loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 864 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

پروژکتور ها که امروزه استفاده گسترده ای  در زمینه فناوری دارند و اکثراَ هم در مدارس و دانشگاه ها برای ارائه کنفرانس و درس و ... استفاده می شود و  از پرژکتور ها به عنوان مانیتور برای نمایش یک کاری به عموم استفاده می شود و برای وصل کردن کامیپوتر به پروژکتور هم مستلزم روش های خاص خود خواهد بود در این ترفند از سایت ال سی سافت وار ما قصد داریم نحوه متصل کردن پروژکتور رو به کامپیوتر برای شما آموزش دهیم امیدواریم که این ترفند مورد استفاده شما قرار بگیرد

سامان سپهوند بازدید : 723 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده‌اید که برای خنک نگه داشتن سیستم، درب کیس را باز می‌کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه‌داشتن کامپیوتر است؟ هم‌اکنون ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌توانید سیستم خود را به طور صحیح و بهینه خنک سازید.

سامان سپهوند بازدید : 664 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 757 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

احتمالأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که پس از مدت زمانی کار با ویندوز XP سیستم شما به طور آزار دهنده ای کند میشود و در نتیجه مجبور به رستارت کردن ویندوز شده اید. این موضوع در اکثر مواقع یک دلیل دارد و آن این است که هنگامی که شما در طول کار خود چند برنامه را اجرا کنید، پس از بستن آنها، ویندوز XP تعدادی از فایلهای dll آنرا در حافظه سیستم ذخیره میکند که این موضوع تا حدودی باعث کندی کار یا ویندوز میشود. با غیرفعال کردن این قابلیت میتوانید از کند شدن سیستم خود جلوگیری نمایید.برای رفع این مشکل در ادامه ترفند از  با ما همراه باشید.

رضا بازدید : 5675 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (2)

گاهی اوقات, درایو CD یا DVD در ویندوز شناسایی نمیشود. یعنی وقتی My Computer را باز میکنید شکلک درایو وجود ندارد و نمیتوان به آن دسترسی داشت. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در فایل های ویندوز, اختلال در رجیستری, و یا ویروسی شدن سیستم رخ دهد. همچنین ممکن است مشکلی در اتصالات کابل ها در داخل کیس وجود داشته باشد.

 اگر اشکال نرم افزاری یا اختلال در ویندوز باشد, معمولا با نصب مجدد ویندوز مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر میخواهید بدون نصب مجدد ویندوز مشکل را برطرف کنید, این مراحل را آزمایش نمایید:

 معمولا در هنگام خریداری درایو CD یا DVD , یک دیسک حاوی نرم افزار راه اندازی در داخل جعبه وجود دارد. آن را نصب کنید. ممکن است مشکل را برطرف کند.

مسلم 20 بازدید : 369 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

زمانی که از کامپیوتر خود مدت زیادی استفاده می کنیم متوجه می شویم که روی LCD کامپیوترمان پر شده از گرد و خاک و غبار. و به خودمان می گوییم که دیگر وقت تمیز کردن LCD فرار رسیده. اما آسیبی که از عدم آشنایی با نحوه تمیز کردنLCD به آن می زند از گرد و غبار خیلی بیشتر است! در این مطلب آموزشی به شما نکاتی را خواهیم گفت که کمک زیادی به درست تمیز کردن LCD خواهد کرد.

سامان سپهوند بازدید : 490 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 بسیاری از کاربران تعداد زیادی فیلم, موزیک ویدئو و چیز های دیگر برای تماشا در لپ تاپ خود دارند. اما به دلیل کوچک بودن صفحه LCD لپ تاپ لذت کافی از دیدن این فیلم ها نمی برند. اگر شما جزو این افراد هستید باید خوشحال باشید که از امروز و بعد از خواندن این مقاله می توانید لپ تاپ خود را به تلویزیون خود وصل کنید و با استفاده از تلویزیون فیلم های خود را تماشا کنید.

 

یا حتی اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید, میتوانید با انتقال تصویر به صفحه بزرگ تلویزیون, هیجان بازی را چندین برابر کنید.

Mohammad بازدید : 957 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

 تمام کسانی که با کامپیوتر و لپ تاپ کار می کنند واژه رزولوشن (Resolution) را شنیده اند. اما واقعا رزولوشن به چه معنی است و چه تاثیری بر کیفیت و اندازه تصاویر دارد و کدام رزولوشن بهتر است؟

 اگر تاکنون برای خرید یک ل‍پ‌ تاپ جدید سری به سایت‌های تکنولوژی زده باشید, بدون شک رزولوشن‌ لپ‌تاپ‌ها برایتان مسئله‌ ساز شده است. در واقع یک لپ‌تاپ 15 اینچی را که رزولوشن مثلا 1366 در 768 دارد, در مقایسه با لپ‌ تاپی با همان اندازه ولی رزولوشن 1920 در 1080, کیفیت یکسانی ندارند. اما این موضوع چگونه بر عملکرد دستگاه‌های دیجیتالی شما تأثیر می‌گذارد.

 برای درک بهتر این موضوع  بد نیست کمی در رابطه با مفهوم پیکسل صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید, رزولوشن توسط ضرب دو عدد همچون 1600 در 900 بیان می‌گردد. این عدد به تعداد خط‌هایی که در طول و تعداد خطوطی که در عرض وجود دارند, اشاره دارد. بنابراین یک مفهوم بسیار ساده در این بین وجود دارد, تعداد خطوط بیشتر در طول و عرض به معنای رزولوشن بیشتر است. تصویر ذیل هر چند مقیاس دقیقی به همراه ندارد, اما دید خوبی از آنچه در رابطه با آن صحبت می‌کنیم به شما خواهد داد.

