loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 952 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 7 در صورتی که قصد ورود به ویندوز را داشته باشید، حساب یا حساب‌های کاربری موجود در ویندوز نمایش داده شده و با انتخاب هر یک و وارد کردن رمز عبور می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که چند کاربر مختلف از سیستم استفاده کنند چنین حالتی می‌تواند باعث کاهش امنیت حساب‌های کاربری شود. چرا که سایر کاربران، نام کاربری کاربران دیگر را مشاهده می‌کنند و تنها مانع امنیتی برای ورود به حساب کاربری، رمز عبور است. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید در صفحه خوش‌آمدگویی ویندوز 7، نام کاربری حساب‌های کاربری را نیز مخفی کنید به طوری که هر کاربر برای ورود به حساب کاربری خود مجبور باشد علاوه بر رمز عبور، نام کاربری خود را نیز تایپ کند. چنین کاری مسلماً می‌تواند امنیت حساب‌های کاربری را بهبود ببخشد.

سامان سپهوند بازدید : 519 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

در ویندوز ویستا و 7 در صورتی که وارد منوی Start شوید، در بالای این منو تصویر حساب کاربری شما در ویندوز نمایش داده می‌شود. ممکن است به هر دلیل دوست نداشته باشید این تصویر در منوی Start نمایان شود. با استفاده از این ترفند می‌توانید تصویر حساب کاربری را از منوی Start ویندوز ویستا و 7 حذف کنید.

سامان سپهوند بازدید : 755 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

در ویندوزهای 7 و 8، قسمت جدیدی به نام Action Center به چشم می‌خورد. در این محیط اطلاع رسانی‌هایی نظیر آپدیت ویندوز، آپدیت آنتی‌ویروس، یادآوری پشتیبان‌گیری و نظایر آن صورت می‌گیرد. اما این اطلاع‌رسانی‌ها از طریق نمایش پیغام‌های متعددی در قسمت System Tray نوار Taskbar نیز نمایش داده می‌شوند. این موضوع می‌تواند گاهی بسیار آزاردهنده باشد. در این ترفند به نحوه غیرفعال کردن پیغام‌های آزاردهنده‌ی Action Center در ویندوز 7 و 8 خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 806 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

ویندوز در هنگام نصب و اجرای برنامه‌های مختلف، یک سری از فایل‌های موقت مورد نیاز برنامه یا عملیات نصب را در پوشه‌ای با نام Temp در درایو ویندوز (درایو C) ذخیره می‌کند (برای مشاهده این پوشه کافی است عبارت %TEMP% را در Run ویندوز وارد کنید). گاهی اوقات برنامه‌های سنگینی نظیر مبدل فایل‌های ویدیویی، فایل‌های موقت حجیمی درست می‌کنند که همین امر موجب پُر شدن فضای درایو ویندوز می‌شود. به ویژه اگر درایو ویندوز از حجم کافی برخوردار نباشد این موضوع آزاردهنده خواهد شد. در این ترفند به شما نشان خواهیم داد که چگونه مسیر پیش‌فرض ذخیره شدن فایل‌های موقت را به درایوی دیگر تغییر دهید تا دیگر با معضل کمبود فضا در درایو ویندوز مواجه نشوید. این ترفند بر روی تمامی نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد

سامان سپهوند بازدید : 799 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ساده اما کاربردی بپردازیم که بهره‌گیری از آن می‌توانید با مراجعه به هر پوشه در ویندوز اکسپلورر، به طور سریع از این پوشه یک شورتکات در محل دلخواه دیگر ایجاد کنید. این ترفند بر روی ویندوزهای ویستا، 7 و 8 امکان‌پذیر است.

 
سامان سپهوند بازدید : 505 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

در ویندوز 7 می‌توانید به وسیله ماوس پنجره‌های مختلف را بر روی صفحه جابجا کنید. اما در این ترفند قصد داریم تا راهی دیگر برای جابجایی پنجره‌ها برای شما بازگو کنیم. راهی ساده که در آن علاوه بر ماوس، کیبورد نیز به کمک شما می‌آید.در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید ...

سامان سپهوند بازدید : 1161 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در بالای سمت راست محیط اکسپلورر ویندوز 7 و  و 10 و8، ابزار جستجویی  قرار دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان درون محیط Computer و پوشه‌ی کنونی جستجو کرد. اما تا به حال فکر کردید که میشه با نوشتن حجم فایل یک برنامه و یا فایل و یا حتی فیلم و عکس رو جستجو کنید  . و قصد دارید فایلی که تاریخ ویرایش آن بین یک زمان خاصی است را پیدا کنید. یا فایلی که حجم آن بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از یک مقدار  معینی است  که وارد می کنید را بیابید. با استفاده از این ترفند  در سایت ال سی سافت وار می‌توانید فایل‌ها را بر اساس تاریخ یا حجم آن‌ها جستجو کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1152 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

