loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 767 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

کمپانی Blizzard از سیستم مورد نیاز عنوان World of Warcraft: Legion رونمایی کرد. طبق مشخصات اعلام شده توسط این کمپانی برای اجرای World of Warcraft: Legion حداقل به یک پردازنده دو هسته ای، دو گیگ حافظه اصلی، ۴۵ گیگ فضای خالی بر روی هارد و همچنین کارت گرافیکی با قدرت NVIDIA GeForce GT 440 یا AMD Radeon HD 5670 یا Intel HD Graphics 5000 GPU نیاز خواهید داشت. در ادامه با جزئیات کامل سیستم اعلام شده همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 667 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

کمپانی یوبی سافت اقدام به معرفی نسخه جدیدی از سری بازی محبوب Assassin’s Creed برای سیستم عامل آی او اس تحت عنوان Identity کرد. یوبی سافت این بار بازی بازان را در این عنوان نقش آفرینی به دوران رنسانس ایتالیا می برد و به شما اجازه ایجاد و سفارشی کردن شخصیت خود را می دهد. همچنین بازی باز قادر به انتخاب چهار کلاس متفاوت که از مبتدی تا درجه متوسط و حرفه ای است، داده می شود. تریلری از بازی Assassin’s Creed Identity منتشر شده که در ادامه مطلب می توانید مشاهده و یا دانلود کنید.

سامان سپهوند بازدید : 764 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

اندروید آبنبات چوبی یا ۵٫۰ نیز همانند نسخه های پیشین خود دارای یک بازی پنهان شده است که شما می توانید آن را بدون نیاز به دانلود هیچ چیز اضافی و تنها با مراجعه به تنظیمات گوشی اجرا کنید.

این بازی پنهان شده مشابه بازی Flappy Bird بوده که در آن ربات اندروید جایگزین پرنده شده و پس زمینه ی آن نیز از محیط اندروید آبنبات چوبی الهام گرفته شده است.

سامان سپهوند بازدید : 862 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

عنوان Far Cry Primal در زمان ماقبل تاریخ جریان دارد؛ جایی که شما در نقش یک شکارچی غارنشین و  آخرین بازمانده قبیله شکارچی ها یعنی Takkar قرار می گیرید. حال به تازگی, یوبی سافت دو تریلر جدید از این عنوان منتشر کرده است که شما را با شخصیت اصلی بازی یعنی Takkar بیشتر آشنا می کند. با جزییات بیشتر با سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 909 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

حتما شما هم با عنوان بزرگ Tom Clancy’s The Division که به نوعی بزرگترین IP شرکت یوبی سافت به حساب میاید آشنایی دارید ! این بازی در آخرالزمان قرار دارد , زمانی که تاریکی دنیا را گرفته و انسان ها به جان یک دیگر افتاده اند ! حال برخی از منبع ها شایعاتی منتشر کرده اند که طبق متنی که در این شایعات است “سیستم مورد نیاز بازی Tom Clancy’s The Division مشخص شده است ! ” حال میتوانید سیستم مورد نیازی که در حال حاضر تنها در حد یک شایعه است را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 2028 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

گیم رنجر نام نرم افزاری محبوب و قدرتمندی می باشد که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از این برنامه جالب شما می تونید بازی های خودتون را با اتصال به اینترنت با افراد سراسر جهان به طور همزمان بازی کنید بدون هیچ گونه مشکلی.GameRangerتوسط Scott Kevill ایجاد شده است و برای اولین بار در جولای سال 1999 برای مکینتاش با پشتیبانی از 11 عنوان بازی آزاد شد.در همان سال،جایزه "بهترین دستاورد در انجمن اینترنت" را توسط مجله Macworld به دست آورد.خدمات امروزی آن بیش از 600 عنوان را پشتیبانی می کند.این نرم افزار دارای سه گزینه برای استفاده است. عضویت اولیه رایگان است و اجازه می دهد تا کاربران حداکثر 50 دوست و میزبان داشته باشند. عضویت نقره ای قیمت 19.95 $ آمریکا در هر سال است و اجازه می دهد تا بازیکن یک نام حساب کاربری منحصر به فرد، حداکثر 100 دوست، امکان استفاده از lader و رتبه بندی و رنک ها، استفاده از ارتباط صوتی، یک آیکون سفارشی، و دسترسی به چت روم های منحصر به فرد علاوه بر ویژگی های عمومی عضویت را داشته باشد. عضویت طلایی، هزینه 39.95 $ آمریکا در هر سال، اجازه می دهد تا 500 دوست، حذف آگهی ها، اجازه دسترسی به میزبان چت روم، تنظیم خودکار پاسخ دور پیام ها، و دسترسی به پروفایل گسترش کاربر علاوه بر مزایای عضویت نقره ای را کاربر داشته باشد. هر دو نقره و طلا بازپرداخت 30 روزی هستند.در این برنامه اکثر بازی های معروف که قابلیت مولتی پلیر دارند ساپورت شده اند که می توانید آن ها را با استفاده از این برنامه آنلاین بازی کنید.برای اینترنتی و آنلاین بازی کردن کافی است بازی شما قسمت multiplayer جهت آنلاین بازی کردن داشته باشد و بازی مورد نظر شما در لیست game ranger موجود باشد.همچنین برای راحت و روان بازی کردن باید سرعت اینترنت شما حداقل 128kb باشد تا راحت تر و روان تر بازی کنید.هرچه سرعت شما بیشتر باشد راحت تر می توانید بازی کنید.در این پست سایت ما می توانید آموزش کامل تر را مشاهده کنید.از جمله بازی هایی که می توانید با این برنامه آنلاین بازی کنید را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

سامان سپهوند بازدید : 1399 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

GTA 5 دارای موسیقی های متن پیشفرض فوق العاده جذاب و شنیدنی میباشد، با این حال گاهی اوقات، شما دوست دارید که دقیقا به موسیقی های دلخواه خود گوش کنید، به عنوان مثال به جدید ترین آهنگ های یکی از خواننده های محبوب خود در بازی گوش کنید!

