loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6569 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1090 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

در این پست از وب سایت  ال سی سافت وا با معرفی نرم افزار Start8 در خدمت شما هستیم. ویندوز ۸ سیستم عاملی ساخته ی مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ است که یکی از ابداعات آن حذف منوی استارت بود. از آنجایی که به نظر می رسید افراد زیادی به این منوی کاربردی و استفاده ی روزانه از آن عادت کرده و بدون آن با مشکل مواجه خواهند شد، طراحان نرم افزار به این فکر افتادند که چاره ای برای این کمبود بسازند و آن چاره Start8 است

سامان سپهوند بازدید : 635 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تعویض ویندوز، به خاطر نصب دوباره نرم افزارها و درایور ها و … واهمه دارید و به همین دلیل سالی به دوازده ماه  ویندوز سیستم رو عوض میکنین؟ اگه جواب شما مثبت است این ترفند واقعا به کار شما می آید. در این ترفند شما را با یکی از امکانات عالی ویندوز که کمتر کسی از آن اطلاع دارد آشنا می سازیم. در ویندوز Xp و Vista قابلیتی بسیار جالب وجود دارد که شما توسط آن می توانید از تمامی برنامه های نصب شده خود پشتیبان تهیه کنید تا در دفعات بعدی نصب ویندوز نیازی به نصب دوباره آنها نداشته باشید! این پشتیبان شامل کلیه برنامه های نصب شده، تنظیمات ویندوز، فونت های نصب شده، پوشه ی اسناد و … می باشد. پس برای اطلاع از این ترفند کاربردی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1110 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

در یک محدوده زمانی بر روی سیستم خود رمز ورود تعیین کرده اید ، این کار بسیار مفید و امنیتی می باشد، اما گاهی ممکن است سیستم شما عمومی باشد و اعضای خانواده از سیستم استفاده کنند و این امر آزاردهنده خواهد بود، به هر دلیلی تمایل داشته باشید رمز ورود سیستم را حذف کنید ، خب برای انجام این عمل با نیازترین همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 972 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Right Click Enhancer Pro 4.3.7.0 منوهای راست کلیک و در واقع عملکردهای آن ها همیشه یکی از پرکاربردترین کلیدهای ویندوز بوده اند. نرم افزار مفید Right Click Enhancer به شما کمک می کند تا مدیریت کاملی برروی منوهای راست کلیک ویندوز خود داشته باشید و آن ها را به سلیقه ی خود ویرایش کنید. این نرم افزار برای اعمال تغییرات، در ریجستری ویندوز شما تغییراتی را ایجاد می کند که هیچ اختلالی در روند آن بوجود نخواهد آمد .

 
سامان سپهوند بازدید : 1054 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

محیط Command Prompt یا مفسر دستورات یکی از کلیدی‏ترین بخش‏های ویندوز است که کاربران حرفه‏ای زیاد با آن سر و کار دارند. از این رو دسترسی آسان و سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور طبیعی بایستی در Run عبارت CMD را وارد کرد تا پنجره Command Prompt باز شود و سپس مسیری که مد نظر است را تایپ نمود. این موضوع می‏تواند بسیار وقت‏گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها را برای شما بازگو کنیم. با این کار و کلیک بر روی این گزینه، بلافاصله Command Prompt با دسترسی مستقیم به آن پوشه باز می‏گردد. از مزیت های این روش این است که از طریق رجیستری ویندوز انجام می‏گیرد و بر روی کلیه نسخه ‏های ویندوز نیز عمل می‏کند.

 
سامان سپهوند بازدید : 1024 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

بی‌توجه به این که از کدام نسخه از ویندوز استفاده می‌کنید، Task Manager یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که با آن سروکار دارید. با استفاده از Task Manager می‌توانید نسبت به بستن سریع برنامه‌ها، اجرای پروسه‌های جدید، مانیتور کارایی و فعالیت سیستم، مشاهده‌ی جزئیات پروسه‌های در حال اجرا و... اقدام کنید. برای اجرای Task Manager روش‌های مختلفی وجود دارد. در این ترفند به معرفی 7 راه مختلف جهت باز کردن Task Manager ویندوز خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1686 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار  autodetectutilityپرکاربرد برای برسی وآنالیز کارت های گرافیک ساخته شده است. در حقیقت این برنامه یک گدجت است که به شما کمک می کند تا بتوانید از مدل و مشخصات کامل کارت گرافیکی ،نوع سیستم عامل نصب شده و نوع پردازنده  که خریده اید اطلاع یابید و آنها را با مشخصات روی جعبه مقایسه کنید. علاوه بر این کاربرد دیگر این نرم افزار نمایش عملکرد قسمت های مختلف کارت گرافیک می باشد. همچنین این نرم افزار  از مدل های مختلف کارت های گرافیک دو شرکت معروف AMD و ATI پشتیبانی میکند.

hadi-i بازدید : 429 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

تغییر آسان قلم فارسی ویندوز7

 فقط کافی قلم فارسی  "ســــگو" رو از سایتی بارگیری کنید و اون رو در کنترل پنل+داخل فونت ها کپی و پیس کنید بعد از ریست رایانه نتیجه رو خواهید دید!!!...

