loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 656 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

کلیدهای میان‏بر، کلیدهایی هستند که در محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن، باعث تسریع در انجام عملیات مختلف می‏شوند و کاربر را از استفاده از ماوس بی‏نیاز می‏کنند. خصوصیاتی که این کلیدهای میان‏بر دارند این است که بایستی هر یک از آن ها را به خاطر سپرد. به عنوان مثال باید همواره به خاطر داشته باشید که کلیدهای ترکیبی Ctrl+C عمل کپی را انجام می‏دهند و کلید Ctr+V عمل Paste را. اما در نرم‏افزارهای آفیس 2007 و همچنین 2010، نظیر Word یا Excel، قابلیتی بسیار جالب و کاربردی قرار گرفته است که باعث می‏شود بدون به خاطر سپردن این کلیدهای ترکیبی، بدون نیاز به ماوس و تنها به وسیله کیبورد، هر کاری که لازم است انجام دهید. این قابلیت که Key Tips نام دارد سرعت کار شما را بسیار افزایش می‏دهد.

سامان سپهوند بازدید : 997 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اگر به سرعت بالای اینترنت در گوشی اندروید توجه زیادی میکنید پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب نرم افزار Booster WiFi را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار در جهت بالا بردن سرعت اتصال گوشی به مودم وای فای طراحی شده است.

سامان سپهوند بازدید : 704 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

بسیاری از ما به صورت روزانه از مجموعه برنامه‌های آفیس به خصوص برنامه Microsoft Word استفاده می‌کنیم. به همین جهت ممکن است چنین ابزار‌هایی که استفاده روزمره از آنها داریم بعد از مدتی برای ما خسته کننده شوند. هرچقد هم که رابط کاربری یک برنامه خوب و جذاب باشد، میل انسان به تنوع قابل انکار نیست و همواره ما دوست داریم محیطی که در آن کار می‌کنیم برایمان جذاب و متنوع باشد. حال چه یک محیط فیزیکی باشد و چه شما با محیط یک برنامه سر و کار داشته باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 937 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (1)

سیستم امنیتی آفیس 2013 نسبت به فایل‌هایی که از اینترنت دریافت می‌کنید و قصد اجرای آن‌ها را دارید بسیار حساس است. این موضوع به این دلیل است که فایل‌ها در یک کامپیوتر دیگر ساخته و ویرایش شده‌اند. از این رو در صورتی که اقدام به اجرای فایلی که برای‌تان ایمیل شده است کنید، احتمال این که با پیغام خطایی مبنی بر مسدود شدن این فایل توسط آفیس 2013 روبرو شوید زیاد است. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی باز کردن فایل‌های مسدودشده در آفیس 2013 بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1083 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

در این پست از وب سایت  ال سی سافت وا با معرفی نرم افزار Start8 در خدمت شما هستیم. ویندوز ۸ سیستم عاملی ساخته ی مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ است که یکی از ابداعات آن حذف منوی استارت بود. از آنجایی که به نظر می رسید افراد زیادی به این منوی کاربردی و استفاده ی روزانه از آن عادت کرده و بدون آن با مشکل مواجه خواهند شد، طراحان نرم افزار به این فکر افتادند که چاره ای برای این کمبود بسازند و آن چاره Start8 است

سامان سپهوند بازدید : 1483 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروزه نرم افزار های زیادی برای نیازهای متفاوت تولید شده اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. به طور کلی نرم افزارها به 2 دسته تقسیم می شوند: دسته اول نرم افزارهای رایگان هستند که به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی می توان از آنها استفاده کرد و مسلما نیاز به رجیستر کردن ندارند. اما دسته دوم، نرم افزارهای پولی هستند که استفاده از آنها با محدودیت هایی رو به رو است. به طوری کلی این محدودیت ها شامل محدودیت زمانی و محدودیت امکاناتی است. در محدودیت زمانی، نرم افزار پس از مدتی مشخص (معمولا 30 روز) منقضی می شود و مسلما غیر قابل استفاده خواهد شد و با پاک کردن و نصب مجدد، همچنان غیر قابل استفاده خواهد ماند و در محدودیت نوع دوم، برخی امکانات اصلی نرم افزار غیر قابل دسترس می شوند. اما راه حل اصلی رفع این کلیه مشکلات، پرداخت هزینه و تهیه نسخه اصلی نرم افزار می باشد که این روش به دلیل برخی مسایل زیاد در ایران رایج نیست و  راه دوم استفاده از روش های غیر قانونی اما رایج Carck ،patch ،keygen  و Serial number است که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان طرفدار دارد. اما مشکلی که وجود دارد روش استفاده از آنهاست؛ به طوری که هر کدام، روشی برای اجرای صحیح بروی نرم افزار دارند و امروز در  سایت ال سی سافت وار  به ارایه کلیه ترفندها و روش های اجرای آنها می پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 865 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

