loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 995 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان Tom Clancy’s The Division جدیدترین ساخته شرکت یوبیسافت است که سه شنبه ( ۱۸ اسفند ) برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر شد و توانست موفقیت خوبی در فروش را تا کنون تجربه کند . حال تصاویر جدیدی از بازی Tom Clancy’s The Division بر روی رایانه های شخصی بر روی آخرین کیفیت منتشر شده است که میتوانید آن ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

سامان سپهوند بازدید : 774 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی WWE 2K16 جدیدترین ساخته شرکت ۲k Games است . شما در WWE 2K16 شاهد ویژگی های بسیار زیاد و متفاوتی نسبت به نسخه های پیشین این بازی هستید . در WWE 2K16 شما میتوانید شخصیت تخیلی خود را بسازید و به مبارزه بپردازید . حال پس از کرک شدن این بازی ترینر سالم و نهایی بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میتوایند آن را از ادامه مطلب در سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 2262 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Farcry Primal یکی از جدیدترین بازیهای شرکت بازی سازی یوبیسافت است که مدت کمی است در بازار های جهانی منتشر شده است . عنوان Farcry Primal نتوانست همانند نسخه های قبل موفق باشد و متایی بیش از ۷۷ را نتوانست بر روی کنسول PS4 کسب کند . داستان این عنوان در زمان انسان های اولیه رقم میخورد . همچنین یکی از نکات جالب Farcry Primal این است که بر روی نسخه ویژه شما میتوانید در نقش یک فیل بازی کنید ! حال پس از انتشار این بازی برای رایانه های شخصی ترینر سالم بازی را آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب در سایت ال سی سافت وار دریافت کنید

سامان سپهوند بازدید : 1118 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان SuperHot یک بازی ویدیویی مستقل است که توسط یک تیم کوچک و با اراده ساخته شده است . SuperHot را میتوان یک بازی در سبک اول شخص اکشن دانست ! این بازی دارای داستان بسیار پیچیده و درگیر کننده ای است و پیشنهاد میکنیم این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید . حال ترینر سالم و نهایی بازی SuperHot را آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب از سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1170 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان No Man’s Sky یکی از مهم ترین عناوینی است که قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شد . No Man’s Sky توسط شرکت بازی سازی مشهور Hello Games توسعه داده میشود که در سابقه کاری این شرکت عناوینی بزرگ و مشهور مانند سری بازی های Joe Danger وجود دارد . حال سازندگان No Man’s Sky تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی را مشخص کرده اند ! برای مشاهده توضیحات تکمیلی خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1122 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Dying Light: The Following بسته الحاقی جدیدی برای بازی Dying Light است . بازی Dying Light در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند ولی گیمرهای زیادی از این بازی لذت بردند  و خواهند برد و Dying Light به ما ثابت کرد تنها عنصر موفقیت یک بازی نمرات نیست  بلکه نظر گیمر ها هم  در موفقیت یک عنوان بازی جای خود را دارد ! حال پس از کرک شدن بازی Dying Light: The Following سیوگیم این بازی نیز توسط گروه های مختلفی  منتشر شد که میتوانید  یکی از سیوگیم  های سالم این بازی را از ادامه مطلب و از  سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 714 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان Street Fighter V جدیدترین ساخته شرکت بازی سازی Capcom است . در Street Fighter V شما شاهد بهبود های بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبل سری بازی های Street Fighter هستید . در Street Fighter V شما میتوانید از بین شخصیت های زیادی شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب و به مبارزه با دوستان خود بپردازید , در این بازی شخصیت های جدیدی مانند zangief اضافه شده است . حال پس از انتشار کرک بازی Street Fighter V , ترینر سالم این بازی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از ادامه مطلب آن را از سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1364 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Rise of the Tomb Raider یک ریبوت از سری بازی های Tomb Rider (مهاجم مقبره) است . عنوان Rise of the Tomb Raider در ابتدا انحصاری زمانی کنسول های نسل هفتم و هشتم مایکروسافت بود ولی حال مدت نسبتا کمی است که Rise of the Tomb Raider برای رایانه های شخصی منتشر شده است و بزودی نیز برای کنسول PS4 منتشر میشود . سیوگیم ۱۰۰ درصد و کامل بازی نیز آماده شده است و شما میتوانید از ادامه مطلب آن را دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 675 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Firewatch یک عنوان خلاقانه و زیبا در سبک ادونچر (ماجراجویی) است و اول شخص نیز میباشد . در طول انجام دادن بازی Firewatch شما با چالش های زیادی مواجه خواهید شد و صد در صد Firewatch میتواند یک شاهکار در صنعت گیم باشد  حال در  سایت ال سی سافت وار ترینر سالم و نهایی بازی را برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 810 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

امروز یک ویدیو صحبت های سازندگان پرمحتوا و کامل از جدیدترین بازی اکشن ماجرایی محبوب شرکت یوبی سافت، یعنی Far Cry Primal منتشر شد. برای مشاهده تریلر با ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 786 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

امروز استودیو خلاق ناتی داگ,   سازنده چهارمین نسخه از فرنچایز محبوب Uncharted که یکی از موردانتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۶ نیز قلمداد می شود,   دو تریلر جدید و هیجان انگیز از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد. در این تریلرها شاهد مزایای پیش خرید عمومی بازی و مزایای پیش خرید بازی از فروشگاه GameStop هستیم. برای مشاهده و دانلود این تریلر, با  ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 543 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

به دلیل برداشته شدن تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور عزیزمان ایران,   شاهد بازتاب بازی‌های ملی در رسانه‌های خارجی هستیم که این نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده است. E.T.Armies یا ارتش‌های فرازمینی یکی از بازی‌های موفق ایرانی است که به تازگی تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. برای دیدن تریلر با وب‌سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 546 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

به تازگی تریلر جدیدی از نسخه آزمایشی عنوان Hitman منتشر شده است که در این تریلر, شاهد گیم پلی مرحله آموزشی این عنوان خواهیم بود. با جزییات بیشتر با  ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 745 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی Dying Light زمانی که عرضه شد، از یک بخش چندنفره جذاب به نام Be the Zombie بهره می برد که در آن یک بازیکن در نقشی زامبی، می بایست دیگر بازیکنان در نقش بازماندگان را شکار می کرد. این بخش در نسخه The Following Enhanced Edition باز خواهد گشت و طبق توضیحات سازندگان، نسبت به قبل “پویاتر و خشن تر” خواهد بود.

سامان سپهوند بازدید : 665 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

اولین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Awakening فردا منتشر می شود. این بسته الحاقی، حاوی چهار نقشه جدید برای بخش چند نفره این عنوان خواهد بود. اکتیویژن به تازگی تریلر جدیدی از این بسته الحاقی منتشر کرده است که در این تریلر نگاهی کوتاه خواهیم داشت به نقشه Gauntlet. با جزییات بیشتر با سایت ال سی  سافت وار همراه باشید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,550
  • بازدید ماه : 11,361
  • بازدید سال : 103,950
  • بازدید کلی : 3,087,877