Mohammad بازدید : 489 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

انتخاب بین یک کامپیوتر لپ تاپ و دسکتاپ (رومیزی) می تواند تصمیم دشواری باشد. اساسی ترین جنبه این انتخاب به قابلیت "حمل پذیری" بر می گردد. اگر به قابلیت پرتابل بودن (حمل پذیری) نیاز دارید و یا مورد استفاده شماست, بدانید که لپ تاپ ابزار قدرتمندی برای این منظور است و ارزش پرداخت پول اضافی را دارد. اما اگر قصد دارید از کامپیوتر لپ تاپ خود به صورت یک رایانه دسکتاپ و در محل ثابت استفاده کنید که ندرتا نیاز به جابه جایی آن دارید, کامپیوتر دسکتاپ  نیز انتخاب خوبی خواهد بود که بسیار ارزانتر تمام می شود.


سامان سپهوند بازدید : 969 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

کاربرانی که لپ تاپ دارند نمی توانند قطعات داخل لپ تاپ خود را مشاهده کنند, و از نزدیک ببینند که لپ تاپشان چه قطعاتی دارد و این قطعات چطور به هم متصل شده اند (به دلیل اینکه باز کردن لپتاپ به سادگی باز کردن کیس کامپیوتر نیست.(

 

در این مقاله, تمام مواردی که نیاز است هر کاربر در مورد لپ تاپش بداند را برای شما جمع آوری کرده ایم.

سامان سپهوند بازدید : 425 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 بعد از پردازنده و مادربرد, کارت گرافيک يکی از مهم ترين قطعات رايانه های شخصی شما است, بسیاری از کاربران و مخصوصا بازی خور ها همیشه اخبار مربوط به کارت گرافیک ها را دنبال میکنند و در صورت توان مالی سعی می کنند کارت گرافیک های روز و مدل بالا را خریداری کنند. با این حال جستجو در اینترنت برای بررسی پیدا کردن بهترین کارت گرافیک بازار با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید, همیشه مشکل و گیج‌کننده است و این سوال همیشه در ذهن کاربران مطرح می شود, چه کارت گرافیکی و با چه قیمتی مناسب سیستم و بودجه من است؟ کارت گرافیک دارای مدل های متفاوت با پتانسيل های مختلف می باشد.

 

کاربران با توجه به امکانات کارت گرافيک قادر به استفاده از بازی های کامپیوتری پيشرفته, مشاهده فیلم, و انجام عملیات حرفه ای نظير ضبط و ويرايش فیلم می باشند.

 

اگر می خواهید یک کارت گرافیک مناسب برای سیستم خود خریداری کنید باید با این قطعه سخت افزاری آشنایی کامل داشته باشید و اکثر مدل های آن را بشناسید. ما در این مطلب ضمن آشنا کردن شما با VGA یا کارت گرافیک و نحوه ی عملکرد آن, کارت گرافیک مناسب با نیاز شما را نیز توضیح می دهیم.

 

Mohammad بازدید : 420 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 باتری به عنوان پرمصرف ترین وسیله در لپتاپ بسیار آسیب پذیر است. و شما به عنوان صاحب لپ تاپ باید بدانید که چطور با آن مدارا کنید تا کمتر آسیب ببیند.

 باتری لپ تاپ از سلول هایی با نام Li-ion تشکیل شده است که با توجه به ظرفیت باتری و مدل لپ تاپ, تعداد و مشخصات این سلول ها متفاوت است. شاید بسیاری از افراد فکر کنند که تمامی مشکلات یک باتری با تعویض این سلول ها قابل حل خواهد بود, اما باید بدانید که این کار به هیچ وجه آسان نیست.


به عنوان نمونه اگر در انجام این کار از استانداردهای موجود پیروی نکنید, ممکن است در حین استفاده از باتری, آتش بگیرد یا منفجر شود. پس شاید بهتر باشد که به جای این که به فکر تعمیر باتری لپ تاپ خود باشید. بیشتر به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده بهتر, جلوی خراب شدن زود هنگام آن را بگیرید.

Mohammad بازدید : 359 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

در حال حاضر , Laptop  یا همان کامپیوتر کتابی یا کیفی / Notebook) , یکی از انواع متنوع کامپیوترهای موجود می باشد, که دارای قدرت محاسباتی و عملیاتی نظیر کامپیوترهای شخصی است. Laptop ها قابلیتهای زیادی دارند که مهمترین آنها قابل حمل بودن آن است. در این مقاله در سایت آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت شما را با معیار های انتخاب و خرید لپ تاپ آشنا خواهیم کرد.
در سال 1970 میلادی اولین Laptop توسط William Moggridge طراحی گردید که تنها دارای 340 کیلو بایت حافظه بود و وزنی بیش از 4 کیلوگرم داشت, و بعد از این بود که کم کم Laptop ها با مشخصات مختلف تولید شده و هم اکنون بازار داغی برای آن بوجود آمده و هر روز رقابت بین شرکتهای تولید کننده بیشتر می شود.

Mohammad بازدید : 426 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‌تان یک فاجعه رخ دهد, این فاجعه می‌تواند ریختن آب, چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‌دهد می‌تواند در صورت عکس‌ العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود!

 

در این ترفند به معرفی راه‌ کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,543
  • بازدید ماه : 11,354
  • بازدید سال : 103,943
  • بازدید کلی : 3,087,870