loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 678 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم را به حالت Sleep ببرید، با این کار کامپیوتر را به صورت سطحی خاموش کرده‌اید یا به اصطلاح آن را به خواب برده‌اید. به این معنا که در صورت حرکت دادن ماوس و یا فشردن یکی از کلیدهای کیبوردهای کیبورد، مجدداً کامپیوتر روشن شده و وارد محیط ویندوز می‌شود. در مادربوردهای جدید، این کار به سرعت انجام شده و در نتیجه بسیار باعث تسریع کار می‌گردد، از این رو حالت Sleep یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران حرفه‌ای است. در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، با استفاده از این ترفند می‌توانید ویندوز را طوری تنظیم کنید که در صورت رفتن به حالت Sleep، کامپیوتر دیگر با حرکت دادن ماوس و یا فشردن کلیدهای کیبورد از خواب بیدار نشود.

سامان سپهوند بازدید : 885 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

در محیط اکسپلورر ویندوز 7 (Windows Explorer) و در نوار فرمان آن (Command Bar) دکمه‌ای به نام Burn قرار گرفته است. این دکمه که در تمامی پوشه‌ها نمایش داده می‌شود جهت رایت مستقیم اطلاعات بر روی CD و DVD کاربرد دارد. در صورتی که از این دکمه استفاده نمی‌کنید و علاقه دارید که آن را حذف کنید، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار از دو روش مختلف خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 715 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

قصد داریم تا ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نصب نرم‌افزار یاهو مسنجر بتوانید به راحتی به ID خود در یاهو لاگین شوید و به چت کردن با دوستان خود بپردازید. در صورتی که در محل کار شما امکان استفاده از این برنامه نیست و یا یاهو مسنجر بر روی سیستم شما به خوبی اجرا نمی‌شود این ترفند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
سامان سپهوند بازدید : 858 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

در دنیای پیشرفته ی امروز حفظ امنیت در اینترنت و در هنگام وبگردی یا خرید اینترنتی بسیاز حائز اهمیت بوده و به یکی از یزرگ ترین چالش های بحث فناوری اطلاعات تبدیل شده است. به طور کلی حفظ امنیت صد درصدی در اینترنت امکان پذیر نمی باشد، اما شما می توانید با رعایت نکات امنیتی و انجام برخی از کار ها خود را تا حد قابل توجه ای در اینترنت ایمن کنید.

سامان سپهوند بازدید : 705 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

بسیاری از ما به صورت روزانه از مجموعه برنامه‌های آفیس به خصوص برنامه Microsoft Word استفاده می‌کنیم. به همین جهت ممکن است چنین ابزار‌هایی که استفاده روزمره از آنها داریم بعد از مدتی برای ما خسته کننده شوند. هرچقد هم که رابط کاربری یک برنامه خوب و جذاب باشد، میل انسان به تنوع قابل انکار نیست و همواره ما دوست داریم محیطی که در آن کار می‌کنیم برایمان جذاب و متنوع باشد. حال چه یک محیط فیزیکی باشد و چه شما با محیط یک برنامه سر و کار داشته باشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 838 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

قطعاً هر کسی برای یکبار هم که شده نام بازی پرطرفدار Clash of Clans را شنیده است. کلش آو کلنز یک بازی استراتژیک و آنلاین است که صدها میلیون کاربر به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند. اما این بازی آنلاین جهت ذخیره نقشه، عملکرد، جم‌ها و سایر جزئیات بازی به یک اکانت جیمیل نیاز خواهد داشت. بنابر این شما می‌بایست ابتدا تلفن خودتان را به حساب کاربری جیمیلتان متصل کنید، سپس بازی را اجرا کرده و از داخل آن حساب کاربری جیمیلتان را انتخاب نمایید.در این ترفند قصد داریم نحوه اتصال اکانت جیمیل به بازی کلش آو کلنز ( Clash of Clans ) را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.در ادامه با ال سی سافت وار همراه باشید…

