loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1415 saman19
سامان سپهوند بازدید : 818 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

Gmail  یکی از بهترین و ایمن ترین سرویس فضای رایگان برای پیام های الکترونیکی می باشد این سرویس توسط شرکت گوگل درست شده و به شما 15 گیگ برای ارسال اطلاعات و به اصطلاح فضای ابری می دید  کار جیمیل فقط به پیام و پست های الکترونیکی ختم نمی شود صورتی  که گوگل با معرفی سرویس های مختلفی از خود  باعث شده است کمه این سرویس به عنوان یک امر مهم به حساب بیایید به گونه ای که در  بسیایر از بازی ها برای همگام سازی و ذخیره اطلاعات   بازی باید بازی رو به جیمیلتون سینک کنید و بازی های دیگر و حتی اسناد و خیلی و خیلی کار های دیگر که این سرویس می تواند انجام دهد

سامان سپهوند بازدید : 462 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

در اپلیکیشن Gmail سیستم‌ عامل اندروید به آسانی و از طریق محیط اپلیکیشن با ورود به Menu > Settings می‌توانید یک حساب Gmail جدید را بر روی این اپلیکیشن تنظیم کنید. اما اگر قصد حذف یک حساب از این اپلیکیشن یا به اصطلاح Log Out را داشته باشید، نحوه‌ی کار تا حدودی متفاوت است. در این ترفند به نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 639 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

در دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید امکان تعریف چندین صفحه‌ی خانگی وجود دارد. درون این صفحات خانگی می‌توان از میان‌برها و ویجت‌های مختلف استفاده کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید و هم‌چنین انتخاب یک صفحه‌ی خانگی به عنوان صفحه‌ی خانگی اصلی خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 604 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشه که هر روز و یا گاه گاهی یک و یا چند تا پیام برایتان فرستاده میشه از فردی ناشناس و بعد از خواندن پیام متوجه می شوید که این پیام صرفا جنبه تبلیغاتی داشته  سازندگان تلگرام نیز برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام نیز بی‌کار ننشسته‌اند و دست به کار های زیاید زده اند و از مدتی قبل به مقابله با این مشکل برخاستند. در ابتدا پیام‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تبلیغاتی و همانند SMSهای تبلیغاتی ارسال می‌شد ولی الان که پیام رسان های زیاد و مختلفی وارد بازار شده اند دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده میشه حالا تبلیغ کنندگان توسط سازندگان تلگرام از ارسال پیام‌های انبوه از این طریق جلوگیری به عمل آورده شده.....

سامان سپهوند بازدید : 616 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات ممکن است یک ایمیل را به صورت اشتباه ارسال کرده باشید و با اینکه پس از ارسال ایمیل فهمیده باشید که یک نکته را از قلم انداخته اید.طبیعتا پس از کلیک بر روی دکمه ی ارسال ایمیل شما فرستاده می شود و دیگر راهی برای برگشت دادن ایمیل نمی باشد.اما جالب است بدانید که جیمیل یک قابلیتی را دارا می باشد که با فعال نمودن آن می توانید ایمیل فرستاده شده را تا بازه های زمانی ۱۰ تا حداکثر ۳۰ ثانیه برگشت دهید.در صورتی که از سرویس Gmail استفاده می‌کنید، میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب از این ترفند استفاده نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 645 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

در اينترنت وب سايت هاي مختلفي خدمات پست الكترونيك (يا همان ايميل) را ارائه مي نمايند. ولي در ايران هموطنان ما علاقه خاصي به استفاده از سرويس هاي مختلف و پست الكترونيك يا ايميل ياهو دارند. كه البته يك سرويس تمام عيار و بي عيب نيست. بلكه معايبي هم دارد مثلاٌ كند است و گاه پيش مي آيد كه پيغام شما با تاخير به مقصد مي رسد. در ضمن ايميل ياهو از نظر امنيتي هم در سطح پاييني است علت آن هم ساده است چون اين سرويس كاربران زيادي دارد طبيعي است كه خرابكاران اينترنتي بيشتر روي آن سرمايه گذاري مي كنند و نرم افزار هاي فراواني براي هك كردن ايميل ياهو يافت مي شود. حال اگر شما فردي هستيد كه از ايميل خود استفاده زيادي مي كنيد و براي شما مهم است كه اطلاعات ايميل شما به دست افراد نا محرم نيفتد بهتر است سرويس هاي ديگر را امتحان كنيد، كه كمتر شناخته شده است. در همين راستا تعدادي از سرويس هاي معتبر پست الكترونيك را به شما معرفي مي نماييم.

سامان سپهوند بازدید : 653 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

به منظور ایجاد ایمیل اکانت Yahoo به صورت معمول و با وارد نمودن شماره تلفن مراحل زیر را انجام دهید:
1. 
وارد لینک https://login.yahoo.com شوید.
2. 
گزینه Sign up for a new account را انتخاب نمایید.....

