loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
saman بازدید : 411 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (1)

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

saman بازدید : 418 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

saman بازدید : 541 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

دوست دارید در هنگام شروع به کار ویندوز, آهنگ دلخواه تان به جای صدای پیش فرض ویندوز پخش شود؟ این مقاله را دنبال کنید. تا هر آهنگی که به نظر خودتون خوبه رو تو ویندوز قرار بدید

saman بازدید : 335 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

کاربرانی که دوست دارند تصویر Background قبل از بالا اومدن ویندوز و صفحه Welcome را عوض کنند, میتونند به دستورات زیر عمل کنند:

saman بازدید : 410 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 در یک سوی میدان نبرد محصول مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس وان دیده می‌شود و در مقابل آن کنسول شرکت سونی یا همان پلی‌استیشن چهار قد علم کرده است. اما جدای رجزخوانی‌هایی که در مراسم رونمایی این کنسول‌ها به مخاطبان گفته شده بررسی عملکرد و جزییات کنسول‌ها تا حدی می‌تواند پاسخگوی سوال مطرح شده باشددر این مطلب به مقایسه چند قابلیت مختلف هر دو کنسول در سایت آموزش نرم افزار وترفند های کامپیوتر و اینترنت خواهیم پرداخت.

saman بازدید : 360 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

امروزه کنسول های بازی در بین نوجوان ها و جوان ها به بزرگترین و اصلی ترین تفریح تبدیل شده.

در این مطلب سعی میکنیم با بررسی و مقایسه کنسول های جدید, در انتخاب کنسول مناسب تر به شما کمک کنیم.شرکت های سونی و مایکروسافت پیشتازان عرصه تولید کنسول های بازی میباشند و ما سعی میکنیم محصولات برتر این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه کنیم.

saman بازدید : 351 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

  RSS یا Really Simple Syndication یک فرمت ساده, سریع, و استاندارد برای انتشار محتوای سایت در یک زمان خاص می باشد. این محتوا می تواند محتوای خبری, آموزشی و یا هر چیز دیگری باشد.

 برای بسیاری از افراد استفاده از RSS کار بیهوده ای به نظر می رسد. میگویند خواندن خبرها که کاری ندارد, به صفحه اصلی سایت می‌رویم و خبرها را می‌خوانیم! اما حالتی را در نظر بگیرید که بخواهید 50 سایت مختلف را دنبال کنید و تازه معلوم نیست این سایت‌ها اصلاً خبر جدیدی داشته باشند یا نه.

 با RSS نیازی نیست به 50 تا سایت سر بزنید. کامپیوتر شما به طور خودکار و با زمان‌بندی مشخص با این سایت‌ها تماس می‌گیرد و جدیدترین خبرها و اطلاعات را دانلود می‌کند. بنابراین, فقط از یک پنجره می‌توانید تمام اتفاقات روز را مشاهده کنید. بدین ترتیب هم در وقت‌تان صرفه‌جویی کرده‌اید, و هم در این همه اطلاعات اضافی که در وب وجود دارد گرفتار نشده‌اید.

 

saman بازدید : 348 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 از زمانی که اینترنت های خانگی راه اندازی و گسترش یافته, بسیاری از کار های ارتباطی آسان تر شده است و شما میتوانید برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود به گوشه گوشه دنیا از منزل خود راه پیدا کنید.

این امر با افزایش سرعت اینترنت هر روزه بیش از گذشته تسهیل می شود.

 در این مطلب دلایل کند شدن اینترنت را مورد بررسی قرار میدهیم.

saman بازدید : 965 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

این روزها حافظه های فلش تقریبا در دست تمامی افرادی که به نوعی با IT سر و کار دارند یافت میشود. حافظه های USB در حجم ها و اندازه های مختلف زیبا هر فردی را وسوسه میکند. به علت همین گسترش , گاهی مشکلاتی برای کاربران پیش میاید. فرض کنید مجبورید همزمان چندین فلش دیسک را به سیستم خود وصل کنید , طبعا چندین درایو اضافه خواهید داشت و تشخیص هر درایو مشکل خواهد بود. یا حتی فلش شما با فلش دوستتان به علت شباهت ظاهری اشتباه شود! در این زمان بهترین راه حل قرار دادن یک نام اختصاصی برای فلش دیسک شماست. به این ترتیب که با هر بار وصل کردن دستگاه به سیستم , نام درایو به نامی که شما تعیین کرده اید تغییر میابد. در این ترفند به معرفی روش اینکار میپردازیم.

