loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 903 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (1)

یکی از که اموری که کاربران تلفن‌های اندرویدی خیلی به آن علاقه مند هستند اما نمی‌دانند که چگونه انجام دهند، نصب مستقیم نرم افزار و بازی از کامپیوتر بر روی گوشی است. در این آموزش قصد داریم تا شما را با یک روش بسیار ساده جهت این کار آشنا کنیم که در کمترین زمان قادر خواهید بود تا نرم افزار‌هایی که از طریق کامپیوتر دانلود کرده اید را به تلفن خود منتقل و نصب کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1322 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

در نسخه‌های قبلی فتوشاپ حتماً باید نسخه‌ای از فتوشاپ را تهیه می‌کردید که امکان نوشتن فارسی در آن برای شما محیا شده بود که اصطلاحاً به آن نسخه‌ی خاورمیانه اطلاق می‌شد. اما در نسخه‌ی CC فتوشاپ امکان تایپ مستقیم فارسی قرار داده شده و شما با عوض کردن زبان صفحه کلید سیستم عامل به راحتی می‌توانید شروع به نوشتن فارسی در فتوشاپ کنید؛ فقط می‌بایستی این امکان را فعال کنید. در ادامه به نحوه‌ی فعال کردن نوشتن فارسی در Photoshop CC اشاره خواهم نمود.

سامان سپهوند بازدید : 1235 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید WhatsApp نام یکی از محبوب ترین مسنجرها خصوصا در کشورمان ایران می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود به صورت رایگان و با هزینه ناچیز اینترنت به ارسال پیامک و یا برقراری تماس با دوستان خود در سرتاسر دنیا بپردازید.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که قصد خروج از واتساپ و حذف کامل اکانت خود را دارید باید بگوییم برخلاف سایر مسنجرها این کار بسیار ساده بوده و برای آن هیچ دردسری نخواهید داشت.ما برای شما یک آموزش دوخطی آماده کرده ایم!

سامان سپهوند بازدید : 1483 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروزه نرم افزار های زیادی برای نیازهای متفاوت تولید شده اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. به طور کلی نرم افزارها به 2 دسته تقسیم می شوند: دسته اول نرم افزارهای رایگان هستند که به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی می توان از آنها استفاده کرد و مسلما نیاز به رجیستر کردن ندارند. اما دسته دوم، نرم افزارهای پولی هستند که استفاده از آنها با محدودیت هایی رو به رو است. به طوری کلی این محدودیت ها شامل محدودیت زمانی و محدودیت امکاناتی است. در محدودیت زمانی، نرم افزار پس از مدتی مشخص (معمولا 30 روز) منقضی می شود و مسلما غیر قابل استفاده خواهد شد و با پاک کردن و نصب مجدد، همچنان غیر قابل استفاده خواهد ماند و در محدودیت نوع دوم، برخی امکانات اصلی نرم افزار غیر قابل دسترس می شوند. اما راه حل اصلی رفع این کلیه مشکلات، پرداخت هزینه و تهیه نسخه اصلی نرم افزار می باشد که این روش به دلیل برخی مسایل زیاد در ایران رایج نیست و  راه دوم استفاده از روش های غیر قانونی اما رایج Carck ،patch ،keygen  و Serial number است که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان طرفدار دارد. اما مشکلی که وجود دارد روش استفاده از آنهاست؛ به طوری که هر کدام، روشی برای اجرای صحیح بروی نرم افزار دارند و امروز در  سایت ال سی سافت وار  به ارایه کلیه ترفندها و روش های اجرای آنها می پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1507 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)

DLL Files Fixer 3.3.90.3079  نرم افزاری کاربردی برای رفع خطاهای Dll های ویندوز می باشد. فایل های Dll، فایل هایی هستند که نرم افزار ها و بازی های بسیاری برای اجرا شدن به آن ها احتیاج دارند و در صورت پاک شدن و یا نبودن این فایل ها هنگام اجرا ارور می دهند.برای نصب فایل های دی ال ال که پاک شده اند یا باید تک تک به دنبال آن ها در اینترنت بگردید و سپس در محل فایل های ویندوز کپی کنید. نرم افزار Dll Files Fixer کار را برای شما راحت کند و همه کار ها را خودش انجام دهد .

