانید که چه عکس هایی را لایک کرده اید.

سامان سپهوند بازدید : 884 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در نسخه‌های جدید مرورگرهای وب، حالتی به نام Private Browsing یا مرور خصوصی در نظر گرفته شده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. فرض کنید قصد دارید به طور خصوصی مشغول گشت‌و‌گذار در اینترنت شوید. به صورتی که هیچ اطلاعاتی از آنچه شما در مرورگر مشاهده کرده‌اید مانند آدرس سایت‌های مشاهده شده در تاریخچه مرورگر ثبت نشود.....در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 998 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اگر به سرعت بالای اینترنت در گوشی اندروید توجه زیادی میکنید پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب نرم افزار Booster WiFi را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار در جهت بالا بردن سرعت اتصال گوشی به مودم وای فای طراحی شده است.

سامان سپهوند بازدید : 818 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

Gmail  یکی از بهترین و ایمن ترین سرویس فضای رایگان برای پیام های الکترونیکی می باشد این سرویس توسط شرکت گوگل درست شده و به شما 15 گیگ برای ارسال اطلاعات و به اصطلاح فضای ابری می دید  کار جیمیل فقط به پیام و پست های الکترونیکی ختم نمی شود صورتی  که گوگل با معرفی سرویس های مختلفی از خود  باعث شده است کمه این سرویس به عنوان یک امر مهم به حساب بیایید به گونه ای که در  بسیایر از بازی ها برای همگام سازی و ذخیره اطلاعات   بازی باید بازی رو به جیمیلتون سینک کنید و بازی های دیگر و حتی اسناد و خیلی و خیلی کار های دیگر که این سرویس می تواند انجام دهد

سامان سپهوند بازدید : 604 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

مرورگر کروم یکی از محبوب ترین نرم افزار های مرور وب می باشد که کاربران زیادی در دنیا از آن استفاده می کنند. در صورتی که چند کاربر از کامپیوتر شما استفاده می کنند و شما دوست ندارید که کاربران رایانه به مرورگر کروم شما دسترسی داشته باشند می توانید بر روی آن قفل بگذارید.عمل قفل گذاری بر روی مرورگر کروم باعث می شود که در هنگام باز کردن کروم، مرورگر از شما درخواست رمز کند. در صورتی که رمز را به درستی وارد نمایید می توانید به مرورگر دسترسی داشته باشید و در صورتی که رمز را اشتباه وارد کنید مرورگر برای شما بسته خواهد شد.

سامان سپهوند بازدید : 463 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

در اپلیکیشن Gmail سیستم‌ عامل اندروید به آسانی و از طریق محیط اپلیکیشن با ورود به Menu > Settings می‌توانید یک حساب Gmail جدید را بر روی این اپلیکیشن تنظیم کنید. اما اگر قصد حذف یک حساب از این اپلیکیشن یا به اصطلاح Log Out را داشته باشید، نحوه‌ی کار تا حدودی متفاوت است. در این ترفند به نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 640 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

در دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید امکان تعریف چندین صفحه‌ی خانگی وجود دارد. درون این صفحات خانگی می‌توان از میان‌برها و ویجت‌های مختلف استفاده کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید و هم‌چنین انتخاب یک صفحه‌ی خانگی به عنوان صفحه‌ی خانگی اصلی خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 956 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

وقتی شما در حال گشت‌وگذار در اینترنت هستید مرورگر فعالیت‌های شما را به عنوان تاریخچه یا همان History در قسمتی از هارددیسک ذخیره می‌کند. شاید تمایل داشته باشید بدانید این تاریخچه چقدر از فضای هارددیسک شما را اشغال کرده است تا در صورت نیاز نسبت به حذف آن اقدام نمایید. در این ترفند نحوه‌ی اطلاع از این امر را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 547 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

ممکن است شما نیاز داشته باشید به طور هم‌زمان با دو یا چند حساب کاربری مجزا وارد وب‌سایتی شوید. یک راه حل این است که از یک مرورگر دیگر برای ورود به وب‌سایت استفاده کنید ولی ممکن است شما دسترسی به مرورگر دیگری نداشته باشید؛ ضمناً اگر شما نیاز به ورود به وب‌سایت با چند حساب کاربری در تنها یک مرورگر دارید دیگر این روش کارساز نخواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی حل این مشکل و ورود به یک وب‌سایت با چندین حساب کاربری به طور هم‌زمان را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 446 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر در محیط مروگر گوگل کروم تب‌های زیادی باز کنید به طور خودکار در هر مرحله این تب‌ها کوچک‌تر می‌گردند تا جایی که دیگر اثری از عنوان ‌صفحه اینترنتی که در هر تب باز است مشاهده نمی‌شود. این امر ممکن است آزاردهنده باشد چرا که برای پی بردن به این که هر تب مربوط به چه صفحه‌ای است بایستی بر روی آن تب کلیک کنید. اگر مایلید این کوچک‌سازی تب‌ها انجام نگیرد، در این ترفند روش انجام این کار را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 691 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم عامل اندروید همواره با آن مواجه‌اند دسترسی بدون اجازه‌ی اپلیکیشن‌ها به اینترنت است. اپلیکیشن‌های مختلفی برای رفع این مشکل تهیه شده‌اند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشند. از نسخه‌ی 4 اندروید، قابلیت جلوگیری از این دسترسی در این سیستم عامل قرار گرفته است که شاید بسیاری از آن آگاهی نداشته باشند. در این ترفند چگونگی استفاده از این قابلیت را برای شما شرح می‌هیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 854 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

در دنیای پیشرفته ی امروز حفظ امنیت در اینترنت و در هنگام وبگردی یا خرید اینترنتی بسیاز حائز اهمیت بوده و به یکی از یزرگ ترین چالش های بحث فناوری اطلاعات تبدیل شده است. به طور کلی حفظ امنیت صد درصدی در اینترنت امکان پذیر نمی باشد، اما شما می توانید با رعایت نکات امنیتی و انجام برخی از کار ها خود را تا حد قابل توجه ای در اینترنت ایمن کنید.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,634
  • بازدید ماه : 11,445
  • بازدید سال : 104,034
  • بازدید کلی : 3,087,961