loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1424 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 1215 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دوست دارید ایمیلی را از حالا آماده کنید، اما در زمان مشخص در چند ساعت بعد یا یک روز بعد آن را برای گیرنده ارسال کنید؟به‌طور پیشفرض این قابلیت در سرویس جی‌میل وجود ندارد، اما با پلاگین و افزونه ای که روی مرورگرهای محبوب کاربران اعم از کروم و فایرفاکس قابل نصب است، می‌توانید این قابلیت را نیز به جی‌میل اضافه کنید. پس اگر می خواهید این ترفند جذاب و کاربردی را از دست ندهید در ادامه ترفند  با ما همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 291 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

همیشه تبلیغات، بدافزارها و مزاحم‌های اینترنتی در کامپیوترها باعث نارضایتی کاربران می‌شود، گاهی می‌توان از نصب آن‌ها جلوگیری کرد ولی در بعضی موارد به صورت خودکار نصب می‌شوند و ایجاد مزاحمت‌ها و نارضایتی فراوان می‌کنند، از این دسته می‌توان به انواع نوار ابزارها (Toolbar) اشاره کرد که اکثراً در هنگام نصب نرم افزار‌ها همراه با برنامه بر روی ویندوز نصب می‌شوند و گاهی بسیاری از تنظیمات را نیز تغییر می‌دهند، مانند موتور جستجو (Search Engine) و یا صفحه خانگی (Home Page)؛ اما تاثیر اینگونه نرم افزارها فقط به همین جا ختم نمی‌شود، گاهی اوقات این بدافزارها به مقاصد جاسوسی و یا امنیتی طراحی و منتشر می‌شوند و امنیت سیستم، شبکه و کاربر را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند در نتیجه به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این بدافزارها را از سیستم حذف کرده و اجازه نمی‌دهند این گونه بدافزارها در ویندوز باقی بمانند.

سامان سپهوند بازدید : 892 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امروزه همزمان با پیشرفت علم روز ،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL) كم كم در ایران هم در حال افزایش است و استفاده مردم از سرویس ADSL بیشتر شده است . مودم ADSL یكی از الزامات سرویس ADSL می باشد كه در هنگام راه اندازی این سرویس ،‌ شما نیاز به یك مودم ADSL خواهید داشت ،‌ كه البته خود مراكز سرویس دهنده ADSL هم این مودم ها را در اختیار كاربران قرار می دهند،‌ كه پس از آماده سازی سرویس جهت اتصال این مودم ها به  اصطلاح باید كانفیگ شوند كه باز خود مركز ارائه دهنده سرویس ADSL اقدام به  کانفیگ مودم ها می نماید كه البته در قبال اینكار مبلغی جهت هزینه كانفیگ از مشتری دریافت می نمایند...
 

سامان سپهوند بازدید : 521 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید, ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر, لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود, شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت.

مثلا اگر شما Disconnect می شدید, مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید.

 اما به وسیله روشی که در این مقاله آن را توضیح میدهیم, ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.

سامان سپهوند بازدید : 479 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما هم میخواهید در هزینه های خود جهت اتصال به اینترنت صرفه جویی کنید، این مقاله را بخوانید.
در این مقاله ما قصد داریم به معرفی فعالیت هایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید بپردازیم. ولی Offline چیست و چه تفاوتی با Online دارد؟

ما در اینترنت با دو اصطلاح Online و Offline رو به رو هستیم، هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید اصطلاحا به شما می گویند Online و هنگامی که به اینترنت متصل نمی باشید به شما می گویند Offline هستید.ولی چگونه می توان در حالت Offline بدون اینکه به اینترنت متصل بود از آن استفاده کرد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال با ما همراه شوید.

نکته: یکی از پیش پا افتاده ترین کارهایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید تایپ و ویرایش نامه هایی است که می خواهید Email نمایید.

Mohammad بازدید : 290 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

با توجه به فراگیر شدن فایل های PDF در اینترنت, نیاز کاربران به داشتن افزونه های مورد نظر برای خواندن این فایل ها نیز بیشتر شده است. یکی از ابزارهای های فراگیر و محبوب در مورد فایل های PDF ابزار Adobe Acrobat می باشد. اما لازم است که بدانید بدون استفاده از این ابزارها هم می توانید فایل های PDF خود را مشاهده کنید.

 چنانچه نسخه جدید این مرورگر را در اختیار دارید اما هنوز هم پلاگین نرم‌افزار Adobe Acrobat فایل‌های پی‌دی‌اف‌ را برای شما به‌نمایش در می‌آورد و قصد دارید با استفاده از خود مرورگر به مشاهده این‌فایل‌ها بپردازید, می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

Mohammad بازدید : 324 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

مرورگرهایی مثل سافاری, حالتی به اسم Reading Mode یا حالت مطالعه دارند. با فعال سازی این حالت, صفحات وب ساده تر نمایش داده میشوند و مطالعه متن در آنها آسان تر میشود. به این ترتیب دیگر خبری از عکس ها و آیکون های مختلف نخواهد بود و فقط متن ساده نمایش داده میشود.

 در این مقاله, میخواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که میتوانید حالتی شبیه به حالت مطالعه را در مرورگر فایرفاکس ایجاد کنید. این کار با کمک یک Addon به اسم Readerانجام میشود که روی مرورگر Firefox قابل نصب است.

