loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 577 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

با استفاده از یکی از قابلیت‌های ویندوز می‌توانید برنامه‌های نصب‌شده بر روی سیستم خود را به شکل سریع‌تر اجرا کنید. به عنوان مثال در نرم‌افزارهای سنگینی نظیر Photoshop و Corel Draw که باز شدن آن‌ها مقداری طول می‌کشد، می‌توانید این برنامه‌ها را سریع‌تر باز کنید.

سامان سپهوند بازدید : 840 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Adobe Photoshop به وسیله‌ی انتخاب Image Size از منوی Image می‌توانید به آسانی اندازه‌ی یک تصویر را تغییر دهید. اما فرض کنید قصد دارید چندین تصویر را تغییر اندازه دهید. طبیعتاً باز نمودن تک‌تک آن‌ها توسط فتوشاپ و سپس تغییر اندازه‌ی هر کدام به شکل جداگانه بسیار وقت‌گیر خواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی تغییر اندازه‌ی دسته‌جمعی تصاویر در نرم‌افزار Adobe Photoshop را برای شما بازگو خواهیم کرد.

سامان سپهوند بازدید : 465 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

برای گوش دادن به موسیقی‌های موردعلاقه طبیعتاً نیاز به گلچین کردن آن‌هاست. از این رو می‌توان یک لیست پخش یا Playlist ایجاد کرد. اما انتخاب تک‌تک آهنگ‌ها برای ایجاد چنین لیستی وقت زیادی از شما می‌گیرد. در این ترفند روشی را برای شما معرفی می‌کنیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید در نرم‌افزار Windows Media Player به سرعت و به آسانی نسبت به ساخت یک Playlist اقدام نمایید.

سامان سپهوند بازدید : 1034 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در ویندوز 8 وجود دارد «صفحه قفل» یا «Lock Screen» است. این صفحه که به هنگام ورود به حساب کاربری در ویندوز نمایش داده می‌شود در درجه اول برای صفحات نمایش لمسی بهینه شده است. در این صفحه علاوه بر یک تصویر پشت‌زمینه، اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص سیستم به چشم می‌خورد. با وجود زیبا بودن این صفحه، وجود آن باعث افزایش مراحل مورد نیاز برای ورود به حساب کاربری در ویندوز خواهد شد. در صورتی که دوست دارید دیگر این صفحه را نبینید و آن را غیرفعال کنید در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 562 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

در ویندوز 8 به هنگام وارد کردن رمز عبور در اپلیکیشن‌های مختلف، رمزها به شکل دایره نمایش داده می‌شوند و قابل خواندن نیستند. اما دکمه‌ای (با آیکن یک چشم) در قسمت وارد کردن رمز عبور قرار دارد که با کلیک بر روی آن کاراکترهای واقعی وارد شده‌به عنوان رمز عبور نمایش داده می‌شوند و دیگر به صورت دایره‌ای نخواهند بود. در صورتی که علاقه‌ای به این قابلیت ندارید و ترجیح می‌دهید امنیت ویندوز خود را بالاتر ببرید، در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت و حذف این دکمه خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 819 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

Gmail  یکی از بهترین و ایمن ترین سرویس فضای رایگان برای پیام های الکترونیکی می باشد این سرویس توسط شرکت گوگل درست شده و به شما 15 گیگ برای ارسال اطلاعات و به اصطلاح فضای ابری می دید  کار جیمیل فقط به پیام و پست های الکترونیکی ختم نمی شود صورتی  که گوگل با معرفی سرویس های مختلفی از خود  باعث شده است کمه این سرویس به عنوان یک امر مهم به حساب بیایید به گونه ای که در  بسیایر از بازی ها برای همگام سازی و ذخیره اطلاعات   بازی باید بازی رو به جیمیلتون سینک کنید و بازی های دیگر و حتی اسناد و خیلی و خیلی کار های دیگر که این سرویس می تواند انجام دهد

سامان سپهوند بازدید : 614 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

هنگامی که شما بر روی یک فایل کلیک راست کرده و از منوی Send To استفاده می‌کنید، گزینه‌های مختلفی از جمله My Documents،Desktop و Floppy Drive پیش روی شما قرار می‌گیرد. این منو جهت ارسال سریع فایل‌ها به این مکان‌های کاربردی است. اما شما می‌توانید محل مورد نظر خودتان را هم به این منو اضافه کنید تا کار با فایل‌ها و فولدرها را سریع‌تر صورت دهید. هم‌اکنون به معرفی نحوه این کار در کلیه‌ی ویندوزها می‌پردازیم.

