loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 740 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

استدیو Milestone- سازنده سری MotoGP- امروز به‌طور رسمی، سیستم مورد نیاز عنوان مسابقه‌ای خود یعنی Sébastien Loeb Rally Evo را اعلام کرد. دموی این بازی نیز هم‌اکنون برای علاقه‌مندان بر روی استیم موجود است. دموی این عنوان که در سبک مسابقات رالی است، شامل اتومبیل‌هایی چون Mini Cooper S( دهه ۷۰)، Peugeot R5 و Polo Rally Car می‌باشد. با این دمو شما می‌توانید نگاهی اجمالی نسبت به یک بازی در سبک مسابقات رالی را بدست آورید.

سامان سپهوند بازدید : 909 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

حتما شما هم با عنوان بزرگ Tom Clancy’s The Division که به نوعی بزرگترین IP شرکت یوبی سافت به حساب میاید آشنایی دارید ! این بازی در آخرالزمان قرار دارد , زمانی که تاریکی دنیا را گرفته و انسان ها به جان یک دیگر افتاده اند ! حال برخی از منبع ها شایعاتی منتشر کرده اند که طبق متنی که در این شایعات است “سیستم مورد نیاز بازی Tom Clancy’s The Division مشخص شده است ! ” حال میتوانید سیستم مورد نیازی که در حال حاضر تنها در حد یک شایعه است را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

 
سامان سپهوند بازدید : 2028 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

گیم رنجر نام نرم افزاری محبوب و قدرتمندی می باشد که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از این برنامه جالب شما می تونید بازی های خودتون را با اتصال به اینترنت با افراد سراسر جهان به طور همزمان بازی کنید بدون هیچ گونه مشکلی.GameRangerتوسط Scott Kevill ایجاد شده است و برای اولین بار در جولای سال 1999 برای مکینتاش با پشتیبانی از 11 عنوان بازی آزاد شد.در همان سال،جایزه "بهترین دستاورد در انجمن اینترنت" را توسط مجله Macworld به دست آورد.خدمات امروزی آن بیش از 600 عنوان را پشتیبانی می کند.این نرم افزار دارای سه گزینه برای استفاده است. عضویت اولیه رایگان است و اجازه می دهد تا کاربران حداکثر 50 دوست و میزبان داشته باشند. عضویت نقره ای قیمت 19.95 $ آمریکا در هر سال است و اجازه می دهد تا بازیکن یک نام حساب کاربری منحصر به فرد، حداکثر 100 دوست، امکان استفاده از lader و رتبه بندی و رنک ها، استفاده از ارتباط صوتی، یک آیکون سفارشی، و دسترسی به چت روم های منحصر به فرد علاوه بر ویژگی های عمومی عضویت را داشته باشد. عضویت طلایی، هزینه 39.95 $ آمریکا در هر سال، اجازه می دهد تا 500 دوست، حذف آگهی ها، اجازه دسترسی به میزبان چت روم، تنظیم خودکار پاسخ دور پیام ها، و دسترسی به پروفایل گسترش کاربر علاوه بر مزایای عضویت نقره ای را کاربر داشته باشد. هر دو نقره و طلا بازپرداخت 30 روزی هستند.در این برنامه اکثر بازی های معروف که قابلیت مولتی پلیر دارند ساپورت شده اند که می توانید آن ها را با استفاده از این برنامه آنلاین بازی کنید.برای اینترنتی و آنلاین بازی کردن کافی است بازی شما قسمت multiplayer جهت آنلاین بازی کردن داشته باشد و بازی مورد نظر شما در لیست game ranger موجود باشد.همچنین برای راحت و روان بازی کردن باید سرعت اینترنت شما حداقل 128kb باشد تا راحت تر و روان تر بازی کنید.هرچه سرعت شما بیشتر باشد راحت تر می توانید بازی کنید.در این پست سایت ما می توانید آموزش کامل تر را مشاهده کنید.از جمله بازی هایی که می توانید با این برنامه آنلاین بازی کنید را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

سامان سپهوند بازدید : 1398 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

GTA 5 دارای موسیقی های متن پیشفرض فوق العاده جذاب و شنیدنی میباشد، با این حال گاهی اوقات، شما دوست دارید که دقیقا به موسیقی های دلخواه خود گوش کنید، به عنوان مثال به جدید ترین آهنگ های یکی از خواننده های محبوب خود در بازی گوش کنید!

