loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6561 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1407 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1163 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

GiliSoft Secure Disc Creator 6.6.0 نرم افزاری مفید و کاربردی که تمامی فایل های موجود در CD یا DVD شما را رمز گذاری خواهد کرد. الگوریتم قدرتمند 256 بیتی برای پسورد گذاشتن بر روی لوح های فشرده از نوع سی دی و دی وی دی استفاده شده است. از ویژگی های مهم این برنامه این است که جهت مشاهده اطلاعات رمز در سیستم های دیگر، نیاز به نصب مجدد آن نیست. توسط این نرم افزار می توان فایل های ایمیج یا ISO رمز دار ایجاد کرد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امنیت بالا، قابلیت ساخت فایل های ISO، رایت فایل های ISO، قابلیت ساخت درایوهای مجازی و ... اشاره نمود.

سامان سپهوند بازدید : 1172 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Kon-Boot for Windows 2.5.0 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای جهت شکستن ، دور زدن و یا حذف کردن پسورد ورود به سیستم عامل ویندوز است. بنابراین شما قادر هستید بدون نیاز به دانشتن پسورد فعلی و یا تغییر در رمز ورود ، رمز ورود به ویندوز را دور زده و وارد محیط سیستم عامل شوید ! به بیان دیگر شما بدون نیاز به دانستن پسورد ویندوز ، به پروفایل ویندوز وارد می شوید ؛ این نرم افزار کوچک و کم حجم مناسب با اهداف تعمیرات سیستم عامل و ورود امنیتی توسعه داده شده است.

سامان سپهوند بازدید : 1102 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

در یک محدوده زمانی بر روی سیستم خود رمز ورود تعیین کرده اید ، این کار بسیار مفید و امنیتی می باشد، اما گاهی ممکن است سیستم شما عمومی باشد و اعضای خانواده از سیستم استفاده کنند و این امر آزاردهنده خواهد بود، به هر دلیلی تمایل داشته باشید رمز ورود سیستم را حذف کنید ، خب برای انجام این عمل با نیازترین همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 444 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

 اگر جزء کسانی هستید  که برای خودشان یه فایل ها و یا اسنادی دارن که دوست ندارن بقیه و یا دیگران به اونا دسترسی داشته باشند حتما این دو ترفند رو از دست ندید که با این ترفند ها می توانید  فایل و یا هر چیز خود رو پنهان کنید

 البته بجز این دو روش روش های بسیار زیادی هستش که در مطالب بعد آنها را هم توضیح خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 411 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

Password Door 9.0.1 Final یک برنامه کاربردی برای قرار دادن پسورد روی نرم افزارهای مختلف می‌باشد و به گونه ای است که با اجرا شدن نرم افزارها صفحه درخواست پسورد ظاهر می‌شود و با وارد کردن کلمه عبور صحیح می‌توانید وارد محیط نرم افزارها شوید. می‌تواند به آسانی هر نرم افزاری را قفل گذاری کند بدون ایجاد کوچکترین اختلالی در خود برنامه.با توجه به افزایش تصاعدی هکرها و کاربران غیر مجاز که میتوانند از طریق نرم افزار‌های نصب شده بر روی سیستم کاربران به اطلاعات آنها دسترسی یابند اهمیت امنیت و نگه داری پاک سیستم دو چندان می‌شود. به آسانی توسط نرم افزار Password Doorمی‌توانید قفل گذاری و قرار دادن رمز روی برنامه‌ها و اجراهای آنها در ویندوز را انجام دهید و این برنامه محصول شرکت TopLang میباشد.

سامان سپهوند بازدید : 2871 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

شاید شما نیز با مشکل فرمت کردن فلش مموری روبرو شده باشید که به خاطر آلوده شدن به ویروس  drives.The  مانع از حذف/کپی/و فرمت فلش میگردد که با پیغام”Write Protect”‌ شما را از فرمت کردن فلش مموری بازی میدارد.

و اما راه حل چیست آیا فلش مموری ما سوخته ؟! و دیگر قابل تعمیر نیست؟! با ما همراه شوید تا امیدواریم بتوانیم توسط راه حل هایی پیشنهادی ما مشکلتون و  رفع نمائید.

سامان سپهوند بازدید : 720 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید برای شما این مشکل پیش آمده باشد که فلش مموری خود را قفل کرده باشید و نتوانید آن را فرمت کنید. یا اینکه به دلیل ویروسی شدن قادر به فرمت نمی باشید با این ترفند به راحتی می توانید هارد یا فلش مموری خود را فرمت کنید.

سامان سپهوند بازدید : 899 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مواقعی پیش میاد که ما میخواهیم از صفحه وب در حال نمایش در مرورگر تصویر(screenshots) تهیه کنیم

بهترین پیشنهاد افزونه FireShot می‌باشد. این افزونه که از مرورگرهای  Firefox, Chrome, or IE پشتیبانی میکند علاوه بر اینکه تصویر کامل از کل صفحه نمایش داده شده می‌گیرد توانایی ویرایش را هم برای شما به ارمغان میاورد.

