loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 640 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

با فراگیر شدن گوشی های هوشمند بیشتر فعالیت کاربران با گوشی ها هستند یکی از مشکلات باز کردن سایت ها اسکرول شدن صفحه سایت است که صفحه سایت با صفحه نمایش تنظیم نیست. اگر بخواهید از صفحه سایت عکس تهیه کنید با مشکل رو به رو خواهید شد

سامان سپهوند بازدید : 1003 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اگر به سرعت بالای اینترنت در گوشی اندروید توجه زیادی میکنید پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب نرم افزار Booster WiFi را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار در جهت بالا بردن سرعت اتصال گوشی به مودم وای فای طراحی شده است.

سامان سپهوند بازدید : 605 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

مرورگر کروم یکی از محبوب ترین نرم افزار های مرور وب می باشد که کاربران زیادی در دنیا از آن استفاده می کنند. در صورتی که چند کاربر از کامپیوتر شما استفاده می کنند و شما دوست ندارید که کاربران رایانه به مرورگر کروم شما دسترسی داشته باشند می توانید بر روی آن قفل بگذارید.عمل قفل گذاری بر روی مرورگر کروم باعث می شود که در هنگام باز کردن کروم، مرورگر از شما درخواست رمز کند. در صورتی که رمز را به درستی وارد نمایید می توانید به مرورگر دسترسی داشته باشید و در صورتی که رمز را اشتباه وارد کنید مرورگر برای شما بسته خواهد شد.

سامان سپهوند بازدید : 1008 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

دیگه وقتشه که خوتون دست به کار تنظیم مودمتان بشید و از تلف شدن وقت و هزینه خود برای همیشه صرفه جویی کنیداپلیکیشن اندروید "آموزش کامل تنظیم انواع مودم" کمکی برای شما  برای تظیم اولیه مودمتان می باشد  به وسیله این اپلیکیشن همراه شما می توانید   انواع مدل مودم ها را تنظیم کرده و یا تنظیمات مهمی که هر شخص در مورد مودم باید بداند را یاد بگیرید . چرا هزینه های گزاف تنظیم مودم پرداخت کنیم وقتی خودمون میتونیم با پرداخت هزینه ای خیلی کم به راحتی اون رو تنظیم کنیم ؟؟

سامان سپهوند بازدید : 492 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

 جستجوگر گوگل همیشه دارای امکانات و ترفند های متعددی بوده که یکی از ویژگی های هوشمند آن، قابلیت جستجوی معکوس تصاویر می باشد. بدین صورت که شما اگر دارای یک عکس باشید و قصد.داشته باشید تصویری بسیار شبیه به آنچه که در دست دارید را در گوگل جستجو کنید، این امر با استفاده از این ترفند امکان پذیر است.

 
سامان سپهوند بازدید : 619 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

همه ی ما روزانه چندین بار به گوگل سر میزنیم و از امکانات آن بهره می بریم. اما همانطور که می دانید، گوگل علاوه بر امکانات متنوعی که به کاربران عرضه می کند یکسری سرگرمی های مخفی را نیز دارا می باشد که در مطلب امروز قصد داریم یکی دیگر از این سرگرمی های گوگل را معرفی کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 742 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

برای اجرای تلگرام بر روی کامپیوتر روش ها و ترفند های مختلفی وجود دارد که به چند نمونه از آن ها در مطالب گذشته اشاره نمودیم. در این مطلب نیز قصد داریم یکی از روش های جالب استفاده از تلگرام را که با استفاده از نصب افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس و کروم امکان پذیر است، خدمت شما شرح دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 1235 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

کاربرانی که به بازی های آنلاین علاقه دارند پینگ اینترنت برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پینگ سرعت پاسخ گویی اینترنت به حساب میاید. به این معنا که شما هنگامی که درخواستی را به اینترنت ارسال میکنید سرعت ارسال و آماده شدن درخواست شما برای دریافت را پینگ میگویند که این عدد هرچه کمتر باشد یعنی مدت زمان کمتری برای پاسخ دهی صرف میشود.