توجه: این قلم اختصاصی (فارسی و انگلیسی) ساخت عوامل شرکت مایکروسافت می باشد.

باتشکر فراوان از شرکت مایکروسافت

 

 

سامان سپهوند بازدید : 411 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

Password Door 9.0.1 Final یک برنامه کاربردی برای قرار دادن پسورد روی نرم افزارهای مختلف می‌باشد و به گونه ای است که با اجرا شدن نرم افزارها صفحه درخواست پسورد ظاهر می‌شود و با وارد کردن کلمه عبور صحیح می‌توانید وارد محیط نرم افزارها شوید. می‌تواند به آسانی هر نرم افزاری را قفل گذاری کند بدون ایجاد کوچکترین اختلالی در خود برنامه.با توجه به افزایش تصاعدی هکرها و کاربران غیر مجاز که میتوانند از طریق نرم افزار‌های نصب شده بر روی سیستم کاربران به اطلاعات آنها دسترسی یابند اهمیت امنیت و نگه داری پاک سیستم دو چندان می‌شود. به آسانی توسط نرم افزار Password Doorمی‌توانید قفل گذاری و قرار دادن رمز روی برنامه‌ها و اجراهای آنها در ویندوز را انجام دهید و این برنامه محصول شرکت TopLang میباشد.

سامان سپهوند بازدید : 357 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (3)

با  سلام خدمت شما دوستان گرامی به تاخیر انجام شده واقعا متاسفیم  چون باید کار ها طبق برنامه و کنترل شده پیش بره

امروز تمام آموزش هایی که  در کلاس کارگاه شبکه انجام داده اید جمع آوری شده و در یک فایل زیپ قرار داده شده شما می توانید با دانلود این فایل تمام آموزش ها رو تک به تک و هر کدام در یک فایل پی دی اف دانلود و استفاده کنید

سامان سپهوند بازدید : 2874 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

شاید شما نیز با مشکل فرمت کردن فلش مموری روبرو شده باشید که به خاطر آلوده شدن به ویروس  drives.The  مانع از حذف/کپی/و فرمت فلش میگردد که با پیغام”Write Protect”‌ شما را از فرمت کردن فلش مموری بازی میدارد.

و اما راه حل چیست آیا فلش مموری ما سوخته ؟! و دیگر قابل تعمیر نیست؟! با ما همراه شوید تا امیدواریم بتوانیم توسط راه حل هایی پیشنهادی ما مشکلتون و  رفع نمائید.

سامان سپهوند بازدید : 720 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید برای شما این مشکل پیش آمده باشد که فلش مموری خود را قفل کرده باشید و نتوانید آن را فرمت کنید. یا اینکه به دلیل ویروسی شدن قادر به فرمت نمی باشید با این ترفند به راحتی می توانید هارد یا فلش مموری خود را فرمت کنید.

سامان سپهوند بازدید : 899 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مواقعی پیش میاد که ما میخواهیم از صفحه وب در حال نمایش در مرورگر تصویر(screenshots) تهیه کنیم

بهترین پیشنهاد افزونه FireShot می‌باشد. این افزونه که از مرورگرهای  Firefox, Chrome, or IE پشتیبانی میکند علاوه بر اینکه تصویر کامل از کل صفحه نمایش داده شده می‌گیرد توانایی ویرایش را هم برای شما به ارمغان میاورد.

سامان سپهوند بازدید : 350 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

توسط این برنامه میتوانید از صفحات یک وبسایت (به هر اندازه که می باشد) عکس گرفته و به فرمتهای gif ، png ،jpg ،bmp ذخیره کنید. برای این کار ، ابتدا به اینترنت متصل شده و سپس آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را به برنامه بدهید و سپس بر روی کلید start کلیک کنید.همچنین این برنامه قادر است از صدها صفحه به صورت همزمان عسکبرداری کند که به این منظور باید آدرس صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کنید و به برنامه دهید تا شروع به عکسبرداری کند.امید است با استفاده از این نرم افزار لذت کافی را از عکس گرفتن از صفحات وب برده باشید.

سامان سپهوند بازدید : 2153 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

امروز تصمیم داریم تا به درخواست کاربرانی برای شما عزیزان تولبار الکسا را قرار دهیم. تا مدت ها پیش هر ایرانی می توانست به آسانی تولبار الکسا را برای مرورگر خود گیرد و نصب کند به اینصورت اکثر سایت ها لینک دانلود تولبار را در سایت نگذاشته و لینک را به الکسا مرتبط می کردند اما مدتی است که الکسا همانند چندین سایت خارجی ایران را در لیست تحریم خود قرار داده و اجازه دانلود تولبار را به ما نمی دهد.

اصلا نگران نباشید ما به درخواست کاربران برای شما این افزونه را مخصوص گوگل کروم آماده کردیم تا بتوانید با دریافت آن از سرور بدون هیچ مشکلی آن را نصب کنید آموزش نصب دستی هم در ادامه مطلب همین پست قرار دارد که شما عزیزان می توانید آن را مطالعه کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,059
  • بازدید ماه : 13,950
  • بازدید سال : 106,539
  • بازدید کلی : 3,090,466