loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 869 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (1)

همواره راه‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تخصص افراد ماهر، می‌توانید پی به عیب سخت‌افزارهای مشکل‌دار خود ببرید. این ترفند اگرچه یک راهنمای جامع برای عیب‌زدایی از کامپیوترتان نیست اما می‌تواند شما را به سمت یافتن مشکل کامپیوتر راهنمایی کند. مطمئناً پیدا کردن عیب کامپیوتر توسط خودتان بسیار شیرین‌تر از تشخیص آن توسط یک تعمیرکار با تجربه است!

سامان سپهوند بازدید : 723 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده‌اید که برای خنک نگه داشتن سیستم، درب کیس را باز می‌کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه‌داشتن کامپیوتر است؟ هم‌اکنون ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌توانید سیستم خود را به طور صحیح و بهینه خنک سازید.

سامان سپهوند بازدید : 543 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

این روزها حافظه‌های فلش تقریباً در دست تمامی افرادی که به نوعی با فناوری سروکار دارند یافت می‌شود. حافظه‌های USB در حجم‌ها و اندازه‌های مختلف زیبا هر فردی را وسوسه می‌کند. به علت همین گسترش، گاهی مشکلاتی برای کاربران پیش می‌آید. فرض کنید مجبورید هم‌زمان چندین فلش دیسک را به سیستم خود وصل کنید، طبعاًً چندین درایو اضافه خواهید داشت و تشخیص هر درایو مشکل خواهد بود. یا حتی فلش شما با فلش دوست‌تان به علت شباهت ظاهری اشتباه شود! در این زمان بهترین راه حل قرار دادن یک نام اختصاصی برای فلش دیسک شماست. به این ترتیب که با هر بار وصل کردن دستگاه به سیستم، نام درایو به نامی که شما تعیین کرده‌اید تغییر می‌یابد. در این ترفند به معرفی روش این کار می‌پردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 852 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید تا به حال برای‌تان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعات موجود در هارد یک سیستم دیگر را بر روی هارد کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به ذهن‌تان برسد رایت اطلاعات بر روی CِD یا استفاده از فلش دیسک باشد، اما ممکن است امکانات موجود نباشد یا حجم اطلاعات آنقدر بالا باشد که از چنین راه‌هایی امکان‌پذیر نباشد. در این ترفند قصد داریم راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه یعنی هارد به هارد کردن بدون واسطه یا کابل را برای شما مطرح کنیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 664 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همين ديروز بود که رايانه شما داشت مثل ساعت کار مي کرد. اما حالا بعد از اينکه آن را جابه‌جا و به محل ديگري منتقل کرديد، ديگر بوت نمي‌شود. در اين حالت مطمئن باشيد که مقصر اصلي صد‌درصد قطعه‌اي است که سوکت آن شل شده و از جاي خود خارج شده است. ضربات وارد آمده بر دستگاه و تکان‌هاي شديد در هنگام جابجايي، به‌خصوص اگر نقل و انتقال به‌وسيله خودرو انجام گرفته و مسافت و زمان آن هم طولاني باشد، موجب شل‌شدن و خارج‌شدن قطعات و اجزاي داخلي رايانه از پايانه‌هاي محل استقرار آنها مي‌شود. براي زنده کردن دوباره سيستم خود، در ادامه ترفند با  سایت ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 969 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

BleachBit  نام نرم افزاری به منظور افزایش فضای خالی هارد دیسک ، پاک سازی فایل های بیهوده و همچنین حفظ حریم خصوصی شما است. کش های سیستم را حذف کنید ، کوکی را دیلیت کنید ، فایل های موقت را از بین ببرید و همچنین تاریخچه وب سایت های بازدید شده در مرورگرهای وب را پاک سازی کنید. بدین ترتیب شما می توانید حجم وسیعی از داده های بیهوده و بی استفاده از هارد دیسک رایانه خود را پاک سازی کنید تا به فضای آزاد بیشتری دسترسی داشته باشید.

