loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
مهران احمدی بازدید : 931 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

واتس اپ یک بدی یا میشه گفت یک خوبی داره که زمان انلاین و آفلاین شدن افراد رو به طور واضح مینویسه اما یک عده از افراد دوست ندارن کسی مدت زمان انلاین و آفلاین شدنشون رو ببینه خب این آموزش رو براتون ساختم در ادامه مطلب براتون گذاشتم به ادامه مطلب مراجعه کنید و حالشو ببرید و به هم دیگه هم نشون بدید و خسیس بازی در نیارید

مهران احمدی بازدید : 359 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

 شبکه های بی سیم ارتباط آسانی را برای ارتباط بین کاربران و دستگاه های دیگر مهیا کرده است ولی همین ارتباط آسان گاهی باعث می شود که کاربران امنیت این شبکه ها را تامین نکنند و هکرها به راحتی وارد شبکه شوند و شروع به خرابکاری کند.

 متداول‌ ترین و در عین حال آسان‌ ترین روش برای ایجاد امنیت در یك شبكه بی‌سیم، به كارگیری استانداردهای رمزگذاری است. نكته مثبت در خصوص این استانداردها پیاده‌سازی و پیكربندی ساده آن‌ها است كه معمولا از طریق اینترفیس كاربری ابزار شبكه بی‌سیم انجام می‌شود و در حالت كلی با توجه به نوع ابزاری كه استفاده می‌كنید از پیچیدگی چندانی برخوردار نیستند.

مهران احمدی بازدید : 374 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران در خانه و محل کار از اینترنت بی سیم استفاده می کنند, به این دلیل که ارتباط با آن آسان و بدون محدودیت است. اما ممکن است این آسانی و بدون محدودیت بودن کار دست کاربران دهد و باعث هک شدن و یا ایجاد اختلال شود. آیا می دانید برای بالا بردن امنیت و کارآیی شبکه وایرلس خود چه اقداماتی باید انجام دهید؟

مهران احمدی بازدید : 361 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه بهینه سازی و ارتقا سایت یکی از مسائل کار در دنیای اینترنت بوده, برای بهینه سازی و ارتقا سایت مولفه های زیادی وجود دارد که ممکن است کمی سخت باشد همه آنها را با هم عملی کنیم. در این مطلب آموزشی برخی از این مولفه ها را در اختیار شما قرار می دهیم که با رعایت کردن آنها می توانید سایت خود را بهینه و ارتقا دهید.

مهران احمدی بازدید : 262 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 با رشد روز افزون اینترنت تمام تجارت ها به سمت خدمات اینترنتی رفته اند, از جمله این خدمات خرید های اینترنتی می باشد. ممکن است شما هم مانند خیلی از کاربران اینترنت علاقه داشته باشید که از طریق اینترنت اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود کنید. اما لازم است که یک سری مسائل را حتما قبل خرید بررسی و به آنها توجه کنید.

مهران احمدی بازدید : 474 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

دلایل زیادی باعث میشوند که شما بخواهید جلوی دانلود شدن فایل توسط یک کامپیوتر را بگیرید. یعنی به یک کامپیوتر اجازه دانلود از اینترنت را ندهید.

 مثلا اگر مدیر یک شبکه اداری, دانشجویی, یا مدرسه ای باشید, ممکن است بخواهید جلوی دانلود کردن کاربران را بگیرید. یا اگر کامپیوتر مشترک با سایر افراد خانواده دارید, نمیخواهید کسی با کامپیوتر شما چیزی دانلود کند. و دلایلی از این قبیل...

 یک راه ساده برای این کار وجود دارد. و آن هم توسط رجیستری انجام میشود.

مهران احمدی بازدید : 293 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید , مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید , بگیرید.

مهران احمدی بازدید : 822 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تمام مدیران سایت (وب مستر ها) و کسانی که به نوعی با وب سایت خود کار می کنند, همیشه باید بدانند که سایتشان با چه سرعتی بارگذاری(Load) می شود. و همچنین بدانند که سایت مورد نظر اصطلاحا "Down" نشده باشد. برای انجام این کارها ابزارهای زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین سایت هایی که اکثر حرفه ای ها با آن کار می کنند سایت Pingdom می باشد. ابزارهای این سایت به صورت آنلاین بوده و رایگان هستند.

مهران احمدی بازدید : 322 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

با عمومی شدن اینترنت فرصت برای انسان های خلاق فراهم شد تا با کمک این تکنولوژی سایت های جالبی را بسازند که شاید دیدن این سایت ها برای شما هم خالی از لطف نباشد.

