loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1415 saman19
سامان سپهوند بازدید : 2333 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

بسیاری از تنظیمات ویندوز و اپلیکیشن‌ها از طریق ویرایش‌گر رجیستری ویندوز قابل مدیریت هستند. اما محیط رجیستری بسیار تودرتو است و ممکن است کار با آن کمی مشکل باشد. در محیط رجیستری قابلیتی وجود دارد که امکان افزودن مسیرهای دلخواه را به علاقه‌مندی‌ها می‌دهد. با این کار دسترسی به مسیرهای پرکاربرد در رجیستری بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 577 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

پورت های USB یکی از درگاه های ورود اطلاعات در کامپیوتر ها میباشد. در مراکز آموزشی و مدارسبسته بودن این پورت ها از ویروسی شدن و صدمه دیدن سیستم ها جلوگیری میکند.در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن پورت USB را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 715 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در صورتی که در حیطه کاری شما چندین کامپیوتر به شکل یک شبکه محلی با همدیگر در ارتباط اند , شما برای ایجاد یک تغییر در رجیستری کلیه سیستم ها چه میکنید؟ آیا به سراغ تک تک سیستم ها میروید و تغییرات رجیستری هر یک را جداگانه اعمال میکنید؟ اما راه بسیاری ساده تری نیز وجود دارد. شما میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و از طریق خود محیط رجیستری و به وسیله سیستم مدیر شبکه , از طریق یک کامپیوتر تنظیمات رجیستری کلیه کامپیوترهای متصل به شبکه را ویرایش کنید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1032 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در ویندوز 8 وجود دارد «صفحه قفل» یا «Lock Screen» است. این صفحه که به هنگام ورود به حساب کاربری در ویندوز نمایش داده می‌شود در درجه اول برای صفحات نمایش لمسی بهینه شده است. در این صفحه علاوه بر یک تصویر پشت‌زمینه، اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص سیستم به چشم می‌خورد. با وجود زیبا بودن این صفحه، وجود آن باعث افزایش مراحل مورد نیاز برای ورود به حساب کاربری در ویندوز خواهد شد. در صورتی که دوست دارید دیگر این صفحه را نبینید و آن را غیرفعال کنید در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 561 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

در ویندوز 8 به هنگام وارد کردن رمز عبور در اپلیکیشن‌های مختلف، رمزها به شکل دایره نمایش داده می‌شوند و قابل خواندن نیستند. اما دکمه‌ای (با آیکن یک چشم) در قسمت وارد کردن رمز عبور قرار دارد که با کلیک بر روی آن کاراکترهای واقعی وارد شده‌به عنوان رمز عبور نمایش داده می‌شوند و دیگر به صورت دایره‌ای نخواهند بود. در صورتی که علاقه‌ای به این قابلیت ندارید و ترجیح می‌دهید امنیت ویندوز خود را بالاتر ببرید، در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت و حذف این دکمه خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 613 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

هنگامی که شما بر روی یک فایل کلیک راست کرده و از منوی Send To استفاده می‌کنید، گزینه‌های مختلفی از جمله My Documents،Desktop و Floppy Drive پیش روی شما قرار می‌گیرد. این منو جهت ارسال سریع فایل‌ها به این مکان‌های کاربردی است. اما شما می‌توانید محل مورد نظر خودتان را هم به این منو اضافه کنید تا کار با فایل‌ها و فولدرها را سریع‌تر صورت دهید. هم‌اکنون به معرفی نحوه این کار در کلیه‌ی ویندوزها می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 881 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

