loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6570 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1181 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2440 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1622 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1328 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1220 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1457 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1051 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 617 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات ممکن است یک ایمیل را به صورت اشتباه ارسال کرده باشید و با اینکه پس از ارسال ایمیل فهمیده باشید که یک نکته را از قلم انداخته اید.طبیعتا پس از کلیک بر روی دکمه ی ارسال ایمیل شما فرستاده می شود و دیگر راهی برای برگشت دادن ایمیل نمی باشد.اما جالب است بدانید که جیمیل یک قابلیتی را دارا می باشد که با فعال نمودن آن می توانید ایمیل فرستاده شده را تا بازه های زمانی ۱۰ تا حداکثر ۳۰ ثانیه برگشت دهید.در صورتی که از سرویس Gmail استفاده می‌کنید، میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب از این ترفند استفاده نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 761 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

ممکن است هنگامی که سایت خود را باز میکنید با پیغام فیلتر شدن آن روبرو شوید در صورتی که فکر میکنید مطالبی در سایت خود ندارید که باعث فیلتر شدن آن شده باشد.

 در ادامه روش رفع فیلتر شدن سایت را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 646 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

در اينترنت وب سايت هاي مختلفي خدمات پست الكترونيك (يا همان ايميل) را ارائه مي نمايند. ولي در ايران هموطنان ما علاقه خاصي به استفاده از سرويس هاي مختلف و پست الكترونيك يا ايميل ياهو دارند. كه البته يك سرويس تمام عيار و بي عيب نيست. بلكه معايبي هم دارد مثلاٌ كند است و گاه پيش مي آيد كه پيغام شما با تاخير به مقصد مي رسد. در ضمن ايميل ياهو از نظر امنيتي هم در سطح پاييني است علت آن هم ساده است چون اين سرويس كاربران زيادي دارد طبيعي است كه خرابكاران اينترنتي بيشتر روي آن سرمايه گذاري مي كنند و نرم افزار هاي فراواني براي هك كردن ايميل ياهو يافت مي شود. حال اگر شما فردي هستيد كه از ايميل خود استفاده زيادي مي كنيد و براي شما مهم است كه اطلاعات ايميل شما به دست افراد نا محرم نيفتد بهتر است سرويس هاي ديگر را امتحان كنيد، كه كمتر شناخته شده است. در همين راستا تعدادي از سرويس هاي معتبر پست الكترونيك را به شما معرفي مي نماييم.

سامان سپهوند بازدید : 654 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

به منظور ایجاد ایمیل اکانت Yahoo به صورت معمول و با وارد نمودن شماره تلفن مراحل زیر را انجام دهید:
1. 
وارد لینک https://login.yahoo.com شوید.
2. 
گزینه Sign up for a new account را انتخاب نمایید.....

سامان سپهوند بازدید : 1097 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

افتتاح و وریفای حساب پیپال دقیقا مثل ساختن یک ایمیل هست و متاسفانه خیلی از وب سایت ها برای افتتاح حساب پیپال و وریفای اون مبالغ بالایی از مشتری ها می گیرند.
در ادامه خودتون خواهید دید که افتتاح و وریفای کردن حساب پیپال حتی از ساختن ایمیل هم راحت تر هست.
در این آموزش از آی پی لهستان استفاده شده است و بنابراین به محض ورود به سایت پیپال زبان وب سایت لهستانی(polish) خواهد بود و اون رو باید به انگلیسی تغییر دهید."

ترفند اختصاصی از سایت ال سی سافت وار

سامان سپهوند بازدید : 1093 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

احتمالاً شما نیز با سایت 4shared.com  آشنایی دارید. 4shared را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های آپلود و به اشتراک‌گذاری فایل دانست که علاوه بر این که رایگان است از دردسرهای رایج سایت‌های آپلود فایل نیز مبراست. یکی دیگر از امکاناتی که 4shared را از مراکز آپلود دیگر متمایز می‌کند، قابلیت جستجوی فایل‌های موجود در آن است. به این صورت که شما می‌توانید فایل‌های عمومی آپلود شده در 4shared را با وارد نمودن نام و پسوند فایل، جستجو کرده و دانلود کنید. این قابلیت به هنگامی که شما در جستجوی یک موزیک یا یک برنامه هستید بسیار به کمک شما می‌آید و شما را از سرگردانی در سایت‌های مختلف نجات می‌دهد. اما قسمت جستجوی 4shared دارای یک مشکل است و آن محدود بودن پسوند فایل‌های مورد جستجو است. به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید فایلی با پسوند kgb را جستجو کنید، این پسوند در میان پسوندهای موچود در لیست، وجود ندارد. در این ترفند از ترفند220قصد داریم به تشریح بخش Search سایت 4shared بپردازیم و همچنین نحوه جستجوی هر فایل با هر پسوندی را نیز برای شما بازگو کنیم

 
سامان سپهوند بازدید : 798 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصاً اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید. این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 929 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

اگر فردی بخواهد از رایانه‌ی شما و به خصوص از مرورگر شما استفاده کند به احتمال زیاد ترجیح می‌دهید به رمزهای عبور ذخیره شده، وب‌سایت‌های دیده شده و سایر موارد خصوصی مرتبط با شما دسترسی نداشته باشد. برای جلوگیری از این دسترسی می‌توان از روش‌های مختلف مانند استفاده از یک مرورگر دیگر و یا قابلیت حالت محرمانه در مرورگر بهره برد. اما شاید بهترین راه حل استفاده از حالت مهمان یا همان Guest باشد. گوگل این قابلیت را برای مرورگر خود تعبیه نموده است ولی به طور پیش‌فرض در دسترس قرار ندارد. در این ترفند نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 999 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

سلام در این ترفند می خواهیم بهتون آموش بدیم که چگونه می تونید بین تب های مختلف مرورگر گوگل کروم در کامپیوتر حرکت کنید بدون اینکه  از ماوس استفاده کرده باشید،

سامان سپهوند بازدید : 1190 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

ترجمه یکی از دغدغه های همیشگی افرادی است که به دلیل مسائل اموزشی ٬فرهنگی٬ اقتصادی و….با متون یا وب سایت های خارجی درگیر هستند.

