loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 961 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

وقتی شما در حال گشت‌وگذار در اینترنت هستید مرورگر فعالیت‌های شما را به عنوان تاریخچه یا همان History در قسمتی از هارددیسک ذخیره می‌کند. شاید تمایل داشته باشید بدانید این تاریخچه چقدر از فضای هارددیسک شما را اشغال کرده است تا در صورت نیاز نسبت به حذف آن اقدام نمایید. در این ترفند نحوه‌ی اطلاع از این امر را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 575 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات پیش می اید که در حال مطالعه یک صفحه وب هستید اما وقت کافی برای خواندن ادامه آن مطلب را ندارید. اگر آن صفحه ی وب را با مرورگر کروم اندروید در حال مطالعه هستید جالب است بدانید که شما می توانید آن صفحه ی مورد نظر را به صورت PDF ذخیره کرده و در زمان مناسب ادامه ی آن را مطالعه فرمایید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1097 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید نسخه آزمایشی 9 مرورگر اینترنت اکسپلورر، چندی پیش توسط شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای ویستا و 7 منتشر شد. شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران پس از نصب این نسخه از IE با اختلالاتی در ویندوز مواجه شده و یا از آن ناراضی هستید و ترجیح می‌دهید آن را از روی ویندوز پاک کنید و نسخه قبلی مرورگر را نصب نمایید. اما مشکلی که وجود دارد در نحوه پاک کردن IE9 است که به روش‌های معمول صورت نمی‌گیرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 587 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

کلید کنترل یا CTRL در ویندوز یکی از پرکاربردترین کلیدهایی است که همواره در تمامی برنامه ها و در سطح ویندوز مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سه کلیدترکیبی بسیار پرکاربرد و فوق العاده مهم اشاره کنیم که هر لحظه در مرورگر کروم میتوانید از آنها استفاده نمایید و به افزایش سرعت کاربری شما منجر خواهند شد. با ما  در سایت ال سی سافت وار همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 784 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

 مرورگر گوگل کروم یکی از محبوب ترین نرم افزار های مرور وب می باشد که با توجه به سرعت بالا و امنیتش، کاربران زیادی از این مرورگر استفاده می کنند.همانطور که میدانید اکثر نرم افزار های دنیا به زبان انگلیسی منتشر می شوند که این موضوع ممکن است برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند کمی سخت باشد. اما از آن رو برخی از همین برنامه ها از زبان های دیگر مانند زبان فارسی پشتیبانی می کنند که مرورگر گوگل کروم جزء یکی از همین برنامه ها هست.

سامان سپهوند بازدید : 1208 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی از امکانات کمتر شناخته شده ی گوگل، امکان جستجوی اسناد متنی منتشر شده در فضای اینترنت می باشد. به زبان ساده تر فرض کنید می خواهید به دنبال مقالاتی با پسوند پی‌دی‌اف و در مورد "سیستم عامل" بگردید، برای این کار کافیست عبارت اندروید را همراه با دستوری که در ادامه مطلب خدمت شما معرفی میکنیم، جستجو کنید.

سامان سپهوند بازدید : 958 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

در ویندوز ۱۰ مایکروسافت گزینه‌های فراوانی را برای شخصی سازی دسکتاپ، منو استارت و مکان‌های مختلف ویندوز در اختیار کاربرانش قرار داده است. بدون شک خیلی از کاربران وبسایت‌های کلیدی را مدنظر خود دارند که روزانه آنها را چک می‌کنند. همواره به دنبال این بوده اند که چگونه می‌شود دسترسی به این وبسایت‌ها را سریع تر از قبل به وجود آورد؟

سامان سپهوند بازدید : 742 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

برای اجرای تلگرام بر روی کامپیوتر روش ها و ترفند های مختلفی وجود دارد که به چند نمونه از آن ها در مطالب گذشته اشاره نمودیم. در این مطلب نیز قصد داریم یکی از روش های جالب استفاده از تلگرام را که با استفاده از نصب افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس و کروم امکان پذیر است، خدمت شما شرح دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 761 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

ممکن است هنگامی که سایت خود را باز میکنید با پیغام فیلتر شدن آن روبرو شوید در صورتی که فکر میکنید مطالبی در سایت خود ندارید که باعث فیلتر شدن آن شده باشد.

 در ادامه روش رفع فیلتر شدن سایت را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 1056 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

مرورگر شرکت گوگل به نام «کروم» هم اکنون بیش از 2 در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‏ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی 5 ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1425 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 797 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

قابلیت مرور صفحات وب به‌صورت تب از جمله امکاناتی است که در بسیاری از مرورگرهای جدید به چشم می‌خورد. مرورگر کروم نیز در این زمینه‌ها نوآور بوده و علاوه بر پشتیبانی از چنین امکاناتی، مواردي را نیز به‌عنوان پشتیبان برای این قابلیت‌های جدید طراحی کرده است. یکی از امکاناتی که کروم برای مرور به‌صورت تب درنظر گرفته باز کردن مجدد تب‌هایی است که عمدا یا سهوا توسط کاربران بسته شده است. فرض کنید پس از صرف زمان زیاد برای جستجو به‌دنبال یک صفحه خاص آن را پیدا کرده و حالا اتفاقی دستتان به دکمه بستن تب خورده و آن را بسته‌اید! در چنین حالتی با استفاده از قابلیت بازکردن مجدد تب‌های بسته شده در کروم می‌توانید براحتی این تب را باز کنيد و به مرور آن بپردازید. برای استفاده از این قابلیت روش‌های متعددی در سیستم‌هاي‌عامل‌ ویندوز و مک وجود دارد که در ادامه ترفند از بهترین های ترفند به معرفی 4 روش اصلی می‌پردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 1748 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (1)

تنظیم مودم ADSL در ایران معمولا به دو صورت صورت میگیرد

(BRITHGوPPPOE)(به دلیل اینکه گروه مخاطب این مطلب افراد مبتدی خواهند بود مطلب به ساده ترین صورت و حدالمقدور بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی  نگاشته شده است)به هر یک از حالت ها پروتوکل گفته میشود .پس ما مودم های adsl را معمولا یا با استفاده از  پروتوکل Bright پیکر بندی میکنیم و یا با استفاده از پروتوکل PPPOE .که هریک مبتنی به نوع نیاز ما خواهد بود .

سامان سپهوند بازدید : 798 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصاً اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید. این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 888 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (1)
 

سلام بعد از چند هفته جست جو بالاخره  یک سایت مناسب در مورد تست سرعت تایپ انگلیسی گیر آوردم که فکر می کنم واسه شما بدک نباشه .:)

 این سایت  بر خلاف بقیه سایتها در این موضوع پشتیبانی  خوبی   رو هم داشت.

یک تایپیست حرفه ای تا ۱۸۰ حرف در دقیقه  یک تایپیست معمولی تا ۱۰۰ حرف تایپ می‌کند

این سایت با دادن دسته بندی از کلمات پرکاربرد در مدت ۶۰ ثانیه سرعت تایپ شما رو اندازه گرفته و تعداد کاراکتر ، کلمه و غلط‌های تاپیپ شده  توسط شما رو نشون میده.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 14,093
  • بازدید سال : 106,682
  • بازدید کلی : 3,090,609