سامان سپهوند بازدید : 706 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

مشکلی که امروزه، بسیاری از افراد آن را دارند، این است که نمی توانند بازی های دیتا دار را نصب کنند. در این آموزش قصد داریم نحوه ی نصب این گونه بازی ها را به شما آموزش دهیم!

مرحله اول : ابتدا بازی را دانلود کنید، حتما دقت کنید که فایلی که دانلود میکنید فشرده بوده و قابل نصب نیست. پس ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید! خارج کردن برنامه ها از فایل فشرده شده در کامپیوتر، نیازمند نرم افزاری با نام Winrar می باشد که میتوانید آن رادر اینترنت دانلود کنید.

سامان سپهوند بازدید : 20223 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (5)

همانطور که در جریان هستید امروزه اکثر بازی های رایانه ای به سیستم های بالایی نیاز دارند و دیگر cpu های دوهسته ای کشش اجرای عناوین جدید را ندارند از این رو به تازگی برنامه نویسان خارجی برنامه ای با نام Extreme Injector ساخته اند که شما با نصب آن میتوانید بازی های روز را با CPU دو هسته ای اجرا کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 2434 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

مطمعنا هر بازی در زمان انتشار خود مشکلات متعددی در رایانه های شخصی دارد و  عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege که ساخته شرکت یوبیسافت است نیز از این دسته از بازی ها میباشد , این بازی در رایانه های شخصی مشکلات ریز و درشتی دارد و شما میتوانید در این پست آموزش رفع این مشکلات و همچنین ارورهای این بازی را متوجه شوید ؛ برای مشاهده آموزش رفع مشکلات بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به ادامه مطلب مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 4527 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

GTA 5 یک عنوان اکشن ماجراجویی است که می‌توان از دید سوم شخص و یا اول شخص (فقط در کنسول‌های نسل هشتم و PC) بازی کرد. بازیکنان برای پیشرفت در داستان ماموریت‌هایی با اهدافی مشخص را کامل کنند. بیرون از مراحل بازیکن می‌تواند آزاده از جهان باز استفاده کند. جهان بازی از همهٔ عناوین قبلی سری بزرگتر است و از ترکیبSan Andreas و Los Santos ساخته شده است و همهٔ نقشه از شروع بازی آزاد است. بازیکن برای مبارزه می‌تواند از جنگ تن به تن سلاح‌ها، ماشین‌ها و بمب‌ها استفاده کند، و برای گردش نیز می‌تواند بدود، شنا کند و پرش کند و البته از ماشین‌ها استفاده کند. بازی برای تطبیق با بزرگتر شدن نقشه، وسایل سریع جدیدی مثل Fixed Wing Aircraft که یک مدل هواپیمای جدید است را نیز معرفی کرده. در مبارزه می‌توان از سیستم کاورگیری و هدف گیری خودکار استفاده کرد. نوار سلامتی نیز در صورت آسیب دیدن تا نیمه پر می‌شود، بازیکن پس از مرگ در بیمارستان زنده می‌شود. سیستم تحت تعقیب و گریز توسط سازمان‌های اجرای قانون در صورت انجام جرم نیز در صفحه ظاهر می‌شود.

یکی از مشکلاتی که در بازی gta v دیده میشه بیرون پریدن از بازیه که شما بدون دانلود کردن چیزی می تونید این مشکل را حل کنید.

سامان سپهوند بازدید : 2606 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

حتما شما هم با سری بازی های Fallout آشنایی دارید . جدیدترین نسخه از این سری بازی Fallout 4 نام دارد که تا کنون توانسته موفقیت های زیادی را بدست آورد و یکی از آنها دریافت نمره ۹ از وبسایت گیم اسپات میباشد . بازی دیشب توسط گروه معتبر Codex کرک شد ولی همچنان مثل دیگر بازی ها کرک این بازی نیز مشکلات ریزی دارد که آموزش رفع آنها را در این مطلب میتوانید مشاهده کنید . در ادامه مطلب با آموزش رفع مشکلات و ارورهای بازی Fallout 4 همراه ما باشید .