از این رو گوگل برای رفع این نیاز جهانی اقدام به راه اندازی یک سرویس ترجمه کرده است که تا حد زیادی میتواند بر طرف کننده نیاز مخاطبان باشد و هر چند مثل هر نرم افزار مترجم دیگری٬قابلیت اطمینان و درک صددرصدی ندارداما به هر حال قابل قبول است.

شما می تونید با این ویژگی سایت گوگل به راحتی می تونید سایت خارجی مورد نظر خود را که با هر زبانی نوشته شده به راحتی به زبان زیبای فارسی تبدیل کرده و از متون آن استفاده کنید .

برای دیدن فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید 

سامان سپهوند بازدید : 924 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (0)

گوگل محبوب ترین موتور جست وجو در بین کاربران است. در این مطلب با برخی از ویژگی ها و ترفندهای مهم موتور جست وجوی گوگل آشنا می شوید.

 
سامان سپهوند بازدید : 888 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (1)
 

سلام بعد از چند هفته جست جو بالاخره  یک سایت مناسب در مورد تست سرعت تایپ انگلیسی گیر آوردم که فکر می کنم واسه شما بدک نباشه .:)

 این سایت  بر خلاف بقیه سایتها در این موضوع پشتیبانی  خوبی   رو هم داشت.

یک تایپیست حرفه ای تا ۱۸۰ حرف در دقیقه  یک تایپیست معمولی تا ۱۰۰ حرف تایپ می‌کند

این سایت با دادن دسته بندی از کلمات پرکاربرد در مدت ۶۰ ثانیه سرعت تایپ شما رو اندازه گرفته و تعداد کاراکتر ، کلمه و غلط‌های تاپیپ شده  توسط شما رو نشون میده.

 

سامان سپهوند بازدید : 1331 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان در تلفن‌های همراه است که توانسته کاربران بسیاری در سراسر جهان به دست آورد، با این حال ممکن است شما تصمیم داشته باشید تا اکانت خود در این نرم افزار را پاک کنید.
با اینکه بیشتر برنامه‌های پیام‌رسان در تلفن‌های همراه گزینه حذف اکانت را در بخش تنظیمات خود قرار داده‌اند اما تلگرام این قابلیت را در اختیار ندارد و کاربران باید برای حذف اکانتشان از سایت جداگانه‌ای استفاده کنند.
مراحل حذف اکانت تلگرام «Delete Telegram account» یک مسیر هفت‌گانه است که بلافاصله و پشت‌سر هم انجام می‌پذیرد.

سامان سپهوند بازدید : 1460 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

فرض کنید که در حال گشت‌و‌گذار در محیط وب هستید و قصد دارید تا یک عمل ریاضی نظیر جمع یا تفریق را انجام دهید. شاید سریع‌ترین راهی که به ذهن می‌رسد استفاده از ماشین حساب ویندوز باشد. اما باید بدانید که می‌توانید از این نیز سریع‌تر عمل کنید! در این ترفند قصد داریم نحوه استفاده از نوار آدرس مرورگر اینترنت به عنوان یک ماشین حساب را برای شما بازگو کنیم. به طوری که بدون نصب هرگونه افزونه‌ای و در هر مرورگر دلخواهی، می‌توانید عملیات ریاضی را در قسمت نوار آدرس مرورگر انجام دهید و جواب بگیرید.

سامان سپهوند بازدید : 291 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

همیشه تبلیغات، بدافزارها و مزاحم‌های اینترنتی در کامپیوترها باعث نارضایتی کاربران می‌شود، گاهی می‌توان از نصب آن‌ها جلوگیری کرد ولی در بعضی موارد به صورت خودکار نصب می‌شوند و ایجاد مزاحمت‌ها و نارضایتی فراوان می‌کنند، از این دسته می‌توان به انواع نوار ابزارها (Toolbar) اشاره کرد که اکثراً در هنگام نصب نرم افزار‌ها همراه با برنامه بر روی ویندوز نصب می‌شوند و گاهی بسیاری از تنظیمات را نیز تغییر می‌دهند، مانند موتور جستجو (Search Engine) و یا صفحه خانگی (Home Page)؛ اما تاثیر اینگونه نرم افزارها فقط به همین جا ختم نمی‌شود، گاهی اوقات این بدافزارها به مقاصد جاسوسی و یا امنیتی طراحی و منتشر می‌شوند و امنیت سیستم، شبکه و کاربر را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند در نتیجه به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این بدافزارها را از سیستم حذف کرده و اجازه نمی‌دهند این گونه بدافزارها در ویندوز باقی بمانند.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2968
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 14,125
  • بازدید سال : 106,714
  • بازدید کلی : 3,090,641