loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 856 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در ویندوز 7 و 8 در هنگام نصب نرم افزار، صفحه ای به نمایش در می آید که User Account نام دارد. User Account جهت جلوگیری از نصب بدافزار ها طراحی شده است. اما از مشکلات اصلی آن میتوان به جلوگیری از نصب کرک و همچنین خسته کننده بودن این پیغام اشاره کرد. در این مطلب از سایت ال سی سافت وار ما به شما آموزش غیرفعال کردن User Account در هنگام نصب نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم.

سامان سپهوند بازدید : 1032 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در ویندوز 8 وجود دارد «صفحه قفل» یا «Lock Screen» است. این صفحه که به هنگام ورود به حساب کاربری در ویندوز نمایش داده می‌شود در درجه اول برای صفحات نمایش لمسی بهینه شده است. در این صفحه علاوه بر یک تصویر پشت‌زمینه، اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص سیستم به چشم می‌خورد. با وجود زیبا بودن این صفحه، وجود آن باعث افزایش مراحل مورد نیاز برای ورود به حساب کاربری در ویندوز خواهد شد. در صورتی که دوست دارید دیگر این صفحه را نبینید و آن را غیرفعال کنید در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 562 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

در ویندوز 8 به هنگام وارد کردن رمز عبور در اپلیکیشن‌های مختلف، رمزها به شکل دایره نمایش داده می‌شوند و قابل خواندن نیستند. اما دکمه‌ای (با آیکن یک چشم) در قسمت وارد کردن رمز عبور قرار دارد که با کلیک بر روی آن کاراکترهای واقعی وارد شده‌به عنوان رمز عبور نمایش داده می‌شوند و دیگر به صورت دایره‌ای نخواهند بود. در صورتی که علاقه‌ای به این قابلیت ندارید و ترجیح می‌دهید امنیت ویندوز خود را بالاتر ببرید، در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت و حذف این دکمه خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 497 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنید ممکن است در بعضی از بازی‌های کامپیوتری دچار مشکل کندی حرکت ماوس شده باشید به طوری که ماوس به اصطلاح همراه با لگ حرکت می‌کند. این اتفاق ممکن است به دلیل یک مشکل نرم‌افزاری باشد که در این ترفند روشی را برای حل آن ارائه می‌کنیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 695 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

چندی است که ویندوز 8.1 توسط مایکروسافت عرضه شده است. قابلیت‌هایی نسبت به ویندوز 8 به این ویندوز افزوده شده است که باعث سهولت کار کاربران می‌گردد. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت به‌روزرسانی (Update) خودکار اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی ویندوز می‌باشد. اگر از این قابلیت رضایت ندارید و ترجیح می‌دهید به‌روزرسانی به صورت خودکار اتفاق نیفتد، در این ترفند روش غیرفعال کردن آن را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 488 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از کاربران ویندوز 8.1 هستید ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که پیام SecureBoot isn't configured correctly به صورت دائمی در صفحه‌ی دسکتاپ شما ظاهر می‌گردد. Secure Boot قابلیت جدیدی است که در ویندوز 8.1 قرار گرفته است و وظیفه آن جلوگیری از اجرای بدون اجازه‌ی برخی از نرم‌افزارها است. البته اجرای این قابلیت بستگی به این دارد که BIOS کامپیوتر شما از آن پشتیبانی کند. در این ترفند نحوه‌ی حل این مشکل و رفع درج این پیام را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 778 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 8 در صورت وارد شدن به ویندوز ابتدا صفحه‌ی Start نمایش داده می‌شود که سپس می‌توان به صفحه‌ی دسکتاپ رفت. اما قابلیتی به ویندوز 8.1 افزوده شده است که به وسیله‌ی آن می‌توان مستقیماًً وارد دسکتاپ شد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 720 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که پوشه‌ی Downloads مربوط به حساب کاربری شما به کندی خیلی سخت باز می‌شود. این پوشه که در محل فایل‌های سیستمی هر کاربر قرار دارد، اغلب به دلیل قرارگیری تصاویر ذخیره شده از اینترنت در آن، تمامی فایل‌های موجود در این پوشه را به عنوان تصویر شناسایی کرده  و این مشکل هم باعص کند شدن این پوشه می شه و برای هر فایل یک فایل Thumbnail ایجاد می‌کند.، چرا که علاوه بر فایل‌های تصویری ممکن است فایل‌های دیگری نیز در این پوشه وجود داشته باشد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار به نحوه‌ی حل این مشکل خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 491 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

