loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 550 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر با شبکه‌های کامپیوتری آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که یکی از کاربردهای آن به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و فولدرها در میان کامپیوترهای تحت شبکه است. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توان ماوس و کیبورد را هم در میان کامپیوترهای موجود در شبکه به اشتراک گذاشت؟ باید بدانید که این کار به سادگی امکان‌پذیر است. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید ماوس یا کیبورد خود را بین چندین کامپیوتر و آن هم با سیستم عاملهای مختلف به اشتراک بگذارید، بدون نیاز به هیچگونه سخت‌افزار جانبی برای این کار! به طوری که هر سیستم تنها نیاز به یک مانیتور دارد و با انجام عملیات توسط کیبورد یا ماوس توسط شما در یک سیستم، امکان انجام آن در سایر سیستم‌های شبکه نیز به شکل هم‌زمان مهیا است. هم‌اکنون به معرفی این ترفند کاربردی به کمک یک ابزار جانبی کم حجم و متن باز می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1001 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

دیگه وقتشه که خوتون دست به کار تنظیم مودمتان بشید و از تلف شدن وقت و هزینه خود برای همیشه صرفه جویی کنیداپلیکیشن اندروید "آموزش کامل تنظیم انواع مودم" کمکی برای شما  برای تظیم اولیه مودمتان می باشد  به وسیله این اپلیکیشن همراه شما می توانید   انواع مدل مودم ها را تنظیم کرده و یا تنظیمات مهمی که هر شخص در مورد مودم باید بداند را یاد بگیرید . چرا هزینه های گزاف تنظیم مودم پرداخت کنیم وقتی خودمون میتونیم با پرداخت هزینه ای خیلی کم به راحتی اون رو تنظیم کنیم ؟؟

سامان سپهوند بازدید : 664 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1744 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (1)

تنظیم مودم ADSL در ایران معمولا به دو صورت صورت میگیرد

(BRITHGوPPPOE)(به دلیل اینکه گروه مخاطب این مطلب افراد مبتدی خواهند بود مطلب به ساده ترین صورت و حدالمقدور بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی  نگاشته شده است)به هر یک از حالت ها پروتوکل گفته میشود .پس ما مودم های adsl را معمولا یا با استفاده از  پروتوکل Bright پیکر بندی میکنیم و یا با استفاده از پروتوکل PPPOE .که هریک مبتنی به نوع نیاز ما خواهد بود .

سامان سپهوند بازدید : 1293 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

با توجه به این که امروزه میهمان ها به غیر از چای و شیرینی هنگام پذیرایی به رمز اینترنت وای فای شما احتیاج دارند، بهتر است همیشه آن را به یاد داشته باشید زیرا اگر بگویید فراموش کردم، ممکن است میهمان فکر کند از روی خساست نمی خواهید با حجم اینترنت خود از وی پذیرایی کنید. اما اگر واقعا رمز عبورتان را فراموش کرده اید با ما همراه شوید تا روشی را برای بازیابی این رمز عبور در ویندوز 8.1 برایتان معرفی کنیم.
  

در نسخه 8.1 ویندوز برای این که رمز شبکه وای فای خود را به دست آورید، باید از طریق رایانه تان که رمز در آن ذخیره شده

سامان سپهوند بازدید : 892 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امروزه همزمان با پیشرفت علم روز ،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL) كم كم در ایران هم در حال افزایش است و استفاده مردم از سرویس ADSL بیشتر شده است . مودم ADSL یكی از الزامات سرویس ADSL می باشد كه در هنگام راه اندازی این سرویس ،‌ شما نیاز به یك مودم ADSL خواهید داشت ،‌ كه البته خود مراكز سرویس دهنده ADSL هم این مودم ها را در اختیار كاربران قرار می دهند،‌ كه پس از آماده سازی سرویس جهت اتصال این مودم ها به  اصطلاح باید كانفیگ شوند كه باز خود مركز ارائه دهنده سرویس ADSL اقدام به  کانفیگ مودم ها می نماید كه البته در قبال اینكار مبلغی جهت هزینه كانفیگ از مشتری دریافت می نمایند...
 

سامان سپهوند بازدید : 419 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروزه لپ تاپ ها به دلیل کوچک بودن و قابل حمل بودن طرفدار بسیار زیادی دارد. لپ تاپ ها نسبت به کامپوتر های خانگی ظرافت بیشتر و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

 از جمله اصلی ترین مشکلاتی که برای لپ تاپ ها بوجود می آید, گرد و خاک گرفتن فن لپ تاپاست. از نشانه های این ایراد به داغ شدن بیش از حد دستگاه و خاموش شدن ناگهانی آن اشاره کرد.