اسناد PDF یکی از پرکاربردترین فایل‌هایی هستند که روزانه بین عموم مردم و اغلب توسط ایمیل  و حافظه های ذخیره سازی ثانویه انتقال میابد. به همین خاطر است که حجم این فایل‌ها در بسیاری از مواقع برای ما مهم خواهد بود چون برای ارسال و یا حتی انتقال حجم خیلی مهمه. چه از نظر استفاده از ترافیک اینترنت و چه از نظر زمان بردن ارسال این فایل‌ها. به همین خاطر در این آموزش از سایت ال سی سافت وار تصمیم داریم تا راه هایی موثر و آسانی را در سیستم عامل ویندوز جهت کاهش قطعی فایل‌های PDF را با یکدیگر مرور کنیم. پس تا آخر آموزش با ما همراه باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 720 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که پوشه‌ی Downloads مربوط به حساب کاربری شما به کندی خیلی سخت باز می‌شود. این پوشه که در محل فایل‌های سیستمی هر کاربر قرار دارد، اغلب به دلیل قرارگیری تصاویر ذخیره شده از اینترنت در آن، تمامی فایل‌های موجود در این پوشه را به عنوان تصویر شناسایی کرده  و این مشکل هم باعص کند شدن این پوشه می شه و برای هر فایل یک فایل Thumbnail ایجاد می‌کند.، چرا که علاوه بر فایل‌های تصویری ممکن است فایل‌های دیگری نیز در این پوشه وجود داشته باشد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار به نحوه‌ی حل این مشکل خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 604 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشه که هر روز و یا گاه گاهی یک و یا چند تا پیام برایتان فرستاده میشه از فردی ناشناس و بعد از خواندن پیام متوجه می شوید که این پیام صرفا جنبه تبلیغاتی داشته  سازندگان تلگرام نیز برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام نیز بی‌کار ننشسته‌اند و دست به کار های زیاید زده اند و از مدتی قبل به مقابله با این مشکل برخاستند. در ابتدا پیام‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تبلیغاتی و همانند SMSهای تبلیغاتی ارسال می‌شد ولی الان که پیام رسان های زیاد و مختلفی وارد بازار شده اند دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده میشه حالا تبلیغ کنندگان توسط سازندگان تلگرام از ارسال پیام‌های انبوه از این طریق جلوگیری به عمل آورده شده.....

سامان سپهوند بازدید : 1112 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی The Walking Dead: Michonne Episode 1 جدیدترین فصل از سری بازی های زیبای The Walking Dead است . سری بازی های زیبای The Walking Dead گرفته شده است از سریال مشهوری با همین نام است . در فصل جدید شاهد بهبود های زیادی در بخش گیم پلی و داستان  و حتی گرافیک و سخت افزار بازی هستیم و شخصیت های جدیدی به بازی نیز اضافه شده اند که واسه شما شاید جالب باشد . حال  تیم بازی سایت ال سی سافت کرک سالم بازی The Walking Dead: Michonne Episode 1 را برای شما تهیه کرده و در اختیار شما قرار داده اند برای دانلود این کرک به ادامه  مطلب مراجعه کنید.

سامان سپهوند بازدید : 1122 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Dying Light: The Following بسته الحاقی جدیدی برای بازی Dying Light است . بازی Dying Light در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند ولی گیمرهای زیادی از این بازی لذت بردند  و خواهند برد و Dying Light به ما ثابت کرد تنها عنصر موفقیت یک بازی نمرات نیست  بلکه نظر گیمر ها هم  در موفقیت یک عنوان بازی جای خود را دارد ! حال پس از کرک شدن بازی Dying Light: The Following سیوگیم این بازی نیز توسط گروه های مختلفی  منتشر شد که میتوانید  یکی از سیوگیم  های سالم این بازی را از ادامه مطلب و از  سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 491 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

هنگامی که ویندوز آپدیت می‌شود، آپدیت‌های قبلی مشابه با آن حذف نمی‌شوند بلکه در پوشه‌ای به نام WinSxS، از زیرمجموعه‌ی پوشه‌ی Windows ذخیره می‌گردند. این امر برای درایورهای مختلف نیز اتفاق می‌افتد و در صورت نصب نسخه‌ی جدید یک درایور، نسخه قبلی به پوشه‌ی ذکر شده منتقل می‌گردد. این فایل‌های قدیمی، حجم قابل توجهی از درایوی که ویندوز در آن نصب است را اشغال می‌کنند. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران با مشکل کمبود فضای هارددیسک مواجه هستید حذف این فایل‌ها کمک شایانی به شما خواهد کرد. در این ترفند نحوه‌ی حذف این به‌روزرسانی‌های قدیمی را برای شما بازگو می‌نماییم. این ترفند بر روی ویندوزهای 7، 8 و 8.1 قابل انجام است.در ادامه با ال سی سافت وار همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 562 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که در هر محلی از ویندوز بر روی صفحه راست‌کلیک کنید یک منو متناسب با آن محل برای شما باز خواهد شد. اما اگر در حین این که این منوی راست‌کلیک باز شده است در محلی دیگر یک‌بار دیگر راست‌کلیک کنید، منوی قبلی بسته شده و یک منوی جدید باز خواهد شد. این چیزی است که به طور طبیعی در محیط ویندوز رخ می‌دهد و نمی‌توان به صورت هم‌زمان دو منوی راست‌کلیک را مشاهده کرد. اما در این ترفند قصد داریم یک باگ در ویندوزهای 7 و 8 را به شما معرفی کنیم، به طوری که با انجام راست‌کلیک دوم، دیگر منوی اول بسته نخواهد شد و به طور هم‌زمان دو منوی راست‌کلیک باز خواهد بود!در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 13,234
  • بازدید سال : 105,823
  • بازدید کلی : 3,089,750