loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 520 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

گر شما در محلی هستید که دو یا چند رایانه تشکیل یک شبکه داده‌اند و چاپگری در این شبکه به اشتراک گذاشته شده است، شاید نیاز داشته باشید که به IP این چاپگر دسترسی داشته باشید. این IP در مواردی مانند به اشتراک‌گذاری چاپگر با یک رایانه‌ی جدید کاربرد دارد. در این ترفند  از سایت ال سی سافت وار نحوه‌ی پی بردن به این IP را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 1235 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

کاربرانی که به بازی های آنلاین علاقه دارند پینگ اینترنت برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پینگ سرعت پاسخ گویی اینترنت به حساب میاید. به این معنا که شما هنگامی که درخواستی را به اینترنت ارسال میکنید سرعت ارسال و آماده شدن درخواست شما برای دریافت را پینگ میگویند که این عدد هرچه کمتر باشد یعنی مدت زمان کمتری برای پاسخ دهی صرف میشود.

سامان سپهوند بازدید : 837 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

آیا شما نیز به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ حتمام لاحظه کرده اید که برحی نرم افزار های تعویض آی پی در حد اسم آی پی شما را تغییر می دهند. اما هم اکنون با نسخ ی جدید ی از نرم افزار Mask My IP رو به رو هستیم که نه تنها آی پی شما را تغییر می دهد بلکه می توانید آی پی کشور خود را نیز انتخاب نمایید. بعد از وردو به نرم افزار از قسمت تعریف شده کشور مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی Hid Ip کلیک نمایید تا در عرض چند ثانیه شاهد این تغییر باشید. همچنین می توانید به نرم افزار این گزینه را بدهید که در زمان مشخصی آی پی شما را به صورت کاملا رندوم و اتوماتیک تغییر نماید.م اکنون این نرم افزار از وب سایت ایرانیان دانلود ، آماده دریافت می باشد.

سامان سپهوند بازدید : 1424 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 1722 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال اسم CMD به گوشتون خورده و شاید هم بدنید که میشه باهاش کارهای خیلی جالب و زیادی انجام داد و دستورات زیادی هم برای اجار و یرایش و اعمال تغیراتی در ویندوز دارد که ما می خواهیم در این پست شما را با دستور label آشنا کنیم .

سامان سپهوند بازدید : 892 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امروزه همزمان با پیشرفت علم روز ،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL) كم كم در ایران هم در حال افزایش است و استفاده مردم از سرویس ADSL بیشتر شده است . مودم ADSL یكی از الزامات سرویس ADSL می باشد كه در هنگام راه اندازی این سرویس ،‌ شما نیاز به یك مودم ADSL خواهید داشت ،‌ كه البته خود مراكز سرویس دهنده ADSL هم این مودم ها را در اختیار كاربران قرار می دهند،‌ كه پس از آماده سازی سرویس جهت اتصال این مودم ها به  اصطلاح باید كانفیگ شوند كه باز خود مركز ارائه دهنده سرویس ADSL اقدام به  کانفیگ مودم ها می نماید كه البته در قبال اینكار مبلغی جهت هزینه كانفیگ از مشتری دریافت می نمایند...
 

سامان سپهوند بازدید : 356 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (3)

با  سلام خدمت شما دوستان گرامی به تاخیر انجام شده واقعا متاسفیم  چون باید کار ها طبق برنامه و کنترل شده پیش بره

امروز تمام آموزش هایی که  در کلاس کارگاه شبکه انجام داده اید جمع آوری شده و در یک فایل زیپ قرار داده شده شما می توانید با دانلود این فایل تمام آموزش ها رو تک به تک و هر کدام در یک فایل پی دی اف دانلود و استفاده کنید

سامان سپهوند بازدید : 521 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید, ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر, لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود, شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت.

مثلا اگر شما Disconnect می شدید, مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید.

 اما به وسیله روشی که در این مقاله آن را توضیح میدهیم, ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.