 تمیز کردن لپ تاپ ها بسته به نوع لپ تاپ و شرکت سازنده آن متفاوت است. اما روش کلی به یک صورت است.

سامان سپهوند بازدید : 630 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کسانی که اهل بازی های کامپیوتری هستند و بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن میکنند, حتما در هنگام بازی بعضی اوقات با کند شدن و لگ هایی در بازی مواجه میشوند. در صورتی که قبلا بازی را انجام میدادند با هیچ کندی روبرو نبودند.

در ادامه مطلب روشی را برایتان توضیح خواهیم داد که میتوانید مشکل کندی در بازی ها را به راحتی رفع کنید.

سامان سپهوند بازدید : 841 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مواردی که باعث مشکل پیدا کردن قطعات می شود, وجود گرد و خاک بروی قطعات است. یکی از این ضررها کندکردن دور فن و یا مانع از چرخش فن می شود که این مورد باعث می شود دمای قطعه بالا رفته و آسیب ببیند و یا حتی بسوزد.

 ساده‌ ترین و بهترین راه برای پاکسازی قطعات رایانه از وجود گرد و غبار, استفاده از هوای فشرده یا اسپری‌ هواست. برای استفاده از این روش بهتر است ابتدا رایانه خود را به محوطه‌ای باز یا دارای سیستم تهویه مناسب منتقل کنید.

Mohammad بازدید : 1118 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)

ممکن است در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت از طریق دیال آپ (شماره گیری با خط تلفن) , با پیغام "No Dial Tone" مواجه شده باشید . شکل کلی این پیغام بصورت زیر می باشد:

Error 680: There is no dial tone

در این مطلب در سایت  آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت سعی می کنیم تا شیوه رفع این مشکل را بررسی کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 711 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

در این آموزش چگونگی پیکر بندی یک روتر را برای شما بیان میکنیم. این اموزش از انجایی که با مثال بسیار شیرین تر مینماید فرض را بر این گرفته ایم که شما از روتر EtherFast Cable/DSL استفاده میکنید . با استفاده از این روتر میتوانید سرعت اینترنت خود را بین 253 کاربر تقسیم کنید.

ابتدا سراغ کابل بندی این روتر میرویم . کابلهای شبکه همانطور که میدانید برای اتصال PC ها در شبکه های اترنت به کار میروند بنابراین میتوان منابعی اصلی مانند پرینتر و دسترسی به اینترنت را بین کامپیوتر هایی که در شبکه قرار دارند به اشتراک گذاشت . اینکه شما در شبکه خود از چه کابلی استفاده کنید بسیار مهم است چون که در صورت عدم انتخاب صحیح کابل از سرعت و کیفیت مطلوب برخوردار نمی شوید.

Mohammad بازدید : 1754 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

خیلی از افرادی که در خانه از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند مایل هستند که این اینترنت برای همه دستگاه های جانبی قابل استفاده باشد. در این مطلب آموزشی قصد داریم تا نحوه تنظیم کردن مودم های ADSL و همچنین نحوه تنظیم WiFi را آموزش دهیم.

اگر هنوز مودم ADSL تهیه نکرده‌اید بهتر است مودمی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه اینترنت از طریق LAN یا پورت USB امکان ارائه اینترنت از طریق WiFi را نیز داشته باشد. این روزها بیشتر مودم‌های ارائه شده در بازار این قابلیت را دارند. اگر شما از مودم‌های ADSL قدیمی‌تر که امکان استفاده WiFi از آنها وجود ندارد استفاده می‌کنید, بهترین راه استفاده از یک کارت وایرلس روی رایانه‌تان است.

یعنی این‌که از طریق کارت شبکه اینترنت ADSL را گرفته, سپس از طریق کارت وایرلس آن را به موبایل یا لپ‌تاپ‌تان Share کنید. اگر هم به جای رایانه از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید, به نصب کارت وایرلس نیاز ندارید, زیرا لپ‌تاپ‌ها هم کارت شبکه دارند و هم وایرلس.

Mohammad بازدید : 336 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت با پیغام های خطای مختلفی بر خورد میکنیم, در اینجا قصد داریم توضیحی مختصر در مورد هریک از این خطاها بدهیم تا بهتر بتوانیم راه حلی برای رفع خطا پیدا کنیم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 30
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,557
  • بازدید ماه : 11,368
  • بازدید سال : 103,957
  • بازدید کلی : 3,087,884