loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 456 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده که در محیط ویندوز با پیغام خطا یا Errorی روبرو شوید. حال ممکن است قصد داشته باشید متن این Error را Copy و در جایی Paste کنید. به فرض قصد داشته باشید علت پدید آمدن این Error را در انجمن‌های پرسش و پاسخ ترفندستان مطرح کنید، طبعاًً نیاز به وارد کردن متن Error نیز دارید. اما همان‌طور که می‌دانید به مانند متون دیگر داخل ویندوز نمی‌توان متن Errorها را نیز توسط ماوس انتخاب و سپس کپی کرد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار قصد داریم راهی بسیار ساده اما کاربردی برای Copy و Paste کردن متن Error ها در محیط ویندوز به شما معرفی کنیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 881 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

احتمالاً شما نیز تاکنون با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و یا از طریق قسمت Speech ویندوز متون خود را به گفتار تبدیل کرده‌اید. به طوری که متن را تایپ نموده و کامپیوتر آن را برای شما می‌خواند. اما شاید برای شما نیز جالب باشد که بتوانید خودتان به سادگی همچین برنامه‌ای بسازید! به طوری که خروجی شما یک فایل کوچک شده که با اجرای آن و تایپ حروف، کامپیوتر آن را برای شما می‌خواند! قطعاً این راه سریع‌ترین و جذاب‌ترین راه برای تبدیل نوشتار به گفتار است!

 
سامان سپهوند بازدید : 2268 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی Farcry Primal یکی از جدیدترین بازیهای شرکت بازی سازی یوبیسافت است که مدت کمی است در بازار های جهانی منتشر شده است . عنوان Farcry Primal نتوانست همانند نسخه های قبل موفق باشد و متایی بیش از ۷۷ را نتوانست بر روی کنسول PS4 کسب کند . داستان این عنوان در زمان انسان های اولیه رقم میخورد . همچنین یکی از نکات جالب Farcry Primal این است که بر روی نسخه ویژه شما میتوانید در نقش یک فیل بازی کنید ! حال پس از انتشار این بازی برای رایانه های شخصی ترینر سالم بازی را آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب در سایت ال سی سافت وار دریافت کنید

سامان سپهوند بازدید : 1123 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان SuperHot یک بازی ویدیویی مستقل است که توسط یک تیم کوچک و با اراده ساخته شده است . SuperHot را میتوان یک بازی در سبک اول شخص اکشن دانست ! این بازی دارای داستان بسیار پیچیده و درگیر کننده ای است و پیشنهاد میکنیم این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید . حال ترینر سالم و نهایی بازی SuperHot را آماده کرده ایم که میتوانید آن را از ادامه مطلب از سایت ال سی سافت وار دریافت کنید .

سامان سپهوند بازدید : 1176 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان No Man’s Sky یکی از مهم ترین عناوینی است که قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شد . No Man’s Sky توسط شرکت بازی سازی مشهور Hello Games توسعه داده میشود که در سابقه کاری این شرکت عناوینی بزرگ و مشهور مانند سری بازی های Joe Danger وجود دارد . حال سازندگان No Man’s Sky تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی را مشخص کرده اند ! برای مشاهده توضیحات تکمیلی خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

سامان سپهوند بازدید : 866 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر از ویندوز ویستا استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که پس از کلیک بر روی منوی Start، قسمتی جهت جستجو وجود دارد که می‌توان در آن تایپ کرد. به طور پیش‌فرض، این بخش جستجو تنها فایل‌ها و برنامه‌های نصب‌شده بر روی کامپیوتر خود شما را جستجو می‌کند. گزینه‌ای هم به نام Search the Internet وجود دارد که تنها از موتور جستجوی پیش‌فرض نصب‌شده بر روی IE استفاده می‌کند. اما شما می‌توانید این جستجو را گسترده‌تر کنید و موتورهای جستجوی دیگری را نیز در اختیار داشته باشید.

