loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 885 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

سلام خمت کاربران همیشگی سایت ال سی سافت وار امرزو قصد داریم به شما ترفندی ساده ولی کاربردی بهتون نشون بدیم که به وسلیه این ترفند شما می توانید هر پوشه  ، اهنگ ، فیلم،برنامه و هر چیزی که درکامپیوتر جا میشه رو می توانید به راحتی هر چه تمام تر پنهان کنید و از دسترسی دیگران به این برنامه ها جلوگیری کنید برای پنهان کردن در ویندوز نرم افزار های متعدد زیادی وجود دارد ولی مرسوم ترین و عمومی ترین روش برای پنهان کردن همین روش با استفاده از قابلیتی است که خود ویندوز در امکانات خود جای داده است برای یادگیری و آموزش این ترفند  از سایت ال سی سافت وار به ادامه مطلب مراجع کنید .

سامان سپهوند بازدید : 577 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

با استفاده از یکی از قابلیت‌های ویندوز می‌توانید برنامه‌های نصب‌شده بر روی سیستم خود را به شکل سریع‌تر اجرا کنید. به عنوان مثال در نرم‌افزارهای سنگینی نظیر Photoshop و Corel Draw که باز شدن آن‌ها مقداری طول می‌کشد، می‌توانید این برنامه‌ها را سریع‌تر باز کنید.

سامان سپهوند بازدید : 840 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

محیط سیاه رنگ خط فرمان ویندوز ها همواره جایی برای کنترل و مدیریت رایانه استفاده میشه به طوری که اکثر راه هایی که برای مدیرت و بهینه سازی و حتی امنیت به کار می روند به راحتی توسط این خطر فرمان قابل دسترسی می باشد و از این رو اکثرا اولین چیزی که از یک هکر برای شما نمایش داده می شود همان صفحه سیاه رنگی هستش که جلوی روی اون باز شده و اون صفحه سیاه رنگ چیزی نیست جز همین صفحه سیاه رنگ خط فرمان ویندوز که شما هم می توانید با یاد گرفتن دستورات آن ترفند ها و راه های زیادی برای  کنترل کامپیوتر یاد بگیرید

سامان سپهوند بازدید : 778 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 8 در صورت وارد شدن به ویندوز ابتدا صفحه‌ی Start نمایش داده می‌شود که سپس می‌توان به صفحه‌ی دسکتاپ رفت. اما قابلیتی به ویندوز 8.1 افزوده شده است که به وسیله‌ی آن می‌توان مستقیماًً وارد دسکتاپ شد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 607 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

تو این ترفند ما قصد داریم که نحوه حذف و اضافه کردن گزینه های ثابت سمت راست  منوی  Start ویندوز ها رو در سایت ال سی سافت وار آموزش دهیم خوب الان اینو واسه  کسایی که هنوز نفهمیدن که منظورمون کجای استارت هستش یکم توضیح میدم که اگر به استارت ویندوز 7 توجه کرده باشید از دو بخش سمت راست و چپ تشکیل شده که شما می توانید برنامه های سمت  چپ را حذف کنید ولی نمی توانید گزینه ها و یا همان برنامه های واقع در سمت راست  ویندوز رو الکی الکی حذف کنید

 

سامان سپهوند بازدید : 747 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

مطمئناً شما نیز صدا و بوق‌هایی که هنگام روشن کردن کامپیوتر از درون کیس‌تان به گوش می‌رسد را شنیده‌اید. همگی این بوق ها از جانب مادربورد شما هستند. تفاوت این بوق ها از نوع آن و تعداد آن‌هاست که بیانگر یک مشکل در درون مادربورد است. در این ترفند تمامی بوق‌ها و پیامهای خطای مربوطه آن‌ها را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. در صورتی که چنین صداهایی از کیس شما بیرون می‌آید حتماً این ترفند را خوانده و به فکر راه حل باشید.

