loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6568 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1408 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1166 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1334 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1092 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1163 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1416 saman19
سامان سپهوند بازدید : 715 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در صورتی که در حیطه کاری شما چندین کامپیوتر به شکل یک شبکه محلی با همدیگر در ارتباط اند , شما برای ایجاد یک تغییر در رجیستری کلیه سیستم ها چه میکنید؟ آیا به سراغ تک تک سیستم ها میروید و تغییرات رجیستری هر یک را جداگانه اعمال میکنید؟ اما راه بسیاری ساده تری نیز وجود دارد. شما میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و از طریق خود محیط رجیستری و به وسیله سیستم مدیر شبکه , از طریق یک کامپیوتر تنظیمات رجیستری کلیه کامپیوترهای متصل به شبکه را ویرایش کنید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت.

سامان سپهوند بازدید : 595 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player که این روز ها به یکی از محبوب ترین پلیر ها برای پخش فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و خود بنده این ذهنت رو دارم که اگه همین نرم افزار این کدک ها رو در نسخه های بعدی قرار دهد و یکم رابط گرافیکی بهتر رو انجام بده می تونه جای بهترین پلیر رو بگیره خوب به هر حال . ما در این ترفند قصد داریم به شما نحوه جدا کردن صدا از تصویر رو در این نرم افزار انجام بدیم و دیگر شما نیاز ندارید که از یک نرم افزار دیگر استفاده کنیدپس در ادامه مطلب از سایت ال سی سافت وار روش جدا کردن صدا از تصویر با استفاده از برنامه VLC را آموزش خواهیم داد.

سامان سپهوند بازدید : 655 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نرم افزار ها در ساخت ارائه های الکترونیکی برای دانشجویان و یا دانش آموزان در زمینه ساخت اسلاید های آموزشی، نرم افزار پاور پوینت است که این نرم افزار در مجموعه نرم افزاری آفیس قرارد داده شده و یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها در زمنیه ارائه محصول و یا کنفرانس و یا ... می باشد حالا ما در این ترفند به شما آموزش خواهیم داد که شما چگونه بتوانید فایل پاورپوینت خود را به کتاب (PDF) تبدیل کنید.در ادامه با سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 887 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اینستاگرام این روز ها بسیاری از افراد جامعه را به خودش مشغول کرده است به طوری که در یک اعلام مشخص شد 5 میلیون از کاربران ایران از ایسنتاگرام استفاده می کنند ولی این شکبه اجتماعی با این نوع  معروفیت ولی متاسفانه نسخه کامپیوتری کامل برای ان منتشر نشده است که  دارای تمام امکانات این برنامه  همانند نسخه گوشی باشد حال ما در این آموزش به شما یک پلاگین یا همون افزونه مرورگر موزیلا رو معرفی میکنیم که با این افزونه شما می توانید به راحتی اینستاگرام خود را بر روی کامپیوتر اجرا کرده و از آن لذت ببریدبرای مشاهده و دیدن این ترفند در سایت ال سی سافت وار به ادامه مطلب مراجعه کنید

سامان سپهوند بازدید : 1002 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 اگر به سرعت بالای اینترنت در گوشی اندروید توجه زیادی میکنید پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب نرم افزار Booster WiFi را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار در جهت بالا بردن سرعت اتصال گوشی به مودم وای فای طراحی شده است.

سامان سپهوند بازدید : 469 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Gif نوعی فایل تصویری متحرک است. این فایل ها از چندین تصویر پشت سر هم تشکیل شده اند. این فایل ها توسط کامپیوتر به صورت عکس شناخته میشوند و در کنار هم تبدیل به فیلم میشن  و در بسیاری از گوشی ها و سیستم های خانگی قابل پخش نیستند. شاید به همین دلیل بخواهید این فایل ها را به ویدیو تبدیل کنید.شما در این مطلب از سایت ال سی سافت وار نحوه ساخت ویدئو از عکس های گیف رو یاد می گیرید

سامان سپهوند بازدید : 775 شنبه 04 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

OnBitlocker یک نرم افزار جانبی تعبیه شده در خود سیستم عامل ویندوز است که شما می توانید با افتاده از این نرم افزار اقدام به رمز گذاشتن یک درایو رو انجام بدید و روش کار آن هم به این صورت است که بعد از رمز گذاری کردن بر روی یک درایو خود نرم افزار یک فایل پشتیبانی برای رمز عبور برای شما درست کرده که شما می توانید در صورت ریکاوری رمز از این فایل  استفاده کنید برای قفل کردن یک درایو با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در ادامه مطلب با سایت ال سی سافت وار همراه باشید.

