loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 969 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سایت Linkedin (لینکدین) یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی و خوب است. بر خلاف فیسبوک که در آن شما به فکر پیدا کردن دوست هستید در Linkedin شما بیشتر در جهت رونق کسب و کار خود به فعالیت مشغول میشوید و یک رزومه خوب برای خود ایجاد میکنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 860 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

در دنیای پیشرفته ی امروز حفظ امنیت در اینترنت و در هنگام وبگردی یا خرید اینترنتی بسیاز حائز اهمیت بوده و به یکی از یزرگ ترین چالش های بحث فناوری اطلاعات تبدیل شده است. به طور کلی حفظ امنیت صد درصدی در اینترنت امکان پذیر نمی باشد، اما شما می توانید با رعایت نکات امنیتی و انجام برخی از کار ها خود را تا حد قابل توجه ای در اینترنت ایمن کنید.

سامان سپهوند بازدید : 885 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (2)

همانطور که از عنوان پست معلوم هستش واسه شما پیش اومده که تو یه سیستم باشید و دوست داشته باشید رمز اونو عوض کنید و بدون اینکه از رمز قبلی آن با خبر شده باشید و این ترفند هم بیشتر در کافی نت ها و یا دانشگاه ها و مدارس به کار می آد و شما تو این ترفند می توانید برای هر یوزری که در ویندوز وجود دارد رمز جدیدی تعریف  کنید  بدون اینکه اصلا از رمز  قبلی آنها با خبر شوید این ترفند اختصاصی سایت ال سی سافت وار بوده پس لطفا در صورت انتشار منبع را ذکر کنید

سامان سپهوند بازدید : 670 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

در صورتی که شما نیز تحت شبکه‌های LAN کار کرده باشید حتماً می‌دانید که در حالت پیش‌فرض، ویندوز XP فقط به کاربر GUEST و با کلمه عبور اجازه دسترسی را می‌دهد. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به کاربران دیگر نیز اجازه دسترسی را به ویندوز بدهید.

 
سامان سپهوند بازدید : 489 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم شما تحت شبکه باشد، هر بار که وارد سیستم می‌شوید سایر کاربران متصل به شبکه متوجه ورود و خروج شما می‌شوند. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید به صورت کاملاً مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود، در عین این که به شبکه متصل هستید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1146 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

اتصال به شبکه‌های بی‌سیم در محیط ویندوز تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید از طریق خط فرمان ویندوز (Command Prompt) نیز می‌توانید مستقیماًً به شبکه‌های بی‌سیم اطراف خود متصل شوید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 607 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

خیلی از مواقع شما پشت کامپیوتر خود نشسته اید و قصد دارید تا از یک موضوع نوت برداری کنید. بدون شک اگر سرعت تایپ شما متوسط رو به بالا باشد، انتخاب شما برای نوت برداری، استفاده از تایپ کردن به جای ابزار‌های نوشتاری است. نوت پد نام دفترچه یادداشت فروتن ویندوز است که شاید در طول روز بارهای بار از آن استفاده نماییم. این ابزار کوچک قادر به انجام کار‌هایی است که شاید هیچ یک از شما از آنها باخبر نباشید.

سامان سپهوند بازدید : 655 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی "عکس محور" می باشد که توسط این شبکه اجتماعی می توانید خاطرات و لحظات مورد علاقه ی خود را در قالب عکس با دوستان، خوانواده و سایر افرادی که شما را فالوو کرده اند به اشتراک بگذارید.اما در صورتی که عکس های زیادی پست کرده ولی به میزان دلخواه لایک دریافت نمیکنید یا اینکه تعداد دنبال کنندگان خود (Followers) بسیار کم است و قصد دارید تعداد آن ها را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را که دارای چند ترفند مفید در مورد افزایش لایک و فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد را مشاهده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 648 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

گوشی های اندرویدی دارای بخش امنیتی هستند. شما میتوانید چندین نوع رمز روی گوشی اندرویدی خود قرار دهید تا از اطلاعات موجود در گوشی محافظت کنید. گوشی های اندرویدی دارای قفل هایی مانند Face Unlock ، Pattern و ... است که هر کدام امنیت خوبی دارند.

