loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6569 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 893 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در نسخه‌های جدید مرورگرهای وب، حالتی به نام Private Browsing یا مرور خصوصی در نظر گرفته شده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. فرض کنید قصد دارید به طور خصوصی مشغول گشت‌و‌گذار در اینترنت شوید. به صورتی که هیچ اطلاعاتی از آنچه شما در مرورگر مشاهده کرده‌اید مانند آدرس سایت‌های مشاهده شده در تاریخچه مرورگر ثبت نشود.....در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 761 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

ممکن است هنگامی که سایت خود را باز میکنید با پیغام فیلتر شدن آن روبرو شوید در صورتی که فکر میکنید مطالبی در سایت خود ندارید که باعث فیلتر شدن آن شده باشد.

 در ادامه روش رفع فیلتر شدن سایت را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 1213 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

یکی از سرویس های پرکاربرد  و پر طرفدار گوگل سرویس ایمیل این شرکت با نام جی میل است . هنگامی که گوگل جی میل را با حجم یک گیگابایت به رایگان ارائه داد هنوز یاهو و msn سرویسهای ایمیل ۴ مگابایتی ارائه می دادند . سرویس جیمیل گوگل انقلابی در عرصه ارائه خدمات رایگان اینترنتی بود. این سرویس ابتدا فقط به کاربران قدیمی گوگل و به صورت تصادفی ارائه می شد و بعد از مدتی ۶ دعوت نامه در اختیار این کار بران قرار می گیرفت که می توانستند دوستان خود یا افراد دیگر را به استفاده از این سرویس دعوت کنند. امروز این سرویس بسیار مهم شرکت بزرگ گوگل است که در سراسر جهان کاربران میلیونی را در طی روز پشتیبانی می کند و امر ارسال ایمیل ها را راحت تر و سریعتر برای همه فراهم کرده است.

سامان سپهوند بازدید : 1152 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1424 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 1054 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

محیط Command Prompt یا مفسر دستورات یکی از کلیدی‏ترین بخش‏های ویندوز است که کاربران حرفه‏ای زیاد با آن سر و کار دارند. از این رو دسترسی آسان و سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور طبیعی بایستی در Run عبارت CMD را وارد کرد تا پنجره Command Prompt باز شود و سپس مسیری که مد نظر است را تایپ نمود. این موضوع می‏تواند بسیار وقت‏گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها را برای شما بازگو کنیم. با این کار و کلیک بر روی این گزینه، بلافاصله Command Prompt با دسترسی مستقیم به آن پوشه باز می‏گردد. از مزیت های این روش این است که از طریق رجیستری ویندوز انجام می‏گیرد و بر روی کلیه نسخه ‏های ویندوز نیز عمل می‏کند.

 
سامان سپهوند بازدید : 1221 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دوست دارید ایمیلی را از حالا آماده کنید، اما در زمان مشخص در چند ساعت بعد یا یک روز بعد آن را برای گیرنده ارسال کنید؟به‌طور پیشفرض این قابلیت در سرویس جی‌میل وجود ندارد، اما با پلاگین و افزونه ای که روی مرورگرهای محبوب کاربران اعم از کروم و فایرفاکس قابل نصب است، می‌توانید این قابلیت را نیز به جی‌میل اضافه کنید. پس اگر می خواهید این ترفند جذاب و کاربردی را از دست ندهید در ادامه ترفند  با ما همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 899 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

برای استفاده سریع و حرفه ای از محیط ویندوز یا یک نرم افزار، شما باید کلیدهای میانبر آن را بدانید.

 یکی از نرم افزار هایی که دارای کلیدهای میانبر زیادی است، مرورگر فایرفاکس است.

 در این مطلب کلیدهای میانبر در فایرفاکس را برای شما معرفی کرده ایم.

 
سامان سپهوند بازدید : 650 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

در صورتی که از سرویس ایمیل شرکت «یاهو» استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که مدت زمانی است که سرویس Yahoo! Mail به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی شده است. در نسخه جدید «Yahoo! Mail»، قابلیت‌های متعددی نظیر هماهنگی با شبکه‌اجتماعی یاهو (Yahoo! Profile) و مرور صفحات در تب‌های جدید گنجانده شده است. اما کار با این نسخه جدید برای کاربرانی که از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنند مقداری مشکل است. در نتیجه شاید شما نیز دوست باشید تا از نسخه قدیمی (Classic) سرویس «Yahoo! Mail» به جای این نسخه جدید استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه بازگردانی «Yahoo! Mail» به نسخه قدیمی بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1223 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