سامان سپهوند بازدید : 1208 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

یکی از سرویس های پرکاربرد  و پر طرفدار گوگل سرویس ایمیل این شرکت با نام جی میل است . هنگامی که گوگل جی میل را با حجم یک گیگابایت به رایگان ارائه داد هنوز یاهو و msn سرویسهای ایمیل ۴ مگابایتی ارائه می دادند . سرویس جیمیل گوگل انقلابی در عرصه ارائه خدمات رایگان اینترنتی بود. این سرویس ابتدا فقط به کاربران قدیمی گوگل و به صورت تصادفی ارائه می شد و بعد از مدتی ۶ دعوت نامه در اختیار این کار بران قرار می گیرفت که می توانستند دوستان خود یا افراد دیگر را به استفاده از این سرویس دعوت کنند. امروز این سرویس بسیار مهم شرکت بزرگ گوگل است که در سراسر جهان کاربران میلیونی را در طی روز پشتیبانی می کند و امر ارسال ایمیل ها را راحت تر و سریعتر برای همه فراهم کرده است.

سامان سپهوند بازدید : 1424 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 1214 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دوست دارید ایمیلی را از حالا آماده کنید، اما در زمان مشخص در چند ساعت بعد یا یک روز بعد آن را برای گیرنده ارسال کنید؟به‌طور پیشفرض این قابلیت در سرویس جی‌میل وجود ندارد، اما با پلاگین و افزونه ای که روی مرورگرهای محبوب کاربران اعم از کروم و فایرفاکس قابل نصب است، می‌توانید این قابلیت را نیز به جی‌میل اضافه کنید. پس اگر می خواهید این ترفند جذاب و کاربردی را از دست ندهید در ادامه ترفند  با ما همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 649 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

در صورتی که از سرویس ایمیل شرکت «یاهو» استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که مدت زمانی است که سرویس Yahoo! Mail به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی شده است. در نسخه جدید «Yahoo! Mail»، قابلیت‌های متعددی نظیر هماهنگی با شبکه‌اجتماعی یاهو (Yahoo! Profile) و مرور صفحات در تب‌های جدید گنجانده شده است. اما کار با این نسخه جدید برای کاربرانی که از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنند مقداری مشکل است. در نتیجه شاید شما نیز دوست باشید تا از نسخه قدیمی (Classic) سرویس «Yahoo! Mail» به جای این نسخه جدید استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه بازگردانی «Yahoo! Mail» به نسخه قدیمی بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1921 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (1)

دلایل مختلفی ممکن است باعث شوند تا شما نتوانید به ایمیل خود در یاهو دسترسی پیدا کنید. یکی از این دلایل هک شدن ایمیل است.

 اما دلیل دوم که شایع تر هم هست، فراموش کردن پسورد یاهو است. به همین دلیل یاهو قابلیت بازیابی پسورد کاربران را دارد. یاهو از روش های مختلفی برای بازیابی پسورد کاربر استفاده میکند. مثل پاسخ به سوال امنیتی (Security Question) که در هنگام ثبت نام انتخاب کردید، ارسال پسورد به ایمیل دوم، و ارسال پس.رد به شماره موبایلی که در ایمیل خود ثبت کرده اید.

سامان سپهوند بازدید : 1360 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

گوگل قابلیت ارسال ایمیل به مخاطبین گوگل پلاس را از طریق Gmail فراهم نموده است. بدین صورت که با اضافه کردن یک فرد به حلقه‌ی خود می‌توانید تنها با وارد کردن نام او در قسمت To به هنگام ارسال ایمیل در Gmail برای او ایمیل ارسال کنید. البته گوگل محدودیت‌هایی را نیز در جهت حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اعمال نموده است. به طوری که تا زمانی که ایمیل کاربر را پاسخ ندهید، آدرس ایمیل شما محفوظ خواهند ماند.

سامان سپهوند بازدید : 998 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

سلام در این ترفند می خواهیم بهتون آموش بدیم که چگونه می تونید بین تب های مختلف مرورگر گوگل کروم در کامپیوتر حرکت کنید بدون اینکه  از ماوس استفاده کرده باشید،

سامان سپهوند بازدید : 887 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (1)
 

سلام بعد از چند هفته جست جو بالاخره  یک سایت مناسب در مورد تست سرعت تایپ انگلیسی گیر آوردم که فکر می کنم واسه شما بدک نباشه .:)

 این سایت  بر خلاف بقیه سایتها در این موضوع پشتیبانی  خوبی   رو هم داشت.

یک تایپیست حرفه ای تا ۱۸۰ حرف در دقیقه  یک تایپیست معمولی تا ۱۰۰ حرف تایپ می‌کند

این سایت با دادن دسته بندی از کلمات پرکاربرد در مدت ۶۰ ثانیه سرعت تایپ شما رو اندازه گرفته و تعداد کاراکتر ، کلمه و غلط‌های تاپیپ شده  توسط شما رو نشون میده.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 10,825
  • بازدید سال : 103,414
  • بازدید کلی : 3,087,341