در ابتدای کار باید سیستم خود را با حداقل سیستم مورد نیاز بازی مقایسه کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 1707 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

سری بازی های FIFA همواره یکی از برترین شبیه سازهای ورزشی بوده و تا کنون عنوانی نتوانسته همانند سری بازی های FIFA خوب عمل کند . شرکت EA GAME سازنده این بازی است . مدتی پیش نسخه ۲۰۱۶ این سری بازی برای کنسول های نسل هفت و هشت و همچنین رایانه های شخصی منتشر شد و توانست بازخورد های نسبتا خوبی را از منتقدان دریافت کند , اما همانند اکثر بازی های دیگر این بازی نیز در رایانه های شخصی مشکلاتی دارد  در ادامه مطلب همراه ما باشید .

سامان سپهوند بازدید : 1141 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

همان طور که می دانید نصب زبان فارسی در ویندوزهای مایکروسافت، یکی از ملزومات ما فارسی زبانان است و احتمالا مهمترین کار همه ما پس از نصب ویندوز نصب زبان فارسی است. البته این کار در عین سادگی دارای نکات خاصی است که اگر آنها را رعایت نکنیم زبان فارسی به درستی بروی ویندوز نصب نمی شود. اما در این ترفند به معرفی نحوه نصب صحیح زبان فارسی در ویندوزهای Xp، ویستا و 7 , 8 می پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 2462 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (1)

این بازی در این هفته عرضه شد و بعد از ۲ روز توسط گروه ریلودد کرک شد. بازی بر روی بعضی از سیستم ها که رم و cpu پایینی دارند دارای مشکلاتی کوچکی است که شما می توانید با انجام اعمال زیر آن ها را برطرف کنید و به بازی کردن این عنوان شوتر اول شخص بپردازید.

همچنین بخش زامبی بازی نیز کرک شده است و به راحتی می توانید آن را بدون تهیه بازی به صورت اورجینال بازی کنید و لذت ببرید.

سامان سپهوند بازدید : 1974 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (2)

شاید برای شما پیش آمده باشد که در حال تماشای یک فیلم با زبان اصلی فیلم باشید و قطعه زیر نویس فیلم رو هم اجار کرده اید ولی متوجه میشید که زیر نویس فیلم با خود فیلم  هناهنگ نیست و دارای چند ثانیه عقب یا جبو هستش .

نگران نباشید این مشکل هم به سادگی حل میشه فقط کافیه یکی از روش هایی که الان واستون توضیح میدیدم رو انجام بدید تا به راحتی  مشکل نا هماهنگ نبودن زیر نویس با فیلم تون رو به سادگی حل کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید .

در ادامه با ما همراه باشید.....

سامان سپهوند بازدید : 1555 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (1)

بازی  Assassin’s Creed Syndicate حالا دیگه قابل اجرا بر روی پلتفرم pc  می باشد  ولی در این نسخه  هم مثل نسخه های قبلی بازی  اجاری این بازی بر روی هارد سیستم خیلی سنگین بوده و تمام قدرت اجزای سخت افزاری سیستم رو به خود اختصاص داده است.و این به معنی این است که اگر شما سخت افزار مناسبی نداشته باشید نمی تونید این بازی رو بر روی سیستم خود اجرا کنید امیداوریم با گذاشتن سخت افزار مناسب برای این بازی  انتظار می رود که بسیاری از مشکلات وسوالات شما در خصوص این بازی حل شده باشد .

لطفا توصیه می شود که برای اجرای این بازی از سیستم توصیه شده  توسط خود سازنده این بازی استفاده کنید تا برای اجرای این بازی مشکلی نداشته باشید .

اگر شرایط زیر را برای خودتان فراهم کنید بدون شک   شما  می توانید بسیاری از مشکلات بازی رو حل کنید و به راحتی بازی رو اجرا کرده و از آن لذت ببرید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 681
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,631
  • بازدید ماه : 11,442
  • بازدید سال : 104,031
  • بازدید کلی : 3,087,958