loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1425 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

نوترینو نام اختصاصی همراه اول برای طرح های اینترنت ۳و ۴همراه اول می باشد که باعث افزایش سرعت اینترنت همراه شما خواهد شد ، در این پست برای شما بسته ها و نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول ( ۳و ۴g ) را آماده کرده ایم که شما به آسانی قادر به تنظیم گوشی خودتان و فعال سازی اینترنت ان خواهید بود.

 
سامان سپهوند بازدید : 1729 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال اسم CMD به گوشتون خورده و شاید هم بدنید که میشه باهاش کارهای خیلی جالب و زیادی انجام داد و دستورات زیادی هم برای اجار و یرایش و اعمال تغیراتی در ویندوز دارد که ما می خواهیم در این پست شما را با دستور label آشنا کنیم .

سامان سپهوند بازدید : 892 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امروزه همزمان با پیشرفت علم روز ،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL) كم كم در ایران هم در حال افزایش است و استفاده مردم از سرویس ADSL بیشتر شده است . مودم ADSL یكی از الزامات سرویس ADSL می باشد كه در هنگام راه اندازی این سرویس ،‌ شما نیاز به یك مودم ADSL خواهید داشت ،‌ كه البته خود مراكز سرویس دهنده ADSL هم این مودم ها را در اختیار كاربران قرار می دهند،‌ كه پس از آماده سازی سرویس جهت اتصال این مودم ها به  اصطلاح باید كانفیگ شوند كه باز خود مركز ارائه دهنده سرویس ADSL اقدام به  کانفیگ مودم ها می نماید كه البته در قبال اینكار مبلغی جهت هزینه كانفیگ از مشتری دریافت می نمایند...
 

سامان سپهوند بازدید : 358 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (3)

با  سلام خدمت شما دوستان گرامی به تاخیر انجام شده واقعا متاسفیم  چون باید کار ها طبق برنامه و کنترل شده پیش بره

امروز تمام آموزش هایی که  در کلاس کارگاه شبکه انجام داده اید جمع آوری شده و در یک فایل زیپ قرار داده شده شما می توانید با دانلود این فایل تمام آموزش ها رو تک به تک و هر کدام در یک فایل پی دی اف دانلود و استفاده کنید

سامان سپهوند بازدید : 523 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از مهمترین پارامترها در نگهداری یک لپ تاپ زیر نظر داشتن دمای سیستم است، اکثر لپ تاپ های موجود دارای مادربوردهای بسیار ظریف و پیشرفته ای هستند که بسیار به گرما بسیار  حساسند، به علت فشرده بودن قطعات در کنار یکدیگر در صورتی که یک قطعه آسیب ببیند امکان آسیب دیدگی قطعات دیگر نیز بسیاروجود دارد.

در سال های اخیر داغ شدن لپ تاپ موضوعی مهم و بحث برانگیز شده است. اولین بار که این موضوع توجه ها را جلب کرد سال ۲۰۰۶ بود که چندین لپ تاپ در سراسر دنیا آتش گرفت. علت آن اشکال فنی در باتری ها اعلام شد که بسیاری از کارخانه های بزرگ مانند دل، سونی و حتی اپل مجبور به فراخوانی انبوه لپ تاپ هایشان شدند.

سامان سپهوند بازدید : 373 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بسیاری از کابران می خواهند بدانند که وضعیت سلامت سیستمی که در حال کار کردن با آن هستند چطور است. برای این که بفهمیم سلامت سیستم مورد نظر چقدر است راه های فراوانی وجود دارد.

اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 521 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید, ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر, لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود, شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت.

مثلا اگر شما Disconnect می شدید, مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید.

 اما به وسیله روشی که در این مقاله آن را توضیح میدهیم, ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.

سامان سپهوند بازدید : 479 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما هم میخواهید در هزینه های خود جهت اتصال به اینترنت صرفه جویی کنید، این مقاله را بخوانید.
در این مقاله ما قصد داریم به معرفی فعالیت هایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید بپردازیم. ولی Offline چیست و چه تفاوتی با Online دارد؟

ما در اینترنت با دو اصطلاح Online و Offline رو به رو هستیم، هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید اصطلاحا به شما می گویند Online و هنگامی که به اینترنت متصل نمی باشید به شما می گویند Offline هستید.ولی چگونه می توان در حالت Offline بدون اینکه به اینترنت متصل بود از آن استفاده کرد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال با ما همراه شوید.