هنگامی که ویندوز آپدیت می‌شود، آپدیت‌های قبلی مشابه با آن حذف نمی‌شوند بلکه در پوشه‌ای به نام WinSxS، از زیرمجموعه‌ی پوشه‌ی Windows ذخیره می‌گردند. این امر برای درایورهای مختلف نیز اتفاق می‌افتد و در صورت نصب نسخه‌ی جدید یک درایور، نسخه قبلی به پوشه‌ی ذکر شده منتقل می‌گردد. این فایل‌های قدیمی، حجم قابل توجهی از درایوی که ویندوز در آن نصب است را اشغال می‌کنند. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران با مشکل کمبود فضای هارددیسک مواجه هستید حذف این فایل‌ها کمک شایانی به شما خواهد کرد. در این ترفند نحوه‌ی حذف این به‌روزرسانی‌های قدیمی را برای شما بازگو می‌نماییم. این ترفند بر روی ویندوزهای 7، 8 و 8.1 قابل انجام است.در ادامه با ال سی سافت وار همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 627 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

برخلاف ویندوز 7 که آیکن Computer جهت دسترسی سریع در منوی Start قرار داشت، در ویندوز 8 در صفحه Start این ویژگی وجود ندارد و خبری از آیکن Computer نیست. در صورتی که علاقه‌مند به اضافه کردن این آیکن به صفحه Start و هم‌چنین صفحه دسکتاپ ویندوز 8 خود هستید، در این ترفند به نحوه انجام این کار  در سایت ال سی سافت وار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 651 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

در صورتی که از یک ویندوز با چند حساب کاربری استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که برای ورود به یک حساب کاربری دیگر، بایستی از گزینه‌ی Switch User در منوی Start استفاده کرد. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی سریع‌تر بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید با ایجاد یک فایل Shortcut در صفحه‌ی Desktop، با یک دو بار کلیک وارد صفحه‌ی Switch user شوید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1171 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

زاپیا – zapya یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای اشتراک فایل بین دو اسمارت فون ساخته و ارائه شده است. با استفاده از zapya می توان فایل ها را از طریق شبکه ی بی سیم وایرلس و با سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

اما جالب است بدانید که نسخه کامپیوتری این برنامه نیز وجود دارد و شما به سادگی می توانید فایل های خود را از طریق وایرلس، بین لپ تاپ و گوشی انتقال دهید.

سامان سپهوند بازدید : 569 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است .همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده ، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند. در این مطلب نحوه آماده سازی (بوتیبل ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش خواهیم داد.

در ادامه با سایت  ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1005 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی از امکانات جالبی که در تمامی نسخه های ویندوز موجود است، وجود یک صفحه کلید مجازی می باشد که در مواقعی که صفحه کلید شما خراب است یا دارای صفحه نمایش لمسی هستید، می توانید از آن استفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 962 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۳، پیام رسان وایبر یک نسخه از برنامه‌ی خود را برای ویندوز و مک عرضه کرد که به کاربران این امکان را می‌داد تا بتوانند از طریق کامپیوتر خود، به اکانت وایبر خود متصل شد و با دوستان خود به گفتگو بپردازند. درست یک سال بعد این نوبت واتس اپ بود تا چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. البته واتس اپ برای این کار نرم افزاری عرضه ننمود، اما این قابلیت را به کاربرانش می‌دهد که بتوانند از طریق یک برنامه تحت وب اقدام به استفاده از حساب واتس اپ خود نمایند.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 812
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 33
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 11,573
  • بازدید سال : 104,162
  • بازدید کلی : 3,088,089