سامان سپهوند بازدید : 884 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

در صورتی که با علم طراحی صفحات وب آشنایی داشته باشید حتماً نرم‌افزار Adobe Dreamweaver را می‌شناسید. این نرم‌افزار قدیمی که اولین نسخه آن در سال 1997 توسط شرکت Macromedia تولید شد، بعدها در سال 2007 امتیاز توسعه آن به شرکت Adobe واگذار گردید. Dreamweaver نرم‌افزاری پیشرفته جهت طراحی و ساخت صفحات وب به زبان HTML به ساده‌‌ترین شکل ممکن است که کار با این زبان را بسیار راحت می‌کند. جدا از قابلیت‌های این نرم‌افزار، قصد داریم تا در این ترفند به معرفی یک بازی مخفی‌شده در درون این نرم‌افزار بپردازیم!

سامان سپهوند بازدید : 841 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

آیا شما نیز به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ حتمام لاحظه کرده اید که برحی نرم افزار های تعویض آی پی در حد اسم آی پی شما را تغییر می دهند. اما هم اکنون با نسخ ی جدید ی از نرم افزار Mask My IP رو به رو هستیم که نه تنها آی پی شما را تغییر می دهد بلکه می توانید آی پی کشور خود را نیز انتخاب نمایید. بعد از وردو به نرم افزار از قسمت تعریف شده کشور مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی Hid Ip کلیک نمایید تا در عرض چند ثانیه شاهد این تغییر باشید. همچنین می توانید به نرم افزار این گزینه را بدهید که در زمان مشخصی آی پی شما را به صورت کاملا رندوم و اتوماتیک تغییر نماید.م اکنون این نرم افزار از وب سایت ایرانیان دانلود ، آماده دریافت می باشد.

سامان سپهوند بازدید : 924 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

به صورت پیش فرض گزینه حذف اکانت در مسنجر تلگرام وجود ندارد برای حذف حساب خود در تلگرام شما باید وارد سایت تلگرام شده و اقدام به حذف حساب خود کنید برای حذف حساب خود در مسنجر تلگرام با ما همراه شوید .

سامان سپهوند بازدید : 1237 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید WhatsApp نام یکی از محبوب ترین مسنجرها خصوصا در کشورمان ایران می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود به صورت رایگان و با هزینه ناچیز اینترنت به ارسال پیامک و یا برقراری تماس با دوستان خود در سرتاسر دنیا بپردازید.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که قصد خروج از واتساپ و حذف کامل اکانت خود را دارید باید بگوییم برخلاف سایر مسنجرها این کار بسیار ساده بوده و برای آن هیچ دردسری نخواهید داشت.ما برای شما یک آموزش دوخطی آماده کرده ایم!

سامان سپهوند بازدید : 1152 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1056 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

مرورگر شرکت گوگل به نام «کروم» هم اکنون بیش از 2 در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‏ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی 5 ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1097 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

افتتاح و وریفای حساب پیپال دقیقا مثل ساختن یک ایمیل هست و متاسفانه خیلی از وب سایت ها برای افتتاح حساب پیپال و وریفای اون مبالغ بالایی از مشتری ها می گیرند.
در ادامه خودتون خواهید دید که افتتاح و وریفای کردن حساب پیپال حتی از ساختن ایمیل هم راحت تر هست.
در این آموزش از آی پی لهستان استفاده شده است و بنابراین به محض ورود به سایت پیپال زبان وب سایت لهستانی(polish) خواهد بود و اون رو باید به انگلیسی تغییر دهید."

ترفند اختصاصی از سایت ال سی سافت وار

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 555
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,147
  • بازدید ماه : 14,038
  • بازدید سال : 106,627
  • بازدید کلی : 3,090,554