loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6569 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 873 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (1)

همواره راه‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تخصص افراد ماهر، می‌توانید پی به عیب سخت‌افزارهای مشکل‌دار خود ببرید. این ترفند اگرچه یک راهنمای جامع برای عیب‌زدایی از کامپیوترتان نیست اما می‌تواند شما را به سمت یافتن مشکل کامپیوتر راهنمایی کند. مطمئناً پیدا کردن عیب کامپیوتر توسط خودتان بسیار شیرین‌تر از تشخیص آن توسط یک تعمیرکار با تجربه است!

سامان سپهوند بازدید : 747 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

مطمئناً شما نیز صدا و بوق‌هایی که هنگام روشن کردن کامپیوتر از درون کیس‌تان به گوش می‌رسد را شنیده‌اید. همگی این بوق ها از جانب مادربورد شما هستند. تفاوت این بوق ها از نوع آن و تعداد آن‌هاست که بیانگر یک مشکل در درون مادربورد است. در این ترفند تمامی بوق‌ها و پیامهای خطای مربوطه آن‌ها را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. در صورتی که چنین صداهایی از کیس شما بیرون می‌آید حتماً این ترفند را خوانده و به فکر راه حل باشید.

سامان سپهوند بازدید : 665 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1255 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

DriverEasy Professional 4.9.12.7325 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید

سامان سپهوند بازدید : 757 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 420 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروزه لپ تاپ ها به دلیل کوچک بودن و قابل حمل بودن طرفدار بسیار زیادی دارد. لپ تاپ ها نسبت به کامپوتر های خانگی ظرافت بیشتر و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

 از جمله اصلی ترین مشکلاتی که برای لپ تاپ ها بوجود می آید, گرد و خاک گرفتن فن لپ تاپاست. از نشانه های این ایراد به داغ شدن بیش از حد دستگاه و خاموش شدن ناگهانی آن اشاره کرد.

 تمیز کردن لپ تاپ ها بسته به نوع لپ تاپ و شرکت سازنده آن متفاوت است. اما روش کلی به یک صورت است.

سامان سپهوند بازدید : 630 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کسانی که اهل بازی های کامپیوتری هستند و بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن میکنند, حتما در هنگام بازی بعضی اوقات با کند شدن و لگ هایی در بازی مواجه میشوند. در صورتی که قبلا بازی را انجام میدادند با هیچ کندی روبرو نبودند.

در ادامه مطلب روشی را برایتان توضیح خواهیم داد که میتوانید مشکل کندی در بازی ها را به راحتی رفع کنید.

سامان سپهوند بازدید : 841 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مواردی که باعث مشکل پیدا کردن قطعات می شود, وجود گرد و خاک بروی قطعات است. یکی از این ضررها کندکردن دور فن و یا مانع از چرخش فن می شود که این مورد باعث می شود دمای قطعه بالا رفته و آسیب ببیند و یا حتی بسوزد.

 ساده‌ ترین و بهترین راه برای پاکسازی قطعات رایانه از وجود گرد و غبار, استفاده از هوای فشرده یا اسپری‌ هواست. برای استفاده از این روش بهتر است ابتدا رایانه خود را به محوطه‌ای باز یا دارای سیستم تهویه مناسب منتقل کنید.

saman بازدید : 336 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

کاربرانی که دوست دارند تصویر Background قبل از بالا اومدن ویندوز و صفحه Welcome را عوض کنند, میتونند به دستورات زیر عمل کنند:

Mohammad بازدید : 443 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 زمانی پیش خواهد آمد که افراد دیگری نیز از کامپیوتر شما استفاده میکنند و یا به عنوان مسئول سایت می خواهید بر روی تک تک کامپیوترهای سایت پیغامی را نمایش دهید, مبنی بر اینکه, ابتدا دیسکتهای خود را ویروسیابی کنید و یا بر روی درایو C برنامه ای نصب نکنید و یا می خواهید قوانین سایت را به کاربران متذکر شوید .

میتوانید به کمک این دو دستور, هر متن دلخواه و مورد نظرتان را(فارسی یا لاتین) در ابتدای شروع ویندوز به نمایش درآورید .

Mohammad بازدید : 321 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (1)

 آیا شما هم مجبورید مدت زیادی برای بوت شدن ویندوز خود صبر کنید؟ برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده است که بخواهند کامپیوتر خود را روشن یا ریستارت کنند و طولانی شدن زمان بوت, آنها را کلافه کند. شاید برای بعضی این انتظار عادی باشد, اما برای اکثر کاربران غیر قابل تحمل است و دوست دارند که کامپیوترشان هر چه سریعتر Boot شود.

 برای افزایش سرعت بوت ویندوز راه هایی بسیاری وجود دارد. در این مطلب آموزشی برخی از مواردی که بیشتر تاثیر گذار هستند را برای شما آماده کرده ایم.

 

سامان سپهوند بازدید : 426 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)
گاهی اوقات که درایوری جدید برای سخت افزاری نصب می کنید , متوجه میشوید درایور جدید درست کار نمی کند و با ویندوز XP مطابقت ندارد. اگر شما سخت افزار سیستمتان را آپدیت کرده اید و متوجه می شوید که درست کار نمی کند , یکی از راه های مشکل زدایی استفاده از ابزار Roll Back Driver است. با این ابزار شما می توانید درایور قبلی که پیش از درایور کنونی نصب بوده است را باز گردانید. در این ترفند به معرفی این ابزار جالب ویندوز XP میپردازیم.
Mohammad بازدید : 2308 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

ساعت کامپیوتر شما, معمولا ساعت و تاریخ را به درستی نمایش می دهد. حتی اگر برای روزها یا هفته ها کامپیوترتان خاموش باشد, باز هم بعد از روشن کردن آن می توانید ساعت و تاریخ دقیق را مشاهده کنید.

 

حافظه ای که تنظیمات زمان و برخی تنظیمات دیگر را در خود ذخیره می نماید, از باتری بایوس به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند. اگر این باتری ضعیف شود, ممکن است ساعت سیستم تان به درستی کار نکند.

اگر مایلید اطلاعات کاملی در این مورد به دست بیاورید, با ما در این مقاله همراه باشید.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 985
  • بازدید ماه : 13,876
  • بازدید سال : 106,465
  • بازدید کلی : 3,090,392