نکته: یکی از پیش پا افتاده ترین کارهایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید تایپ و ویرایش نامه هایی است که می خواهید Email نمایید.

مهران احمدی بازدید : 374 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران در خانه و محل کار از اینترنت بی سیم استفاده می کنند, به این دلیل که ارتباط با آن آسان و بدون محدودیت است. اما ممکن است این آسانی و بدون محدودیت بودن کار دست کاربران دهد و باعث هک شدن و یا ایجاد اختلال شود. آیا می دانید برای بالا بردن امنیت و کارآیی شبکه وایرلس خود چه اقداماتی باید انجام دهید؟

مسلم 20 بازدید : 498 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

فکر می کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد, با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟ این فهرست 10 مورد از اولین احتمالات یک هکر برای کشف رمز عبور شماست که البته پیدا کردن این اطلاعات هم بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید: اسم پدر, مادر, همسر, فرزند یا حیوان خانگی شما اولین موردی است که امتحان می شود. البته همیشه عدد صفر یا یک را هم بعد از آن باید امتحان کرد. چهار رقم آخر شماره موبایل یا کد ملی تان.123 یا1234 یا123456. کلمه Password. شهر محل اقامت یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید یا اسم تیم فوتبال محبوب تان. روز تولد خود, والدین یا فرزندان تان . هکرها به دور از هر گونه اصول اخلاقی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرشان از هر ابزاری استفاده می کنند. تنها مرز و سد نگه دارنده بین فاش شدن و محرمانه ماندن اطلاعات تان رمز عبوری است که انتخاب می کنید و به شما بستگی دارد که این حصار را تا چه اندازه قدرتمند بسازید.

مهران احمدی بازدید : 474 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

دلایل زیادی باعث میشوند که شما بخواهید جلوی دانلود شدن فایل توسط یک کامپیوتر را بگیرید. یعنی به یک کامپیوتر اجازه دانلود از اینترنت را ندهید.

 مثلا اگر مدیر یک شبکه اداری, دانشجویی, یا مدرسه ای باشید, ممکن است بخواهید جلوی دانلود کردن کاربران را بگیرید. یا اگر کامپیوتر مشترک با سایر افراد خانواده دارید, نمیخواهید کسی با کامپیوتر شما چیزی دانلود کند. و دلایلی از این قبیل...

 یک راه ساده برای این کار وجود دارد. و آن هم توسط رجیستری انجام میشود.

مهران احمدی بازدید : 293 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید , مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید , بگیرید.

Mohammad بازدید : 491 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ساده اما واقعی و کاربردی جهت افزایش سرعت اینترنت از طریق رجیستری ویندوز بپردازیم. این تغییر سرعت ممکن است چندان محسوس نباشد اما میتوانید مطمئن باشید که تاثیرگذار خواهد بود.

Mohammad بازدید : 1122 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)

ممکن است در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت از طریق دیال آپ (شماره گیری با خط تلفن) , با پیغام "No Dial Tone" مواجه شده باشید . شکل کلی این پیغام بصورت زیر می باشد:

Error 680: There is no dial tone

در این مطلب در سایت  آموزش نرم افزار و ترفند های کامپیوتر و اینترنت سعی می کنیم تا شیوه رفع این مشکل را بررسی کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 711 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

در این آموزش چگونگی پیکر بندی یک روتر را برای شما بیان میکنیم. این اموزش از انجایی که با مثال بسیار شیرین تر مینماید فرض را بر این گرفته ایم که شما از روتر EtherFast Cable/DSL استفاده میکنید . با استفاده از این روتر میتوانید سرعت اینترنت خود را بین 253 کاربر تقسیم کنید.

ابتدا سراغ کابل بندی این روتر میرویم . کابلهای شبکه همانطور که میدانید برای اتصال PC ها در شبکه های اترنت به کار میروند بنابراین میتوان منابعی اصلی مانند پرینتر و دسترسی به اینترنت را بین کامپیوتر هایی که در شبکه قرار دارند به اشتراک گذاشت . اینکه شما در شبکه خود از چه کابلی استفاده کنید بسیار مهم است چون که در صورت عدم انتخاب صحیح کابل از سرعت و کیفیت مطلوب برخوردار نمی شوید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 588
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,180
  • بازدید ماه : 14,071
  • بازدید سال : 106,660
  • بازدید کلی : 3,090,587