loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 969 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

Right Click Enhancer Pro 4.3.7.0 منوهای راست کلیک و در واقع عملکردهای آن ها همیشه یکی از پرکاربردترین کلیدهای ویندوز بوده اند. نرم افزار مفید Right Click Enhancer به شما کمک می کند تا مدیریت کاملی برروی منوهای راست کلیک ویندوز خود داشته باشید و آن ها را به سلیقه ی خود ویرایش کنید. این نرم افزار برای اعمال تغییرات، در ریجستری ویندوز شما تغییراتی را ایجاد می کند که هیچ اختلالی در روند آن بوجود نخواهد آمد .

 
سامان سپهوند بازدید : 1508 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

همان طور که می دانید پس از نصب ویندوز، تعدادی نرم افزار همانند Windows Media Player یا Internet Explorer به صورت خودکار روی ویندوز نصب هستند. اما چون بيشتر برنامه‌ها براي ارتباط با هسته اصلي سيستم‌عامل يا ارتباط با همديگر از COM استفاده مي‌کنند، به مرور پس از نصب برنامه‌هاي متفاوت روي وبندوز و تعدد DLLهاي ثبت شده در ويندوز، ممکن است این برنامه‌ها آن‌طور که بايد درست عمل نکنند و نياز به نصب مجدد داشته باشند. اما حتما می دانید که نرم افزارهای ویندوزی مثل Windows Media Player قابلیت حذف به صورت معمول را ندارند چون در لیست نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز نیستند! پس باید چه کار کرد؟ آیا نصب مجدد ویندوز برای رفع این مشکل بهترین راه است؟ همچنین اگر بخواهید برخی نرم افزارهای ویندوزی را که اصلا استفاده نمی کنید برای افزایش فضا یا سرعت ویندوز حذف نمایید چه می کنید؟ همچنین بازی های ویندوز؟ ما در این ترفند به نحوه حذف و نصب مجدد کلیه نرم افزارها و بازی های ویندوزی می پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1686 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار  autodetectutilityپرکاربرد برای برسی وآنالیز کارت های گرافیک ساخته شده است. در حقیقت این برنامه یک گدجت است که به شما کمک می کند تا بتوانید از مدل و مشخصات کامل کارت گرافیکی ،نوع سیستم عامل نصب شده و نوع پردازنده  که خریده اید اطلاع یابید و آنها را با مشخصات روی جعبه مقایسه کنید. علاوه بر این کاربرد دیگر این نرم افزار نمایش عملکرد قسمت های مختلف کارت گرافیک می باشد. همچنین این نرم افزار  از مدل های مختلف کارت های گرافیک دو شرکت معروف AMD و ATI پشتیبانی میکند.

سامان سپهوند بازدید : 444 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

 اگر جزء کسانی هستید  که برای خودشان یه فایل ها و یا اسنادی دارن که دوست ندارن بقیه و یا دیگران به اونا دسترسی داشته باشند حتما این دو ترفند رو از دست ندید که با این ترفند ها می توانید  فایل و یا هر چیز خود رو پنهان کنید

 البته بجز این دو روش روش های بسیار زیادی هستش که در مطالب بعد آنها را هم توضیح خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 2873 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

شاید شما نیز با مشکل فرمت کردن فلش مموری روبرو شده باشید که به خاطر آلوده شدن به ویروس  drives.The  مانع از حذف/کپی/و فرمت فلش میگردد که با پیغام”Write Protect”‌ شما را از فرمت کردن فلش مموری بازی میدارد.

و اما راه حل چیست آیا فلش مموری ما سوخته ؟! و دیگر قابل تعمیر نیست؟! با ما همراه شوید تا امیدواریم بتوانیم توسط راه حل هایی پیشنهادی ما مشکلتون و  رفع نمائید.

سامان سپهوند بازدید : 1114 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دسترسی به کنترل‌پنل در نسخه‌های مختلف ویندوز چندان دشوار نیست، اما افرادی که بتازگی به جمع کاربران ویندوز 8.1 پیوسته‌اند، گاهی هنگام در دسترسی به این بخش با مشکلاتی مواجه می‌شوند. دوست دارید مانند دیگر نسخه‌های ویندوزی که می‌توانستید میانبری از کنترل‌پنل را به منوی کلیک راست ماوس اضافه کنید، در ویندوز 8.1 نیز این کار را انجام دهید؟

saman بازدید : 411 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (1)

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

مسلم 20 بازدید : 440 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 فايروال (Firewall) چيست؟