در این مطلب به معرفی چند سایت پربازدید و کاربردی بین المللی میپردازیم.

مهران احمدی بازدید : 510 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه . و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید .  


مهران احمدی بازدید : 553 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 اگر خراشهای CD به اندازه ای باشد که کامپیوتر نتواند آن را اجرا کند, چه باید کرد؟ قبل از اینکه از گوش کردن به CD صوتی یا بازی کردن با CD بازی خود ناامید شوید, بد نیست که نظری به برنامه IsoBuster بیندازید.

مهران احمدی بازدید : 524 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

  احتمالا همه شما با خط فرمان ویندوز آشنا هستید. به خط فرمان اصطلاحا Command Line یا CMD نیز گفته میشود. این محیط با تایپ دستور CMD در پنجره Run نمایش داده میشود.

 آشنایی با دستورات خط فرمان, بیشتر به درد حرفه ای های ویندوز و یا افرادی که با شبکه سروکار دارند میخورد.

 در این مطلب, نحوه اشتراک گذاری یا Share کردن یک فولدر توسط دستور خط فرمان را آموزش میدهیم.

مهران احمدی بازدید : 383 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 IP چیست؟

آدرس IP (آی پی) به آدرس منطقی ای اشاره دارد که به کارت شبکه هر رایانه موجود در شبکه نسبت داده میشود تا از این طریق ارتباطات در سطح شبکه برقرار شده و کامپیوتر مذکور در شبکه قابل شناسایی باشد. مدیران شبکه ها بر اساس اصول و قوانین خاصی آدرسهای IPمنحصر به فردی را به هر کامپیوتر شبکه نسبت می دهند.

مهران احمدی بازدید : 380 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 استفاده از اینترنت امروزه در جوامع بسیار کاربردی شده است. بسیاری از کار های روزانه به وسیله ارتباط اینترنتی انجام میپذیرد.

 اگر از کاربران اینترنت های پر سرعت باشید حتما با مشکلات اینترنت حجمی مواجه هستید و همیشه به دنبال راه هایی هستید که مصرف خود را کاهش دهید.

 در این مطلب به آموزش روش های کاهش مصرف اینترنت میپردازیم.

 چند روش برای کنترل میزان مصرف اینترنت وجود دارد که میتوان از آن ها استفاده کرد.

مهران احمدی بازدید : 432 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما هم  از ویندوز 7 استفاده می کنید, باید به طور استراتژیک راهکارهای محافظت از داده و کاربران را برای تمامی سیستم های ویندوزبررسی نمایید. راهکارهای بسیاری وجود دارد که هر سازمانی که می تواند خواه  اعم از کوچک یا بزرگ, باید از آنها پیروی کند تا سیستم های ویندوز خود را از حملات ویروس ها, ابزارهای جاسوسی و سایر انواع بدافزار محافظت کند یک گام واضح ولی مهم, استفاده از آنتی ویروس برای جلوگیری, تشخیص و حذف تمامی انواع بدافزارهایی است که قادرند به سیستم داده های شما آسیب وارد کنند.یکی از معمول ترین روش های تشخیص ویروس طبق گزارشی که از سوی مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) منتشر شده, جست وجو درباره الگوهای شناخته شده یا امضای ویروس ها در میان کدهای اجرایی است. البته با افزایش تعداد و پیچیدگی حملات بدافزاری ناشناخته, امکان زیادی وجود دارد که یک کاربر توسط بدافزاری آلوده شود که هنوز شناخته نشده و امضای آن وجود ندارد. برای مقابله با چنین حملاتی که به حملات «zero –day» معروفند, باید از آنتی ویروسی استفاده کرد که روش های محافظتی پیشگیرانه را به کار می برد و ویروس های جدید را با مطالعه رفتار آنها شناسایی کرده و از اجرای آنها جلوگیری می کند. برای اینکه آنتی ویروس بتواند به درستی کار خود را انجام دهد, باید همیشه به روز شودو آخرین آپدیت های امنیتی را از شرکت سازنده خود دریافت کند. از آنجا که ویروس های جدید می توانند منتشر شوند, بسیار مهم است که از یک ساختار خودکار برای دریافت به روزرسانی آنتی ویروس خود  استفاده کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,233
  • بازدید ماه : 11,044
  • بازدید سال : 103,633
  • بازدید کلی : 3,087,560