اما شاید به هر دلیلی بخواهید پس از مدتی رمز گوشی خود را بردارید و بدون رمز از گوشی استفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 891 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

خیلی از افراد به دلایل مختلف اکانت های خود را از دست میدهند و دیگر به آن دسترسی ندارند. سوپرسل امکانی برای بازگرداندن اکانت شما در صورتی که بر روی یک آیدی Game Center یا GMail ذخیره شده باشد، فراهم کرده است. شما به آسانی میتوانید دوباره اکانت خود را با انجام ترفند زیر بازگردانی کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 646 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

در اينترنت وب سايت هاي مختلفي خدمات پست الكترونيك (يا همان ايميل) را ارائه مي نمايند. ولي در ايران هموطنان ما علاقه خاصي به استفاده از سرويس هاي مختلف و پست الكترونيك يا ايميل ياهو دارند. كه البته يك سرويس تمام عيار و بي عيب نيست. بلكه معايبي هم دارد مثلاٌ كند است و گاه پيش مي آيد كه پيغام شما با تاخير به مقصد مي رسد. در ضمن ايميل ياهو از نظر امنيتي هم در سطح پاييني است علت آن هم ساده است چون اين سرويس كاربران زيادي دارد طبيعي است كه خرابكاران اينترنتي بيشتر روي آن سرمايه گذاري مي كنند و نرم افزار هاي فراواني براي هك كردن ايميل ياهو يافت مي شود. حال اگر شما فردي هستيد كه از ايميل خود استفاده زيادي مي كنيد و براي شما مهم است كه اطلاعات ايميل شما به دست افراد نا محرم نيفتد بهتر است سرويس هاي ديگر را امتحان كنيد، كه كمتر شناخته شده است. در همين راستا تعدادي از سرويس هاي معتبر پست الكترونيك را به شما معرفي مي نماييم.

سامان سپهوند بازدید : 664 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروز به معرفی روشی بسیار قدرتمند و حرفه ای برای مخفی سازی کامل و ماهرانه فایل ها و فولدرها در ویندوز می پردازیم که دارای نقاط قوت بسیاری از جمله؛ عدم نمایش در جستجوی ویندوز، عدم اطلاع اکثر کاربران از این روش، عدم نمایش فایل ها با روش های معمول و حتی عدم تغییر خاصیت مخفی آن با روش های معمول می باشد و این خصوصیات منحصر به فرد باعث تمایز این روش با روش های دیگر شده است. خوب! بهتر است بیش از این شما را در انتظار نگذاریم و به معرفی این ترفند که برای اولین بار از  ال سی سافت وار  ارایه می شود بپردازیم. پس در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1152 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1260 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران هنوز از رمزهای ساده‌ای (مثل ۱۲۳۴۵) برای فعالیت‌های آنلاین خود استفاده می‌کنند اما اینکار به شدت خطرناک است و همواره توصیه می‌شود که رمزهای قوی و پیچیده و متفاوتی برای فعالیت‌های آنلاین مختلف خود داشته باشید. اما اینکار هم می‌تواند احتمال فراموش کردن رمزهای عبور متعددی که دارید را افزایش دهد. بنابراین باید تکنیکی برای ایجاد رمز عبوری قوی و پیچیده که در عین حال، به یاد سپردن آن نیز آسان باشد، برای خود داشته باشید. امروز در ال سی سافت وار چند ترفند ساده و جالب را، برای اینکه رمزهای قوی و جداگانه‌ای برای هر یک از اکانت‌های آنلاین خود داشته باشید ذکر می کنیم. پس در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 4406 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

خیلی اوقات برای شما پیش می آید که می خواهد وارد گارنا شوید با مشکل Newtork Connection که مربوط اتصال شما به گارنا می باشد پیش می آید، در حالی که شما به اینترنت متصل هستید

راه حلی را که ارائه می دهیم در ادامه مطلب دنبال نمایید

برای توضیح بیشتر یک سوال مطرح می کنم برای شما:

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 13,851
  • بازدید سال : 106,440
  • بازدید کلی : 3,090,367