سامان سپهوند بازدید : 479 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما هم میخواهید در هزینه های خود جهت اتصال به اینترنت صرفه جویی کنید، این مقاله را بخوانید.
در این مقاله ما قصد داریم به معرفی فعالیت هایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید بپردازیم. ولی Offline چیست و چه تفاوتی با Online دارد؟

ما در اینترنت با دو اصطلاح Online و Offline رو به رو هستیم، هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید اصطلاحا به شما می گویند Online و هنگامی که به اینترنت متصل نمی باشید به شما می گویند Offline هستید.ولی چگونه می توان در حالت Offline بدون اینکه به اینترنت متصل بود از آن استفاده کرد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال با ما همراه شوید.

نکته: یکی از پیش پا افتاده ترین کارهایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید تایپ و ویرایش نامه هایی است که می خواهید Email نمایید.

مسلم 20 بازدید : 498 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

فکر می کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد, با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟ این فهرست 10 مورد از اولین احتمالات یک هکر برای کشف رمز عبور شماست که البته پیدا کردن این اطلاعات هم بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید: اسم پدر, مادر, همسر, فرزند یا حیوان خانگی شما اولین موردی است که امتحان می شود. البته همیشه عدد صفر یا یک را هم بعد از آن باید امتحان کرد. چهار رقم آخر شماره موبایل یا کد ملی تان.123 یا1234 یا123456. کلمه Password. شهر محل اقامت یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید یا اسم تیم فوتبال محبوب تان. روز تولد خود, والدین یا فرزندان تان . هکرها به دور از هر گونه اصول اخلاقی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرشان از هر ابزاری استفاده می کنند. تنها مرز و سد نگه دارنده بین فاش شدن و محرمانه ماندن اطلاعات تان رمز عبوری است که انتخاب می کنید و به شما بستگی دارد که این حصار را تا چه اندازه قدرتمند بسازید.

مهران احمدی بازدید : 262 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 با رشد روز افزون اینترنت تمام تجارت ها به سمت خدمات اینترنتی رفته اند, از جمله این خدمات خرید های اینترنتی می باشد. ممکن است شما هم مانند خیلی از کاربران اینترنت علاقه داشته باشید که از طریق اینترنت اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود کنید. اما لازم است که یک سری مسائل را حتما قبل خرید بررسی و به آنها توجه کنید.

سامان سپهوند بازدید : 617 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

در صورتی که تنها سررشته ای از هک و امنیت را داشته باشید میدانید که بسیاری از هکرها برای نفوذ به سیستمقربانی از IP او استفاده میکنند. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که IP شما برای همیشه دور از دسترس این افراد باشد و به نوعی به طور کامل IP خودتان رو از دسترس دیگران مخفی نگه دارید.

مهران احمدی بازدید : 959 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت.نرم افزار BeFaster که به تازگی منتشر شده و این نسخه دوم آن می باشد قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار با برسی دقیق اتصالات اینترنتی و نیز برسی پینگ ها میتواند با کمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یک کاربر قرار دهد به طوری که پس از نصب به صورت چشمگیری باعث افزایش سرعت اینترنت می گردد. همچنین علاوه بر پینگ ها تنظیمات رجیستری ویندوز را مورد برسی قرار می دهد و با دستکاری در آن و ایجاد تغییرات در تنظیمات آن موجب بالا رفتن سرعت اینترنت کاربر می شود. شما از این نرم افزار می توانید در شبکه های مختلف از جمله Dial-up modem, Lan, Wireless, Cable Modem, xDSL, ISDN, T1, DirecPc and Cable/DSL running PPPoE or PPPoA etc. and AOL, Symantec PcAnyWhere, IE, Opera که از سرعت پایینی برخوردارند با کنرل آنها و بهینه سازی درست باعث افزایش سرعت اینترنت شوید. قابلیت اجرا در استارت آپ و نیز پشتیبانی از ۲۶ زبان مختلف جهان از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 30
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,562
  • بازدید ماه : 11,373
  • بازدید سال : 103,962
  • بازدید کلی : 3,087,889