معمولا در آفيس اين مشکل وجود دارد که پس از کپي کردن يک متن، با درهم‌ريختگي فرمت‌ها و متون مواجه مي‌شويم و تصحيح آن زمان‌بر خواهد بود. در آفيس 2007 اگر اين ترفند کوچک را ندانيد، باز هم همانند آفيس‌هاي قديم به اين مشکل برمي‌خوريد و وقت‌تان را هدر مي‌دهيد، در صورتي که با اين ترفند کوچک و نه‌چندان پنهان، مي‌توان خيلي سريع کار را راه انداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1163 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

GiliSoft Secure Disc Creator 6.6.0 نرم افزاری مفید و کاربردی که تمامی فایل های موجود در CD یا DVD شما را رمز گذاری خواهد کرد. الگوریتم قدرتمند 256 بیتی برای پسورد گذاشتن بر روی لوح های فشرده از نوع سی دی و دی وی دی استفاده شده است. از ویژگی های مهم این برنامه این است که جهت مشاهده اطلاعات رمز در سیستم های دیگر، نیاز به نصب مجدد آن نیست. توسط این نرم افزار می توان فایل های ایمیج یا ISO رمز دار ایجاد کرد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امنیت بالا، قابلیت ساخت فایل های ISO، رایت فایل های ISO، قابلیت ساخت درایوهای مجازی و ... اشاره نمود.

سامان سپهوند بازدید : 1507 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)

DLL Files Fixer 3.3.90.3079  نرم افزاری کاربردی برای رفع خطاهای Dll های ویندوز می باشد. فایل های Dll، فایل هایی هستند که نرم افزار ها و بازی های بسیاری برای اجرا شدن به آن ها احتیاج دارند و در صورت پاک شدن و یا نبودن این فایل ها هنگام اجرا ارور می دهند.برای نصب فایل های دی ال ال که پاک شده اند یا باید تک تک به دنبال آن ها در اینترنت بگردید و سپس در محل فایل های ویندوز کپی کنید. نرم افزار Dll Files Fixer کار را برای شما راحت کند و همه کار ها را خودش انجام دهد .

سامان سپهوند بازدید : 1784 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)

GameSave Manager 4.0.009  یک نرم افزار بسیار خوب برای مدیریت سیو بازی ها برای سیستم عامل ویندوز است. اگر نگران سیو بازی هایتان هستید, اگر میخواهید سیوهایتان را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید نرم افزار GameSave Manager میتواند برای شما بسیار خوب و کاربردی باشد. به وسیله ی این نرم افزار میتوانید به راحتی از Save بازهای مودر علاقه تان پشتیبان تهییه کنید و حتی آن ها را به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آن ها استفاده کنند.

 
سامان سپهوند بازدید : 968 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Right Click Enhancer Pro 4.3.7.0 منوهای راست کلیک و در واقع عملکردهای آن ها همیشه یکی از پرکاربردترین کلیدهای ویندوز بوده اند. نرم افزار مفید Right Click Enhancer به شما کمک می کند تا مدیریت کاملی برروی منوهای راست کلیک ویندوز خود داشته باشید و آن ها را به سلیقه ی خود ویرایش کنید. این نرم افزار برای اعمال تغییرات، در ریجستری ویندوز شما تغییراتی را ایجاد می کند که هیچ اختلالی در روند آن بوجود نخواهد آمد .

 
سامان سپهوند بازدید : 706 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

مشکلی که امروزه، بسیاری از افراد آن را دارند، این است که نمی توانند بازی های دیتا دار را نصب کنند. در این آموزش قصد داریم نحوه ی نصب این گونه بازی ها را به شما آموزش دهیم!

مرحله اول : ابتدا بازی را دانلود کنید، حتما دقت کنید که فایلی که دانلود میکنید فشرده بوده و قابل نصب نیست. پس ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید! خارج کردن برنامه ها از فایل فشرده شده در کامپیوتر، نیازمند نرم افزاری با نام Winrar می باشد که میتوانید آن رادر اینترنت دانلود کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1669 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

Cheat Engine 6.4 یک ابزار مفید برای تمامی گیمرهای حرفه ای جهان می باشد. که علاقه به پنهان کاری و تقلب در بازی ها را دارند. با این بازی می توانید بازی سازگار را هک کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. ریتم برنامه بدین صورت است که لیستی از موارد قابل هک بازی را برای شما نمایش می دهد و شما به حسب دلخواه خود می توانید مقادیر عددی آنها را تغییر دهید.

سامان سپهوند بازدید : 20222 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (5)

همانطور که در جریان هستید امروزه اکثر بازی های رایانه ای به سیستم های بالایی نیاز دارند و دیگر cpu های دوهسته ای کشش اجرای عناوین جدید را ندارند از این رو به تازگی برنامه نویسان خارجی برنامه ای با نام Extreme Injector ساخته اند که شما با نصب آن میتوانید بازی های روز را با CPU دو هسته ای اجرا کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 1141 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

در برنامه واژه پرداز Word 2013 این قابلیت وجود دارد که در صورت داشتن حساب کاربری مایکروسافت، بتوانید از طریق خود برنامه به فروشگاه مخصوص آفیس، دسترسی داشته باشید.

 در این فروشگاه نرم افزارهای کمکی کم حجمی وجود دارد که کار با آفیس را راحت تر می کند

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 10,835
  • بازدید سال : 103,424
  • بازدید کلی : 3,087,351