loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 869 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (1)

همواره راه‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تخصص افراد ماهر، می‌توانید پی به عیب سخت‌افزارهای مشکل‌دار خود ببرید. این ترفند اگرچه یک راهنمای جامع برای عیب‌زدایی از کامپیوترتان نیست اما می‌تواند شما را به سمت یافتن مشکل کامپیوتر راهنمایی کند. مطمئناً پیدا کردن عیب کامپیوتر توسط خودتان بسیار شیرین‌تر از تشخیص آن توسط یک تعمیرکار با تجربه است!

سامان سپهوند بازدید : 607 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

مطمئناً حفاظت از اجزای داخلی و خارجی کامپیوتر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. پاکیزگی اجزا نیز یک از همین امور حفاظتی است. عدم اطلاع از چگونگی نظافت اجزای کامپیوتر ممکن است صدمات چشمگیری را به آن‌ها وارد کند. هم‌اکنون قصد داریم تا برای شما روشهای بهینه تمیزکاری کامپیوتر را برای تک‌تک اجزای آن شرح دهیم. مطمئن باشید با دانستن و عمل کردن به این ترفندها تا حد بسیار زیادی طول عمر این قطعات را بالا خواهید برد.

 
سامان سپهوند بازدید : 694 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که در کارت‌های گرافیک NVIDIA وجود دارد، پریدن لحظه‌ای صفحه‌ی نمایش و نشان دادن پیغام خطای Display Driver Stopped Responding می‌باشد. در این ترفند به آموزش رفع این مشکل در کارت‌های گرافیک‌ ساخت شرکت NVIDIA خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1141 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 664 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1250 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1246 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

DriverEasy Professional 4.9.12.7325 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید

سامان سپهوند بازدید : 757 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

احتمالأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که پس از مدت زمانی کار با ویندوز XP سیستم شما به طور آزار دهنده ای کند میشود و در نتیجه مجبور به رستارت کردن ویندوز شده اید. این موضوع در اکثر مواقع یک دلیل دارد و آن این است که هنگامی که شما در طول کار خود چند برنامه را اجرا کنید، پس از بستن آنها، ویندوز XP تعدادی از فایلهای dll آنرا در حافظه سیستم ذخیره میکند که این موضوع تا حدودی باعث کندی کار یا ویندوز میشود. با غیرفعال کردن این قابلیت میتوانید از کند شدن سیستم خود جلوگیری نمایید.برای رفع این مشکل در ادامه ترفند از  با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1169 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

کارت گرافیک (که با نام‌های کارت ویدئو، کارت نمایشگر، آداپتور نمایشگر، آداپتور گرافیک و برد گرافیک نیز شناخته می‌شود) یک کارت توسعه است که تصاویر خروجی را برای نمایشگر تولید می‌کند. اکثر کارت‌های گرافیک، توابع مختلفی مانند شتاب دهنده‌ی رندر صحنه‌های سه‌بعدی و دوبعدی، رمز گشایی کردن MPEG-2/MPEG-4، خروجی تلویزیون و یا قابلیت اتصال چند مانیتور را ارائه می‌کنند. GPU-Z نرم افزار بسیار کم حجمی است که به منظور بررسی دقیق سیستم شما و نمایش اطلاعات مربوط به کارت ویدئو و GPU، طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت گرافیک خود به دست آورید.

 
سامان سپهوند بازدید : 814 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

نسخه جدید کارت گارفیک AMD  در نهایت منتشر شد اولین نسخه از نرم افزار AMD کارت گرافیک Radeon نسخه درایور کارت گرافیک آن است. این نرم افزار تلاش در ارائه یک راه حل برای یک مسئله AMD طولانی برگزار می کند که در حالی که AMD سخت افزار عالی، پشتیبانی از نرم افزار  مناسب خود، و عدم به روز رسانی درایور مناسب آن، اساسا ارائه مورد استفاده واقع شده است.

سامان سپهوند بازدید : 871 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

گاهي پيش آمده كه تمايل داشته باشيد همه چيز كامپيوتر خود، حتي صدايي را كه از اسپيكر پخش مي‌شود ضبط كنيد؟ با فعال‌سازي StereoMix مي‌توان اين عمل را انجام داد.

بيشتر كارت‌هاي صداي امروزي مي‌توانند هر چه را كه از آنها خارج مي‌شوند ضبط كنند. تنها مشكل اين است كه كانال ضبط آن را پيدا كنيم. در ويندوز خود روي آيكون صدا كليك راست كرده و گزينه Recording Devices را انتخاب كنيد.

 

سامان سپهوند بازدید : 2873 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

شاید شما نیز با مشکل فرمت کردن فلش مموری روبرو شده باشید که به خاطر آلوده شدن به ویروس  drives.The  مانع از حذف/کپی/و فرمت فلش میگردد که با پیغام”Write Protect”‌ شما را از فرمت کردن فلش مموری بازی میدارد.

و اما راه حل چیست آیا فلش مموری ما سوخته ؟! و دیگر قابل تعمیر نیست؟! با ما همراه شوید تا امیدواریم بتوانیم توسط راه حل هایی پیشنهادی ما مشکلتون و  رفع نمائید.

سامان سپهوند بازدید : 419 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروزه لپ تاپ ها به دلیل کوچک بودن و قابل حمل بودن طرفدار بسیار زیادی دارد. لپ تاپ ها نسبت به کامپوتر های خانگی ظرافت بیشتر و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

 از جمله اصلی ترین مشکلاتی که برای لپ تاپ ها بوجود می آید, گرد و خاک گرفتن فن لپ تاپاست. از نشانه های این ایراد به داغ شدن بیش از حد دستگاه و خاموش شدن ناگهانی آن اشاره کرد.

 تمیز کردن لپ تاپ ها بسته به نوع لپ تاپ و شرکت سازنده آن متفاوت است. اما روش کلی به یک صورت است.

سامان سپهوند بازدید : 630 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کسانی که اهل بازی های کامپیوتری هستند و بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن میکنند, حتما در هنگام بازی بعضی اوقات با کند شدن و لگ هایی در بازی مواجه میشوند. در صورتی که قبلا بازی را انجام میدادند با هیچ کندی روبرو نبودند.

در ادامه مطلب روشی را برایتان توضیح خواهیم داد که میتوانید مشکل کندی در بازی ها را به راحتی رفع کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 33
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,730
  • بازدید ماه : 11,541
  • بازدید سال : 104,130
  • بازدید کلی : 3,088,057