سامان سپهوند بازدید : 350 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

توسط این برنامه میتوانید از صفحات یک وبسایت (به هر اندازه که می باشد) عکس گرفته و به فرمتهای gif ، png ،jpg ،bmp ذخیره کنید. برای این کار ، ابتدا به اینترنت متصل شده و سپس آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را به برنامه بدهید و سپس بر روی کلید start کلیک کنید.همچنین این برنامه قادر است از صدها صفحه به صورت همزمان عسکبرداری کند که به این منظور باید آدرس صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کنید و به برنامه دهید تا شروع به عکسبرداری کند.امید است با استفاده از این نرم افزار لذت کافی را از عکس گرفتن از صفحات وب برده باشید.

سامان سپهوند بازدید : 355 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Crystal Office WinLock Pro ۶.۴۱ نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که به شما امکان محدود کردن دسترسی کاربران به منابع ، تنظیمات و امکانات یک کامپیوتر را میدهد. امکانات حرفه ای این نرم افزار برای مدیران کامپیوتر و شبکه بسیار کارآمد است.

سامان سپهوند بازدید : 953 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Display Driver Uninstaller 15.1.0.2 یک نرم افزار کاربردی در زمینه حذف کامل و پاک کردن کامل درایور های کارت گرافیک از روی سیستم است که به شما اجازه می دهد تا به صورت کامل و بدون باقی ماندن اطلاعاتی درایور کارت گرافیک خود را از روی کامپیوتر خود پاک کنید. نرم افزار Display Driver Uninstaller بسیار قدرتمند است که شما میتوانید با این نرم افزار تمام اطلاعاتی که در رجیستری ویندوز و جاهای دیگر وجود دارد را پاک کند. این نرم افزار حتی از Uninstaller خود ویندوز هم قدرتمندتر است و شما میتوانید با چند کلیک ساده دارایور کارت گرافیک خود را کاملا پاک کنید.

این نرم افزار دارای قابلیت های خارق العاده ای است که میتوان به حذف کامل درایور کارت گرافیک،پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستری و هارد دیسک، دارای محیطی ساده و جذاب است به طوری که با چند کلیک ساده کار خود را انجام می دهد،پشتیبانی از تمامی شرکت های سازنده کارت های گرافیکی ( AMD ، Intel ، NVIDIA ) و… ، رایگان بودن نرم افزار،حجم بسیار پایین نرم افزار و… اشاره کرد. به شما پیشنهاد میکنیم که نرم افزار Display Driver Uninstaller را دریافت نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 523 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از مهمترین پارامترها در نگهداری یک لپ تاپ زیر نظر داشتن دمای سیستم است، اکثر لپ تاپ های موجود دارای مادربوردهای بسیار ظریف و پیشرفته ای هستند که بسیار به گرما بسیار  حساسند، به علت فشرده بودن قطعات در کنار یکدیگر در صورتی که یک قطعه آسیب ببیند امکان آسیب دیدگی قطعات دیگر نیز بسیاروجود دارد.

در سال های اخیر داغ شدن لپ تاپ موضوعی مهم و بحث برانگیز شده است. اولین بار که این موضوع توجه ها را جلب کرد سال ۲۰۰۶ بود که چندین لپ تاپ در سراسر دنیا آتش گرفت. علت آن اشکال فنی در باتری ها اعلام شد که بسیاری از کارخانه های بزرگ مانند دل، سونی و حتی اپل مجبور به فراخوانی انبوه لپ تاپ هایشان شدند.

saman بازدید : 411 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (1)

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 476 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 نرم افزار ویندوز ویفندر (Windows Defenderیک نرم افزار امنیتی است که در ویندوزهای 7 و 8 به صورت پیش فرض وجود دارد. این نرم افزار مثل یک آنتی ویروس و فایروال از کامپیوتر شما محافظت میکند.

 بسیاری از کاربران به دلیل اینکه از نسخه های کپی ویندوز استفاده میکنند و یا به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند, قابلیت Update اتوماتیک ویندوز را غیر فعال میکنند. هرچند شاید آپدیت های ویندوز ضروری نباشد, اما با این کار امکان آپدیت خودکار نرم افزار Windows Defender هم غیر فعال میشود. به این ترتیب این نرم افزار امکان مقابله با ویروس های جدید را نخواهد داشت.

 در این مقاله, روشی که را به شما آموزش میدهیم که توسط آن میتوانید قابلیت آپدیت Windows Defender را فعال کنید. حتی اگر Update ویندوز غیر فعال باشد.

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,542
  • بازدید ماه : 11,353
  • بازدید سال : 103,942
  • بازدید کلی : 3,087,869