در ادامه میتوانید ویدئوی آموزشی مربوط به نحوه فعال سازی و اضافه کردن آهنگ های موجود روی PC خود به بازی را مشاهده و بررسی نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 2174 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران محترم سایت ال سی سافت وار بنا به درخواست کی از کاربران عزیز آموزش کامل کار با نرم افزار Cheat Engine رو براتون گذاشتم امیدوارم از این آموزش راضی باشید برای دیدن آموزش و هم چنین دانلود این نرم افزار می تونید به پایین مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1168 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

بازی PES 2016 در سبک ورزشی و شبیه سازی توسط شرکت KONAMI در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های Xbox 360، Xbox One، PS3، PS4 و PC معرفی شد، تاریخ انتشار بازی ۱۶ ستامبر مصادف با سالگرد ۲۰ سالگی این سری است و بنا بر گفته‌های کونامی، بازی به ریشه‌ها و ارزش‌های اصلی سری PES تمرکز خواهد کرد. بازی PES 2016 توسط موتور بازی سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده که بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain با همین موتور ساخته شده است. PES 2016 همچنین شامل بهبودهایی در نبردهای تن‌به‌تن نیز می‌شود. بهبودهایی که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا به شکلی واقعی در این نبردها پیروز شوند. از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده می‌توان به دفاع و تکل‌های بازی و همچنین هوش‌مصنوعی بهتر بازیکنان اشاره کرد. به علاوه، PES 2016 شامل شادی‌های پس از گل جدی و جلوه‌های گرافیکی بهتر مانند آب‌وهوای پویا (بازیکنان در هوای بارانی روی زمین لیز می‌خورند و می‌افتند) و یک دوربین جدید واید می‌شود. همچنین در این بازی می‌توانیم شاهد انیمیشن‌های جدید بازیکنان، فیزیک جدید توپ و بهبودهایی در بخش مَستر لیگ و myClub باشیم. این انیمیشن ها نه تنها گیم پلی عنوان PES 2016 را واقعی تر می کنند، بلکه این امکان را می دهند تا گرفتن ستاره های دنیای فوتبال در بازی، کمی آسان تر شود. چیزهای کوچکی به PES 2016 افزوده شده اند که بحث جدل بازیکنان را با داور به تصویر می کشند. هم اکنون میتوانید ترینر این بازی را از سایت ال سی سافت وار دریافت نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 1809 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

یکی از برترین بازی های رایانه ای که قرار بود در هفته جاری منتشر شود بازی DiRT Rally بود , این عنوان با دارا بودن گیم پلی مناسب توانسته در دل طرفداران بازی های ریسینگ جا پیدا کند ! DiRT Rally امروز توسط تیم هکر ریلودد کرک شد و حال ما قصد داریم همانند گذشته تمامی مشکلات این بازی را در این مطلب به همراه آموزش رفع آنها برای شما جمع آوری کنیم !

سامان سپهوند بازدید : 1152 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

بازی رایانه ای WRC 5 یکی از عناوینی میباشد که به تازگی به رایانه های شخصی آمده است و بازخورد خوبی نیز از این بازی توسط منتقدین منتشر شده است . این بازی یک بازی در سبک ریسینگ – رالی است که نسخه های پیشین آن طرفداران زیادی داشته است . این نسخه از بازی بر روی رایانه های شخصی دارای مشکلات زیادی اعم از لگ و باگ و … است و حال  سایت ال سی سافت وار  تمامی این مشکلات را برای شما در این پست حل خواهد کرد , تنها کافیست به ادامه مطلب رجوع نمایید و تمامی آموزش ها را مطالعه کنید ..

سامان سپهوند بازدید : 4527 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

GTA 5 یک عنوان اکشن ماجراجویی است که می‌توان از دید سوم شخص و یا اول شخص (فقط در کنسول‌های نسل هشتم و PC) بازی کرد. بازیکنان برای پیشرفت در داستان ماموریت‌هایی با اهدافی مشخص را کامل کنند. بیرون از مراحل بازیکن می‌تواند آزاده از جهان باز استفاده کند. جهان بازی از همهٔ عناوین قبلی سری بزرگتر است و از ترکیبSan Andreas و Los Santos ساخته شده است و همهٔ نقشه از شروع بازی آزاد است. بازیکن برای مبارزه می‌تواند از جنگ تن به تن سلاح‌ها، ماشین‌ها و بمب‌ها استفاده کند، و برای گردش نیز می‌تواند بدود، شنا کند و پرش کند و البته از ماشین‌ها استفاده کند. بازی برای تطبیق با بزرگتر شدن نقشه، وسایل سریع جدیدی مثل Fixed Wing Aircraft که یک مدل هواپیمای جدید است را نیز معرفی کرده. در مبارزه می‌توان از سیستم کاورگیری و هدف گیری خودکار استفاده کرد. نوار سلامتی نیز در صورت آسیب دیدن تا نیمه پر می‌شود، بازیکن پس از مرگ در بیمارستان زنده می‌شود. سیستم تحت تعقیب و گریز توسط سازمان‌های اجرای قانون در صورت انجام جرم نیز در صفحه ظاهر می‌شود.

