loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 1421 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (1)

برای ویرایش تنظیمات در ویندوز ۱۰ نیاز است که به بخش Settings مراجعه کنید. معمول ترین راه برای مراجعه به Settings استفاده از منوی Start است. اما در صورتی که زیاد از Settings استفاده کرده و میخواهید برای بازکردن آن کمترین زمان ممکن را صرف کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب ساده با ما همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1150 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

گوگل کروم به عنوان مرورگری که منابع زیادی از سیستم را مصرف می‌کند شناخته می‌شود و کاربرانی که از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند از این موضوع بیش از دیگران رنج می‌برند. در خصوص کروم نکته‌ای که وجود دارد این است که حتی با خروج از مرورگر، پروسه‌ی اجرایی کروم همچنان در پس‌زمینه‌ی ویندوز در حال اجرا باقی می‌ماند. میزان مصرف این پروسه، از زمانی که مرورگر باز است بسیار کم‌تر است اما همچنان مقداری از حافظه را مصرف کرده و پردازنده را اشغال نگه می‌دارد. در این ترفند به نحوه‌ی جلوگیری از اجرای گوگل کروم در پس‌زمینه‌ی ویندوز می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 2334 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

بسیاری از تنظیمات ویندوز و اپلیکیشن‌ها از طریق ویرایش‌گر رجیستری ویندوز قابل مدیریت هستند. اما محیط رجیستری بسیار تودرتو است و ممکن است کار با آن کمی مشکل باشد. در محیط رجیستری قابلیتی وجود دارد که امکان افزودن مسیرهای دلخواه را به علاقه‌مندی‌ها می‌دهد. با این کار دسترسی به مسیرهای پرکاربرد در رجیستری بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 1598 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (1)

Hibernate  کردن نوعی متفاوت از خاموش کردن کامپیوتر است. حتما با حالت Sleep در ویندوز خود آشنا هستید. در این حالت صفحه کامپیوتر شما خاموش میشود اما کامپیوتر شما روشن است و با یک کلیک میتوانید دوباره دستگاه را به کار بگیرید. اما شاید دوست دارید کامپیوتر خود را کاملا خاموشکنید ولی در زمان روشن کردن سیستم به همین حالت بالا بیاید. به این نوع خاموش شدن   ibernate (هایبرنیت) میگویند.

 
سامان سپهوند بازدید : 1281 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

دسترسی به مارکت ویندوز همیشه برای کاربران ایرانی با مشکل همراه بوده است، ولی دسترسیبه مارکت نرم افزار های در ویندوز 10 کمی آسانتر شده است.  اگر موقعیت مکانی حساب مایکروسافت خود را روی ایران تنظیم کرده باشید، برای دسترسی به سرویس‌هایی چون استور ویندوز باید، آن را تغییر دهید. برای این کار باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شده و در بخش Your Info اطلاعات حسابتان از جمله موقعیت مکانی را تغییر دهیداما اتفاقی که برای حساب کاربری ممکن است رخ دهد، این است که وقتی می‌خواهیم وارد بخش Your Info شویم، با پیغام خطا مواجه میشویم.

سامان سپهوند بازدید : 1054 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با اتصال به لپ‌تاپ یا رایانه‌ی شخصی و یا با اتصال به یک پریز برق شهری شارژ نمایید. ممکن است دریافته باشید که زمانی که دستگاه خود را به لپ‌تاپ یا رایانه متصل می‌کنید گاهی اوقات ساعت‌ها طول می‌کشد تا شارژ شود اما زمانی که آن را به پریز برق شهری وصل می‌کنید سریع‌تر شارژ می‌‌گردد.......

سامان سپهوند بازدید : 1041 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

هیچ سیستم عاملی از ویروسی شدن در امان نیست و اندروید نیز مانند تمامی سیستم عامل ها ممکن است ویروسی شود. پس از ویروسی شدن سیستم باید قبل از هر اتفاقی ویروس را از دستگاه خود حذف کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1246 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

سلحشوران دومین بازی ساخته شده توسط استودیو تازه تاسیس باران رویاست . ما باران رویا را با بازی موفق ماشین جنگی میشناسیم که توانست یک حرکت جدید و قوی در بازی های آنلاین موبایلی باشد .سلحشوران یک بازی نبرد تن به تن ، افلاین موبایلی ست که تا یک ماه آینده قابلیت بازی PVP و آنلاین نیز خواهد داشت .

سامان سپهوند بازدید : 1428 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

بازي کامپيوتر Total War Warhammer يکي از بازي هاي سبک اکشن و استراتژيک است که توسط Creative Assembly طراحي و ساخته شده و به تازگي توسط کمپاني مشهور و محبوب SEGA براي پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . زمان فتوحات پايان ناپذير فرارسيده است . هزاران جنگاور در نبرد تايتانيک در حال مبارزه با يکديگر هستند , سربازاني که توسط قهرماناني براي سلطه بر جهان رهبري مي شوند . Karl Franz کارل فرانتس يکي از جنگجويان امپراتوري , به دنبال متحد کردن تعداد اندکي از شهرها و آوردن آنها به زير پرچم خود است تا بتواند در مقابل دشمنان قسم خورده اش مقاومت کند

سامان سپهوند بازدید : 1692 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

ویندوز 10 نسل مرورگر خود را به کلی تغییر داد و مرورگر Edge را همراه این ویندوز روانه بازار کرداما این مرورگر مانند نسل قبلی خود مشکلات بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین مشکلات این مرورگرCrash کردن یا به اصطلاح هنگ کردن ناگهانی است.مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) گاه و بیگاه با کرش‌های حسابی رو به رو میشود. برای مثال پس از چند بار به خواب رفتن و بیدار شدن دستگاه، اج نمی‌تواند برگه‌های باز مانده را بازیابی کند و شما را مجبور به بستن این نرم‌افزار می‌کند.

سامان سپهوند بازدید : 1489 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

ویندوز 10 قابلیت های بسیاری دارد و یکی از قابلیت های جالب آن ریست کردن ویندوز بدون نیاز به نصب اولیه آن میباشد. هنگامی که از ویندوز به مدت طولانی استفاده میکنید و نرم افزار های بسیاری را بر روی آن نصب میکنید ممکن است حس کنید که از سرعت ویندوز شما کاسته شده و یا دچاراختلال شده استدر ویندوز 10 قابلیت ریست کردن ویندوز بدون از دست دادن اطلاعات شخصی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1225 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

استودیوی مایل استون, سازنده و ناشر عنوان Valentino Rossi: The Game, به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی عنوان ریسینگ خود منتشر کرده است. برای جزییات بیشتر با ال سی سافت وار عمراه باشید همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 1041 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

قابلیت جدیدی که به ویندوز 10 اضافه شده است، امکان داشتن چند دسکتاپ برای ساماندهی به برنامه ها در ویندوز است. شما میتوانید چندین دسکتاپ داشته باشید و نرم افزار های خود را دسته بندی کرده و در هر دسکتاپ قرار دهید.در ادامه مطلب روش انتقال برنامه به دسکتاپ ها را آموزش خواهیم داد.

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 13,233
  • بازدید سال : 105,822
  • بازدید کلی : 3,089,749