loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 785 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

امروز استودیو خلاق ناتی داگ,   سازنده چهارمین نسخه از فرنچایز محبوب Uncharted که یکی از موردانتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۶ نیز قلمداد می شود,   دو تریلر جدید و هیجان انگیز از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد. در این تریلرها شاهد مزایای پیش خرید عمومی بازی و مزایای پیش خرید بازی از فروشگاه GameStop هستیم. برای مشاهده و دانلود این تریلر, با  ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 723 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

آزمایش بتای عنوان Hitman اواخر ماه فوریه آغاز شده و کاربران پلی استیشن ۴ زودتر از سایر کاربران به نسخه آزمایشی این عنوان دسترسی خواهند داشت. بر همین اساس، استودیوی آی او اینتراکتیو به تازگی اطلاعات و جزییات جدیدی از عنوان Hitman منتشر کرده است. با جزییات بیشتر با  ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 862 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

عنوان Far Cry Primal در زمان ماقبل تاریخ جریان دارد؛ جایی که شما در نقش یک شکارچی غارنشین و  آخرین بازمانده قبیله شکارچی ها یعنی Takkar قرار می گیرید. حال به تازگی, یوبی سافت دو تریلر جدید از این عنوان منتشر کرده است که شما را با شخصیت اصلی بازی یعنی Takkar بیشتر آشنا می کند. با جزییات بیشتر با سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 740 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

استدیو Milestone- سازنده سری MotoGP- امروز به‌طور رسمی، سیستم مورد نیاز عنوان مسابقه‌ای خود یعنی Sébastien Loeb Rally Evo را اعلام کرد. دموی این بازی نیز هم‌اکنون برای علاقه‌مندان بر روی استیم موجود است. دموی این عنوان که در سبک مسابقات رالی است، شامل اتومبیل‌هایی چون Mini Cooper S( دهه ۷۰)، Peugeot R5 و Polo Rally Car می‌باشد. با این دمو شما می‌توانید نگاهی اجمالی نسبت به یک بازی در سبک مسابقات رالی را بدست آورید.

سامان سپهوند بازدید : 909 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

حتما شما هم با عنوان بزرگ Tom Clancy’s The Division که به نوعی بزرگترین IP شرکت یوبی سافت به حساب میاید آشنایی دارید ! این بازی در آخرالزمان قرار دارد , زمانی که تاریکی دنیا را گرفته و انسان ها به جان یک دیگر افتاده اند ! حال برخی از منبع ها شایعاتی منتشر کرده اند که طبق متنی که در این شایعات است “سیستم مورد نیاز بازی Tom Clancy’s The Division مشخص شده است ! ” حال میتوانید سیستم مورد نیازی که در حال حاضر تنها در حد یک شایعه است را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 2433 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (1)

مطمعنا هر بازی در زمان انتشار خود مشکلات متعددی در رایانه های شخصی دارد و  عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege که ساخته شرکت یوبیسافت است نیز از این دسته از بازی ها میباشد , این بازی در رایانه های شخصی مشکلات ریز و درشتی دارد و شما میتوانید در این پست آموزش رفع این مشکلات و همچنین ارورهای این بازی را متوجه شوید ؛ برای مشاهده آموزش رفع مشکلات بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به ادامه مطلب مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1201 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

استودیو اوالانچ (Avalanche) بنا به آنچه قبل از انتشار بازی‌های پی‌سی مرسوم است سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سومین دلیل موجه را اعلام کرد. جهانِ باز و به اصطلاح داینامیک با این حجم از انفجار و آتش بازی توجه به سیستم پیشنهادی جهت اجرای روان بازی را قبل از هزینه کردن برای خریدن آن لازم می‌کند.

طبق معمول بازی‌های روز، شما برای بازی کردن Just Cause 3 نیاز به یک ویندوز 64 بیتی خواهید داشت. همچنین بایستی کارت گرافیکی با حداقل 2 گیگابایت حافظه داشته باشید. در زیر می‌توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید:

سامان سپهوند بازدید : 1286 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

همانطور  که در جریان هستید عنوان زیبای Battlefield: Hardline به تازگی پس از مدت ها توسط گروه CPY کرک شده است . حال شما میتوانید در ادامه مطلب ترینر این عنوان را دانلود کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1016 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

Tekken 7 یک بازی مبارزه است که تولید و توسعه یافته توسط Bandai Namico است. تکن 7 که در واقع قسمت نهم در سری تکن است و اولین استفاده از موتور Unreal Engine در حالی که آن قرار است در سال 2016   برای PS4 عرضه شده این در واقع در حال حاضر برای بازی های آرکید منتشر شد.نسخه بازی برای اولین بار در ژاپن در ماه فوریه، 2015  منتشر  شد و پس از آن نسخه  های دیگر این بازی  در ماه مارس 2015. منتشر شد. نسخه PS4 بازی در حال حاضر در مرحله بتا است.