سامان سپهوند بازدید : 703 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

در این مطلب  ما قصد داریم به شما نحوه ساخت حساب کاربری  (User) در ویندوز 7 رو آموزش بدیم خوب حالا یه توضیح مختصری  در مورد حساب کاربری بدیم که حساب کاربری به اصطلاح  همان طور که معنیش در خود کلمه اش هستش حساب یک کاربر در ویندوز می باشد و هر کاربری هم حساب خودش را دارد یکی از مزیت های درست کردن حساب کاربری برای هر فرد در ویندوز این است که شما می توانید برای هر یک از افراد تعیین سطح دسترسی تعیین کنید به صورتی که شما می توانید نوعی حساب کاربری خانواده خودتان رو تنظیم کنید که فقط بتواند بازی کنند ، موزیک گوش بدهند و حتی هم به اینترنت دسترسی داشته باشند و حق دسترسی به بعضی از فایل های ویندوز و توانایی حذف آنها را نداشته باشند  خوب در ادامه با سایت ال سی سافت وار در رابطه با آموزش این ترفند همراه باشید

 
سامان سپهوند بازدید : 738 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

جستجو یکی از ابزار های مهم در همه ونیدوز ها به کار می آید به نوعی که اگر یکم با کامپیوتر سر و کار داشت هباشید حتما و حتما کار شما با ابزار جستجو ویندو  بیشتر خواهد شد حالا ما در سایت ال سی سافت وار ترفندی رو به شما آموزش داده ایم که به وسله این ترفند می توانید به جای نوشتن نام آهنگ یا عکس و یا فیلم و یا برنامه (به طور کلی همه فرمت های فایل ها) فقط کافیست فرمت فایل مورد نظر رو بنویسید و خواهید دید که ویندوز تمام فایل هایی که با پسوند جستجو شده هم خوانی داشته باشد رو براتون نمایش میده  در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 497 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنید ممکن است در بعضی از بازی‌های کامپیوتری دچار مشکل کندی حرکت ماوس شده باشید به طوری که ماوس به اصطلاح همراه با لگ حرکت می‌کند. این اتفاق ممکن است به دلیل یک مشکل نرم‌افزاری باشد که در این ترفند روشی را برای حل آن ارائه می‌کنیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 695 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

چندی است که ویندوز 8.1 توسط مایکروسافت عرضه شده است. قابلیت‌هایی نسبت به ویندوز 8 به این ویندوز افزوده شده است که باعث سهولت کار کاربران می‌گردد. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت به‌روزرسانی (Update) خودکار اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی ویندوز می‌باشد. اگر از این قابلیت رضایت ندارید و ترجیح می‌دهید به‌روزرسانی به صورت خودکار اتفاق نیفتد، در این ترفند روش غیرفعال کردن آن را برای شما شرح می‌دهیم.

 
سامان سپهوند بازدید : 488 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از کاربران ویندوز 8.1 هستید ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که پیام SecureBoot isn't configured correctly به صورت دائمی در صفحه‌ی دسکتاپ شما ظاهر می‌گردد. Secure Boot قابلیت جدیدی است که در ویندوز 8.1 قرار گرفته است و وظیفه آن جلوگیری از اجرای بدون اجازه‌ی برخی از نرم‌افزارها است. البته اجرای این قابلیت بستگی به این دارد که BIOS کامپیوتر شما از آن پشتیبانی کند. در این ترفند نحوه‌ی حل این مشکل و رفع درج این پیام را برای شما بازگو می‌کنیم.

سامان سپهوند بازدید : 842 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

محیط سیاه رنگ خط فرمان ویندوز ها همواره جایی برای کنترل و مدیریت رایانه استفاده میشه به طوری که اکثر راه هایی که برای مدیرت و بهینه سازی و حتی امنیت به کار می روند به راحتی توسط این خطر فرمان قابل دسترسی می باشد و از این رو اکثرا اولین چیزی که از یک هکر برای شما نمایش داده می شود همان صفحه سیاه رنگی هستش که جلوی روی اون باز شده و اون صفحه سیاه رنگ چیزی نیست جز همین صفحه سیاه رنگ خط فرمان ویندوز که شما هم می توانید با یاد گرفتن دستورات آن ترفند ها و راه های زیادی برای  کنترل کامپیوتر یاد بگیرید

سامان سپهوند بازدید : 781 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 8 در صورت وارد شدن به ویندوز ابتدا صفحه‌ی Start نمایش داده می‌شود که سپس می‌توان به صفحه‌ی دسکتاپ رفت. اما قابلیتی به ویندوز 8.1 افزوده شده است که به وسیله‌ی آن می‌توان مستقیماًً وارد دسکتاپ شد. در این ترفند از سایت ال سی سافت وار نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم.

 

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 13,220
  • بازدید سال : 105,809
  • بازدید کلی : 3,089,736