 
سامان سپهوند بازدید : 733 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که شما نیز از رایانه‌های کیفی و یا همان Laptop استفاده میکنید ممکن است تاکنون به هنگام سفر با این مشکل مواجه شده‌اید که باتری لپ‌تاپ شما در حال تمام شدن است و پیش از آن که بتوانید کاری انجام بدهید کامپیوتر به سرعت خاموش می‌شود. اگر چه در جهان فناوری طول عمر باتری‌ها هر ساله 10 درصد افزایش می‌یابد. اما بازهم میانگین عمر باتری کامپیوتر‌های کیفی بسیار کوتاه و حدود 3 ساعت است. حال قصد داریم ترفند‌هایی کارآمد برای افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها ارائه دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 588 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

قصد داریم تا ترفندها و راه‌های مختلفی را برای خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن به شما معرفی کنیم که بیش‌تر جنبه یک راهنما را برای شما خواهند داشت. مطمئن باشید با مطالعه این راهنما با خیال راحت می‌توانید یک سیستم ایده‌آل را برای خود خریداری کنید.

سامان سپهوند بازدید : 608 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

مطمئناً حفاظت از اجزای داخلی و خارجی کامپیوتر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. پاکیزگی اجزا نیز یک از همین امور حفاظتی است. عدم اطلاع از چگونگی نظافت اجزای کامپیوتر ممکن است صدمات چشمگیری را به آن‌ها وارد کند. هم‌اکنون قصد داریم تا برای شما روشهای بهینه تمیزکاری کامپیوتر را برای تک‌تک اجزای آن شرح دهیم. مطمئن باشید با دانستن و عمل کردن به این ترفندها تا حد بسیار زیادی طول عمر این قطعات را بالا خواهید برد.

 
سامان سپهوند بازدید : 554 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در محیط ویندوز به وسیله‌ی My Computer) Computer سابق) می‌توان به درایوهای هارددیسک، شبکه‌های متصل، Folder Options و موارد کاربردی دیگر دسترسی داشت. اما حتماً برای‌تان جالب خواهد بود که بتوانید دیگر ابزارهای کاربردی ویندوز نظیر Recycle Bin، Control Panel،Run و بسیاری از موارد دیگر را به عنوان میان‌بر به Computer اضافه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 
سامان سپهوند بازدید : 575 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات پیش می اید که در حال مطالعه یک صفحه وب هستید اما وقت کافی برای خواندن ادامه آن مطلب را ندارید. اگر آن صفحه ی وب را با مرورگر کروم اندروید در حال مطالعه هستید جالب است بدانید که شما می توانید آن صفحه ی مورد نظر را به صورت PDF ذخیره کرده و در زمان مناسب ادامه ی آن را مطالعه فرمایید.

 
سامان سپهوند بازدید : 674 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که یک فایل متنی با فرمت TXT (یا دیگر فرمت‌های متنی) در اختیار داشته و قصد Copy نمودن محتویان آن را داشته باشید طبیعتاً ابتدا فایل را توسط نرم‌افزارهایی نظیر Notepad باز نموده و پس از انتخاب کل متن، آن را Copy می‌نمایید. بایستی بدانید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید این کار را به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر و تنها با راست‌کلیک بر روی فایل متنی و بدون نیاز به باز کردن فایل انجام دهید.

سامان سپهوند بازدید : 1545 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

حتما شما هم با سری بازی های Hitman خاطره دارید . فرانچایز Hitman همواره حول محور زندگی فردی با نام Agent 47 میچرخد . حال جدیدترین نسخه از سری بازی Hitman که یک ریبوت کامل از این فرانچایز است منتشر شد . یکی از نقاط ضعف Hitman 2016 ایپزودیک بودن آن است و قرار است Hitman 2016 در قالب چندین ایپزود و در تاریخ های مختلف منتشر شود . حال میتوانید ترینر سالم اولین ایپزود از Hitman 2016 را از ادامه مطلب دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 995 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان Tom Clancy’s The Division جدیدترین ساخته شرکت یوبیسافت است که سه شنبه ( ۱۸ اسفند ) برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر شد و توانست موفقیت خوبی در فروش را تا کنون تجربه کند . حال تصاویر جدیدی از بازی Tom Clancy’s The Division بر روی رایانه های شخصی بر روی آخرین کیفیت منتشر شده است که میتوانید آن ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 13,183
  • بازدید سال : 105,772
  • بازدید کلی : 3,089,699