 
سامان سپهوند بازدید : 799 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شما ما می خواهید که یک دستگاه کنسول PS4 بخرید حتما یکی از فاکتور هایی که مورد نظرتون هستش قیمت دستگاه هستش و متاسفانه  اسن دستگاه در کشور ما به قیمت زیادی فروخته می شود شاید از خرید آن منصرف شده باشید ولی ما در این پست قصد داریم که یه بسته فوق العاده پیشنهاد شده از شرکت آمازون رو برای شما شرح دهیم  

 

 

سامان سپهوند بازدید : 1360 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

   بازی  Star Wars Battlefront یک بازی  مثل همه بازی های مشکل ساز است  ، بنابراین به طور طبیعی، این بازی هم مثل بقیه بازی ها  چند تا  باگ عادلانه و مسائل در راه اندازی داشته . که ما ، چند تا از مشکلات بازی رو در ادامه برای شما حل کردیم  در حالی که برخی از مسائل وجود داشته باشد  که با انجام تغیرات زیر حل خواهند شد .، بسیاری از  کاربران فکر می کنند که این مشکلات  به دور از   حل شدن می  باشد..  ولی در این بخش   ما  لیستی از  برخی از شایع ترین مشکلات کاربران  با این بازی، و همچنین رفع  مشکلات رو گذاشتیم امیدواریم باعث  حل شدن مشکل شما شده باشیم .

 
سامان سپهوند بازدید : 1555 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (1)

بازی  Assassin’s Creed Syndicate حالا دیگه قابل اجرا بر روی پلتفرم pc  می باشد  ولی در این نسخه  هم مثل نسخه های قبلی بازی  اجاری این بازی بر روی هارد سیستم خیلی سنگین بوده و تمام قدرت اجزای سخت افزاری سیستم رو به خود اختصاص داده است.و این به معنی این است که اگر شما سخت افزار مناسبی نداشته باشید نمی تونید این بازی رو بر روی سیستم خود اجرا کنید امیداوریم با گذاشتن سخت افزار مناسب برای این بازی  انتظار می رود که بسیاری از مشکلات وسوالات شما در خصوص این بازی حل شده باشد .

لطفا توصیه می شود که برای اجرای این بازی از سیستم توصیه شده  توسط خود سازنده این بازی استفاده کنید تا برای اجرای این بازی مشکلی نداشته باشید .

اگر شرایط زیر را برای خودتان فراهم کنید بدون شک   شما  می توانید بسیاری از مشکلات بازی رو حل کنید و به راحتی بازی رو اجرا کرده و از آن لذت ببرید

سامان سپهوند بازدید : 2171 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (1)

  Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوانGhosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند. هم اکنون میتوانید ترینر این بازی را  سایت آموزش نرم افزار و  ترفند های  های کامپیوتر و اینترنت  دریافت نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 1808 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

Need for Speed: Most Wanted 2 سري جديد از سري بازي هاي NFS مي باشد که توسط شرکت بازي سازي Criterionساخته شده است . 2 Need for Speed: Most Wanted   دوباره مي خواهد يادآور نمايش هاي خوب نسخه قبلي اش باشد که به نظر خيلي ها هنوز يکي از بهترين نسخه هاي NFS تا کنون است. اين بازي دنباله اي بر نسخه اول نيست و تنها نام آن را به دنبال دارد. برايMost Wanted شدن، نياز به پيشي جستن از پليس، دوستان خود و پيش دستي کردن رقباي خود داريد! از open world بودن بازي به نفع خود استفاده کنيد تا مکان هاي پنهان را پيدا کنيد و ماشين هاي جديد را پيدا کنيد که شما را يک قدم به جلو مي اندازد!

saman بازدید : 410 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 در یک سوی میدان نبرد محصول مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس وان دیده می‌شود و در مقابل آن کنسول شرکت سونی یا همان پلی‌استیشن چهار قد علم کرده است. اما جدای رجزخوانی‌هایی که در مراسم رونمایی این کنسول‌ها به مخاطبان گفته شده بررسی عملکرد و جزییات کنسول‌ها تا حدی می‌تواند پاسخگوی سوال مطرح شده باشددر این مطلب به مقایسه چند قابلیت مختلف هر دو کنسول در سایت آموزش نرم افزار وترفند های کامپیوتر و اینترنت خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,035
  • بازدید ماه : 10,846
  • بازدید سال : 103,435
  • بازدید کلی : 3,087,362