سامان سپهوند بازدید : 567 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

تا پیش از این راه‌های انتقال اطلاعات به شکل سخت‌افزاری تنها از طریق فلاپی ها و نهایتاًًً CDها صورت میگرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی، امروز حافظه‌های فلش USB (کول دیسک)، به مانند نقل‌و‌نبات در دست کاربران می‌گردد. این موضوع تاحدودی موجبات نگرانی مدیران شبکه را به علت عدم امنیت داده‌های موجود روی سیستم‌ها فراهم آورده است. به نوعی که هر فرد می‌تواند با وصل کردن فلش خود به USB به راحتی اطلاعات موجود روی هارد سیستم را منتقل کند. برای حفظ امنیت اطلاعات، بسیاری در پی یافتن راهی برای جلوگیری از انتقال اطلاعات به داخل فلش دیسک‌ها هستند. در این ترفند قصد داریم روشی را به سادگی و از طریق رجیستری ویندوز معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌‌توانید کپی یا انتقال اطلاعات به داخل فلش دیسک‌های وصل شده به USB را کاملأ غیرممکن نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 514 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که قصد داشته باشید در زمان خاصی و به صورت اتوماتیک ازتباط خود را از اینترنت قطع کنید. به عنوان مثال بخواهید پس از دانلود نرم‌افزاری و یا پس از انجام عمل دریافت ویندوز به صورت اتوماتیک ارتباط خود را از اینترنت قطع کنید. با استفاده از این ترفند می‌توانید این عمل را بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی و از طریق خود ویندوز صورت دهید. این ترفند بر روی کانکشن‌های Dialup و PPPoE امکان‌پذیر است.

 
سامان سپهوند بازدید : 474 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در محیط ویندوز هستید که ناگهان پیغام Dont Sent ظاهر می‌شود و پس از کلیک بر روی این پیغام ناگهان کل محتویات صفحه حذف شده و تنها تصویر پشت زمینه Desktop باقی می‌ماند. در این حالت تنها با فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete، پنجره Task Manager نمایان می‌شود و تنها احساس می‌کنید باید سیستم را Restart کنید. اما راه بهتری نیز در این زمان هست! برای یادگیری آن با این ترفند  از سایت ال سی سافت وار همراه شوید.

 
سامان سپهوند بازدید : 625 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

در ویندوز قابلیتی وجود دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید کاری کنید که پس از عمل Log off پنجره‌هایی که در هنگام این عمل در ویندوز باز بوده‌اند مجدداً به طور خودکار باز شوند. بدین وسیله دیگر نگرانی از بابت این که پس از Log off پنجره‌های باز مانده خود را از دست داده‌اید ندارید.

سامان سپهوند بازدید : 558 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی دستوراتی بسیار جالب بپردازیم که با تایپ آن‌ها در Run می‌توانید هر یک از برنامه‌ها و بازی‌های موجود در ویندوز را اجرا کنید. در صورتی که این دستورات را به خاطر بسپارید می‌توانید خود را برای همیشه از رفتن به شاخه‌های مختلف ویندوز راحت کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 630 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به شما معرفی خواهیم کرد می‌توانید به طور دلخواه هر نرم‌افزار یا فایلی را که بر روی سیستم شما نصب‌شده و وجود دارد را به صورت اتوماتیک و پس از شروع ویندوز اجرا نمایید.

 
سامان سپهوند بازدید : 763 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه‌های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه‌های کامیپوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه‌ی ساخته شده بر روی سیستم کاربران است. برای این کار برنامه‌های مختلف و حرفه‌ای ساخته شده اما هر کدام این نرم‌افزارها دارای پیچیدگی‌های خاصی هستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای مخفی ویندوز بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون این که نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 504 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

سامان سپهوند بازدید : 952 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 7 در صورتی که قصد ورود به ویندوز را داشته باشید، حساب یا حساب‌های کاربری موجود در ویندوز نمایش داده شده و با انتخاب هر یک و وارد کردن رمز عبور می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که چند کاربر مختلف از سیستم استفاده کنند چنین حالتی می‌تواند باعث کاهش امنیت حساب‌های کاربری شود. چرا که سایر کاربران، نام کاربری کاربران دیگر را مشاهده می‌کنند و تنها مانع امنیتی برای ورود به حساب کاربری، رمز عبور است. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید در صفحه خوش‌آمدگویی ویندوز 7، نام کاربری حساب‌های کاربری را نیز مخفی کنید به طوری که هر کاربر برای ورود به حساب کاربری خود مجبور باشد علاوه بر رمز عبور، نام کاربری خود را نیز تایپ کند. چنین کاری مسلماً می‌تواند امنیت حساب‌های کاربری را بهبود ببخشد.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,603
  • بازدید ماه : 11,414
  • بازدید سال : 104,003
  • بازدید کلی : 3,087,930