 

سامان سپهوند بازدید : 683 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

به صورت پیش فرض در ویندوز 8 مرورگرهای اینترنتی در صفحه Start Screen باز میشوند. ضمنا با انتخاب هر کدام از گزینه های موجود در صفحه شروع (Start Screen) که به یک صفحه وب لینک شده باشند، مرورگر پیش فرض ویندوز (Internet Explorer) باز خواهد شد. در این مقاله، روشی را با هم مرور میکنیم که توسط آن میتوانید علاوه بر اضافه کردن مرورگر Chrome به صفحه شروع، کاری کنید تا این مرورگر در دسکتاپ ویندوز باز شود.

 

به این منظور، از رجیستری ویندوز استفاده میکنیم. اما با توجه به اینکه اطلاعات زیادی باید در رجیستری وارد شود، این اطلاعات را ابتدا در یک فایل رجیستری (reg.) درج میکنیم و سپس با اجرای آن، به صورت خودکار وارد رجیستری ویندوز خواهد شد. ضمن اینکه میتوانید این فایل را روی کامپیوتر خود ذخیره و نگهداری کنید تا در صورت نصب مجدد ویندوز بتوانید با اجرای آن دوباره این تنظیمات را اعمال نمایید.

 

مسلم 20 بازدید : 498 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

فکر می کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد, با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟ این فهرست 10 مورد از اولین احتمالات یک هکر برای کشف رمز عبور شماست که البته پیدا کردن این اطلاعات هم بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید: اسم پدر, مادر, همسر, فرزند یا حیوان خانگی شما اولین موردی است که امتحان می شود. البته همیشه عدد صفر یا یک را هم بعد از آن باید امتحان کرد. چهار رقم آخر شماره موبایل یا کد ملی تان.123 یا1234 یا123456. کلمه Password. شهر محل اقامت یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید یا اسم تیم فوتبال محبوب تان. روز تولد خود, والدین یا فرزندان تان . هکرها به دور از هر گونه اصول اخلاقی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرشان از هر ابزاری استفاده می کنند. تنها مرز و سد نگه دارنده بین فاش شدن و محرمانه ماندن اطلاعات تان رمز عبوری است که انتخاب می کنید و به شما بستگی دارد که این حصار را تا چه اندازه قدرتمند بسازید.

مهران احمدی بازدید : 361 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه بهینه سازی و ارتقا سایت یکی از مسائل کار در دنیای اینترنت بوده, برای بهینه سازی و ارتقا سایت مولفه های زیادی وجود دارد که ممکن است کمی سخت باشد همه آنها را با هم عملی کنیم. در این مطلب آموزشی برخی از این مولفه ها را در اختیار شما قرار می دهیم که با رعایت کردن آنها می توانید سایت خود را بهینه و ارتقا دهید.

مهران احمدی بازدید : 474 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

دلایل زیادی باعث میشوند که شما بخواهید جلوی دانلود شدن فایل توسط یک کامپیوتر را بگیرید. یعنی به یک کامپیوتر اجازه دانلود از اینترنت را ندهید.

 مثلا اگر مدیر یک شبکه اداری, دانشجویی, یا مدرسه ای باشید, ممکن است بخواهید جلوی دانلود کردن کاربران را بگیرید. یا اگر کامپیوتر مشترک با سایر افراد خانواده دارید, نمیخواهید کسی با کامپیوتر شما چیزی دانلود کند. و دلایلی از این قبیل...

 یک راه ساده برای این کار وجود دارد. و آن هم توسط رجیستری انجام میشود.

Mohammad بازدید : 347 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید شما هم جزو افرادی هستید که سایت خود را طوری پیاده سازی کرده اید که از هر 10 نفر 8 نفر آنان بعد از اولین مشاهده دیگر وارد سایت شما نمی شوند, اگر احساس می کنید که ممکن است اینطوری باشد پس لازم است که این مطلب آموزشی را بخوانید.

مسلم 20 بازدید : 305 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

همگی ما از موتورهای جستجو به مانند گوگل و یاهو , برای جستجوی متون و نهایتا عکس های مورد نظر خود استفاده میکنیم. اما این موتورهای جستجوی دوست داشتنی توانایی های مخفی کاربردی دیگری را نیز دارا هستند که بسیاری از آنها بی خبرند. هم اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی جالب بپردازیم که از طریق آن میتوانید با استفاده از موتورهای جستجو به ساعت محلی هر نقطه ای جهان که دوست دارید پی ببرید.

علی رضا 23 بازدید : 503 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

تقریبا 95 درصد از کاربران اینترنت در ایران, از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) یا همان IDMبرای مدیریت دانلودهای خود استفاده میکنند.

همه ما از نسخه های قفل شکسته, Crack, یا Serial های کپی برای رجیستر کردن این نرم افزار استفاده میکنیم, به همین دلیل اگر نرم افزار آپدیت شود, متوجه غیرقانونی بودن رجیستر خود شده و غیر فعال خواهد شد! مشکلی که حتما شما هم حداقل یک بار با آن مواجه شده اید.

 نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک میکند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد, پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد میکند که نرم افزار را آپدیت کنید. اما آپدیت کردن همان و غیر فعال شدن نرم افزار همان! بنابر این هرگز نباید بعد از نصب و رجیستر کردن, آن را آپدیت کنید.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 781
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 33
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,731
  • بازدید ماه : 11,542
  • بازدید سال : 104,131
  • بازدید کلی : 3,088,058