یکی از مشکلاتی که در بازی gta v دیده میشه بیرون پریدن از بازیه که شما بدون دانلود کردن چیزی می تونید این مشکل را حل کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1672 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

امروز قصد داریم خدمت شما چگونگی نصب مود های بازی GTA V رو براتون توضیح بدیم که اتفاقا سوال خیلی از دوستان شده.

اینطور که به نظر می رسد منتشر شدن Modهای مختلف برای بازی محبوب و پرطرفدار Grand Theft Auto V همچنان ادامه دارد.همراهان سایت   ال سی سافت وار تاکنون با انواع Modهایی که توسط کاربران مختلف برای نسخه ی PC این بازی شناخته شده ارائه شده است آشنا هستند.

سامان سپهوند بازدید : 1299 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

ماد جدید بازی GTA V، مرد آهنی (Iron Man) را به شهر لوس سانتوس می آورد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 2384 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

بازی جاست کاز Just Cause 3 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Avalanche Studios طراحی و ساخته شده و قرار است در سال 2015 توسط کمپانی مشهور Square Enix برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . سرانجام کمپانی Square Enix بر شایعه ها خاتمه داد و به طور رسمی تاریخ انتشار بازی JUST CAUSE 3 را در سال 2015 معرفی کرد . پس از آنکه نسخه 2 با استقبال خوبی از طرف گیمرها روبرو شد , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه بعدی را در یک زمان مناسب رونمایی و روانه بازار کند .

 
سامان سپهوند بازدید : 1245 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Hill Climb Racing برای اندروید

| + نسخه پول بی نهایت + Mega Mod |

Hill Climb Racing 1.26.1 یک بازی زیبا و جذاب در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای اندروید است . دوست دارید با قونین فیزیک و نیوتون آشنا شوید؟ دوست دارید خود را به چالش بکشید؟ آیا مهارت رانندگی خوبی دارید؟ دقت عملتان چطور است؟ شما میتوانید همه این ها را در بازی Hill Climb Racing به چالش بکشید و نقطه ضعف و قدرتتان را بیینید و این بازی یکی از جذاب ترین بازی های سیستم عامل اندروید و سیستم عامل های دیگر مثل ویندوزفون است. بازی به علت داشتن طرفدارهای زیاد توانسته نمره 4.7 از 5 را از پلی استور کسب کند و جزو یکی از بهترین بازی ها به حساب بیاید. اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.

سامان سپهوند بازدید : 983 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (1)

سری بازی های Need For Speed را که میشناسید ؟ افراد زیادی از جمله خودم از دوران کودکی تا به امروز با این بازی زندگی کردیم و توانستیم خاطره های خوب و بدی را با این بازی سپری کنیم . همانطور که در جریان هستید در مدتی پیش نسخه ریبوت شده این سری با نام Need For Speed معرفی شد و حال تیم سازنده لانج تریلر این بازی را منتشر کرده اند و هم اکنون  سایت ال سی سافتـــ وار این لانچ تریلر را برای شما آماده کرده است , علاقه مندان به این بازی میتوانند با مشاهده این تریلر تصمیم نهایی خود را برای خرید این بازی بگیرند .

سامان سپهوند بازدید : 1123 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

بازی PES 2016 یا Pro Evolution Soccer 2016 مدتی قبل برای پلتفرم پی سی و کنسول های نسل هشتم و هفتم عرضه شد و توانست برخلاف نسخه های قبلی خود، به موفقیتی نسبتا چشمگیر دست یابد. نسخه جدید سری بازی PES، نه تنها روزنه امید را در دل طرفداران زنده کرد بلکه سبب شد که کونامی به رقابت با سری فیفا ترغیب شده و توجه بیش تری به PES نشان دهد.حالا کمپانی ژاپنی کونامی تایید کرده که ورژن رایگان یا Free to Play عنوان PES 2016 در دستور کار قرار دارد و پیش از آغاز سال جدید میلادی، در اختیار گیمرهای سراسر جهان قرار می گیرد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,615
  • بازدید ماه : 11,426
  • بازدید سال : 104,015
  • بازدید کلی : 3,087,942