loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 848 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

امروز روز مهمی برای  گیمر های بازی Uncharted 4: A Thief’s End می باشد . اونم به این دلیل که والیپر های بسیار زیبایی از این بازی بعد از تریلر این بازی منتشر شده است که شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب والیپر های را دانلود کرده و از آن ها برای گذاشتن در پس زمینه کامپیوتر خود و گوشی استفاده کنید.با جزئیات بیشتر با سایت ال سی سافت وار همراه باشید 

سامان سپهوند بازدید : 885 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (2)

همانطور که از عنوان پست معلوم هستش واسه شما پیش اومده که تو یه سیستم باشید و دوست داشته باشید رمز اونو عوض کنید و بدون اینکه از رمز قبلی آن با خبر شده باشید و این ترفند هم بیشتر در کافی نت ها و یا دانشگاه ها و مدارس به کار می آد و شما تو این ترفند می توانید برای هر یوزری که در ویندوز وجود دارد رمز جدیدی تعریف  کنید  بدون اینکه اصلا از رمز  قبلی آنها با خبر شوید این ترفند اختصاصی سایت ال سی سافت وار بوده پس لطفا در صورت انتشار منبع را ذکر کنید

سامان سپهوند بازدید : 1036 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (1)

Visual Effects، افکت‌های بصری هستند که در درون ویندوز به طور پیش‌فرض گنجانده شده‌اند و شامل افکت‌های منوها، سایه موس، سبک‌های بصری موجود بر روی دکمه ها و سایه‌های آیکن ها می باشد. این افکت ها با این که کم هستند اما ممکن است بر روی سیستم‌های قدیمی به خوبی اجرا نشوند و علاوه بر آن از سرعت پردازش اطلاعات ویندوز بکاهند. پس درصورتی که چندان به زیبایی ویندوز خود اهمیت نمیدهید و سرعت ویندوز برای شما مهم تر است، این ترفند را اجرا کنید.روش دسترسی به بخش Visual Effects دو راه دارد که ما هر دو را برای شما خواهیم گفت.

سامان سپهوند بازدید : 594 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران سایت ال سی سافت وار بالاخره مایکروسافت  سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی Gears of War Ultimate Edition را معرفی کرد  شما در ادامه می توانید مشخصات سیستم جهت اجرای این بازی را در سایت ال سی سافت وار مشاهده کنید.لازم به ذکر است که این بازی بر روی ویندوز 10 و نیاز به نصب Direct X 12 دارد و برای حداقل اجرای این بازی شما باید حافظه ی رم 8 گیگ و فضای هارد دیسکی به حجم بیشتر از 60 گیگ فضا داشته باشید بقیه مشخصات در پایین مطلب توضیح داده شده.

سامان سپهوند بازدید : 747 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

رایت کردن یک فایل iso در ویندوز های ۷،۸ و ۱۰ بسیار ساده است. تنها کافیست بر روی فایل iso مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Burn disc image را انتخاب کنید. سپس با انتخاب درایو اپتیکال و گذاشتن CD/DVD خام در درون درایو، بر روی Burn کلیک کنید تا عملیات رایت فایل iso آغاز شود.

