loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 550 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر با شبکه‌های کامپیوتری آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که یکی از کاربردهای آن به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و فولدرها در میان کامپیوترهای تحت شبکه است. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توان ماوس و کیبورد را هم در میان کامپیوترهای موجود در شبکه به اشتراک گذاشت؟ باید بدانید که این کار به سادگی امکان‌پذیر است. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید ماوس یا کیبورد خود را بین چندین کامپیوتر و آن هم با سیستم عاملهای مختلف به اشتراک بگذارید، بدون نیاز به هیچگونه سخت‌افزار جانبی برای این کار! به طوری که هر سیستم تنها نیاز به یک مانیتور دارد و با انجام عملیات توسط کیبورد یا ماوس توسط شما در یک سیستم، امکان انجام آن در سایر سیستم‌های شبکه نیز به شکل هم‌زمان مهیا است. هم‌اکنون به معرفی این ترفند کاربردی به کمک یک ابزار جانبی کم حجم و متن باز می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1005 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی از امکانات جالبی که در تمامی نسخه های ویندوز موجود است، وجود یک صفحه کلید مجازی می باشد که در مواقعی که صفحه کلید شما خراب است یا دارای صفحه نمایش لمسی هستید، می توانید از آن استفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 665 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1251 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 872 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

گاهي پيش آمده كه تمايل داشته باشيد همه چيز كامپيوتر خود، حتي صدايي را كه از اسپيكر پخش مي‌شود ضبط كنيد؟ با فعال‌سازي StereoMix مي‌توان اين عمل را انجام داد.

بيشتر كارت‌هاي صداي امروزي مي‌توانند هر چه را كه از آنها خارج مي‌شوند ضبط كنند. تنها مشكل اين است كه كانال ضبط آن را پيدا كنيم. در ويندوز خود روي آيكون صدا كليك راست كرده و گزينه Recording Devices را انتخاب كنيد.

 

سامان سپهوند بازدید : 841 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مواردی که باعث مشکل پیدا کردن قطعات می شود, وجود گرد و خاک بروی قطعات است. یکی از این ضررها کندکردن دور فن و یا مانع از چرخش فن می شود که این مورد باعث می شود دمای قطعه بالا رفته و آسیب ببیند و یا حتی بسوزد.

 ساده‌ ترین و بهترین راه برای پاکسازی قطعات رایانه از وجود گرد و غبار, استفاده از هوای فشرده یا اسپری‌ هواست. برای استفاده از این روش بهتر است ابتدا رایانه خود را به محوطه‌ای باز یا دارای سیستم تهویه مناسب منتقل کنید.

رضا بازدید : 1136 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

به نظر میرسد که ماوس های توپی قدیمی در معرض انقراضند. وسیله جدیدی که امروزه به آنها ترجیح داده میشود ماوس نوری (یا موس لیزری) است.

 این دستگاه که توسط Agilent Technologies ساخته و در اواخر 1999 به دنیا معرفی شد, مجهز به دوربین کوچکی است که 1500 عکس در هر ثانیه می گیرد. این نوع ماوس تقریبا بر روی هر سطحی کار میکند و یک دیود کوچک ساطع کننده نور (LED) دارد که  نور را از آن سطح  به  یک سنسور CMOS یا Complimentary Metal-Oxide Semiconductor منعکس می کند.


علی رضا 23 بازدید : 368 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‏ خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‏توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیما و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‏برد.

علی رضا 23 بازدید : 401 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که به هنگام کار با کامپیوتر به ناگاه مکان‌نما یا نشانگر ماوس را بر روی صفحه مانیتور گم کنید و با مقداری تلاش و تکان دادن ماوس مجددا آن را پیدا کنید. این موضوع به ویژه برای کاربرانی که با ضعف بینایی روبرو هستند بیشتر رخ می‌دهد. در کلیه نسخه‌های ویندوز امکانی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید با فشردن یکی از کلیدهای کیبورد نشانگر ماوس خود را پیدا کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این ترفند ساده اما کاربردی بپردازیم.

علی رضا 23 بازدید : 920 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ماوس جزو تجهیزات ورودی رایانه به شمار می‌آید. حدود 24 سال است که کاربران رایانه از ماوس استفاده می‌کنند و امروزه ماوس جایگاه ویژه‌ای در دنیای رایانه دارد, زیرا که با کمک این وسیله استفاده از سیستم رایانه براحتی انجام می‌شود. این وسیله 2 دکمه دارد و با کابل به رایانه متصل می‌شود, البته دکمه سوم یا وسط در بعضی ماوس‌ها وجود دارد که اسکرول نامیده می‌شود که باعث راحتی و کاهش حرکت دست در هنگام گردش در وب می‌شود. ماوس می‌تواند کلیک کند, بچرخد, تشخیص دهد و اطلاعات مورد نیاز را برای رایانه ارسال کند.

علی رضا 23 بازدید : 319 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

در اکثر سیستمهای امروزی قدرت نامی به وات بیان می شود. که مقدار آن با واحد« (Peak music power out put) PMPO» یا ماکزیمم قدرت خروجی صدا بیان می شود که این واحد یک واحد فریبنده است و اطلاعات خاصی به شما نمی دهد. کمپانی های سازنده فقط بدنبال فروش محصول خود هستند. و از این واحد برای بزرگنمایی محصول خود استفاده می کند.

 اما در هنگام خرید اسپیکر باید  قدرت RMS اسپیکر را به عنوان یک میزان فنی درست, برای بیان قدرت مداوم اسپیکر در نظر بگیرید. برای سیستم های اسپیکر با صدای فراگیر, یک قدرت RMS به میزان حداقل 40 وات برای اسپیکر کامپیوتر مناسب است. پاسخ فرکانسی(frequency response) اگر اسپیکر سیستم شما دارای رنج (گستره(فرکانسی باشد که در فرکانسهای بالایی محدود باشد, (مثلا نتواند در فرکانسهای بالای 16 کیلو هرتز عمل کند)  شما هیچ صدای زیری(صدای فرکانس بالا) که فرکانس آن بالای 16 کیلو هرتز باشد را نمی شنوید. بخصوص اگر موزیک کلاسیک گوش دهید. به طور مشابه اگر اسپیکر شما نتواند در فرکانسهای زیر 50 هرتز عمل کند, صدای کاملا بم را نمی تواند بخوبی آشکار کند مثل صداهایی مانند طبلها و صداهای انفجار در فیلمها.

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 13,557
  • بازدید سال : 106,146
  • بازدید کلی : 3,090,073