در محیط اکسپلورر ویندوز 7 (Windows Explorer) و در نوار فرمان آن (Command Bar) دکمه‌ای به نام Burn قرار گرفته است. این دکمه که در تمامی پوشه‌ها نمایش داده می‌شود جهت رایت مستقیم اطلاعات بر روی CD و DVD کاربرد دارد. در صورتی که از این دکمه استفاده نمی‌کنید و علاقه دارید که آن را حذف کنید، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار از دو روش مختلف خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 553 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در محیط ویندوز به وسیله‌ی My Computer) Computer سابق) می‌توان به درایوهای هارددیسک، شبکه‌های متصل، Folder Options و موارد کاربردی دیگر دسترسی داشت. اما حتماً برای‌تان جالب خواهد بود که بتوانید دیگر ابزارهای کاربردی ویندوز نظیر Recycle Bin، Control Panel،Run و بسیاری از موارد دیگر را به عنوان میان‌بر به Computer اضافه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 
سامان سپهوند بازدید : 674 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که یک فایل متنی با فرمت TXT (یا دیگر فرمت‌های متنی) در اختیار داشته و قصد Copy نمودن محتویان آن را داشته باشید طبیعتاً ابتدا فایل را توسط نرم‌افزارهایی نظیر Notepad باز نموده و پس از انتخاب کل متن، آن را Copy می‌نمایید. بایستی بدانید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید این کار را به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر و تنها با راست‌کلیک بر روی فایل متنی و بدون نیاز به باز کردن فایل انجام دهید.

سامان سپهوند بازدید : 504 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

سامان سپهوند بازدید : 799 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ساده اما کاربردی بپردازیم که بهره‌گیری از آن می‌توانید با مراجعه به هر پوشه در ویندوز اکسپلورر، به طور سریع از این پوشه یک شورتکات در محل دلخواه دیگر ایجاد کنید. این ترفند بر روی ویندوزهای ویستا، 7 و 8 امکان‌پذیر است.

 
سامان سپهوند بازدید : 1154 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در بالای سمت راست محیط اکسپلورر ویندوز 7 و  و 10 و8، ابزار جستجویی  قرار دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان درون محیط Computer و پوشه‌ی کنونی جستجو کرد. اما تا به حال فکر کردید که میشه با نوشتن حجم فایل یک برنامه و یا فایل و یا حتی فیلم و عکس رو جستجو کنید  . و قصد دارید فایلی که تاریخ ویرایش آن بین یک زمان خاصی است را پیدا کنید. یا فایلی که حجم آن بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از یک مقدار  معینی است  که وارد می کنید را بیابید. با استفاده از این ترفند  در سایت ال سی سافت وار می‌توانید فایل‌ها را بر اساس تاریخ یا حجم آن‌ها جستجو کنید.

سامان سپهوند بازدید : 562 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که در هر محلی از ویندوز بر روی صفحه راست‌کلیک کنید یک منو متناسب با آن محل برای شما باز خواهد شد. اما اگر در حین این که این منوی راست‌کلیک باز شده است در محلی دیگر یک‌بار دیگر راست‌کلیک کنید، منوی قبلی بسته شده و یک منوی جدید باز خواهد شد. این چیزی است که به طور طبیعی در محیط ویندوز رخ می‌دهد و نمی‌توان به صورت هم‌زمان دو منوی راست‌کلیک را مشاهده کرد. اما در این ترفند قصد داریم یک باگ در ویندوزهای 7 و 8 را به شما معرفی کنیم، به طوری که با انجام راست‌کلیک دوم، دیگر منوی اول بسته نخواهد شد و به طور هم‌زمان دو منوی راست‌کلیک باز خواهد بود!در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 626 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

برخلاف ویندوز 7 که آیکن Computer جهت دسترسی سریع در منوی Start قرار داشت، در ویندوز 8 در صفحه Start این ویژگی وجود ندارد و خبری از آیکن Computer نیست. در صورتی که علاقه‌مند به اضافه کردن این آیکن به صفحه Start و هم‌چنین صفحه دسکتاپ ویندوز 8 خود هستید، در این ترفند به نحوه انجام این کار  در سایت ال سی سافت وار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 650 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

در صورتی که از یک ویندوز با چند حساب کاربری استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که برای ورود به یک حساب کاربری دیگر، بایستی از گزینه‌ی Switch User در منوی Start استفاده کرد. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی سریع‌تر بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید با ایجاد یک فایل Shortcut در صفحه‌ی Desktop، با یک دو بار کلیک وارد صفحه‌ی Switch user شوید.

 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 1,998
  • بازدید ماه : 10,809
  • بازدید سال : 103,398
  • بازدید کلی : 3,087,325