saman بازدید : 543 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

کارت شبکه  , یکی از مهمترین عناصر سخت افزاری در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است . هر کامپیوتر موجود در شبکه ( سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان ) , نیازمند استفاده از یک کارت شبکه است . کارت شبکه , ارتباط بین کامپیوتر و محیط انتقال ( نظیر کابل ها ی مسی و یا فیبر نوری ) را فراهم می نماید

saman بازدید : 386 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)

 ضرورت جابجایی اطلاعات از سالها پیش یکی از مسائل و مشکلات کاربران کامپیوتر بوده است. و روز به روز با پیشرفت تکنولوژی امکانات جدیدی برای این امر به وجود می آید.

 یکی از رایج ترین ابزارهای ذخیره سازی موقت و انتقال اطلاعات, فلش مموری (یا همان کول دیسک) است. این نوع حافظه ها به پورتUSB میشوند و علاوه بر کامپیوتر امکان اتصال به سایر دستگاه ها را نیز دارند (مثل موبایل, تلویزیون, گیرنده های دیجیتال, دستگاه پخش اتومبیل,و....

 امروزه به خاطر سرعت بالای انتقال اطلاعات توسط کول دیسک ها این ابزار کوچک محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است, به گونه ای که هر کاربر کامپیوتر حداقل یکی از این کول دیسک ها را تهیه کرده و همیشه همراه خود دارد.

saman بازدید : 297 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

Memory به عنوان یک دستگاه ذخیره ای با حالت جامد دیسک سخت و دوربین های دیجیتالی در نظر گرفته می شود."فلش مموری" یک نوع از تراشه های حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی پاک کردنی می باشد ولی خیلی سریعتر از آن کل تراشه را پاک و دوباره می نویسد. از یک شبکه شطرنجی که از دو دسته خط موازی و عمود بر یکدیگر و یک باتری که دو ترانزیستور در هر تقاطع دارد درست شده است که این دو ترانزیستور به وسیله یک لایه نازک اکسید از هم جدا می باشند.حافظه های فلش در تلفن های همراه , دوربین دیجیتال , دیسک های سیار , Mp3 Player و غیره بکار می رود . تجارت حافظه های فلش در دو جهت صورت می پذیرد . حافظه های فلش NAND و NOR .

saman بازدید : 539 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

مطمئنا این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای تحت ویندوز, دچار مشکل شده باشد و پیام Not Responding بدهد. ساده ترین کار در این زمان فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete و انتخاب برنامه و زدن دکمهEnd Task است تا برنامه هنگ کرده بسته شود. اما این کار ممکن است وقت زیادی از شما را بگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی کارآمد را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از هنگ کردن برنامه به طور اتوماتیک آن را ببندید بدون اینکه عملی انجام دهید.

saman بازدید : 492 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

از زمانی که اینترنت های خانگی راه اندازی و گسترش یافته, بسیاری از کار های ارتباطی آسان تر شده است و شما میتوانید برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود به گوشه گوشه دنیا از منزل خود راه پیدا کنید.

این امر با افزایش سرعت اینترنت هر روزه بیش از گذشته تسهیل می شود.

در این مطلب دلایل کند شدن اینترنت را مورد بررسی قرار میدهیم.

saman بازدید : 346 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

امنیت ویندوز یکی از اساسی ترین کارهایی است که هر کاربر باید برای ویندوز خود تامین کند. در این مقاله آموزشی ده روش برای حفظ امنیت در ویندوز تهیه کرده ایم که با رعایت این نکات می توانید امنیت ویندوز خود را به بالاترین مرتبه برسانید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,105
  • بازدید ماه : 10,916
  • بازدید سال : 103,505
  • بازدید کلی : 3,087,432