در ادامه میتوانید ویدئوی آموزشی مربوط به نحوه فعال سازی و اضافه کردن آهنگ های موجود روی PC خود به بازی را مشاهده و بررسی نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 2174 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران محترم سایت ال سی سافت وار بنا به درخواست کی از کاربران عزیز آموزش کامل کار با نرم افزار Cheat Engine رو براتون گذاشتم امیدوارم از این آموزش راضی باشید برای دیدن آموزش و هم چنین دانلود این نرم افزار می تونید به پایین مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 939 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

حتما با سری بازیهای Tomb Raider آشنا هستید , Tomb Raider یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازیها در سبک اکشن ادونچر می باشد و همیشه میان این بازی و Uncharted رقابت وجود داشته مخصوصا به دلیل اینکه هر دو انحصاری می باشند! اما خوشبختانه آخرین نسخه ی Tomb Raider یعنی Rise of the Tomb Raider مانند نسخه ی قبلی تنها انحصار زمانی می باشد و گفته شده پس از 6 ماه تا 1 سال برای PC و PS4 نیز منتشر خواهد شد اما برای Xbox One و Xbox 360 باید آذر 94 منتظر این بازی باشید! در این مطلب تم بسیار زیبای Rise of the Tomb Raider را برای طرافداران لارا کرافت و تامب رایدر آماده کرده ایم که ظاهری جالب و متفاوت به ویندوز شما می بخشد و قابل استفاده در ویندوزهای ۷ , ۸ و ۸.۱ می باشد , میتوانید این تم را در ادامه ی  با لینک مستقیم دریافت کنید…

سامان سپهوند بازدید : 1164 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

شرکت صاحب نام باندای نامکو، ساعاتی پیش از نسخه جدید بازیپر زرق و برق Tekken 7 تحت عنوان Tekken 7: Fated Retribution  رونمایی کرد. در همین مورد تریلر و تصاویری منتشر شده که در ادامه مطلب می توانید دانلود و یا مشاهده کنید.

در زیر می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

 

سامان سپهوند بازدید : 1795 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

سلام تو این مطلب قصد داریم یکی از بهترین ترینر  بازی 3 Stronghold Legends   رو براتون گذاشتیم  که امیدوارم ازش خوب استفاده کنید  

ترینر این بازی خیلی بدرد بخوره در مواقعی که قلعه میگیرید و یا تخم اژدها میسازید و …

سامان سپهوند بازدید : 1168 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

داستان بازي روايت گر بخشي از زندگي AjayGhale است، که براي پخش کردن خاکستر مادر مرحومش بهزادگاهش تبت بازگشته است، اما در اين مسير درگير جنگ هاي داخلي تبت مي شود و مسيرزندگي اش عوض مي شود. جنگ هايي که هيمالياي سفيد و برفي را گلگون خواهند کرد وکايرت سرزميني که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنيده شده اند و قرار است ميزبانماجراجويي هاي آجاي (البته، به همراه ما) باشند

برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1026 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

خب دوستان عزیز!یوبی سافت در کنار تریلر و گیم پلی جدیدی که از AC:S نمایش داده چند والپیپر زیبا را هم به نمایش در آورده است!

با معرفی و رونمایی  Ubisoft از بازی Assassin’s Creed Syndicate، حال این ناشر، تصاویر و آثار هنری بسیاری از این بازی برای نشان دادن المان ها و محیط های مختلف این بازی منتشر کرده است. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید تا از این آثار و تصاویر دیدن فرمایید.

برای دانلود این والپیپر ها میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید

سامان سپهوند بازدید : 2918 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (1)

عنوان Call of Duty: Black Ops III جدیدترین نسخه از سری بازی های Call Of Duty میباشد , این بازی یکی از برترین ها در میان بازی های سبک اول شخص ( شوتر ) است , یکی از بخش های جالب نسخه های Black Ops بخش زامبی است که متاسفانه تا کنون افراد Pc Gamer نتوانسته اند از این بخش استفاده کنند 

 . در این مطلب سعی بر این داریم آموزش اجرای این بخش را به صورت آفلاین و چند نفره به شما عزیزان آموزش دهیم . برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب رجوع نمایید .

سامان سپهوند بازدید : 3300 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

امروزه اکثر عناوینی که برای رایانه های شخصی منتشر میشود دارای مشکلات متعددی است , از جمله بازی هایی که از سیستم مورد نیاز بالایی برخورد دار هستند بازی Just Cause 3 است که توسط سازندگان بازیب Mad Max ساخته و منتشر شده است . حال با توجه به انتشار بازی Just Cause 3 برای رایانه های شخصی در این مطلب قصد بر این داریم تمامی ارورها و مشکلات این بازی را به طور کامل برطرف کنیم ! ؛ پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 33
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,675
  • بازدید ماه : 11,486
  • بازدید سال : 104,075
  • بازدید کلی : 3,088,002