سامان سپهوند بازدید : 778 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

PrivaZer 2.43.0 Final  به طور معمول هر زمان که با نرم افزار های مختلف کار می کنید ، نرم افزار مجبور است برای اینکه بتواند به شما سرویس خود را ارائه دهد فایل های خود را در قالب Temp در جاهای مختلف ذخیره می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهد.کلا در زمان کار با اینترنت ،‌فایل هایی مانند صفحات وب ، آهنگ های اجرا شده در سایت ها ، فایل های بجا مانده در رایت سی دی و دی وی دی ها ، و… از این قبیل فایل ها هستند که هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم به مرور زمان سیستم شما را کند و کارایی آن را کمتر می کنند.

سامان سپهوند بازدید : 968 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‌آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‌رسانی به سخت‌افزارها می‌تواند عمر آن‌ها را نیز کوتاه‌تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم‌افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‌اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 1246 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

DriverEasy Professional 4.9.12.7325 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید

سامان سپهوند بازدید : 966 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

شاید اطلاعاتی را در یک پارتیشن داشته باشید و بخواهید آنها را به پارتیشن جدیدی منتقل کنید وحجم پارتیشن اول را نیز به پارتیشن دوم بدهید.

در این مطلب آموزش ادغام دو پارتیشن با یکدیگر در ویندوز 10 را برای شما آماده کرده ایم.

تذکر: این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی جزییات موجود در پارتیشنی که قرار است بر روی یک پارتیشن دیگر ادغام شود حذف خواهد شد. پس بهتر است که تمامی فایل ها را به پارتیشنی که قصد حذف آن را ندارید انتقال دهید.

سامان سپهوند بازدید : 757 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

احتمالأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که پس از مدت زمانی کار با ویندوز XP سیستم شما به طور آزار دهنده ای کند میشود و در نتیجه مجبور به رستارت کردن ویندوز شده اید. این موضوع در اکثر مواقع یک دلیل دارد و آن این است که هنگامی که شما در طول کار خود چند برنامه را اجرا کنید، پس از بستن آنها، ویندوز XP تعدادی از فایلهای dll آنرا در حافظه سیستم ذخیره میکند که این موضوع تا حدودی باعث کندی کار یا ویندوز میشود. با غیرفعال کردن این قابلیت میتوانید از کند شدن سیستم خود جلوگیری نمایید.برای رفع این مشکل در ادامه ترفند از  با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 757 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 1461 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

فلش مموری های کوچک امروزه وظیفه خطیری در جابه جایی اطلاعات دیجیتال دارند اما استفاده از این نوع حافظه می تواند خطراتی مانند گم شدن و مشاهده اطلاعات توسط افراد دیگر را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از راه های ساده برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در فلش مموری ها، رمز گذاری روی آن ها ست. این کار هرچند توسط نرم افزارهای جانبی مختلف انجام می شود، اما ما در این ترفند ابزاری را در خود ویندوز معرفی می کنیم که بدون کمک از هیچ نرم افزار جانبی امکان رمزگذاری روی فلش ها را می دهد.

سامان سپهوند بازدید : 1075 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

در این قسمت برای شما راه حلی قرار داده ایم که بسیار ساده و کاربردی است که می توانید با استفاده از آن درایو دی وی دی که ناپدید شده است را برگردانید.

 

اغلب کاربران ویندوز ۸ یا ۸.۱ را نصب میکنند و مشکلی پیدا میکنند مبنی بر اینکه چرا درایو دی وی دی من که در ویندوز قبلی دوتا بود در این ویندوز یکی است یا اینکه اصلا درایو دی وی دی بطور کامل وجود نداره برای اینکار طبق آموزش ریز عمل کنید.بعضی از مشکلات هم ممکنه به دلیل اختلال در فایل های ویندوز، اختلال در رجیستری، و یا ویروسی شدن سیستم رخ دهد. همچنین ممکن است مشکلی در اتصالات کابل ها در داخل کیس وجود داشته باشد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 685
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,635
  • بازدید ماه : 11,446
  • بازدید سال : 104,035
  • بازدید کلی : 3,087,962