loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1415 saman19
سامان سپهوند بازدید : 719 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که پوشه‌ی Downloads مربوط به حساب کاربری شما به کندی خیلی سخت باز می‌شود. این پوشه که در محل فایل‌های سیستمی هر کاربر قرار دارد، اغلب به دلیل قرارگیری تصاویر ذخیره شده از اینترنت در آن، تمامی فایل‌های موجود در این پوشه را به عنوان تصویر شناسایی کرده  و این مشکل هم باعص کند شدن این پوشه می شه و برای هر فایل یک فایل Thumbnail ایجاد می‌کند.، چرا که علاوه بر فایل‌های تصویری ممکن است فایل‌های دیگری نیز در این پوشه وجود داشته باشد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار به نحوه‌ی حل این مشکل خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 577 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

 در صورتی که کامپیوتر شما تحت شبکه است اما احساس می‌کنید سرعت دسترسی به پوشه‌های Shareشده توسط اطرافیان برای شما کم است با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی و با انجام عملی کوتاه سرعت دسترسی به فولدرهای به اشتراک گذاشته شده را بیش‌تر کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 489 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم شما تحت شبکه باشد، هر بار که وارد سیستم می‌شوید سایر کاربران متصل به شبکه متوجه ورود و خروج شما می‌شوند. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید به صورت کاملاً مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود، در عین این که به شبکه متصل هستید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1171 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

زاپیا – zapya یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای اشتراک فایل بین دو اسمارت فون ساخته و ارائه شده است. با استفاده از zapya می توان فایل ها را از طریق شبکه ی بی سیم وایرلس و با سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

اما جالب است بدانید که نسخه کامپیوتری این برنامه نیز وجود دارد و شما به سادگی می توانید فایل های خود را از طریق وایرلس، بین لپ تاپ و گوشی انتقال دهید.

سامان سپهوند بازدید : 569 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است .همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده ، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند. در این مطلب نحوه آماده سازی (بوتیبل ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش خواهیم داد.

در ادامه با سایت  ال سی سافت وار  همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 877 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

 آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن می‌توانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد، با این شماره سریال هر ویندوزی را می‌توانید نصب کنید. جالب این که اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد، چرا که گویی تمامی شماره سریال‌های ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان می‌دانید از همان سریال جادویی استفاده کرده‌اید.

 
سامان سپهوند بازدید : 961 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۳، پیام رسان وایبر یک نسخه از برنامه‌ی خود را برای ویندوز و مک عرضه کرد که به کاربران این امکان را می‌داد تا بتوانند از طریق کامپیوتر خود، به اکانت وایبر خود متصل شد و با دوستان خود به گفتگو بپردازند. درست یک سال بعد این نوبت واتس اپ بود تا چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. البته واتس اپ برای این کار نرم افزاری عرضه ننمود، اما این قابلیت را به کاربرانش می‌دهد که بتوانند از طریق یک برنامه تحت وب اقدام به استفاده از حساب واتس اپ خود نمایند.

سامان سپهوند بازدید : 622 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

اگر دیده باشید، زمانی که روی یک پرونده در ویندوز راست کلیک می‌کنید، دستوری به نام Open with وجود دارد که به شما این اجازه را می‌دهد نرم افزار مورد نظر را برای باز کردن آن پرونده انتخاب کنید. البته گاهی اوقات هم ممکن است نام آن نرم افزار در فهرست دستور Open with موجود نباشد که راهکار خاص خود را دارد.

اما اگر خواسته باشید دستور Open with photoshop به منوی راست کلیک تمامی پرونده‌ها افزوده شود، باید به روشی که در ادامۀ این مقاله آورده می‌شود اقدام کنید. در این صورت هر پرونده‌ای را می‌توانید با فتوشاپ باز کنید. البته خیلی از مواقع هم اگر پرونده‌های بی‌ربط با فتوشاپ را با این دستور باز کنید، با خطا مواجه خواهید شد.

سامان سپهوند بازدید : 613 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در این مقاله تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.