سامان سپهوند بازدید : 587 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

کلید کنترل یا CTRL در ویندوز یکی از پرکاربردترین کلیدهایی است که همواره در تمامی برنامه ها و در سطح ویندوز مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سه کلیدترکیبی بسیار پرکاربرد و فوق العاده مهم اشاره کنیم که هر لحظه در مرورگر کروم میتوانید از آنها استفاده نمایید و به افزایش سرعت کاربری شما منجر خواهند شد. با ما  در سایت ال سی سافت وار همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 693 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان Street Fighter V جدیدترین نسخه از سری بازی های Street Fighter است . Street Fighter V نسبت به نسخه های پیشین خود بسیار موفق تر ظاهر شد و توانست نمره ۸ از ۱۰ را از وبسایت بزرگ IGN دریافت کند . حال پس از انتشار رسمی بازی تیم هکر ریلودد توانست کرک سالم و نهایی بازی را منتشر کند و حال ما در آذران گیم کرک Street Fighter V را برای دانلود آماده کرده ایم و شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب کرک سالم بازی Street Fighter V را از سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 714 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان Street Fighter V جدیدترین ساخته شرکت بازی سازی Capcom است . در Street Fighter V شما شاهد بهبود های بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبل سری بازی های Street Fighter هستید . در Street Fighter V شما میتوانید از بین شخصیت های زیادی شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب و به مبارزه با دوستان خود بپردازید , در این بازی شخصیت های جدیدی مانند zangief اضافه شده است . حال پس از انتشار کرک بازی Street Fighter V , ترینر سالم این بازی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از ادامه مطلب آن را از سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1366 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Rise of the Tomb Raider یک ریبوت از سری بازی های Tomb Rider (مهاجم مقبره) است . عنوان Rise of the Tomb Raider در ابتدا انحصاری زمانی کنسول های نسل هفتم و هشتم مایکروسافت بود ولی حال مدت نسبتا کمی است که Rise of the Tomb Raider برای رایانه های شخصی منتشر شده است و بزودی نیز برای کنسول PS4 منتشر میشود . سیوگیم ۱۰۰ درصد و کامل بازی نیز آماده شده است و شما میتوانید از ادامه مطلب آن را دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 675 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Firewatch یک عنوان خلاقانه و زیبا در سبک ادونچر (ماجراجویی) است و اول شخص نیز میباشد . در طول انجام دادن بازی Firewatch شما با چالش های زیادی مواجه خواهید شد و صد در صد Firewatch میتواند یک شاهکار در صنعت گیم باشد  حال در  سایت ال سی سافت وار ترینر سالم و نهایی بازی را برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1929 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه اندرویدی سایت "ال سی سافت وار" جدید ترین مطالب سایت گفته شده را دریافت کرده و دیگر نگران آپدیت سایت و مراجعه به آن نباشید و مطالب هر روز و هر ساعت تنها با وصل شدن گوشی شما به اینترنت به تمام مطالب سایت دسترسی خواهید داشت.....

سامان سپهوند بازدید : 1006 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

دیگه وقتشه که خوتون دست به کار تنظیم مودمتان بشید و از تلف شدن وقت و هزینه خود برای همیشه صرفه جویی کنیداپلیکیشن اندروید "آموزش کامل تنظیم انواع مودم" کمکی برای شما  برای تظیم اولیه مودمتان می باشد  به وسیله این اپلیکیشن همراه شما می توانید   انواع مدل مودم ها را تنظیم کرده و یا تنظیمات مهمی که هر شخص در مورد مودم باید بداند را یاد بگیرید . چرا هزینه های گزاف تنظیم مودم پرداخت کنیم وقتی خودمون میتونیم با پرداخت هزینه ای خیلی کم به راحتی اون رو تنظیم کنیم ؟؟

سامان سپهوند بازدید : 628 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

زمان زیادی به انتشار عنوان Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 باقی نمانده و به تازگی استودیوی پاپ کپ گیمز، سازنده این عنوان، تریلر هنگام انتشار آن را منتشر کرده است. با جزییات بشتر با ال سی سافت وار همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 661 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

سال گذشته ویسرکال گیمز, استودیوی سازنده عنوان Battlefield Hardline, اعلام کرد که چهار بسته الحاقی برای این عنوان منتشر خواهد شد. تا به حال سه عدد از این بسته های الحاقی منتشر شده و چهارمین بسته الحاقی عنوان Battlefield Hardline نیز Betrayal نام داشته که در ماه مارس در دسترس خواهد بود. علاوه بر سلاح و نقشه های جدید, این بسته الحاقی, قابلیت جدیدی به نام میز اسلحه را به این عنوان اضافه می کند که به وسیله آن شما می توانید سلاح های خود را(تا ۵ سلاح) با رنگ ها, طرح ها و اسکین های متفاوتی شخصی سازی کنید. گفتنی است قابلیت میز اسلحه فقط برای کاربران پرمیوم در دسترس خواهد بود.

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 13,156
  • بازدید سال : 105,745
  • بازدید کلی : 3,089,672