ممکن است تاکنون در دانلودهایی که از اینترنت داشته‏اید، به فایل‏هایی برخورده باشید که با دوبار کلیک بر روی آن‏ها، مرورگر وب‏تان باز شده و شما را به یک سایت اینترنتی ارجاع می‏دهد. این فایل‏های بدون پسوند، در اصل شورتکات‏های اینترنتی هستند که می‏توانند کاربردهای گوناگونی داشته باشند. به عنوان مثال اگر مدیر سایت یا وبلاگی هستید و قصد دارید فایلی را جهت به اشتراک گذاری در اینترنت آپلود کنید، می‏توانید شورتکات اینترنتی مربوط به سایت خود را بسازید و آن را جهت تبلیغ سایت خود، در فایل فشرده‏ای که می‏خواهید آپلود کنید جای دهید تا کاربری که فایل شما را دانلود می‏کند با باز کردن این شورتکات اینترنتی وارد سایت شما شود. و یا اگر با یک سایت زیاد سر و کار دارید می‏توانید شورتکات اینترنتی آن را بسازید و در صفحه دسکتاپ‏تان قرار دهید تا با دو بار کلیک بر روی آن خیلی سریع وارد آن سایت شود. در این ترفند قصد داریم نحوه ساخت یک Internet Shortcut در محیط ویندوز را از چهار راه مختلف برای‏تان بازگو نماییم.

سامان سپهوند بازدید : 929 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

اگر فردی بخواهد از رایانه‌ی شما و به خصوص از مرورگر شما استفاده کند به احتمال زیاد ترجیح می‌دهید به رمزهای عبور ذخیره شده، وب‌سایت‌های دیده شده و سایر موارد خصوصی مرتبط با شما دسترسی نداشته باشد. برای جلوگیری از این دسترسی می‌توان از روش‌های مختلف مانند استفاده از یک مرورگر دیگر و یا قابلیت حالت محرمانه در مرورگر بهره برد. اما شاید بهترین راه حل استفاده از حالت مهمان یا همان Guest باشد. گوگل این قابلیت را برای مرورگر خود تعبیه نموده است ولی به طور پیش‌فرض در دسترس قرار ندارد. در این ترفند نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 1460 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

فرض کنید که در حال گشت‌و‌گذار در محیط وب هستید و قصد دارید تا یک عمل ریاضی نظیر جمع یا تفریق را انجام دهید. شاید سریع‌ترین راهی که به ذهن می‌رسد استفاده از ماشین حساب ویندوز باشد. اما باید بدانید که می‌توانید از این نیز سریع‌تر عمل کنید! در این ترفند قصد داریم نحوه استفاده از نوار آدرس مرورگر اینترنت به عنوان یک ماشین حساب را برای شما بازگو کنیم. به طوری که بدون نصب هرگونه افزونه‌ای و در هر مرورگر دلخواهی، می‌توانید عملیات ریاضی را در قسمت نوار آدرس مرورگر انجام دهید و جواب بگیرید.

سامان سپهوند بازدید : 291 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

همیشه تبلیغات، بدافزارها و مزاحم‌های اینترنتی در کامپیوترها باعث نارضایتی کاربران می‌شود، گاهی می‌توان از نصب آن‌ها جلوگیری کرد ولی در بعضی موارد به صورت خودکار نصب می‌شوند و ایجاد مزاحمت‌ها و نارضایتی فراوان می‌کنند، از این دسته می‌توان به انواع نوار ابزارها (Toolbar) اشاره کرد که اکثراً در هنگام نصب نرم افزار‌ها همراه با برنامه بر روی ویندوز نصب می‌شوند و گاهی بسیاری از تنظیمات را نیز تغییر می‌دهند، مانند موتور جستجو (Search Engine) و یا صفحه خانگی (Home Page)؛ اما تاثیر اینگونه نرم افزارها فقط به همین جا ختم نمی‌شود، گاهی اوقات این بدافزارها به مقاصد جاسوسی و یا امنیتی طراحی و منتشر می‌شوند و امنیت سیستم، شبکه و کاربر را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند در نتیجه به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این بدافزارها را از سیستم حذف کرده و اجازه نمی‌دهند این گونه بدافزارها در ویندوز باقی بمانند.

سامان سپهوند بازدید : 892 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امروزه همزمان با پیشرفت علم روز ،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL) كم كم در ایران هم در حال افزایش است و استفاده مردم از سرویس ADSL بیشتر شده است . مودم ADSL یكی از الزامات سرویس ADSL می باشد كه در هنگام راه اندازی این سرویس ،‌ شما نیاز به یك مودم ADSL خواهید داشت ،‌ كه البته خود مراكز سرویس دهنده ADSL هم این مودم ها را در اختیار كاربران قرار می دهند،‌ كه پس از آماده سازی سرویس جهت اتصال این مودم ها به  اصطلاح باید كانفیگ شوند كه باز خود مركز ارائه دهنده سرویس ADSL اقدام به  کانفیگ مودم ها می نماید كه البته در قبال اینكار مبلغی جهت هزینه كانفیگ از مشتری دریافت می نمایند...
 

سامان سپهوند بازدید : 357 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (3)

با  سلام خدمت شما دوستان گرامی به تاخیر انجام شده واقعا متاسفیم  چون باید کار ها طبق برنامه و کنترل شده پیش بره

امروز تمام آموزش هایی که  در کلاس کارگاه شبکه انجام داده اید جمع آوری شده و در یک فایل زیپ قرار داده شده شما می توانید با دانلود این فایل تمام آموزش ها رو تک به تک و هر کدام در یک فایل پی دی اف دانلود و استفاده کنید

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 13,864
  • بازدید سال : 106,453
  • بازدید کلی : 3,090,380