loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 517 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از فونت پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته شده‌اید، ممکن است دوست داشته باشید تا این فونت را تغییر دهید.در برخی از گوشی‌ها، این کار توسط خود سیستم عامل امکان‌پذیر است. اما در اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها تغییر فونت پیش‌فرض چندان آسان نیست. اما در صورتی که گوشی‌ خود را روت کرده‌اید، جای نگرانی نیست. چرا که اپلیکیشن‌های متعددی جهت تغییر فونت در سراسر دستگاه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی تغییر و نصب فونت در سیستم عامل اندروید توسط اپلیکیشن iFont بپردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 639 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

چندی است که نسخه‌ی 4.4 سیستم عامل اندروید با نام KitKat توسط گوگل عرضه شده است. در این سیستم عامل یک سرگرمی نهفته شده است که در آن می‌توانید لوگوی نسخه‌های قبلی سیستم عامل‌ اندروید را مشاهده کنید. در این ترفند نحوه‌ی دسترسی به این سرگرمی را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 960 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

وقتی شما در حال گشت‌وگذار در اینترنت هستید مرورگر فعالیت‌های شما را به عنوان تاریخچه یا همان History در قسمتی از هارددیسک ذخیره می‌کند. شاید تمایل داشته باشید بدانید این تاریخچه چقدر از فضای هارددیسک شما را اشغال کرده است تا در صورت نیاز نسبت به حذف آن اقدام نمایید. در این ترفند نحوه‌ی اطلاع از این امر را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 547 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

ممکن است شما نیاز داشته باشید به طور هم‌زمان با دو یا چند حساب کاربری مجزا وارد وب‌سایتی شوید. یک راه حل این است که از یک مرورگر دیگر برای ورود به وب‌سایت استفاده کنید ولی ممکن است شما دسترسی به مرورگر دیگری نداشته باشید؛ ضمناً اگر شما نیاز به ورود به وب‌سایت با چند حساب کاربری در تنها یک مرورگر دارید دیگر این روش کارساز نخواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی حل این مشکل و ورود به یک وب‌سایت با چندین حساب کاربری به طور هم‌زمان را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 447 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر در محیط مروگر گوگل کروم تب‌های زیادی باز کنید به طور خودکار در هر مرحله این تب‌ها کوچک‌تر می‌گردند تا جایی که دیگر اثری از عنوان ‌صفحه اینترنتی که در هر تب باز است مشاهده نمی‌شود. این امر ممکن است آزاردهنده باشد چرا که برای پی بردن به این که هر تب مربوط به چه صفحه‌ای است بایستی بر روی آن تب کلیک کنید. اگر مایلید این کوچک‌سازی تب‌ها انجام نگیرد، در این ترفند روش انجام این کار را برای شما شرح می‌دهیم.

سامان سپهوند بازدید : 446 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از چالش‌های روزانه‌ی زندگی‌های امروزی، شارژ کردن مداوم تلفن‌های همراه است. این موضوع زمانی که وقت کمی برای شارژ دستگاه دارید بیش از پیش چالش‌برانگیز می‌شود. در نتیجه بهتر است راه‌های شارژ دستگاه در کم‌ترین زمان را فرا بگیرید. در این مطلب به معرفی 5 ترفند جهت شارژ سریع‌تر تلفن‌های همراه خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 692 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم عامل اندروید همواره با آن مواجه‌اند دسترسی بدون اجازه‌ی اپلیکیشن‌ها به اینترنت است. اپلیکیشن‌های مختلفی برای رفع این مشکل تهیه شده‌اند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشند. از نسخه‌ی 4 اندروید، قابلیت جلوگیری از این دسترسی در این سیستم عامل قرار گرفته است که شاید بسیاری از آن آگاهی نداشته باشند. در این ترفند چگونگی استفاده از این قابلیت را برای شما شرح می‌هیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 448 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

سامان سپهوند بازدید : 873 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (1)

همواره راه‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تخصص افراد ماهر، می‌توانید پی به عیب سخت‌افزارهای مشکل‌دار خود ببرید. این ترفند اگرچه یک راهنمای جامع برای عیب‌زدایی از کامپیوترتان نیست اما می‌تواند شما را به سمت یافتن مشکل کامپیوتر راهنمایی کند. مطمئناً پیدا کردن عیب کامپیوتر توسط خودتان بسیار شیرین‌تر از تشخیص آن توسط یک تعمیرکار با تجربه است!

سامان سپهوند بازدید : 723 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده‌اید که برای خنک نگه داشتن سیستم، درب کیس را باز می‌کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه‌داشتن کامپیوتر است؟ هم‌اکنون ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌توانید سیستم خود را به طور صحیح و بهینه خنک سازید.

سامان سپهوند بازدید : 616 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

در صورتی که رم دستگاه شما پایین است، شما می‌توانید با استفاده از این ترفند مقداری از هارد دیسک را به عنوان رم کامپیوتر خود معرفی کنید. این عمل باعث افزایش سرعت سیستم شما و جلوگیری از کند شدن آن می‌شود.

 
سامان سپهوند بازدید : 572 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

حتماً شما نیز تا به حال با CD یا DVDهای Autorun برخورد داشته‌اید. Autorun یا Autoplay قابلیتی است که توسط آن پس از قرار دادن CD/DVD در درون CD/DVD-ROM برنامه یا فایل مربوطه به شکل اتوماتیک اجرا می‌گردد. در این ترفند به معرفی نحوه ساخت CD/DVD با قابلیت Autorun می‌پردازیم. هم‌چنین نحوه قرار دادن آیکن بر روی CD که در درایو CD/DVD-ROM قرار می‌گیرد را نیز شرح خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 889 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

بی‌شک شما نیز تاکنون همانند هر کاربر دیگری با مشکل کپی کردن بعضی از فیلم‌ها (که در داخل یک CD یا DVD می‌باشد) بر روی هارد کامپیوترتان برخورد کرده‌اید. CD را در CD-ROM کامپیوترتان قرار می دهید و عملیات کپی بر روی هارد کامپیوترتان را آغاز می‌کنید اما پس از مدت زمانی با پیغام خطا مبنی بر عدم کپی شدن فایل روبرو می‌شوید. در این مواقع چاره چیست؟! هم‌اکنون برای رفع این مشکل دو ترفند متفاوت اما بسیار ساده را برای شما بازگو می نماییم.

سامان سپهوند بازدید : 544 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

این روزها حافظه‌های فلش تقریباً در دست تمامی افرادی که به نوعی با فناوری سروکار دارند یافت می‌شود. حافظه‌های USB در حجم‌ها و اندازه‌های مختلف زیبا هر فردی را وسوسه می‌کند. به علت همین گسترش، گاهی مشکلاتی برای کاربران پیش می‌آید. فرض کنید مجبورید هم‌زمان چندین فلش دیسک را به سیستم خود وصل کنید، طبعاًً چندین درایو اضافه خواهید داشت و تشخیص هر درایو مشکل خواهد بود. یا حتی فلش شما با فلش دوست‌تان به علت شباهت ظاهری اشتباه شود! در این زمان بهترین راه حل قرار دادن یک نام اختصاصی برای فلش دیسک شماست. به این ترتیب که با هر بار وصل کردن دستگاه به سیستم، نام درایو به نامی که شما تعیین کرده‌اید تغییر می‌یابد. در این ترفند به معرفی روش این کار می‌پردازیم.

 

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 13,194
  • بازدید سال : 105,783
  • بازدید کلی : 3,089,710