يك فايروال از شبكه شما در برابر ترافيك ناخواسته و همچنين نفوذ ديگران به كامپيوتر شما حفاظت ميكند. توابع اوليه يك فايروال به اين صورت هستند كه اجازه ميدهند ترافيك خوب عبور كند و ترافيك بد را مسدود مي كنند! مهمترين قسمت يك فايروال ويژگي كنترل دستيابي آن است كه بين ترافيك خوب و بد تمايز قائل مي شود.وقتي آن را نصب مي كنيد فايروال بين كامپيوتر شما و اينترنت قرار مي گيرد. فايروال به شما اجازه مي دهد صفحات وب را ببينيد و به آنها دسترسي داشته باشيد, فايل دانلود كنيد, چت كنيد و ... . در حاليكه مطمئن هستيد افراد ديگري كه در اينترنت مشغول هستند نمي توانند به كامپيوتر شما دست درازي كنند. بعضي از فايروالها نرم افزارهايي هستند كه روي كامپيوتر اجرا مي شوند. اما فايروالهاي ديگر به صورت سخت افزاري ساخته شده اند و كل شبكه را از حمله مصون مي كنند.

سامان سپهوند بازدید : 349 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
USB Safely Remove یک نرم افزار کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید بدون دردسر و با سرعت بسیار بالا ارتباط هر گونه دستگاه Removable را با سیستم قطع نمایید. این نرم افزار نه تنها در وقت صرفه جویی می کند، بلکه بلکه این اطمینان را به شما میدهد که تمامی اطلاعاتتان بر روی فلش باقی مانده است. کار با این نرم افزار بسیار آسانی می باشد به صورتی که تنها برای قطع ارتباط فلش مموری لازم است دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک بر روی Stop ارتباط را منحل کنید. از امکانات جالب این نرم افزار اسکن فلش مموری و تشخیص ویروس های آن می باشد.
سامان سپهوند بازدید : 8873 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (2)

تنظیم نور لپتاپ, یکی از دغدغه های همیشگی کاربران لپتاپ است. چون میخواهند میزان نور و روشنایی لپتاپ خود را طوری تنظیم کنند که هم بهترین تصویر را داشته باشند و هم اینکه باتری لپتاپ شان زود خالی نشود.

حتی اگر لپتاپ شما به برق هم متصل باشد, تنظیم نور لپتاپ کمک میکند تا بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید.

سامان سپهوند بازدید : 2646 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (1)

 

وظیفه فن کامپیوتر، خنک کردن قطعات داخل کیس است. بعضی از قطعات (مثل CPU و بعضی از مدل های کارت گرافیک) دارای یک فن اختصاصی هستند. بقیه قطعات اما فن جداگانه ای ندارند و توسط یک یا چند فن کیس خنک میشوند. (فن های کیس معمولا در بدنه پشتی آن قرار دارند)

 

کارکرد صحیح فن های سیستم بسیار مهم است. چون در صورت بروز مشکل، باعث داغ شدن قطعاتمیشود. و داغ شدن بزرگترین خطری است که قطعات الکترونیکی را تهدید میکند.

 

نرم افزار SpeedFan میتواند اطلاعات کاملی در مورد فن ها و دمای داخل کیس در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار امکان کنترل سرعت فن ها را نیز دارد (افزایش سرعت برای خنکی بیشتر، و کاهش سرعت برای سروصدای کمتر)

 

این نرم افزار امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. و در صورت تمایل، میتوانید نسخه جدید آن را دانلود کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1182 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

هر کسی که مدتی از کامپیوتر استفاده کند، اهمیت داشتن یک سیستم پویا و بدون نقص را می داند. چون هزینه ی خرابی سخت افزار و در نتیجه از بین رفتن احتمالی اطلاعات بسیار بالا می باشد.
BurnInTest Professional نرم افزاری خوب و مفید برای تست پویایی اجزای مختلف سیستم و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد. کاری که BurnIt Test انجام می دهد تمرین با سخت افزار برای مدت کوتاهی بوده تا از خرابی و هرز رفتن این قطعات تا حد امکان جلوگیری کند BurnInTest برنامه ای است که با ساختن محیط هایی مجازی تمامی زیر مجموعه ها و اجزای دستگاه های کامپیوتر را تحت فشار در مورد و پایداری آزمایش می کند تا اطمینان حاصل کند که اجزا به بهترین نحو کار می کنند. همچنین این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما را از طریق عملیات ریاضی و محاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک 2 بعدی و 3بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید. تمامی این عملیات و بهینه سازی های سخت افزار به آسانی و با چند کلیک صورت می گیرد.

سامان سپهوند بازدید : 469 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 709
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 33
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,659
  • بازدید ماه : 11,470
  • بازدید سال : 104,059
  • بازدید کلی : 3,087,986