سامان سپهوند بازدید : 410 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در محیط ویندوز هستید که ناگهان پیغام Dont Sent ظاهر می‌شود و ویندوز هنگ می کند و  و پس از کلیک بر روی این پیغام ناگهان کل محتویات صفحه  از بین می رود و همه برنامه های شما بسته می شوند در این حالت تنها با فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete، پنجره Task Manager نمایان می‌شود  و شاید پیش خودتان فکر کرده باشید که باید سیستم را Restart کنید. اما راه بهتری نیز در این زمان هست! برای یادگیری آن با این ترفند  از سایت ال سی سافت وار همراه باشید همراه شوید.

 
سامان سپهوند بازدید : 1090 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گاهی اوقات برای جابجایی یا ذخیره فایل هایی که حجم آنها زیاد هستند به دنبال راه حل میگردیم، یکی از بهترین روش ها برای اینکه حجم فایل های خود را کم کنیم استفاده از نرم افزار های فشرده سازی است. یکی از بهترین نرم افزار های فشرده سازی Winrar میباشد، با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل خود را تا به بهترین شکل ممکن فشرده کرده و از حجم آن کم کنید.

سامان سپهوند بازدید : 944 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)

در برنامه Microsoft Office 2010 یک قابلیت وجود دارد که شما می تونید با استفاده از به کار بردن هیچ نوع برنامه جانبی  یک فایل PDF از متن های خود درست کنید و به راحتی از آن استفاده کنیدبرای درست کردن فایل PDF از سند خود با ما در سایت ال سی سافت وار همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 885 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

سلام خمت کاربران همیشگی سایت ال سی سافت وار امرزو قصد داریم به شما ترفندی ساده ولی کاربردی بهتون نشون بدیم که به وسلیه این ترفند شما می توانید هر پوشه  ، اهنگ ، فیلم،برنامه و هر چیزی که درکامپیوتر جا میشه رو می توانید به راحتی هر چه تمام تر پنهان کنید و از دسترسی دیگران به این برنامه ها جلوگیری کنید برای پنهان کردن در ویندوز نرم افزار های متعدد زیادی وجود دارد ولی مرسوم ترین و عمومی ترین روش برای پنهان کردن همین روش با استفاده از قابلیتی است که خود ویندوز در امکانات خود جای داده است برای یادگیری و آموزش این ترفند  از سایت ال سی سافت وار به ادامه مطلب مراجع کنید .

سامان سپهوند بازدید : 743 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

در بسیاری از موارد شاید مشاهده کرده باشید که یک پوشه در ویندوز آیکون اون با بقیه فرق دارد و به کل یک درایو و یا هر نوع عکس دیگه ای هستش خوب ما در سایت ال سی سافت وار در این مطب قصد داریم به شما آموزش تغییر دادن آیکون هر پوشه ای رو برای شما آموزش دهیم ایمدواریم این آموزش مورد قبول شما واقع بشود

سامان سپهوند بازدید : 537 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

مشخصا شما بعد از اینکه می خواهید به یک مسیر مشخص در ویندوز بروید باید وارد چند پوشه و درایو شوید تا به مکان مورد نظر خود برسید و مشاهده می کنید که تمام  پنجره ها در یک پنجره نمایش داده می شود حال ما در این ترفند از سایت ال سی سافت وار به شما ترفندی رو آموزش خواهیم داد که به وسیله آن پر پنجره خود به صورت جدا و مستقل از دیگری باز شود در ادامه با ما همراه باشید

سامان سپهوند بازدید : 865 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

آیکون های دسکتاپ یکی از پر کاربرد ترین بخش از ویندوز می باشد که شما می توانید به وسیله این ایکون ها خیلی سریع به بخش مورد نظر رفته و باعث سهولت در کار می شود ولی ممکن است که این آیکون حذف و یا بعد از نصب مجدد ویندوز ممکن است این آیکون ها از بین بروند حال ما در سایت ال سی سافت وار به شما آموزش اضافه کردن این آیکون ها به صفحه دسکتاپ ویندوز رو آموزش داده ایم با ما در ادامه همراه باشید .

 

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2967
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 13,276
  • بازدید سال : 105,865
  • بازدید کلی : 3,089,792