سامان سپهوند بازدید : 632 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

فرض کنید در محیط ویندوز به مشکلی برخورده‌اید که خود از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در این زمان اکثر کاربران دست به دامن دوستان اینترنتی خود و یا انجمن‌های اینترنتی پرسش و پاسخ نظیر انجمن تخصصی ترفندستان می‌شوند. اگر قصد انجام چنین کاری را داشته باشید برای مطرح نمودن مشکل خود چه می‌کنید؟ قطعاً هدف‌تان این خواهد بود که مشکل خود را طوری مطرح کنید که سایر کاربران به راحتی آن را دریابند و به شما کمک کنند. برای این کار آیا محتوای مشکل را به صورت متنی نوشته و آن را بازگو می‌کنید؟ یا در نهایت تصویری از مشکل پیش آمده جهت فهم بیش‌تر قرار می‌دهید؟

سامان سپهوند بازدید : 784 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوزهای ویستا و 7 نحوه مشاهده آیکن فایل‌ها و فولدرها و هم‌چنین شورتکات‌های صفحه دسکتاپ دگرگون شده است و اشکال جدیدتری با ابعاد گوناگون آیکن ها به آن اضافه شده است. برای تغییر نحوه مشاهده آیکنها در پنجره‌های ویندوز، بایستی راست‌کلیک نمود و از منوی View یک گزینه را انتخاب کرد. اما هم‌اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر شکل و اندازه آیکن‌های فایل‌ها، فولدرها و شورتکات‌های

سامان سپهوند بازدید : 728 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و هم‌چنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

 
سامان سپهوند بازدید : 520 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

Windows Mobility Center ابزار مفیدی است که در لپ‌تاپ‌هایی که بر روی آن‌ها ویندوز ویستا یا 7 نصب‌شده است وجود دارد و مواردی نظیر بهینه‌سازی باتری، تعدیل و تنظیم کردن صدا و اتصال به سخت‌افزار خارجی از کاربردهای آن است. اما این ابزار برای همه کاربران کاربرد ندارد و علاوه بر آن با توجه به این که با کلیدهای ترکیبی Ctrl+X فعال می‌شود ممکن است چندان به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. با استفاده از این ترفند می‌توانید Windows Mobility Center را از طریق رجیستری ویندوز غیرفعال کنید.

سامان سپهوند بازدید : 534 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی  یک راه بستن پنجره‌های ویندوز بپردازیم. راهی که به احتمال خیلی زیاد تاکنون به آن پی نبرده‌اید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز قابل انجام است.

سامان سپهوند بازدید : 505 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

سامان سپهوند بازدید : 1095 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید نسخه آزمایشی 9 مرورگر اینترنت اکسپلورر، چندی پیش توسط شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای ویستا و 7 منتشر شد. شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران پس از نصب این نسخه از IE با اختلالاتی در ویندوز مواجه شده و یا از آن ناراضی هستید و ترجیح می‌دهید آن را از روی ویندوز پاک کنید و نسخه قبلی مرورگر را نصب نمایید. اما مشکلی که وجود دارد در نحوه پاک کردن IE9 است که به روش‌های معمول صورت نمی‌گیرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 804 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید به هنگام نصب ویندوز، امکان تنظیم ساعت ویندوز وجود دارد. تقریباً اکثر کاربران پس از تنظیم ساعت و تاریخ ویندوز دیگر سراغ این قسمت از ویندوز نمی‌روند. اما بایستی بدانید در ویندوزهایی که پس از ویندوز XP عرضه شده است می‌توانید علاوه بر ساعت پیش‌فرض ویندوز، تا دو ساعت اضافی را به لیست ساعت‌های ویندوز اضافه کنید. به طوری که این دو ساعت می‌توانند ساعت شهرهای دیگر دنیا را به اطلاع شما برسانند. در این ترفند به معرفی نحوه فعال نمودن ساعت‌های اضافی در ویندوز خواهیم پرداخت.

 

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 13,266
  • بازدید سال : 105,855
  • بازدید کلی : 3,089,782