سامان سپهوند بازدید : 1013 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار WinRAR بدون شک معروف‌‌ترین و محبوب‌‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی فشرده‌سازی فایل‌هاست. در این نرم‌افزار علاوه بر فشردن‌سازی فایل‌ها، می‌توان فایل‌های فشرده با پسوند‌های zip،rar و... را نیز از حالت فشرده خارج کرد. در WinRAR قابلیتی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان پس از Extarct نمودن یک فایل فشرده (خارج کردن آن از حالت فشرده)، آن را به طور خودکار حذف کرد. چرا که معمولاًً پس از خارج کردن محتویات فایل از حالت فشرده دیگر احتیاجی به فایل فشرده‌ نخواهیم داشت. هم‌چنین با این کار در حجم پر شده‌ی هارددیسک نیز صرفه‌جویی خواهیم کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1145 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

برای گوش دادن به موسیقی‌های موردعلاقه طبیعتاً نیاز به گلچین کردن آن‌هاست. از این رو می‌توان یک لیست پخش یا Playlist ایجاد کرد. اما انتخاب تک‌تک آهنگ‌ها برای ایجاد چنین لیستی وقت زیادی از شما می‌گیرد. در این ترفند روشی را برای شما معرفی می‌کنیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید در نرم‌افزار Windows Media Player به سرعت و به آسانی نسبت به ساخت یک Playlist اقدام نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 787 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در این مقاله تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.

قسمت اول  آیکن‌های دسکتاپ را ناپدید کنید تا دوستتان کمی نگران شود:
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید.

سامان سپهوند بازدید : 663 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

امروز به معرفی روشی بسیار قدرتمند و حرفه ای برای مخفی سازی کامل و ماهرانه فایل ها و فولدرها در ویندوز می پردازیم که دارای نقاط قوت بسیاری از جمله؛ عدم نمایش در جستجوی ویندوز، عدم اطلاع اکثر کاربران از این روش، عدم نمایش فایل ها با روش های معمول و حتی عدم تغییر خاصیت مخفی آن با روش های معمول می باشد و این خصوصیات منحصر به فرد باعث تمایز این روش با روش های دیگر شده است. خوب! بهتر است بیش از این شما را در انتظار نگذاریم و به معرفی این ترفند که برای اولین بار از  ال سی سافت وار  ارایه می شود بپردازیم. پس در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 546 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

Disk Cleanup و Defragment دو ابزار کاربردی در نسخه‏های مختلف ویندوز هستند که وظیفه بهینه‏سازی ویندوز و هارددیسک را بر عهده دارند. برای دسترسی به این دو ابزار بایستی بر روی هر درایو راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و به تب مورد نظر بروید. یا از منوی Start مسیر خاصی را طی کنید. در صورتی که از این دو ابزار به طور مداوم استفاده می‏کنید طی کردن این مسیرها تا حدودی وقت‏گیر است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما بازگو می‏کنیم می‏توانید Disk Cleanup و Defragment را به منوی راست کلیک هر درایو اضافه کنید تا به سادگی و با راست کلیک بر روی درایو مورد نظر در My Computer به این دو ابزار یا یکی از آنها به دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

سامان سپهوند بازدید : 756 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

همان طور که حتماً می‏دانید نگاه داشتن و فشردن کلیدهای ترکیبی Alt+Tab در محیط ویندوز باعث نمایش کلیه پنجره‏های باز و گردش در میان آنها می‏شود. صفحه نمایش داده شده در Alt-Tab ویندوز XP ظاهر خیلی ساده ای داشت و تنها آیکن‏های مربوط به هر پنجره در آن نمایش داده می‏شد. اما در ویندوزهای ویستا و 7 و 8 و حتی 10 این صفحه پیشرفته‏تر شده و پیش نمایش و تصویر کوچکی از ظاهر هر پنجره به آن اضافه شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک راه مخفی بپردازیم که با به کارگیری آن می‏توانید صفحه Alt-Tab با همان ظاهر قدیمی مشابه ویندوز XP را در ویندوزهای ویستا و 7 به نمایش دربیاورید. شاید این ترفند چندان کاربردی نباشد اما با اجرای آن در برابر اطرافیان‏تان می‏توانید حسابی آن ها را گیج کنید، به ویژه اگر این کار را سریع انجام دهید!

 

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,018
  • بازدید ماه : 10,829
  • بازدید سال : 103,418
  • بازدید کلی : 3,087,345